Je mag sjorren wanneer je het echt niet meer kunt handelen, als je frustratie echt heel hoog is.quote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
Sjorren mag toch niet van proffie mo?
en er zand in je reet zitquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je mag sjorren wanneer je het echt niet meer kunt handelen, als je frustratie echt heel hoog is.
Jammer.quote:Op zondag 14 april 2013 15:59 schreef zarGon het volgende:
KLB / Geowned door poep & wc-borstel [INCL PAINT]..
Plaatjes doen het niet meer..
fantastischquote:Op zondag 14 april 2013 16:01 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op zondag 14 april 2013 16:01 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Tering hey, je maakt wat mee.quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
ik ging is naar de toilet in donker want was snachts dus ik de wc deur open zie ik me zusje in de toilet zitten in het donker ik schok me kapot
Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
ik ging is naar de toilet in donker want was snachts dus ik de wc deur open zie ik me zusje in de toilet zitten in het donker ik schok me kapot
quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
ainoo mattiequote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
Pics?quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
Doekjes, handoekkenquote:Op zondag 14 april 2013 17:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
gewoon in doekje spuiten, waarom in de wc? wtf
gewoon in zakdoek manquote:Op zondag 14 april 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doekjes, handoekkenDat zie je idd veel Hollanders en andere mensen doen, ook op de cam bv. Is toch vies man, lekker die handdoek wassen met al je andere was.
In de wc kan je gelijk doorspoelen en is het weg, krijg je ook geen vieze handen. Wel leg ik eerst een ondergrond van wat wc papier neer waar ik op spuit. Anders blijft het soms plakken aan de binnenkant van de wc.Gelukkig had ik dit op tijd geleerd en hebben mn ouders het niet kunnen zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |