quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:13 schreef bianconeri het volgende:
Laten we lekker net zo zielig doen als Ajacieden!! Ook al ben ik absoluut geen Psv-er.
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL etc etc etc.
Ajacied kleuters
Och, koetsjiekoetsjiekoe.quote:Op zondag 14 april 2013 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
Als ooit een doelpunt onterecht was, dan is het dit doelpunt.
die valt wel zich omhoog naar de topquote:
woedeaanval. De barbies hebben geen hoofdjes meer straks.quote:
Ik hoop dat jij geen Ajacied bent?quote:Op zondag 14 april 2013 17:12 schreef elby1988 het volgende:
De successupporters in het stadion zijn ook weer wakker hoor
Laat je anders even nakijken man.quote:Op zondag 14 april 2013 17:13 schreef bianconeri het volgende:
Laten we lekker net zo zielig doen als Ajacieden!! Ook al ben ik absoluut geen Psv-er.
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL etc etc etc.
Ajacied kleuters
quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
PSV is en blijft de grootste tyfes ploeg/club aller tijden![]()
ajax internet supporters komen alleen tevoorschijn als ze voor staanquote:
Met alle respect maar jij hebt geen greintje historisch besef dan.quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef bianconeri het volgende:
Want als er 1 club is die geen echte supporters heeft dan is het Ajax wel (en Barca).
Zelfde in het stadion.quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef KingRoland het volgende:
psvers zijn weer terug in dit topicmeteen weer reageren als ze een goal maken verder stil.
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen Ajacied bent?
Want als er 1 club is die geen echte supporters heeft dan is het Ajax wel (en Barca).
Allemaal successupporters
Niet dat die supporters van Psv top zijn, zeker niet.
nee langzame streamquote:
Iemand hier die vreselijk geilt op Eriksen en volgens wie Eriksen al bij de top hoort te spelen ofzoquote:
quote:
En waarom zit jij niet in het stadion zielepoot?quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ajax internet supporters komen alleen tevoorschijn als ze voor staan
quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Friek_ het volgende:
Terechte goal voor PSV. Ze spelen wederom fantastisch.
Geen streamquote:
ja en nu ketsenquote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Flow3r het volgende:
Iedereen die zo lief was mij een DM te sturen met een livelink: BEDANKT!!![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]weggespeeld worden is inderdaad geweldig.
Als dank tietenpics --> DMquote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Flow3r het volgende:
Iedereen die zo lief was mij een DM te sturen met een livelink: BEDANKT!!![]()
![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand hier die vreselijk geilt op Eriksen en volgens wie Eriksen al bij de top hoort te spelen ofzo
Moeten Ajacieden nodig zeggenquote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef KingRoland het volgende:
psvers zijn weer terug in dit topicmeteen weer reageren als ze een goal maken verder stil.
nog een helft en dan komt het goedquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef Scorpie het volgende:
PSV gaat dit winnen omdat fucking mongool Eriksen die goal weggaf.
Zoveel kwaliteitsverschil, dat moet goedkomen.quote:
4-1quote:
Natuurlijk niet, ze hebben 0 gecreëerdquote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef Scorpie het volgende:
PSV gaat dit winnen omdat fucking mongool Eriksen die goal weggaf.
Awwhhhh wat zielig Ajaciedjequote:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Die scheids is hatelijk, was 100% penal
Ik denk die van AAD300quote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Johan Derksen zijn voorspelling nog wel eens uit zou kunnen komen.
quote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef Stiggie het volgende:
PSV heeft slechts 1 kans gehad en dat door een individuele fout bij Ajax.
Komt helemaal goed, ze maken geen kans
dat ie geen geel voor lens gaf zegt genoeg.quote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Die scheids is hatelijk, was 100% penal
Hij heeft de eerste helft bijna perfect gefloten op 1 moment na, jammer dat dat moment in het nadeel is van Ajax maar goed, geen enkele scheidsrechter fluit foutloos. Gelukkig dat we na deze wedstrijd van het ''Lucky Ajax'' imago af zijn.quote:
Daarom, ik ben er ook niet bang voorquote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef ValHallen het volgende:
Gaat nog wel goed komen dit. Ajax is oppermachtig.
Dat ook jaquote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
dat ie geen geel voor lens gaf zegt genoeg.
4-1, die fout was toch wel gemaakt.quote:
Primaquote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moeten Ajacieden nodig zeggen
Met de goal hoor je ze ff kinderachtig doen.
Logisch dat iedereen Ajax en Ajacieden haatOok al ben je net als mij geen Psv-er en geen Ajacied. Ajax en vooral de Ajacieden roepen gewoon haat op.
Ik hoop het.quote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Friek_ het volgende:
Ziet eruit dat PSV toch weer kampioen wordt.
Pff.. Alweer? het begint wel eentonig te worden.quote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Friek_ het volgende:
Ajax heeft ook nul gecreëerd. Alles uit domme fouten van die klungels bij PSV.quote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze hebben 0 gecreëerd
Ach was geen penalty man.quote:
Alderweireld had Lens HARDER moeten trappenquote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
4-1, die fout was toch wel gemaakt.
Wat had ie voorspeld dan?quote:Op zondag 14 april 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Johan Derksen zijn voorspelling nog wel eens uit zou kunnen komen.
of feyenoord!quote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Friek_ het volgende:
? , Spelen verschrikkelijk slecht manquote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Friek_ het volgende:
Eens per jaar moet het gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pff.. Alweer? het begint wel eentonig te worden.
Milkshake.quote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Wijnaldum eruit voor Depay aub. Laatstgenoemde gaat Blind gek maken.
quote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef JanCees het volgende:
Iemand een grove charge van Alderweireld gezien?
Uhh wat?quote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Friek_ het volgende:
Ze krijgen nog twente en az, die lopen nog puntenverlies op verwacht ikquote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Friek_ het volgende:
Ik kijk nu een engelse zender en daar zit Steve in de studioquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Impliceer jij dat twee helften nooit hetzelfde zijn?
2 wedstrijden ook nietquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Impliceer jij dat twee helften nooit hetzelfde zijn?
Ik van die Fischerquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
En wat word ik weer misselijk van die Toivonen en van Bommel
Ach, je past je eisen aan hèquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind Marcelo wel heel goed spelen eigenlijk
Viel me ook al opquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
En wat word ik weer misselijk van die Toivonen en van Bommel
speelt voor zijn doen goed inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Barcelonawaardigquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Neem er nog tweequote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax heeft ook nul gecreëerd. Alles uit domme fouten van die klungels bij PSV.
Ja dat wel, maar juich niet te vroeg.quote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Speelt echt slecht ja.quote:Op zondag 14 april 2013 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
Van Bommel zijn contract niet verlengen aub.. kan niet meer.
PSV'er Marcelo droomt van Barcelonaquote:Op zondag 14 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Enkel de 3e helftquote:
Zijn standaardfoutje komt idd nogquote:Op zondag 14 april 2013 17:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar juich niet te vroeg.
Rot op trollquote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Friek_ het volgende:
Ik zie niet in wat daar mooi aan zou zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Friek_ het volgende:
Het zou mooi zijn als PSV kampioen werd op basis van doelsaldo zoals een paar jaar geleden.
Dat is niet eerlijk, die heeft toch gelijk.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Shreyas het volgende:
Als Ajax écht beter is, dan zullen ze dan in de tweede helft moeten laten zien. In de eerst helft speelden zowel PSV als Ajax vrij matig.
Op wat baseer jij dat PSV kampioen kan worden?quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Friek_ het volgende:
Het zou mooi zijn als PSV kampioen werd op basis van doelsaldo zoals een paar jaar geleden.
Ajax ook, 3-3 dusquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef sjeppert het volgende:
PSV slaat altijd toe in de tweede helft
3-1 wordt het
Op basis van wat? Goed spel? Laat me niet lachenquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Friek_ het volgende:
ja hé als maar helaas.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Friek_ het volgende:
Ajax is wel de betere en had toch echt wel kansen op 0-2quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Shreyas het volgende:
Als Ajax écht beter is, dan zullen ze dan in de tweede helft moeten laten zien. In de eerst helft speelden zowel PSV als Ajax vrij matig.
Ajax is beter.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Shreyas het volgende:
Eriksen met zijn kutfoutquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Stiggie het volgende:
Babel mag van mij wel invallen ipv Sigthorsson. Schone en Fischer en Eriksen spelen goed.
omdat troltorlrolololololololoolloloquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Op wat baseer jij dat PSV kampioen kan worden?
Eriksen speelt als een natte krant.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Stiggie het volgende:
Babel mag van mij wel invallen ipv Sigthorsson. Schone en Fischer en Eriksen spelen goed.
We moeten ophouden te praten over kansen. Het is een gegeven dat Ajax triest veel kansen nodig heeft om eindelijk een keer te scoren, dat terwijl PSV ongeveer tien keer effectiever is.quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is wel de betere en had toch echt wel kansen op 0-2
Had wel paar goede acties, maar die fout doet dat weer teniet.quote:Op zondag 14 april 2013 17:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eriksen speelt als een natte krant.
Wait wat?quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef Mr.Smokey het volgende:
als psv de kansen afgemaakt had was het nu 5-1
quote:Op zondag 14 april 2013 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
Wel weer zo'n typische lucky ajax goal![]()
Maar gezien de wedstrijd was het scoren/voorkomen wel terecht.
Dat is gewoon het gevolg van de vele kansen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
Wel weer zo'n typische lucky ajax goal![]()
Maar gezien de wedstrijd was het scoren/voorkomen wel terecht.
Het voordeel voor Ajax is dat Eriksen een Europese topclub even uit het hoofd kan zetten, wat de kans vergroot dat hij bij Ajax blijft.quote:Op zondag 14 april 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had wel paar goede acties, maar die fout doet dat weer teniet.
quote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat het weggeven in de 2e helft
praat niet zo veel poep G!quote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee hoor, hij vind zichzelf nog steeds rijp voor een topclub.quote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het voordeel voor Ajax is dat Eriksen een Europese topclub even uit het hoofd kan zetten, wat de kans vergroot dat hij bij Ajax blijft.
quote:
jij verandert ook snel van meningquote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het gaat er niet om wat hij vindt, het gaat er om of een topclub hem wilt hebben. De wedstrijd van vandaag gaat de hele wereld over en wellicht zijn enkele clubs na die blunder hun interesse in hem al verlorenquote:Op zondag 14 april 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vind zichzelf nog steeds rijp voor een topclub.
Haha ja hier ookquote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef _NZT_ het volgende:
ik heb nu mooi commentaar en analyse van steve mclaren. Geen goed woord over PSV
Ja ze gaan toch 2 goals weggeven dan.quote:Op zondag 14 april 2013 17:23 schreef sjeppert het volgende:
[..]
[..]
jij verandert ook snel van mening
gelukkig voor iedereen heb je gelijk bij de tweede quote
Robert Enke nu pas gecremeerd dan?quote:Op zondag 14 april 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
'Ik moet hierna nog naar een crematie.'
- Bruggink
Ik hoop het maar.quote:Op zondag 14 april 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat hij vindt, het gaat er om of een topclub hem wilt hebben. De wedstrijd van vandaag gaat de hele wereld over en wellicht zijn enkele clubs na die blunder hun interesse in hem al verloren
Gaat deze wedstrijd de hele wereld over ja?quote:Op zondag 14 april 2013 17:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat hij vindt, het gaat er om of een topclub hem wilt hebben. De wedstrijd van vandaag gaat de hele wereld over en wellicht zijn enkele clubs na die blunder hun interesse in hem al verloren
Ze kunnen niet beter.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef S0nic het volgende:
PSV dat zo laf speelt thuis is wel heel erg triest.
En dat verrast je waarom?quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef S0nic het volgende:
jammere grap van jequote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Robert Enke nu pas gecremeerd dan?
quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef S0nic het volgende:
heeft niks met weggeven te makenquote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze gaan toch 2 goals weggeven dan.
Dat wel, maar ze zetten het wel weer recht in de 2e helft, kan me niet voorstellen dat PSV dit gaat winnenquote:Op zondag 14 april 2013 17:23 schreef Monolith het volgende:
Tegengoal is gewoon typisch Ajax. In zo'n situatie ros je de bal maar gewoon even over de zijlijn.
PSV heeft 3 titels op rij gewonnen op die manier, je mag er van vinden wat je wilt, het is super effectief gebleken.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef S0nic het volgende:
Als ze beter konden spelen, dan zouden ze dat echt wel doen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef S0nic het volgende:
Wie doet dat? PSVquote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef sjeppert het volgende:
[..]
heeft niks met weggeven te maken
Overklassen is het juiste woord
Ik gek genoeg niet meer. PSV kan er echt helemaal niks van, zo blijkt vanmiddag maar weer eens.quote:
Ik hoop het wel ja. Het hangt een beetje af van de vraag of de zwakke verdediging of de individuele kwaliteit voorin de doorslag gaat geven.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze zetten het wel weer recht in de 2e helft, kan me niet voorstellen dat PSV dit gaat winnen
Ja maar er is nog steeds geen afstand zie je maar weer.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik gek genoeg niet meer. PSV kan er echt helemaal niks van, zo blijkt vanmiddag maar weer eens.
In de score komt dat niet tot uitdrukking, daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik gek genoeg niet meer. PSV kan er echt helemaal niks van, zo blijkt vanmiddag maar weer eens.
nog nietquote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de score komt dat niet tot uitdrukking, daar gaat het uiteindelijk om.
ik had ook weinig spanning tegen ADO en Rodaquote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vrees voor een shitstorm uit de psv hoek op het ajaxdoelquote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar er is nog steeds geen afstand zie je maar weer.
Het is gewoon weer ouderwetsquote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de score komt dat niet tot uitdrukking, daar gaat het uiteindelijk om.
Doelpunt van Ajax was ook lucky. Jankbal.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef elby1988 het volgende:
Wel mooi. PSV heeft heel de eerste helft bijna niets in te brengen, scoren door een fout van AJAX en roepen al meteen kampioenen
Ajax krijgt altijd tegengoals. Ik zie het wel goed komen.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar er is nog steeds geen afstand zie je maar weer.
Toivonen ook iddquote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toivonen ook man. Na dat met Poulsen
Het is allemaal nog wel slordig ja.quote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef Stiggie het volgende:
Overigens vind ik Ajax ook nog niet heel goed spelen hoor. Maar wel stuk gevaarlijker
Ik vertrouw op je woord.quote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ajax krijgt altijd tegengoals. Ik zie het wel goed komen.
Had Steven nog opzienbarende teksten?quote:Op zondag 14 april 2013 17:22 schreef _NZT_ het volgende:
ik heb nu mooi commentaar en analyse van steve mclaren. Geen goed woord over PSV
Ik snap dat wel, bij PSV denken ze namelijk direct: ''oh het gaat weer zo een wedstrijd worden'' en dat betekent dus vaak dat PSV waardeloos speelt, zelf geen kans creëert, 30% balbezit heeft, minder corners krijgen, bijna alle duels verliezen en na 90 minuten winnen ze met 1 goal verschil. Dat opportunisme krijgen dus meteen na die gelijkmaker.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef elby1988 het volgende:
Wel mooi. PSV heeft heel de eerste helft bijna niets in te brengen, scoren door een fout van AJAX en roepen al meteen kampioenen
Niet echt, 2 verschillende voetbalstijlen. PSV wilt niet voetballen, Ajax wel blablabla. Gewoon de doorsnee tekstenquote:Op zondag 14 april 2013 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had Steven nog opzienbarende teksten?
PSV is not Mickey Mouse.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Niet echt, 2 verschillende voetbalstijlen. PSV wilt niet voetballen, Ajax wel blablabla. Gewoon de doorsnee teksten
11 tegen 11, enz.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Niet echt, 2 verschillende voetbalstijlen. PSV wilt niet voetballen, Ajax wel blablabla. Gewoon de doorsnee teksten
Wel bijzonder, hij speelde zelf ook altijd heel laf.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
grijze pratende kut van 'mquote:
De Ajacieden hebben zoals gewoonlijk weer de oogkleppen op.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef elby1988 het volgende:
Neequote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
ik hoor ruud niet, vind hij het een penal?
Hij vindt veel, maar over de pingel heeft hij het nie.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
ik hoor ruud niet, vind hij het een penal?
Ja want PSV had enorme uitgespeelde kansen de eerste helft en speelde ook beterquote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De Ajacieden hebben zoals gewoonlijk weer de oogkleppen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |