SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax'
1 AJAX 66
2 VITESSE 61
3 PSV 60
4 FEYENOORD 60quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
EredivisieLive.nl
Eriksen: 'We hebben een goede zet gedaan'
Gullit: 'Ajax is gewend om met de druk om te gaan'
Boerrigter: 'Ik weet niet wat Pieters aan het doen was'
Advocaat: 'Nu maar voor de tweede plek gaan'
De Boer: 'PSV was rijp voor de slacht'
Lens: 'Leek net alsof zij thuis speelden'
Advocaat: 'Als we geen kampioen worden, ben ik weg'
NOS.nl
Van Bommel: 'Als je verliest, valt het nooit mee'
Jermaine Lens: 'Lens telt zijn twee doelpunten niet'
Een mooie week voor Kuipers
De Boer: 'Dik en dik verdiend'
Advocaat: 'Lag vandaag niet alleen aan defensie'
Christian Eriksen: 'Hadden het eerder moeten afmaken'
Cillessen genoot van de druk
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 14-04-2013 21:05:06 ]
quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef kurk_droog het volgende:
Jezus, andere TT graag. Wij zijn Ajax, we hoeven niet naar andere clubs te kijken!
Mee eensquote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef kurk_droog het volgende:
Jezus, andere TT graag. Wij zijn Ajax, we hoeven niet naar andere clubs te kijken!
Het is Stijn.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Kut-TT. Waarom kijken we zoveel naar PSV? Kijk lekker naar onszelf en wees blij met de verdiende overwinning.
100% eens.quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Tyf eens op met je PSV onzin Ajacied422 joh. Hou dat lekker alleen in het PSV topic.
Eensquote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Tyf eens op met je PSV onzin Ajacied422 joh.
Daar houdt hij van, topics openenquote:Op zondag 14 april 2013 20:56 schreef Syntix het volgende:
Sowieso moet dat jochie van een Ajacied422 eens opsouten met aanmaken van topicsLaat dat maar aan de volwassen mensen over.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Tyf eens op met je PSV onzin Ajacied422 joh
Ook echt P$V, is hij 13 ofzo?quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Stijn weet wel weer waar hij staat
Is ook wel nodig.quote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan zó genieten van Franks interviews. Zelfs na zo'n geweldig resultaat blijft hij kritisch en scherp. Geweldig vind ik het.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef rubbereend het volgende:
Gefeliciteerd mannen! Met de overwinning en met de aanstaande titel!
Dan mag het.quote:
Ik vroeg me het alleen af.quote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben ik weer? Waarom negeer je de rest?
Spel- en niet resultaatgerichtheid, daar boekt hij resultaten meequote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan zó genieten van Franks interviews. Zelfs na zo'n geweldig resultaat blijft hij kritisch en scherp. Geweldig vind ik het.
13 jarigen zijn dom, dan moeten ze af en toe ook iets doen wat daar bij pastquote:
Als jij nou gewoon eens even stopt met het openen van topics, dan zou dat al veel schelen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vroeg me het alleen af.
Ik heb al een TR aangevraagd.
Ik ben overigens 15 jaar, 13 jaar is dus wat overdreven.quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
13 jarigen zijn dom, dan moeten ze af en toe ook iets doen wat daar bij past
Doe jij het dan, treurwilg.quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon eens even stopt met het openen van topics, dan zou dat al veel schelen.
Floot gewoon prima en wat boeit het überhaupt?quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef HeatWave het volgende:
Zou Kuipers nou alsnog zijn philips Tv krijgen of niet?.
Da's omm het even, baard net in de keel, 2 pluisjes rond je pik etc. Dus dan mag je nog domme dingen doen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben overigens 15 jaar, 13 jaar is dus wat overdreven.
Zeker, al kan hij soms nog wat overdrijven met dominerenquote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Spel- en niet resultaatgerichtheid, daar boekt hij resultaten mee
Nog veel te leren dus. :/ Heel het topix verneuktquote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben overigens 15 jaar, 13 jaar is dus wat overdreven.
Niet in het Ajax topic graagquote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
13 jarigen zijn dom, dan moeten ze af en toe ook iets doen wat daar bij past
Dat is prima jochie, als jij eens stopt met het expres posten van laatste posts in een topic. Je doet het er gewoon om.quote:
Achteraf niet meer, maar tijdens moest ie gewoon dood, wat nou prima, zo partijdig als de tering manquote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Floot gewoon prima en wat boeit het überhaupt?
Goede UIquote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben klaar voor het kampioensfeest.
<
Ja, eens. Het was gewoon zielig.quote:Op zondag 14 april 2013 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achteraf niet meer, maar tijdens moest ie gewoon dood, wat nou prima, zo partijdig als de tering man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |