Ik snap dat wel, bij PSV denken ze namelijk direct: ''oh het gaat weer zo een wedstrijd worden'' en dat betekent dus vaak dat PSV waardeloos speelt, zelf geen kans creëert, 30% balbezit heeft, minder corners krijgen, bijna alle duels verliezen en na 90 minuten winnen ze met 1 goal verschil. Dat opportunisme krijgen dus meteen na die gelijkmaker.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef elby1988 het volgende:
Wel mooi. PSV heeft heel de eerste helft bijna niets in te brengen, scoren door een fout van AJAX en roepen al meteen kampioenen
Niet echt, 2 verschillende voetbalstijlen. PSV wilt niet voetballen, Ajax wel blablabla. Gewoon de doorsnee tekstenquote:Op zondag 14 april 2013 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had Steven nog opzienbarende teksten?
PSV is not Mickey Mouse.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Niet echt, 2 verschillende voetbalstijlen. PSV wilt niet voetballen, Ajax wel blablabla. Gewoon de doorsnee teksten
11 tegen 11, enz.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Niet echt, 2 verschillende voetbalstijlen. PSV wilt niet voetballen, Ajax wel blablabla. Gewoon de doorsnee teksten
Wel bijzonder, hij speelde zelf ook altijd heel laf.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
grijze pratende kut van 'mquote:
De Ajacieden hebben zoals gewoonlijk weer de oogkleppen op.quote:Op zondag 14 april 2013 17:26 schreef elby1988 het volgende:
Wel mooi. PSV heeft heel de eerste helft bijna niets in te brengen, scoren door een fout van AJAX en roepen al meteen kampioenen
Neequote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
ik hoor ruud niet, vind hij het een penal?
Hij vindt veel, maar over de pingel heeft hij het nie.quote:Op zondag 14 april 2013 17:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
ik hoor ruud niet, vind hij het een penal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |