SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 14-04-2013 18:31:17 ]
Waarom? Ook naar die andere 8 ploegen waar Vitesse en PSV punten verloren?quote:Op zondag 14 april 2013 18:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen we dan maar een bloemetje naar Amsterdam sturen om ze te bedanken?
Misschien een gezamenlijk theekransje organiseren op het Museumplein.quote:Op zondag 14 april 2013 18:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Een mooie antieken boekenkast.quote:Op zondag 14 april 2013 18:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord wint ook niet alles. Lekker, zo'n vette dip zodra het erom gaat. Volgende week minimaal gelijkspelen, anders moet je nog op gaan passen voor Twente ook. Kun je play offs gaan spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:24 schreef Kerftminister het volgende:
Alles in eigen hand.
PSV winst toch nooit alles. Tijd om een club failliet te laten gaan.
Feyenoord verliest er nog minstens 2 hoorquote:Op zondag 14 april 2013 18:24 schreef Kerftminister het volgende:
PSV winst toch nooit alles. Tijd om een club failliet te laten gaan.![]()
Is geen opportunisme, feyenoord is het hele seizoen al enorm gelukkig in veel wedstrijden en speelt bijna altijd kut.quote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef Kerftminister het volgende:
Jongens komaan laat het opportunisme varen en verwelkom het optimisme.
Klopt maar we hebben wel Pelle.quote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is geen opportunisme, feyenoord is het hele seizoen al enorm gelukkig in veel wedstrijden en speelt bijna altijd kut.
Waar baseer je dat in vredesnaam op?quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Merkie het volgende:
Alsnog staan we er beter voor om 2e te worden dan een week geleden.
Gelijk in punten met ploeg boven je, en 1 punt achter no.2 waartegen je volgende w-..... oh wacht ik ga serieus op je in. AJAX KAMPIOENEEEEEUHquote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar baseer je dat in vredesnaam op?![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord verliest er nog minstens 2 hoor
was jij niet voor de joden daarstraks?quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga lekker feestvieren bij die snelkookpan, klojo
PSV 0 punten gehaald dit weekend, Vitesse 1 punt en wij 1 punt. Dus ingelopen op PSV. Lijkt m enogal simpel.quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar baseer je dat in vredesnaam op?![]()
Ik weet niet wat die van gaal allemaal tegen ze gezegd heeft maar sindsdien is het echt belachelijk slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat een ontzettende kankerwedstrijd.
De jongens willen wel naar de Serie A, PL of BL? Hahahaha, flikker toch een taffeseind op joh. Weer een wanprestatie.
Matchfixing door v. Gaal.quote:Op zondag 14 april 2013 18:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die van gaal allemaal tegen ze gezegd heeft maar sindsdien is het echt belachelijk slecht.
Ze draaien daar een paar dagen mee bij Oranje en dan zien ze het hoge niveau van die andere gasten. Dat spreekt ze wel aan en als ze dan een paar trainingen niet volledig door de mand vallen denken ze dat ze klaar zijn voor een stap hogerop. Fout. Je wordt afgerekend op wedstrijden en er is van die groep (misschien op Janmaat na) geen Feyenoorder die wekelijks de ploeg op sleeptouw neemt.quote:Op zondag 14 april 2013 18:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die van gaal allemaal tegen ze gezegd heeft maar sindsdien is het echt belachelijk slecht.
Conclusie: Spelers gewoon niet meer interlands laten spelen midden in het seizoenquote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze draaien daar een paar dagen mee bij Oranje en dan zien ze het hoge niveau van die andere gasten. Dat spreekt ze wel aan en als ze dan een paar trainingen niet volledig door de mand vallen denken ze dat ze klaar zijn voor een stap hogerop. Fout. Je wordt afgerekend op wedstrijden en er is van die groep (misschien op Janmaat na) geen Feyenoorder die wekelijks de ploeg op sleeptouw neemt.
Speel eerst maar eens een serie wedstrijden á la Sneijder, Huntelaar, Kuyt of van Bommel in hun laatste seizoen voor de transfer naar 't buitenland. Dan praten we wel verder.
Lijkt me zeker wel opportunisme, al die negativiteit opeens. Enkele weken geleden geloofde 3 kwart van de users hier nog in een kampioenschap, was alles nog hosanna en was iedereen zelfverzekerd.quote:Op zondag 14 april 2013 18:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is geen opportunisme, feyenoord is het hele seizoen al enorm gelukkig in veel wedstrijden en speelt bijna altijd kut.
Waarheid, deze post heeft het.quote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze draaien daar een paar dagen mee bij Oranje en dan zien ze het hoge niveau van die andere gasten. Dat spreekt ze wel aan en als ze dan een paar trainingen niet volledig door de mand vallen denken ze dat ze klaar zijn voor een stap hogerop. Fout. Je wordt afgerekend op wedstrijden en er is van die groep (misschien op Janmaat na) geen Feyenoorder die wekelijks de ploeg op sleeptouw neemt.
Speel eerst maar eens een serie wedstrijden á la Sneijder, Huntelaar, Kuyt of van Bommel in hun laatste seizoen voor de transfer naar 't buitenland. Dan praten we wel verder.
Dat mag wel, maar wees eerlijk: Ze worden alleen maar geselecteerd bij gebrek aan beter. Er is op 't moment geen speler in de Eredivisie die ik in staat acht om in 't buitenland hoge ogen te gooien op dit moment. Misschien Bony als enige als hij een passende club kiest.quote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Conclusie: Spelers gewoon niet meer interlands laten spelen midden in het seizoen
Dan verschillen we daarin van mening. Als het jongens waren met mentaliteit hadden we gewoon kans, maar die hebben we niet. Als ze zich al niet voor een mogelijk kampioenschap kunnen opladen kunnen ze dat zeker niet voor een 2e plek.quote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord is absoluut niet kansloos voor een 2de plaats en Voorronde Champions League (waar we echter niets te zoeken hebben, maar dat terzijde). Reden voor optimisme is een 2de plaats uiteraard niet, dat was vorig seizoen even leuk, maar nu niet meer. We kopen er niets voor. Al is het nog altijd beter dan wat iedereen aan het begin van dit seizoen hadden verwacht, mocht het zover komen dus.
Ik ben voor Feyenoord en wil wat het beste voor ons is. Kampioen zat er niet meer in, nummer 2 is dan het hoogste dus Nederlaag PSV het beste.quote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was jij niet voor de joden daarstraks?
Ik denk dat een Fer, Strootman, Eriksen en Janmaat bijvoorbeeld echt wel stand kunnen houden in een top-competitie. Niet bij Real of United, maar bij Atletico of een Everton.quote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar wees eerlijk: Ze worden alleen maar geselecteerd bij gebrek aan beter. Er is op 't moment geen speler in de Eredivisie die ik in staat acht om in 't buitenland hoge ogen te gooien op dit moment. Misschien Bony als enige als hij een passende club kiest.
Je moet wel een echte sterkhouder voor je team zijn wil je daar direct je plaatsje veroveren hoor. De spelers die je noemt hebben iig wel die potentie, maar ik vind ze niet uitblinken oid.quote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat een Fer, Strootman, Eriksen en Janmaat bijvoorbeeld echt wel stand kunnen houden in een top-competitie. Niet bij Real of United, maar bij Atletico of een Everton.
Ik blijf erbij dat een tweede plek met deze selectie een veel knappere prestatie zou zijn dan vorig jaar. Maar ook daarom zie ik het niet gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me zeker wel opportunisme, al die negativiteit opeens. Enkele weken geleden geloofde 3 kwart van de users hier nog in een kampioenschap, was alles nog hosanna en was iedereen zelfverzekerd.
Het is niet zo dat Feyenoord er ineens geen klote meer van kan, net zo min als dat Feyenoord in die weken hiervoor een serieuze kampioenskandidaat is geweest.
Feyenoord wint weliswaar vele wedstrijden nipt en zwaarbevochten, maar ook dat is een kwaliteit. Na 30 wedstrijden staan we echt wel waar we horen, iets meer zelfvertrouwen zou op dit moment wel mogen.
Feyenoord is absoluut niet kansloos voor een 2de plaats en Voorronde Champions League (waar we echter niets te zoeken hebben, maar dat terzijde). Reden voor optimisme is een 2de plaats uiteraard niet, dat was vorig seizoen even leuk, maar nu niet meer. We kopen er niets voor. Al is het nog altijd beter dan wat iedereen aan het begin van dit seizoen had verwacht, mocht het zover komen dus.
Die voelen niks, die hebben maar 1 hersencel.quote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef jakees het volgende:
Die gasten met die kampioenschapstatoeage, hoe voel je je dan.
Die krassen de naam Feyenoord weg en zetten er Ajax neerquote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef jakees het volgende:
Je hebt de wedstrijd niet gezien?quote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
PSV 0 punten gehaald dit weekend, Vitesse 1 punt en wij 1 punt. Dus ingelopen op PSV. Lijkt m enogal simpel.
Dun je de hele dag kijken naar het bewijs van wat een sukkel je bent, en zul je je ook wel zo voelen denk ik.quote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef jakees het volgende:
Verontrustender dan het niet in vorm zijn, is dat het mentaal niet goed lijkt te zitten. Daar heb je vanmiddag punten mee verloren, en Koeman is niet voor niets ongebruikelijk fel en aanvallend naar zijn spelers toe.quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef jakees het volgende:
Het is al de laatste wedstrijden een drama. Clasie met zijn waardering. Als je zo slecht speelt zou je contributie moeten betalen. Man man wat speelt die slecht de laatste tijd. De Vrij en BMI ook. Het lijkt wel of ze er niet bij zijn, ze kunnen niet met media-aandacht omgaan.
Clasie en De Vrij zijn klaar voor het buitenland dat zie je aan alles.quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Verontrustender dan het niet in vorm zijn, is dat het mentaal niet goed lijkt te zitten. Daar heb je vanmiddag punten mee verloren, en Koeman is niet voor niets ongebruikelijk fel en aanvallend naar zijn spelers toe.
Er lijken er een stel te veel met andere zaken bezig.
We zijn in feite gewoon ingelopen op PSV. Dat we niet in vorm zijn is weer een heel ander verhaal.quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dun je de hele dag kijken naar het bewijs van wat een sukkel je bent, en zul je je ook wel zo voelen denk ik.
Npower league 2 misschien ja.quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef Typisch het volgende:
Clasie en De Vrij zijn klaar voor het buitenland dat zie je aan alles.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die voelen niks, die hebben maar 1 hersencel.
Gast.quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
We zijn in feite gewoon ingelopen op PSV. Dat we niet in vorm zijn is weer een heel ander verhaal.
Vitesse en PSV hebben ook gefaald dit weekend hè?
Ik zie dat eerlijk gezegd niet. Vergelijk een De Vrij eens met Vertongen in zijn laatste jaar.quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Clasie en De Vrij zijn klaar voor het buitenland dat zie je aan alles.
Volgens mij was het cynisch bedoeld.quote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zie dat eerlijk gezegd niet. Vergelijk een De Vrij eens met Vertongen in zijn laatste jaar.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef jakees het volgende:
Clasie met zijn waardering. Als je zo slecht speelt zou je contributie moeten betalen.
Heeftie het zelf naar gemaakt. Als'ie geniaal speelt dan mag hij gerust praten over transfers.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Het is wel lekker makkelijk om na deze week op Clasie te kankeren.
En het is 100% terecht.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Ik moet toch wat te zeiken hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Het ging over de tweede plek hè?quote:
Schaken was ook weer eens als vanouds.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Speelt al weken dramatisch. Dan past bescheidenheid en geen grote mond.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Tjaquote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schaken was ook weer eens als vanouds.
Bij Ajax hoor je niemand over transfers. Bij Feyenoord al weken wel. Focus is gewoon belangrijk. Die mist nu gewoon.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heeftie het zelf naar gemaakt. Als'ie geniaal speelt dan mag hij gerust praten over transfers.
Die bleef toch sowieso al bij z'n vrouw voor de bevalling?quote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietje Velthuizen heeft een hersenschudding, misschien zondag er niet bij.
Boeiend.quote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
weet ik nietquote:Op zondag 14 april 2013 19:15 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die bleef toch sowieso al bij z'n vrouw voor de bevalling?
Wanneer zou je vinden dat Clasie gelijk heeft? Als die een contract van 5, 6, 7 of 8 ton krijgt aangeboden?quote:Op zondag 14 april 2013 19:13 schreef Muto het volgende:
Misschien heeft Clasie hartstikke gelijk, alleen is zijn timing van zeiken kut. Hij had het ook een maandje later in de media kunnen brengen.
Hij speelt al heel 't seizoen matig man.quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
Ah. Al te veel last kan hij er nooit van hebben. Verwacht dat hij er zondag gewoon bij is.quote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteraard. Maar ik heb het gevoel dat hij nu wordt afgezeken om dat contractgezeik.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij speelt al heel 't seizoen matig man.
Als een Pelle en mathijsen 1-1.4 miljoen krijgen en hij 6 ton krijgt (ik noem maar wat), dan kan ik mij er wat bij voor stellen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef jakees het volgende:
[..]
Wanneer zou je vinden dat Clasie gelijk heeft? Als die een contract van 5, 6, 7 of 8 ton krijgt aangeboden?
Leest Clasie de bijbel niet?quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een Pelle en mathijsen 1-1.4 miljoen krijgen en hij 6 ton krijgt (ik noem maar wat), dan kan ik mij er wat bij voor stellen.
Al staat er niemand op goal. Zoals Feyenoord nu speelt win je nooit van Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piet of Eloy is wereld van verschil.
Dat klopt, hoge bomen vangen veel wind. Schaken was ook slecht en Pelle ook. Dat gelul met die waardering kan ik echt slecht hebben. Hij weet toch in welke situatie Feyenoord zit. Zeg dan gewoon dat je het niet voldoende vindt. Prima zou ik dat vinden. Maar wat die nu doet is proberen de andere partij in onderhandeling in een kwaad daglicht zetten. Ik snap het wel in het kader van contractonderhandelingen maar daar creëer je ook onrust mee. VErkopen die gozer want voegt op dit moment vrij weinig toe en al maanden eigenlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik heb het gevoel dat hij nu wordt afgezeken om dat contractgezeik.
Hij is dan ook niet eens de helft zo belangrijk als de mensen die genoemd worden, dus dat lijkt me een terecht bedrag. Je ziet het nu, Joris maakte enkele wedstrijden wat foutjes maar speelt nu wekelijks meer dan prima terwijl alle jongens met praatjes en een grote toekomst hopeloos falen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als een Pelle en mathijsen 1-1.4 miljoen krijgen en hij 6 ton krijgt (ik noem maar wat), dan kan ik mij er wat bij voor stellen.
Ik snap best dat hij als reserve-aanvoerder en Oranje-klant richting het salaris van de toepverdieners wilt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet eens de helft zo belangrijk als de mensen die genoemd worden, dus dat lijkt me een terecht bedrag. Je ziet het nu, Joris maakte enkele wedstrijden wat foutjes maar speelt nu wekelijks meer dan prima terwijl alle jongens met praatjes en een grote toekomst hopeloos falen.
Dus dit.quote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet eens de helft zo belangrijk als de mensen die genoemd worden, dus dat lijkt me een terecht bedrag. Je ziet het nu, Joris maakte enkele wedstrijden wat foutjes maar speelt nu wekelijks meer dan prima terwijl alle jongens met praatjes en een grote toekomst hopeloos falen.
Vond 'm daarvoor ook al matig spelen. Ik zeik 'm niet meer af vanwege dat contractgedoe.quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik heb het gevoel dat hij nu wordt afgezeken om dat contractgezeik.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:27 schreef sweetlake92 het volgende:
Immers,verhoek,mathijsen en mulder gratis af te halen!
Veredelde A-junioren zitten ook bij Oranje, zelfs gasten van teams die in degradatienood zitten en anti-voetbal spelen dus wat dat betreft zou hij beter moeten weten. En dat aanvoerderschap van die twee is ook bij gebrek aan echte leiders in onze selectie die langer dan enkele maanden in Rotterdam vertoefden.quote:Op zondag 14 april 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij als reserve-aanvoerder en Oranje-klant richting het salaris van de toepverdieners wilt.
Ik heb het niet over wat zou horen, maar Clasie is belangrijk gemaakt. Dan moet je hem daar ook naar betalen, anders is hij weg.quote:Op zondag 14 april 2013 19:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Veredelde A-junioren zitten ook bij Oranje, zelfs gasten van teams die in degradatienood zitten en anti-voetbal spelen dus wat dat betreft zou hij beter moeten weten. En dat aanvoerderschap van die twee is ook bij gebrek aan echte leiders in onze selectie die langer dan enkele maanden in Rotterdam vertoefden.
Een veredeld jeugdcontract is het andere uiterste logischerwijs en dat een Schaken teveel ontvangt lijkt me ook duidelijk (ook in z'n goede fase), maar al deze jonge gasten hóren echt niet meer dan 5 a 6 ton te ontvangen, international of niet. Daarvoor zijn ze alles behalve onvervangbaar, constant of beslissend.
Op dit moment zie ik Clasie wel vervangen kunnen worden met 2 tactische aankopen en een iets andere speelwijze.quote:Op zondag 14 april 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat zou horen, maar Clasie is belangrijk gemaakt. Dan moet je hem daar ook naar betalen, anders is hij weg.
mokotjo is de perfecte man daarvoorquote:Op zondag 14 april 2013 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij City zoeken ze nog een balvaste, fysiek sterke CVM met een snijdende steekpass.
Gaat om het relatieve. Het is raar als een Schaken veel meer zou krijgen. Nogmaals, ik weet niet wat de bedragen zijn, maar Feyenoord speelt af en toe wel gemene spelletjes met de spelers. Bijvoorbeeld ook bij Leerdam.quote:Op zondag 14 april 2013 19:18 schreef jakees het volgende:
[..]
Wanneer zou je vinden dat Clasie gelijk heeft? Als die een contract van 5, 6, 7 of 8 ton krijgt aangeboden?
Gisteren ook gewoon halfleeg uitvak. Niet te geloven.quote:Op zondag 14 april 2013 19:30 schreef Dekatria het volgende:
Dat die Nedercity-supporters nu overigens ineens het uitvak uitverkopenwaar waren ze alle eerdere seizoenen dan, ziek in bed?
Leerdam is om een voorbeeld te stellen. Dat is wel vrij hard maar dat is wel om baas in eigen huis te worden richting Clasie e.d. Maar ja als die er ook schijt aan hebben. Dan had je hem beter kunnen opstellen. Een beetje concurrentie kan geen kwaad.quote:Op zondag 14 april 2013 19:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Gaat om het relatieve. Het is raar als een Schaken veel meer zou krijgen. Nogmaals, ik weet niet wat de bedragen zijn, maar Feyenoord speelt af en toe wel gemene spelletjes met de spelers. Bijvoorbeeld ook bij Leerdam.
Is dat een late 1 april-grap?quote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De reden dat Leerdam niet bijtekende heeft ook een andere oorzaak. Beloftes van Gudde die niet zijn doorgevoerd in de nieuwe contractaanbieding aan Leerdam.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef jakees het volgende:
[..]
Leerdam is om een voorbeeld te stellen. Dat is wel vrij hard maar dat is wel om baas in eigen huis te worden richting Clasie e.d. Maar ja als die er ook schijt aan hebben. Dan had je hem beter kunnen opstellen. Een beetje concurrentie kan geen kwaad.
Dan moet Koeman andere spelers erin zetten, Mokotjo, Achahbar bv, desnoods Leerdam.quote:Op zondag 14 april 2013 19:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je kon vandaag duidelijk zien dat onze jongens vermoeid waren
Eerste helft was niet eens zo onaardig. Maar je dwingt zo ontzettend weinig af, alles moet weer van Pelle komen terwijl dat voor deze periode juist steeds minder werd. Het spel is ook wel heel erg vleugelafhankelijk, als die niet goed draaien is er geen plan B.quote:Op zondag 14 april 2013 20:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan moet Koeman andere spelers erin zetten, Mokotjo, Achahbar bv, desnoods Leerdam.
Slechter dan de laatste weken kan niet.
Nee dat kan je Koeman wel verwijten, ook de wissels brengen vaak helemaal niets.quote:Op zondag 14 april 2013 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste helft was niet eens zo onaardig. Maar je dwingt zo ontzettend weinig af, alles moet weer van Pelle komen terwijl dat voor deze periode juist steeds minder werd. Het spel is ook wel heel erg vleugelafhankelijk, als die niet goed draaien is er geen plan B.
Wie moet hij brengen? Denk je nou echt dat Sisse, Verhoek, Leerdam, Achahbar, Te Vrede, Vormer of een Nelom de wedstrijd omgooien?quote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee dat kan je Koeman wel verwijten, ook de wissels brengen vaak helemaal niets.
Het verwachtingspatroon is ook gewoon te hoog. Ik geloof niet zo in een mentale kwestie.quote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee dat kan je Koeman wel verwijten, ook de wissels brengen vaak helemaal niets.
nou alleen Verhoek en Vormer vallen weleens in ?quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Wie moet hij brengen? Denk je nou echt dat Sisse, Verhoek, Leerdam, Achahbar, Te Vrede, Vormer of een Nelom de wedstrijd omgooien?
Nou van VVV en RKC mag je wel makkelijk winnen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verwachtingspatroon is ook gewoon te hoog. Ik geloof niet zo in een mentale kwestie.
Verwachtingspatroon kan het spel beïnvloeden. Druk enzo, dan is het een mentale kwestie. Je bent echt niet slechter dan RKC, Heerenveen, VVV of PEC.quote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het verwachtingspatroon is ook gewoon te hoog. Ik geloof niet zo in een mentale kwestie.
Maar je bent ook niet verreweg de betere. Dan kan je wel eens tegen een zeperd oplopen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Verwachtingspatroon kan het spel beïnvloeden. Druk enzo, dan is het een mentale kwestie. Je bent echt niet slechter dan RKC, Heerenveen, VVV of PEC.
Uiteraard, ik ben het eens dat een tweede plaats al een wereldprestatie zou zijn. Toch mag je van een speler als De Vrij meer verwachten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet verreweg de betere. Dan kan je wel eens tegen een zeperd oplopen.
Je kan ook moeilijk verwachten van gastjes rond de 20 dat die het team op sleeptouw nemen.
En we hadden ook eerste kunnen staan. Slap gelul natuurlijk dit.quote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef Slobeend het volgende:
Gezien de vele overwinningen met 1 doelpunt verschil hadden we ook zo 8e kunnen staan.
Ik bedoel ermee te zeggen dat een 4e plek nog vrij realistisch is. In principe is dat wel slap gelul inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En we hadden ook eerste kunnen staan. Slap gelul natuurlijk dit.
Een 4e plek is gewoon netjes en misschien zelfs wel boven verwachting. Alleen door afgelopen seizoen en de eerste seizoenshelft worden de verwachtingen vanzelf hoger en valt het nu zo tegen. Voetballend is het ook gewoon zwak de laatste zoveel wedstrijden, teveel hangt af van toevalligheden en de grillen van Pelle.quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat een 4e plek nog vrij realistisch is. In principe is dat wel slap gelul inderdaad.
Laffe doelstelling. Zo ga je nooit de top bereiken. RKC uit moet je gewoon altijd winnen... Je hebt godverdomme 7 internationals rondlopen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een 4e plek is gewoon netjes en misschien zelfs wel boven verwachting. Alleen door afgelopen seizoen en de eerste seizoenshelft worden de verwachtingen vanzelf hoger en valt het nu zo tegen. Voetballend is het ook gewoon zwak de laatste zoveel wedstrijden, teveel hangt af van toevalligheden en de grillen van Pelle.
Maar realistisch gezien is een 4e plaats gewoon goed en zolang mee doen om de titel boven verwachting.
Selectie is wel smal inderdaad, te veel spelers zullen met pijntjes hebben gespeeld.quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een 4e plek is gewoon netjes en misschien zelfs wel boven verwachting. Alleen door afgelopen seizoen en de eerste seizoenshelft worden de verwachtingen vanzelf hoger en valt het nu zo tegen. Voetballend is het ook gewoon zwak de laatste zoveel wedstrijden, teveel hangt af van toevalligheden en de grillen van Pelle.
Maar realistisch gezien is een 4e plaats gewoon goed en zolang mee doen om de titel boven verwachting.
Ajax en PSV hebben gewoon een betere én bredere selectie die beter in balans is. Twente en AZ zakten gewoon gigantisch door het ijs en Vitesse doet het beter dan normaal. Rond plek 3 is gewoon netjes.quote:Op zondag 14 april 2013 20:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Laffe doelstelling. Zo ga je nooit de top bereiken. RKC uit moet je gewoon altijd winnen... Je hebt godverdomme 7 internationals rondlopen.
Ja dat oververmoeid is echt onzin, spelers van vroeger hadden nog een full time baan erbij en die speelden bijna net zoveel. Kwestie van mentaliteit.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Bombvis het volgende:
Oververmoeid? Dat wordt dan nog wat als we ooit Europees moeten gaan spelen, dan kunnen we dus na een half jaar wel stoppen met voetbal want dan zijn we allemaal vermoeid. Het was gewoon één grote kankermiddag met veel te veel mongolen in het veld die geen idee hebben wat ze moeten doen. Ik ben best fan van JPB hoor, maar hij heeft veel te veel last van de vallende ziekte, ga godverdomme gewoon voetballen man. De Vrij en Clasie zijn wmb klaar voor de Europese Top, ik vond die package deal van een paar weken geleden heel goed klinken, kom maar op met die ¤28 miljoen.
En ja, ik was vanmiddag optimistisch en dat ben ik volgende week weer, anders kan ik net zo goed thuisblijven. Wij zijn het Legioen, wij zijn er altijd en wij staan achter onze club, ook als ze als een stel mongolen over het veld lopen, dan moeten wij er voor zorgen dat die 3 punten volgende week gewoon in Rotterdam blijven
Iets met weten waar je vandaan komt.quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Er moet nu echt kwaliteit worden ingekocht, benieuwd welke ze in het schaduwelftal hebben staan.
Kan me hierin wel vinden. Kutdag, kutseizoen nu, kutjoden, kut psv, alles kut. Het was gezien de eerste helft ook totaal onnodig.quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef satecl het volgende:
Wat een tyfusdag!!! Had er echt alle vertrouwen in. Eerst zelf even ballen, daarna 0-1 voorkomen... En alle hoop dat die kut joden niet zouden winnen. Uiteindelijk was het gewoon weer standaard onnodig spanning. Alles weggeven en ook nog winst voor dat kut volk(en terecht).
Mijn werkgever zal weer trots op me zijn, want deze jongen gaat nu al z'n bed in.
Ohja... Wat hebben jongens als clasie nou te zoeken bij Fiorentina.... Wat was die weer om je janken vandaag!
Met welk geld wil je gaan inkopen?quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat oververmoeid is echt onzin, spelers van vroeger hadden nog een full time baan erbij en die speelden bijna net zoveel. Kwestie van mentaliteit.
Er moet nu echt kwaliteit worden ingekocht, benieuwd welke ze in het schaduwelftal hebben staan.
Kut PSV?quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Kan me hierin wel vinden. Kutdag, kutseizoen nu, kutjoden, kut psv, alles kut. Het was gezien de eerste helft ook totaal onnodig.
[..]
Met welk geld wil je gaan inkopen?
Die vele tientallen miljoenen die we gaan krijgen voor Clasie, De Vrij en BMI natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Kan me hierin wel vinden. Kutdag, kutseizoen nu, kutjoden, kut psv, alles kut. Het was gezien de eerste helft ook totaal onnodig.
[..]
ohquote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Puur omdat ik ze ook niks gun.
Precies. En bij goedkope spelers is de gok vaak wat groter dat ze direct ingepast kunnen worden.quote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als er spelers weggaan, heb je wel wat geld om goedkope spelers te halen.
Met de opbrengst van verkopen ja.quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die vele tientallen miljoenen die we gaan krijgen voor Clasie, De Vrij en BMI natuurlijk
Liever dat ze overgehaald worden om bij te tekenen, nieuwe spelers blijft een gok.quote:
Clasie en de Vrij worden niet meer beter denk ik, eerder slechter.quote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
[..]
Liever dat ze overgehaald worden om bij te tekenen, nieuwe spelers blijft een gok.
HMF moet gewoon mental coach worden, dan winnen we dit soort potjes tenminste welquote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
[..]
Liever dat ze overgehaald worden om bij te tekenen, nieuwe spelers blijft een gok.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie en de Vrij worden niet meer beter denk ik, eerder slechter.
Onzin en nergens op gebaseerd natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Clasie en de Vrij worden niet meer beter denk ik, eerder slechter.
Ik hoorde dat hij eerder deze week ook al erg kwaad op de training was. Spelers schenen er aardig met de pet naar te gooien. De wijze oudjes rond het trainingsveld hadden hem ook nooit zo kwaad gezien tijdens een training.quote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Koeman klonk overigens oprecht boos en geirriteerd na de wedstrijd. Zulke duidelijke woorden heb ik hem niet vaak horen uitten.
Hopelijk weet hij de selectie deze week weer voldoende te motiveren, want een nederlaag tegen Vitesse betekend niet alleen dat je de 2de plaats definitief kunt vergeten maar ook dat Fc Twente op plek 5 op slechts 3 punten komt.
Of heeft een 5de plaats geen consequenties wat betreft de plaatsing voor de Europa League?
Nee jouw posts zijn ergens op gebaseerd.quote:Op zondag 14 april 2013 21:42 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Onzin en nergens op gebaseerd natuurlijk.
Het meeste daarvan zal dan in het aflossen van de schulden en naar de investeerders gaan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die vele tientallen miljoenen die we gaan krijgen voor Clasie, De Vrij en BMI natuurlijk
nou voor 2/3 miljoen kan je best aardige spelers halen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het meeste daarvan zal dan in het aflossen van de schulden en naar de investeerders gaan.
Als Feyenoord vele miljoenen ontvangt voor deze spelers dan zal Feyenoord hooguit enkele vervangers met een transferwaarde van 2 tot 3 miljoen kunnen halen verwacht ik, en dan ben ik optimistisch.
Volledig afhankelijk van de bekerfinale en van eindklassering psv volgens mij. 'Beste' is als psv de beker wint en dan niet bij de eerste 2 eindigt, dan is 5 ook zeker van EL. Maar die Duitsers spelen ook nog steeds kut hoor, hadden gister alle geluk van de wereld met die dramatische scheids, anders hadden ze nooit gewonnen bij Adoquote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Koeman klonk overigens oprecht boos en geirriteerd na de wedstrijd. Zulke duidelijke woorden heb ik hem niet vaak horen uitten.
Hopelijk weet hij de selectie deze week weer voldoende te motiveren, want een nederlaag tegen Vitesse betekend niet alleen dat je de 2de plaats definitief kunt vergeten maar ook dat Fc Twente op plek 5 op slechts 3 punten komt.
Of heeft een 5de plaats geen consequenties wat betreft de plaatsing voor de Europa League?
Jawel hoor, spelers worden over het algemeen niet slechter als ze ouder worden. Eerder beter. gebaseerd op de algemene ontwikkeling van zo'n beetje alle voetballers. Waarom denk je dan dat de Vrij en Clasie slechter zouden worden?quote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee jouw posts zijn ergens op gebaseerd.
Denk niet dat die 2 de Europese subtop gaan halen als basisspeler.
Jawel. EL play-offs zelfs volgens mij, of anders iig een ronde eerder instromen in de kwalificatie.quote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Genoeg spelers hoor die slechter worden. Denk maar aan Drenthe of onze vriend Sisse haha.quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Jawel hoor, spelers worden over het algemeen niet slechter als ze ouder worden. Eerder beter. gebaseerd op de algemene ontwikkeling van zo'n beetje alle voetballers. Waarom denk je dan dat de Vrij en Clasie slechter zouden worden?
Dat wel, die Toornstra kostte net zoiets toen hij nog bij ADO speelde geloof ik?quote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou voor 2/3 miljoen kan je best aardige spelers halen.
Het hedendaags voetbal kun je niet vergelijken met vroeger. Zelfs oud-spelers beamen dat het spel tegenwoordig meer fysiek is, ook in de eredivisie.quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat oververmoeid is echt onzin, spelers van vroeger hadden nog een full time baan erbij en die speelden bijna net zoveel. Kwestie van mentaliteit.
Hij zou het idd. slechter hebben gedaan dan Pelle, toch denk ik dat hij feijenoord beter zou hebben gepresteerd dan nu bij Twente.quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
Ik moest er net aan denken hoe het zou zijn gegaan als Castaignos wel haalbaar was. Dan had je nu 7e gestaan ofzo
Die gaat toch naar Utrecht?quote:Op zondag 14 april 2013 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Al ben ik wel gecharmeerd van die Van Duijnen van ADO. Die zal vast niet te duur zijn. Maar wederom, die zal zich eerst nog moeten doorontwikkelen wil hij echt iets kunnen toevoegen bij een club als Feyen
Daar willen ze Van Duinen inderdaad graag aantrekken als opvolger van Mulenga. Maar meer dan dat is er nog niet uitgesproken.quote:
Zeker, eerder al met Mertens en Strootman.quote:Op zondag 14 april 2013 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar willen ze Van Duinen inderdaad graag aantrekken als opvolger van Mulenga. Maar meer dan dat is er nog niet uitgesproken.
Maar ze hebben d'r kijk op, daar in Utrecht.
Deed Goossens eigenlijk mee vandaag?quote:Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef De_Pel het volgende:
Volgende week lekker met deze 11:
Mulder, Nelom, Kongolo, Mathijsen, Janmaat, Goossens, Vilhena, Immers, Schaken, Pelle, Achahbar.
Mokotjo, Lamprou en 5 jeugdspelers op de bank.
Rest mag lekker optyften
Hoekschoppen lijken tenminste heel af en toe ergens op itt tot Clasie/Vormer. Te triest voor woorden eigenlijk, 12 miljoen aan salarissen en dan kan niet 1 van die jandoedels een goede hoekschop of vrije trap nemen. Hoeveel doelpunten uit directe vrije trappen, indirecte vrije trappen en hoekschoppen hebben we dit seizoen gescoord? 0-1-1?.quote:
In de minderheid zijn in je eigen stadionquote:
Je lijkt 't nogal stoer te vinden allemaal. Eigenlijk is het gewoon vrij treurig.quote:
Moet je maar geen vader en zoon gaan slaan.quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lijkt 't nogal stoer te vinden allemaal. Eigenlijk is het gewoon vrij treurig.
Opkomen voor je medesupporters. Zo hoort dat.quote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lijkt 't nogal stoer te vinden allemaal. Eigenlijk is het gewoon vrij treurig.
Je bent op de hoogte van wat er gebeurd was? Iemand had 'kankermongool' geroepen? 't is wat.quote:Op zondag 14 april 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Opkomen voor je medesupporters. Zo hoort dat.
Ja.quote:Op zondag 14 april 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van wat er gebeurd was?
Paar losse Feyenoorders kregen tikken. Daarna kwam deze groep even verhaal halen.quote:
Oppassen voor het Gele Legerquote:
Ja, ik zag het.quote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar losse Feyenoorders kregen tikken. Daarna kwam deze groep even verhaal halen.
Die Joeri staat er trouwens weer mooi op. Had net geen SV meer
Prachtig inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar losse Feyenoorders kregen tikken. Daarna kwam deze groep even verhaal halen.
goeie security manquote:Op zondag 14 april 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Vooral bij een club als RKC met veel kinderen. Chapeauquote:Op zondag 14 april 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Opkomen voor je medesupporters. Zo hoort dat.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie jij die kinderen staan knokken dan?quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Vooral bij een club als RKC met veel kinderen. Chapeau
Ze hadden er zelf ook zin in. Al zijn het er niet veel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En terecht. Tijd dat die transferboys hun hoofd uit hun reet gaan halen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Was jij er eigenlijk vanmiddag?quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden er zelf ook zin in. Al zijn het er niet veel.
Dat ongekend treurige volk als Kievits heeft ook geen donder te zoeken op een thuisvak. Die zat daar niet om de bierbeker tegen de RKC'er naast hem te tikken en een fijne wedstrijd te wensen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden er zelf ook zin in. Al zijn het er niet veel.
Fuck dat. Gewoon afblijven van Feijenoordsupporters.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
3/4 van het stadion was gevuld met Feyenoorders. Lekker boeiend.quote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat ongekend treurige volk als Kievits heeft ook geen donder te zoeken op een thuisvak. Die zat daar niet om de bierbeker tegen de RKC'er naast hem te tikken en een fijne wedstrijd te wensen.
Gewoon wegblijven van een RKC thuisvak, zoek het gewoon niet op in een stadion.quote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Fuck dat. Gewoon afblijven van Feijenoordsupporters.
Zolang er niet meer kaarten vrij komen voor het uitvak blijft dat verschijnsel zich voordoen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Buitendam het volgende:
Gewoon wegblijven van een RKC thuisvak, zoek het gewoon niet op in een stadion.
Als je veel supporters hebt dan heb je niet genoeg aan een uitvakje. Hoe gaan jullie bij PSV eigenlijk om met dat 'probleem'?quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven van een RKC thuisvak, zoek het gewoon niet op in een stadion.
Ja. Gek hè, als je weet dat dit naast je kan plaatsnemen:quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
3/4 van het stadion was gevuld met Feyenoorders. Lekker boeiend.
Hihihiquote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je veel supporters hebt dan heb je niet genoeg aan een uitvakje. Hoe gaan jullie bij PSV eigenlijk om met dat 'probleem'?
Mooi toch.quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Gek hè, als je weet dat dit naast je kan plaatsnemen:
[ [url= http://www.panorama.nl/wp(...)ENING.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik zou ook passen.
Nee, mag niet. Als uitvak is uitverkocht, moet iedereen maar gewoon thuisblijven.quote:Op zondag 14 april 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi toch.
Feyenoord is overal massaal aanwezig.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je veel supporters hebt dan heb je niet genoeg aan een uitvakje. Hoe gaan jullie bij PSV eigenlijk om met dat 'probleem'?
Geen idee, ik heb altijd gewoon plek in het uitvak. Thuisvak is voor thuissupporters.quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zondag 14 april 2013 22:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb altijd gewoon plek in het uitvak. Thuisvak is voor thuissupporters.
Te weinig kaarten voor het aantal dat wil gaan. Wat moeten we anders. Verdienen de clubs er tenminste nog wat aan.quote:Op zondag 14 april 2013 22:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb altijd gewoon plek in het uitvak. Thuisvak is voor thuissupporters.
Als er nooit plek is in het uitvak ga je toch alternatieven zoeken. Buiten dat er tegenwoordig ook genoeg redenen zijn om uberhaupt niet in een uitvak plaats te nemen. Maar het eerste probleem ken jij nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn vast meer redenen, beste reden is gewoon combi ofwel veevervoer. Daar vrijwillig aan meedoen snap ik echt nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nooit plek is in het uitvak ga je toch alternatieven zoeken. Buiten dat er tegenwoordig ook genoeg redenen zijn om uberhaupt niet in een uitvak plaats te nemen. Maar het eerste probleem ken jij niet
Als je al in een thuisvak gaat zitten, dan kan je op z'n minst respect tonen en ga je niet te uitbundig juichen en meezingen. Als je jezelf niet kan inhouden, moet je lekker thuis gaan zitten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Te weinig kaarten voor het aantal dat wil gaan. Wat moeten we anders. Verdienen de clubs er tenminste nog wat aan.
Eens met dit. Hoe triest het ook is.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Katth het volgende:
[..]
Als je al in een thuisvak gaat zitten, dan kan je op z'n minst respect tonen en ga je niet te uitbundig juichen en meezingen. Als je jezelf niet kan inhouden, moet je lekker thuis gaan zitten.
Als iedereen om je heen Feyenoorder is waarom zou je je dan inhouden? Tegenwoordig wordt bijna elk stadion compleet overgenomen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Katth het volgende:
[..]
Als je al in een thuisvak gaat zitten, dan kan je op z'n minst respect tonen en ga je niet te uitbundig juichen en meezingen. Als je jezelf niet kan inhouden, moet je lekker thuis gaan zitten.
Alsof Abou dat überhaupt ging goedkeurenquote:Op zondag 14 april 2013 22:58 schreef PIETR het volgende:
Klassiekers met uitpubliek kunnen we nu weer vergeten de komende 5 jaar.
Ja maar waar de tikken in eerste instantie vielen zaten volgens mij helemaal niet zoveel Feyenoorders. Die zaten aan de andere kant van de lange zijde.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iedereen om je heen Feyenoorder is waarom zou je je dan inhouden? Tegenwoordig wordt bijna elk stadion compleet overgenomen.
Je bent nog altijd in andermans stadion. Als je bij de buurvrouw op visite bent ga je ook niet in de wasbak zeiken, omdat je het thuis ook doet.quote:Op zondag 14 april 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iedereen om je heen Feyenoorder is waarom zou je je dan inhouden? Tegenwoordig wordt bijna elk stadion compleet overgenomen.
Ik zeik altijd en overal in de wasbak.quote:Op zondag 14 april 2013 22:59 schreef Katth het volgende:
[..]
Je bent nog altijd in andermans stadion. Als je bij de buurvrouw op visite bent ga je ook niet in de wasbak zeiken, omdat je het thuis ook doet.
Maar wat als de buurman en z'n kinderen het wel doen? Wacht, verkeerde vergelijking: wat als iedereen in het huis (dus ook vrienden) het wel doen?quote:Op zondag 14 april 2013 22:59 schreef Katth het volgende:
[..]
Je bent nog altijd in andermans stadion. Als je bij de buurvrouw op visite bent ga je ook niet in de wasbak zeiken, omdat je het thuis ook doet.
Je kunt het wel blijven vergoeilijken, maar het is gewoon sneu gedrag klaar. Je blijft met je poten van elkaar af.quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
3/4 van het stadion was gevuld met Feyenoorders. Lekker boeiend.
Klopt. Daarom, prima reactie dit.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt het wel blijven vergoeilijken, maar het is gewoon sneu gedrag klaar. Je blijft met je poten van elkaar af.
gozertquote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Gek hè, als je weet dat dit naast je kan plaatsnemen:
[ afbeelding ]
Ik zou ook passen.
Ja, dat snap ik nog wel. Maar dat staat los van met elkaar op de vuist gaan lijkt me.quote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Te weinig kaarten voor het aantal dat wil gaan. Wat moeten we anders. Verdienen de clubs er tenminste nog wat aan.
Een vriend van mij noemt dat een 'wabapi'.quote:
Als ik ergens zit en een rij voor mij krijgt een Feyenoorder klappen zou ik ook niet rustig blijven zitten. Verschil in mentaliteit wellicht.quote:Op zondag 14 april 2013 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Bij dat stoere kliekje misschien, in de rest van Nederland vindt men het niet normaal.
Allemaal meldingsplicht geven op dagen dat Feyenoord (en die gasten van RKC op RKC hun dagen) speelt. Opgelost en opgetyft met die mafkezen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nog wel. Maar dat staat los van met elkaar op de vuist gaan lijkt me.
Tsja, wat mij betreft mag jij het cool en stoer gedrag vinden, maar daar wordt het gedrag op zichzelf niet minder asociaal van.quote:
eens.quote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik ergens zit en een rij voor mij krijgt een Feyenoorder klappen zou ik ook niet rustig blijven zitten. Verschil in mentaliteit wellicht.
Als je gaat juichen en zingen in een anders stadion kun je klappen krijgen. Eigenschuld. Niet dat ik het van die RKC'ers goedkeur overigens, ook imbeciel gedrag.quote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik ergens zit en een rij voor mij krijgt een Feyenoorder klappen zou ik ook niet rustig blijven zitten. Verschil in mentaliteit wellicht.
Jij doet zeker ook niks als je beste maat klappen krijgt van iemand?quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, wat mij betreft mag jij het cool en stoer gedrag vinden, maar daar wordt het gedrag op zichzelf niet minder asociaal van.
Beste maten, dat is toch wat anders man.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij doet zeker ook niks als je beste maat klappen krijgt van iemand?
Stelletje wereldverbeteraars hier.
Eerst een boek schrijven met koeienletters ROTTERDAM HOOLIGAN op de voorkant om voetbalgeweld te verheerlijken en dan is het eerste het beste filmpje van een halve matpartij in een stadion met diezelfde persoon in de hoofdrol, voor zover ik het moet geloven net terug van een stadionverbod.quote:Op zondag 14 april 2013 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gozert
Zolang je normaal doet tegen hun doen ze dat ook tegen jou. Heel simpel.
Dat is al triest genoeg op zichzelf.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef Muto het volgende:
Bovendien zou een RKC'er in een Feyenoordvak misschien ook tikken krijgen als hij juicht.
Echt he. Je hoeft de boel niet te forceren, maar een beetje acceptatie van de andere kant is ook wenselijk. Allebei wat water bij de wijn zou ik zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Katth het volgende:
Ik snap sowieso niet dat men niet gewoon naast elkaar kan zitten genieten van het voetbal...
Ze knokken vast alleen als hun Feyenoordmattie klappen krijgt, jeweettoch.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst een boek schrijven met koeienletters ROTTERDAM HOOLIGAN op de voorkant om voetbalgeweld te verheerlijken en dan is het eerste het beste filmpje van een halve matpartij in een stadion met diezelfde persoon in de hoofdrol, voor zover ik het moet geloven net terug van een stadionverbod.
Maar je kunt er gewoon naast gaan zitten en lekker normaal doen, doen ze ook gewoon normaal tegen jou, hoor!
ligt aan het vak.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef Muto het volgende:
Bovendien zou een RKC'er in een Feyenoordvak misschien ook tikken krijgen als hij juicht.
Dit jaar in Nijmegen en Kerkrade geweest. Precies hetzelfde verhaal. In Kerkrade sprong een Limburger zelfs over een hek om een oude man met zijn riem te bewerken. Als er dan een massale reactie komt heeft Feyenoord het weer gedaanquote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef Muto het volgende:
Volgens mij is het sneu van zowel de RKC'ers als Feyenoorders. Als supporters altijd prediken dat supporters tussen elkaar moeten kunnen lopen, is het raar dat er zo vaak knokpartijen zijn.
Lekker hypocriet.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Je hoeft de boel niet te forceren, maar een beetje acceptatie van de andere kant is ook wenselijk. Allebei wat water bij de wijn zou ik zeggen.
Joden uitgezonderd natuurlijk.
Zit weinig verschil in. Je doet precies hetzelfde als wat je in dat filmpje ziet gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beste maten, dat is toch wat anders man.
Beste maat =/= random feyenoord supporter die de boel loopt te forceren. En nu ga je 't weer vergelijken met andere zaken in andere omstandigheden. Gaat me om dit gedrag, dat jullie dat geweldig stoer vinden maakt het voor andere mensen niet meer normaal ofzo. Ik zeg er ook niets van voor de rest, ik vind het alleen sneu dat mensen elkaar op de bek moeten timmeren om een potje voetbal.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij doet zeker ook niks als je beste maat klappen krijgt van iemand?
Stelletje wereldverbeteraars hier.
Denk je dat het in De Kuip wel goed zou gaan?quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit jaar in Nijmegen en Kerkrade geweest. Precies hetzelfde verhaal. In Kerkrade sprong een Limburger zelfs over een hek om een oude man met zijn riem te bewerken. Als er dan een massale reactie komt heeft Feyenoord het weer gedaan
Nee.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beste maten, dat is toch wat anders man.
Die gast springt heus niet over 't hek omdat er 1 oude man staat te vieren dat Feyenoord een doelpunt scoort. Daar gaat nog wel 't 1 en ander aan vooraf lijkt me?quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit jaar in Nijmegen en Kerkrade geweest. Precies hetzelfde verhaal. In Kerkrade sprong een Limburger zelfs over een hek om een oude man met zijn riem te bewerken. Als er dan een massale reactie komt heeft Feyenoord het weer gedaan
Joden zijn de uitzonderingscategorie Happel.quote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker hypocriet.
[..]
Zit weinig verschil in. Je doet precies hetzelfde als wat je in dat filmpje ziet gebeuren.
Dan heb je geen beste maten.quote:
Heel geloofwaardig klinkt het niet hequote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast springt heus niet over 't hek omdat er 1 oude man staat te vieren dat Feyenoord een doelpunt scoort. Daar gaat nog wel 't 1 en ander aan vooraf lijkt me?
Ligt eraan waar je zit. Ik heb ooit tijdens een Feyenoord - PSV op C gezeten en daar zaten ook wat boertjes te juichen. Niks aan de hans.quote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Denk je dat het in De Kuip wel goed zou gaan?
Absoluut niet.quote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast springt heus niet over 't hek omdat er 1 oude man staat te vieren dat Feyenoord een doelpunt scoort. Daar gaat nog wel 't 1 en ander aan vooraf lijkt me?
Maar als je op W juicht krijg je klappen. Vakken naast het uitvak vandaag ging het ook goed.quote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit. Ik heb ooit tijdens een Feyenoord - PSV op C gezeten en daar zaten ook wat boertjes te juichen. Niks aan de hans.
Gast schrijft een mooi boek en zit daar. Uiteraard komen dr een paar gasten stoer tegen je doen, want oeh kijk eens wat ik tegen meneer rotterdam hooligan durf te zeggen. Vind je t gek dat hij het na een tijdje zat word als mensen hem provoceren?quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst een boek schrijven met koeienletters ROTTERDAM HOOLIGAN op de voorkant om voetbalgeweld te verheerlijken en dan is het eerste het beste filmpje van een halve matpartij in een stadion met diezelfde persoon in de hoofdrol, voor zover ik het moet geloven net terug van een stadionverbod.
Maar je kunt er gewoon naast gaan zitten en lekker normaal doen, doen ze ook gewoon normaal tegen jou, hoor!
Jawel. Van de zomer nog door een ruit getyft, omdat een maatje niet normaal kon doen. Dan help ik wel (voor hoever ik daartoe in staat benquote:
Niks joden uitgezonderd... Mijn allerbeste maat is een jood en voor hem steek ik mijn hand in het vuur. Mijn familie en vrienden komen eerst, voetbal volgt ergens in een rijtje.quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Je hoeft de boel niet te forceren, maar een beetje acceptatie van de andere kant is ook wenselijk. Allebei wat water bij de wijn zou ik zeggen.
Joden uitgezonderd natuurlijk.
Op het moment dat ik zie dat een onbekende Feyenoorder klappen krijgt in zo'n situatie dan reageer ik hetzelfde als bij mijn beste maten. Dat kan je veroordelen, lekker interessant.quote:
qft. Nutteloze kutwedstrijd manquote:Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb me verschrikkelijk zitten ergeren aan Feyenoord vanmiddag.. er zit geen voetbal en creativiteit in dit Feyenoord en de instelling is dramatisch
Hij geeft het ook zelf aan. Er is niks normaals aan, hij vindt het gewoon leuk. Het geeft hem een kick. Zijn z'n letterlijke woorden in diverse interviews. Als je het leuk vindt, dan zoek je het op. Zo simpel is het. Maakt niet uit, maar doe niet alsof 't altijd een ander z'n schuld is en pure bescherming van je mede-supporters.quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef Buitendam het volgende:
Geforceerde heldhaftigheid. Ik heb die Kievits wel eens horen praten over generaties en staan voor je vrienden en meer van dat soort onzin. Dat romantiseren van het feit dat je geilt op het gebit kapotbeuken van een persoon met een ander voetbalshirt aan die jou hetzelfde wil aandoen, wat een treurnis zeg.
Nogmaals; dat je het leuk vindt om andere mensen in elkaar te beuken moet je dat vooral doen, maar niet in een vak in een RKC-stadion.quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gast schrijft een mooi boek en zit daar. Uiteraard komen dr een paar gasten stoer tegen je doen, want oeh kijk eens wat ik tegen meneer rotterdam hooligan durf te zeggen. Vind je t gek dat hij het na een tijdje zat word als mensen hem provoceren?
Als zn gozer tussen normale kerels zit, het huisvader volk, dan zoekt ie echt geen mot hoor. Ja onderling een sneer tussen beide over het andere team.
Denk je echt dat ze ruzie gaan lopen zoeken naar paps met zn kind die lekker een dagje naar het voetballen gaat. Nee man, alleen de mensen die er om vragen, over en weer
Tuurlijk. Je moet weten waar je het doet. Als ik op een thuisvak zit waar 90% voor de thuisclub is hou ik me ook wel in.quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar als je op W juicht krijg je klappen. Vakken naast het uitvak vandaag ging het ook goed.
Daarom. Daar ging het schijnbaar al fout vandaag. En ik vind het raar dat je heel de lange zijde afrent om te gaan vechten.quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je moet weten waar je het doet. Als ik op een thuisvak zit waar 90% voor de thuisclub is hou ik me ook wel in.
Jammerlijk dat een aantal users willen blijven doen alsof het nooit de schuld van een Feyenoorder kan zijn. Sorry, ik vind het een beetje primitief gedrag...quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij geeft het ook zelf aan. Er is niks normaals aan, hij vindt het gewoon leuk. Het geeft hem een kick. Zijn z'n letterlijke woorden in diverse interviews. Als je het leuk vindt, dan zoek je het op. Zo simpel is het. Maakt niet uit, maar doe niet alsof 't altijd een ander z'n schuld is en pure bescherming van je mede-supporters.
Waarom niet als die RKC supporters er ook wel zin in hebben. En in dit specifieke geval ook nog eens als een reactie ergens op.quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nogmaals; dat je het leuk vindt om andere mensen in elkaar te beuken moet je dat vooral doen, maar niet in een vak in een RKC-stadion.
Je ziet ze ook zo rennen van 'kijk mij eens betrokken zijn bij m'n mede-Feyenoorders' van die geforceerde betrokkenheid om status te vergaren op een tribune. Ik vind het persoonlijk vrij sneu allemaal. Maargoed, ieder moet lekker doen waar hij zelf zin in heeft zolang onschuldigen er geen slachtoffer van worden. En dat laatste is altijd vrij lastig in een vol stadion of daar om heen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarom. Daar ging het schijnbaar al fout vandaag. En ik vind het raar dat je heel de lange zijde afrent om te gaan vechten.
Ik ken niemand in mijn directe omgeving die blij is met die debielen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet als die RKC supporters er ook wel zin in hebben. En in dit specifieke geval ook nog eens als een reactie ergens op.
Ik keur het ook lang niet altijd goed. Maar de zogenaamde petten en sjaals zijn in veel situaties ook maar wat blij dat deze jongens er zijn
Omdat je je club er alsnog mee benadeelt als er weer eens boetes, combi's, verplaatste wedstrijden, publiekloze wedstrijden of uitsluitingen worden uitgedeeld?quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet als die RKC supporters er ook wel zin in hebben.
''Ja door die kut combi's ga ik maar in het thuisvak zitten, gedoe te weinig kaarten dit dat''quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Omdat je je club er alsnog mee benadeelt als er weer eens boetes, combi's, verplaatste wedstrijden, publiekloze wedstrijden of uitsluitingen worden uitgedeeld?
Waar het om gaat is dat ze de hele club weer in diskrediet brengen. Zoals iemand net al zei: "RKC-ers begint, Feyenoord reageert en wie is de schuldige? Feyenoord." Dat heeft wel een reden waarom men zo naar ons kijkt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet ze ook zo rennen van 'kijk mij eens betrokken zijn bij m'n mede-Feyenoorders' van die geforceerde betrokkenheid om status te vergaren op een tribune. Ik vind het persoonlijk vrij sneu allemaal. Maargoed, ieder moet lekker doen waar hij zelf zin in heeft zolang onschuldigen er geen slachtoffer van worden. En dat laatste is altijd vrij lastig in een vol stadion of daar om heen.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet ze ook zo rennen van 'kijk mij eens betrokken zijn bij m'n mede-Feyenoorders' van die geforceerde betrokkenheid om status te vergaren op een tribune. Ik vind het persoonlijk vrij sneu allemaal. Maargoed, ieder moet lekker doen waar hij zelf zin in heeft zolang onschuldigen er geen slachtoffer van worden. En dat laatste is altijd vrij lastig in een vol stadion of daar om heen.
Soms zeg je wel eens verstandige dingen, maar dit is wel de grootste onzin die ik in lange tijd heb gelezen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet ze ook zo rennen van 'kijk mij eens betrokken zijn bij m'n mede-Feyenoorders' van die geforceerde betrokkenheid om status te vergaren op een tribune.
Ik zeg toch ook dat ik er lang niet altijd blij mee ben. Maar in dit specifieke geval kan ik mij er wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Omdat je je club er alsnog mee benadeelt als er weer eens boetes, combi's, verplaatste wedstrijden, publiekloze wedstrijden of uitsluitingen worden uitgedeeld?
Nouja, komop Happel. Ik zeg niet dat dat voor die hele club geldt, maar er lopen genoeg van die gasten bij die zich zo geforceerd willen lopen bewijzen en geilen op die status op zo'n tribune. Ze lopen altijd net een beetje achter de rest aan maar lopen wel altijd stoer mee, zodat ze kunnen zeggen dat ze erbij waren.quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Soms zeg je wel eens verstandige dingen, maar dit is wel de grootste onzin die ik in lange tijd heb gelezen.
Totdat je als normale supporter aangevallen wordt en deze jongens er wel voor je staan. Ik zie het niet zo zwart-wit als de meesten hier.quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken niemand in mijn directe omgeving die blij is met die debielen.
Ik was hier niet bij, weet niet wat er aan vooraf ging en wat de exacte context is. Derhalve ga ik er verder niet over oordelen, maar mensen op hun bek tikken omdat ze iets ergs roepen over je club is toch wel wat primitief. Dat ben je toch wel met me eens of niet?quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik er lang niet altijd blij mee ben. Maar in dit specifieke geval kan ik mij er wel wat bij voorstellen.
Opgefokt groepsgedrag. Massapsychologie. Ieder weldenkend mens weet diep van binnen ook wel dat het niet slim is om ergens te gaan zitten waar je al niet zou mogen zitten en vervolgens keet te schoppen. Volgens mij kun jij best weldenkend zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Soms zeg je wel eens verstandige dingen, maar dit is wel de grootste onzin die ik in lange tijd heb gelezen.
Ach, het valt ze ook moeilijk kwalijk te nemen. Zo betrokken zijn ze nu ook weer niet bij de club.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Totdat je als normale supporter aangevallen wordt en deze jongens er wel voor je staan. Ik zie het niet zo zwart-wit als de meesten hier.
Hoort de psycholoog hier. Hou toch op met je gezwets.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Opgefokt groepsgedrag. Massapsychologie. Ieder weldenkend mens weet diep van binnen ook wel dat het niet slim is om ergens te gaan zitten waar je al niet zou mogen zitten en vervolgens keet te schoppen. Volgens mij kun jij best weldenkend zijn.
Als je zelf aanwezig was geweest, had je geweten dat mijn goede vriend Joeri dus niet de veroorzaker van dit geweld was. De RKC supporters liepen al de hele dag te kutten, terwijl wij Feijenoorders gewoon komen om een gezellige pot voetbal te kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef Buitendam het volgende:
Geforceerde heldhaftigheid. Ik heb die Kievits wel eens horen praten over generaties en staan voor je vrienden en meer van dat soort onzin. Dat romantiseren van het feit dat je geilt op het gebit kapotbeuken van een persoon met een ander voetbalshirt aan die jou hetzelfde wil aandoen, wat een treurnis zeg.
Heb je een punt. Dat zie ik ook wel, maargoed je moet ergens de lijn trekken. Het is een vicieuze cirkel zo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Totdat je als normale supporter aangevallen wordt en deze jongens er wel voor je staan. Ik zie het niet zo zwart-wit als de meesten hier.
Zeker. Maar dat was hier niet het geval.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was hier niet bij, weet niet wat er aan vooraf ging en wat de exacte context is. Derhalve ga ik er verder niet over oordelen, maar mensen op hun bek tikken omdat ze iets ergs roepen over je club is toch wel wat primitief. Dat ben je toch wel met me eens of niet?
Dit dus.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben dan toch al (de tering in) geslagen? Dat er dan mongols als Feyenoorders komen om die gozer in mekaar te meppen heb ik niks aan. Snap die shit sowieso niet, ook niet in andere situaties.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dit voor amateurpsychologie dan?quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Opgefokt groepsgedrag. Massapsychologie. Ieder weldenkend mens weet diep van binnen ook wel dat het niet slim is om ergens te gaan zitten waar je al niet zou mogen zitten en vervolgens keet te schoppen. Volgens mij kun jij best weldenkend zijn.
Makkelijk om het weer over die boeg te gooien, maar je hebt wel degelijk een punt aan de andere kant. Ik kan me heel goed voorstellen (en ik weet ook gewoon) dat er veel mensen zijn voor wie de club bijzonder veel betekent in het dagelijks leven. Die leven met wat andere sentimenten en dan ga je ook verder in je gedrag. Ik ben daar niet blind voor, ik zeg alleen dat ik geweld gewoon afkeur met betrekking tot supporters in het algemeen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, het valt ze ook moeilijk kwalijk te nemen. Zo betrokken zijn ze nu ook weer niet bij de club.
Er zijn situaties waarin ik het me kan voorstellen. Maar als iemand het zelf uitlokt en zelf wel zin heeft in een lekker matpartijtje, ga ik er geen hand voor uitsteken omdat het een Feyenoorder is hoor. Doet íe maar mooi ergens anders, anders kan ik er niet rouwig om zijn als zo iemand tikken krijgt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar, dat zijn de echte supporters in hun eigen opinie.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, het valt ze ook moeilijk kwalijk te nemen. Zo betrokken zijn ze nu ook weer niet bij de club.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar, dat zijn de echte supporters in hun eigen opinie.Wat het nog triester maakt eigenlijk.
Daarom zeg ik net al, ik weet niet wat de context is etc. Hij geeft echter zelf in diverse interviews en zijn boek aan dat hij erop kickt. Ja...dan weet hij zelf ook dat je daarmee bij anderen een bepaalde vooringenomenheid over je daden creeert. Die man is niet dom, dat heb ik wel door uit zijn media-optredens.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Als je zelf aanwezig was geweest, had je geweten dat mijn goede vriend Joeri dus niet de veroorzaker van dit geweld was. De RKC supporters liepen al de hele dag te kutten, terwijl wij Feijenoorders gewoon komen om een gezellige pot voetbal te kijken.
Ik ben nieuw hier trouwens. Lees al jaren mee, maar dit geouwehoer over Joeri schoot me het verkeerde keelgat in. Heeft gewoon niets fout gedaan, maar je zal zien dat hij zo 1-2-3 weer een stadionsverbod heeft.
Hier heb je wel gelijk in, ik weet natuurlijk niet wat er voorafgaand aan dat filmpje is gebeurd. Misschien zat hij rustig te kijken en kreeg een sloot bier in zijn nek na het juichen van de goal, of iets dergelijks.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Als je zelf aanwezig was geweest, had je geweten dat mijn goede vriend Joeri dus niet de veroorzaker van dit geweld was. De RKC supporters liepen al de hele dag te kutten, terwijl wij Feijenoorders gewoon komen om een gezellige pot voetbal te kijken.
Ik ben nieuw hier trouwens. Lees al jaren mee, maar dit geouwehoer over Joeri schoot me het verkeerde keelgat in. Heeft gewoon niets fout gedaan, maar je zal zien dat hij zo 1-2-3 weer een stadionsverbod heeft.
Als normale supporter word je niet aangevallen als jij je normaal gedraagd. Helaas is de inhoud van normaal niet voor iedereen gelijk blijkt maar weer.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten mijn eigen kring boeit het mij sowieso vrij weinig wat er met mensen gebeurt, daar horen random Feyenoorders bij mij ook bij.quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er zijn situaties waarin ik het me kan voorstellen. Maar als iemand het zelf uitlokt en zelf wel zin heeft in een lekker matpartijtje, ga ik er geen hand voor uitsteken omdat het een Feyenoorder is hoor. Doet íe maar mooi ergens anders, anders kan ik er niet rouwig om zijn als zo iemand tikken krijgt.
Zie mijn opmerkingen dan ook wat algemener dan over dit specifieke voorval.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat was hier niet het geval.
Dat is niet waar. Ik heb zelf in Helmond en Arnhem ook eens moeten rennen voor mijn leven vanwege m'n voetbalsjaal in een verkeerde wijk. Er zit weinig rationeel nadenken bij sommigen tussen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Katth het volgende:
[..]
Als normale supporter word je niet aangevallen als jij je normaal gedraagd. Helaas is de inhoud van normaal niet voor iedereen gelijk blijkt maar weer.
Is het fijn onder die steen?quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Katth het volgende:
[..]
Als normale supporter word je niet aangevallen als jij je normaal gedraagd.
Zijn club supporterenquote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef Buitendam het volgende:
Dan vraag ik me echt af: wat doe je daar in vredesnaam?
Ik denk dat Kapiteintje het wel goed verwoord.quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, wat bedoelde je er dan precies mee?
Ik vind 't deze keer vrij goed gaan eigenlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef DonRaja het volgende:
Aah fuck krijgen we die Groene Haas / Blauwe Stokstaart discussie weer...
Ja, dat juich ik ten volle toe. Als het aan mij ligt kan ik met mijn PSV-shirt in vak 410 gaan staan, maar zo werkt het niet. Hij moet toch ook weten dat dat nooit 90 minuten lang goed kan gaan? Is het dan niet in zekere mate opzoeken van eventuele confrontaties?quote:
Het is vaker wel dan niet goed gegaan. Alleen NEC was even wat onrust. Spinnenkop. O en vandaag dus.quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat juich ik ten volle toe. Als het aan mij ligt kan ik met mijn PSV-shirt in vak 410 gaan staan, maar zo werkt het niet. Hij moet toch ook weten dat dat nooit 90 minuten lang goed kan gaan? Is het dan niet in zekere mate opzoeken van eventuele confrontaties?
Oke, ben wel blij dat ik dat verder niet heb.quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat Kapiteintje het wel goed verwoord.
En wat je ook over Joeri zegt. Hij is een Feyenoordsupporter in hart en nieren.
Spinnenkop?quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Het is vaker wel dan niet goed gegaan. Alleen NEC was even wat onrust. Spinnenkop. O en vandaag dus.
Nee, waarom? De uitwedstrijden die ik op losse kaarten heb bezocht en waar iets is gebeurd kan ik op 1 hand tellen. Dat zal voor hem niet anders zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat juich ik ten volle toe. Als het aan mij ligt kan ik met mijn PSV-shirt in vak 410 gaan staan, maar zo werkt het niet. Hij moet toch ook weten dat dat nooit 90 minuten lang goed kan gaan? Is het dan niet in zekere mate opzoeken van eventuele confrontaties?
Ik vind het vrij kwalijk dat het al 2 keer fout is gegaan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef Feyenoordsupporter het volgende:
[..]
Het is vaker wel dan niet goed gegaan. Alleen NEC was even wat onrust. Spinnenkop. O en vandaag dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |