sintervaginaleafscheidingkapoentje is in da houseeeee!quote:
Noord koreaanse methodenquote:Op maandag 15 april 2013 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar Donald, wat is je topicmaakte chniek?
Wat moeten we anders kijken op zondagquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef tralalala het volgende:
Blik op de weg moet stoppen en Wegmisbruikers mag doorgaan.
Geen idee, laatste tijd sowieso geen Wegmisbruikers meer gekeken.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Wat moeten we anders kijken op zondag
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
Geen SBS maar wel Peter R.:
Peter R. pakt kinderprostitutie aan voor AVRO-TROS
Peter R. de Vries gaat aan de slag voor de fusieomroep AVRO-TROS. Het gaat om een serie over de schending van kinderrechten. Dat heeft de journalist laten weten in de media. De Vries begint binnenkort aan de opnames van de serie, die in 2014 op de buis komt. “Ik ga voor de AVRO en TROS een serie maken over de schendingen van kinderrechten in de wereld. Kinderprostitutie, kinderarbeid, dat soort dingen. Daarvoor ga ik volgende maand naar het buitenland.“
Dennis Brussaard van producent ContentDivision spreekt van een ‘groot, ingewikkeld’ project. “We zijn nu hard aan het werk met de voorbereidingen, maar we moeten er de hele wereld voor over. In augustus kunnen we meer vertellen over de inhoud van de reeks.”
Het leek er op dat de serie bij de VARA op de buis zou komen, maar nu kiest De Vries toch voor AVRO-TROS.
Bron
Deze foto staat erbij
[ afbeelding ]
dIE FOTO D:')quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
Geen SBS maar wel Peter R.:
Peter R. pakt kinderprostitutie aan voor AVRO-TROS
Peter R. de Vries gaat aan de slag voor de fusieomroep AVRO-TROS. Het gaat om een serie over de schending van kinderrechten. Dat heeft de journalist laten weten in de media. De Vries begint binnenkort aan de opnames van de serie, die in 2014 op de buis komt. “Ik ga voor de AVRO en TROS een serie maken over de schendingen van kinderrechten in de wereld. Kinderprostitutie, kinderarbeid, dat soort dingen. Daarvoor ga ik volgende maand naar het buitenland.“
Dennis Brussaard van producent ContentDivision spreekt van een ‘groot, ingewikkeld’ project. “We zijn nu hard aan het werk met de voorbereidingen, maar we moeten er de hele wereld voor over. In augustus kunnen we meer vertellen over de inhoud van de reeks.”
Het leek er op dat de serie bij de VARA op de buis zou komen, maar nu kiest De Vries toch voor AVRO-TROS.
Bron
Deze foto staat erbij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze foto staat erbij
[ afbeelding ]![]()
![]()
Watquote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]Ik verwachtte een quote vanuit een ander topic.
Nou ja weet jij hoe dat zit? Antwoord op mijn vragen in dat topic?quote:
Nee geen idee. Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en niet doen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja weet jij hoe dat zit? Antwoord op mijn vragen in dat topic?
Och ja. Het arme schaap gaat vanavond cammenquote:
Is nu bezig maar naar verluid laat ze haar tieten niet eens zienquote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Och ja. Het arme schaap gaat vanavond cammen
Teleurgesteld?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is nu bezig maar naar verluid laat ze haar tieten niet eens zien
Jeej!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Och ja. Het arme schaap gaat vanavond cammen
De ene user die er in zit wil niet verklappen wat ze nu doetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |