Ik druppel niet dat is het probleem. Vorig zomer toen ik alleen thuis was 3 weken zat ik wel gewoon naakt achter de pc met handdoek op de stoel en gebruikte ik gewoon spuug en had ik wat doekjes idd om het daarna af te vegen en zo huppelend naar de badkamer te gaan.quote:
Druppelen lijkt me ook niet normaal, nee.quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik druppel niet dat is het probleem. Vorig zomer toen ik alleen thuis was 3 weken zat ik wel gewoon naakt achter de pc met handdoek op de stoel en gebruikte ik gewoon spuug en had ik wat doekjes idd om het daarna af te vegen en zo huppelend naar de badkamer te gaan.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:01 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik ben wel een keer betrapt hoor. Toen mijn desktop computer nog in mijn kamer gestald was, was ik op een dag aan het trekken. Me moeder was op dezelfde verdieping aan het stofzuigen en ik verwachtte haar niet mijn kamer binnekomen. Precies toen ik klaar komen hoorde ik de deurhandel overgaan, ik spoot een beetje op mijn buik en er kwam een klodder op mijn duim terecht, en kon snel op kruisje klikken en mijn broek een beetje ophalen en t shirt eroverheen en voorovergebogen zitten.quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef RuckTape het volgende:
Denk je serieus dat je moeder niet weet dat jij je loopt af te beren? Elke puber doet dat.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
ik ging is naar de toilet in donker want was snachts dus ik de wc deur open zie ik me zusje in de toilet zitten in het donker ik schok me kapot
Wel als er geen geit voorhanden is.quote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
Sjorren mag toch niet van proffie mo?
quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer betrapt hoor. Toen mijn desktop computer nog in mijn kamer gestald was, was ik op een dag aan het trekken. Me moeder was op dezelfde verdieping aan het stofzuigen en ik verwachtte haar niet mijn kamer binnekomen. Precies toen ik klaar komen hoorde ik de deurhandel overgaan, ik spoot een beetje op mijn buik en er kwam een klodder op mijn duim terecht, en kon snel op kruisje klikken en mijn broek een beetje ophalen en t shirt eroverheen en voorovergebogen zitten.
Inmiddels kwam ze binnen en zag ze mijn uiterst niet ergonomische computer houding en we raakten aan de praat, ik keek haar (expres) strak in de ogen aan en ik zag haar ogen gewoon soms afwijken naar mijn duim.Nog nooit zo awkward moment gehad met mijn moeder.
Ik denk niet dat TS dat raar vindt.quote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Straks raak je per ongeluk de wc bril en heb je dat niet door en dan gaat je moeder zitten en dan krijg je een broertje terwijl je ook de vader bent.
zarGonquote:Op zondag 14 april 2013 16:01 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ook wanneer dat 7 keer per dag het geval is?quote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je mag sjorren wanneer je het echt niet meer kunt handelen, als je frustratie echt heel hoog is.
Nee. 1 keer per maand moet kunnen meen ik mij te herinneren.quote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ook wanneer dat 7 keer per dag het geval is?
Tjeempie. Tjeee....quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee. 1 keer per maand moet kunnen meen ik mij te herinneren.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Straks raak je per ongeluk de wc bril en heb je dat niet door en dan gaat je moeder zitten en dan krijg je een broertje terwijl je ook de vader bent.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
De geur trekt haar aan blijkbaar..
De hoer.
Er staat in de koran dat je maximaal 1x per maand mag fappen?quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee. 1 keer per maand moet kunnen meen ik mij te herinneren.
Nee denk van niet, fappen is als redmiddel zodat je niet gaat verkrachten, pas doen als de hoog nood is, om ergere dingen te voorkomen dacht ik.quote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er staat in de koran dat je maximaal 1x per maand mag fappen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |