Juist wel. Ploeg is slecht, maar hij heeft niemand beter gemaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Advocaat kan er geen zak aan doen, ligt aan de spelersgroep die er gewoon geen zak van kan.
wie heeft Advocaat beter gemaakt?quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Advocaat kan er geen zak aan doen, ligt aan de spelersgroep die er gewoon geen zak van kan.
Het is allebei.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou, als je geen lijn uitzet en die volgt doe je als coach iets niet goed.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel vooralsnog te moeten hebben van de jonge jongens die hij beter maakt. Een Manchester City zou inderdaad iets heel anders zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 van de betere trainers, maar zie hem niet een topclub leiden.
Juist niet. Deze ploeg kan gewoon niet beter.quote:Op zondag 14 april 2013 18:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Juist wel. Ploeg is slecht, maar hij heeft niemand beter gemaakt.
Hij wil zelf ook niet echt naar het buitenland op het moment, er zijn al wel wat clubs geweest dacht ik.quote:Op zondag 14 april 2013 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij lijkt wel vooralsnog te moeten hebben van de jonge jongens die hij beter maakt. Een Manchester City zou inderdaad iets heel anders zijn.
Maar kan nog komen natuurlijk, hij heeft een prima begin gehad.
Dat denk jij.quote:Op zondag 14 april 2013 18:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Juist niet. Deze ploeg kan gewoon niet beter.
25 miljoen geinvesteerd en ze kunnen niet beter.. moet je echt flink gaan bidden dat er een paar blinde russen met een grote zak geld komen anders worden we gewoon subtopquote:Op zondag 14 april 2013 18:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Juist niet. Deze ploeg kan gewoon niet beter.
Robbenquote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef Triptamine2 het volgende:
Hebben jullie Pietertje eigenlijk ooit psychisch laten testen? Die moet niet helemaal lekker zijn in zijn bovenkamer, idioot
Maar bedankt Advocaatje, zo kennen we je wissels weer!
Hij heeft te veel haartransplantaties gehad, dus zijn hersenen zijn aangetast.quote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
Advocaat vond dat er niet echt een groot krachtsverschil was.
Ajax speelde ook niet op hun best maar ze waren wel aanzienlijk beter. Nog triester dus.quote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
Kan me herinneren over die Abramovich die jaren terug wilde investeren, en hoe iedereen ging janken over niet eerlijk dit en dat.quote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
25 miljoen geinvesteerd en ze kunnen niet beter.. moet je echt flink gaan bidden dat er een paar blinde russen met een grote zak geld komen anders worden we gewoon subtop
Een trainer wordt afgerekend op enerzijds tactiek/opstellingen, met daarbij de wissels en de ingeslepen manieren van aanvallen en verdedigen bij standaardsituaties en anderzijds op de groei die het team en de spelers daarin meemaken in een seizoen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
De ajax spelers zijn stiekem gewoon echte fans van Guusje Meeuwis terwijl die PSVers stiekem andré hazes fans zijn. Dat verklaart allesquote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Komt door Guus Meeuwis daar wordt je als supporter wel depressief van
Pietersquote:
Het grote verschil tussen beide is dat wat Ajax doet, doen ze met een idee. Bij jullie is het op de goede hoop.quote:Op zondag 14 april 2013 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax speelde ook niet op hun best maar ze waren wel aanzienlijk beter. Nog triester dus.
Wat denk je zelfquote:Op zondag 14 april 2013 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik nou begin te twijfelen of Fred Rutten nou echt kut was of dat het gewoon gebrek aan kwaliteit is
Heb precies hetzelfde gevoel. Advocaat gokt te veel op de individuele acties.quote:Op zondag 14 april 2013 18:51 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen beide is dat wat Ajax doet, doen ze met een idee. Bij jullie is het op de goede hoop.
Kan ik me voorlopig wel voorstellen. Als hij weg gaat, hoop ik dat hij bij Arsenal of iets dergelijks terecht komt. Of iets als Borussia Dortmund of sommige van die Franse clubs. Alleen spreekt hij geen Frans/Duits.quote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij wil zelf ook niet echt naar het buitenland op het moment, er zijn al wel wat clubs geweest dacht ik.
viel ook wel mee, PSV won ook veel op krachtquote:Op zondag 14 april 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |