Zondagavond om 21:30 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Ja dat zei Mart de hele tijd toch?quote:
Morgen even teruglezenquote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik ga pitten, hou me op de hoogte van irma en haar jacht naar the money
Dat zegt Mart continu jaquote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zei Mart de hele tijd toch?
Ik kon alleen de samenvatting zien net, zat in het stadion toen de finale was.
ja dat kan niet hequote:Op zondag 14 april 2013 22:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Neee, ik verwacht een live report:);)
Was dat een grap in het livetopic?quote:Op zondag 14 april 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zegt Mart continu ja
En zelfs Boogie twitterde het.
Oh en Maarten Ducrot heet Martijn.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 14 april 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat een grap in het livetopic?
Oh op die manier. Dan kun je gewoon meelezen. Wij posten wel door.quote:Op zondag 14 april 2013 22:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Haha, ik ga in bed liggen, maaar hen geen t op mn kamer
Het kan toch nog steeds waar zijn?quote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer, was wel een mooi bedrag geweest
Martijn Ducrotquote:
wat zei martijn toen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |