Je mag sjorren wanneer je het echt niet meer kunt handelen, als je frustratie echt heel hoog is.quote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
Sjorren mag toch niet van proffie mo?
en er zand in je reet zitquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je mag sjorren wanneer je het echt niet meer kunt handelen, als je frustratie echt heel hoog is.
Jammer.quote:Op zondag 14 april 2013 15:59 schreef zarGon het volgende:
KLB / Geowned door poep & wc-borstel [INCL PAINT]..
Plaatjes doen het niet meer..
fantastischquote:Op zondag 14 april 2013 16:01 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op zondag 14 april 2013 16:01 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Tering hey, je maakt wat mee.quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
ik ging is naar de toilet in donker want was snachts dus ik de wc deur open zie ik me zusje in de toilet zitten in het donker ik schok me kapot
Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
ik ging is naar de toilet in donker want was snachts dus ik de wc deur open zie ik me zusje in de toilet zitten in het donker ik schok me kapot
quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
ainoo mattiequote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
Pics?quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
Doekjes, handoekkenquote:Op zondag 14 april 2013 17:38 schreef Hugh_Myron het volgende:
gewoon in doekje spuiten, waarom in de wc? wtf
gewoon in zakdoek manquote:Op zondag 14 april 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doekjes, handoekkenDat zie je idd veel Hollanders en andere mensen doen, ook op de cam bv. Is toch vies man, lekker die handdoek wassen met al je andere was.
In de wc kan je gelijk doorspoelen en is het weg, krijg je ook geen vieze handen. Wel leg ik eerst een ondergrond van wat wc papier neer waar ik op spuit. Anders blijft het soms plakken aan de binnenkant van de wc.Gelukkig had ik dit op tijd geleerd en hebben mn ouders het niet kunnen zien.
Ik druppel niet dat is het probleem. Vorig zomer toen ik alleen thuis was 3 weken zat ik wel gewoon naakt achter de pc met handdoek op de stoel en gebruikte ik gewoon spuug en had ik wat doekjes idd om het daarna af te vegen en zo huppelend naar de badkamer te gaan.quote:
Druppelen lijkt me ook niet normaal, nee.quote:Op zondag 14 april 2013 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik druppel niet dat is het probleem. Vorig zomer toen ik alleen thuis was 3 weken zat ik wel gewoon naakt achter de pc met handdoek op de stoel en gebruikte ik gewoon spuug en had ik wat doekjes idd om het daarna af te vegen en zo huppelend naar de badkamer te gaan.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:01 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik ben wel een keer betrapt hoor. Toen mijn desktop computer nog in mijn kamer gestald was, was ik op een dag aan het trekken. Me moeder was op dezelfde verdieping aan het stofzuigen en ik verwachtte haar niet mijn kamer binnekomen. Precies toen ik klaar komen hoorde ik de deurhandel overgaan, ik spoot een beetje op mijn buik en er kwam een klodder op mijn duim terecht, en kon snel op kruisje klikken en mijn broek een beetje ophalen en t shirt eroverheen en voorovergebogen zitten.quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef RuckTape het volgende:
Denk je serieus dat je moeder niet weet dat jij je loopt af te beren? Elke puber doet dat.
quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
Wel als er geen geit voorhanden is.quote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
Sjorren mag toch niet van proffie mo?
quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer betrapt hoor. Toen mijn desktop computer nog in mijn kamer gestald was, was ik op een dag aan het trekken. Me moeder was op dezelfde verdieping aan het stofzuigen en ik verwachtte haar niet mijn kamer binnekomen. Precies toen ik klaar komen hoorde ik de deurhandel overgaan, ik spoot een beetje op mijn buik en er kwam een klodder op mijn duim terecht, en kon snel op kruisje klikken en mijn broek een beetje ophalen en t shirt eroverheen en voorovergebogen zitten.
Inmiddels kwam ze binnen en zag ze mijn uiterst niet ergonomische computer houding en we raakten aan de praat, ik keek haar (expres) strak in de ogen aan en ik zag haar ogen gewoon soms afwijken naar mijn duim.Nog nooit zo awkward moment gehad met mijn moeder.
Ik denk niet dat TS dat raar vindt.quote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Straks raak je per ongeluk de wc bril en heb je dat niet door en dan gaat je moeder zitten en dan krijg je een broertje terwijl je ook de vader bent.
zarGonquote:Op zondag 14 april 2013 16:01 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ook wanneer dat 7 keer per dag het geval is?quote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je mag sjorren wanneer je het echt niet meer kunt handelen, als je frustratie echt heel hoog is.
Nee. 1 keer per maand moet kunnen meen ik mij te herinneren.quote:Op zondag 14 april 2013 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ook wanneer dat 7 keer per dag het geval is?
Tjeempie. Tjeee....quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee. 1 keer per maand moet kunnen meen ik mij te herinneren.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
Straks raak je per ongeluk de wc bril en heb je dat niet door en dan gaat je moeder zitten en dan krijg je een broertje terwijl je ook de vader bent.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
De geur trekt haar aan blijkbaar..
De hoer.
Er staat in de koran dat je maximaal 1x per maand mag fappen?quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee. 1 keer per maand moet kunnen meen ik mij te herinneren.
Nee denk van niet, fappen is als redmiddel zodat je niet gaat verkrachten, pas doen als de hoog nood is, om ergere dingen te voorkomen dacht ik.quote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er staat in de koran dat je maximaal 1x per maand mag fappen?
Dus verkrachters hebben gewoon moeders die de privacy van hun zoons niet respecteren?quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee denk van niet, fappen is als redmiddel zodat je niet gaat verkrachten, pas doen als de hoog nood is, om ergere dingen te voorkomen dacht ik.
maar als je tijdje niet fapt komt het er vanzelf uit in je slaap enzo.quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee denk van niet, fappen is als redmiddel zodat je niet gaat verkrachten, pas doen als de hoog nood is, om ergere dingen te voorkomen dacht ik.
Ja, maar dat is natuur. Ik heb maar paar keer natte droom gehad in mijn hele leven.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
maar als je tijdje niet fapt komt het er vanzelf uit in je slaap enzo.
Deze manquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef zarGon het volgende:
Trekte..
Je moeder kwam af op de zaadgeur..
Dit soort topics..
Deze TS..
Dit X1000quote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef zarGon het volgende:
Trekte..
Je moeder kwam af op de zaadgeur..
Dit soort topics..
Deze TS..
SOA waarvan? boy is maagdelijkquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Rodawa het volgende:
Zou wel oppassen man, als je moeder straks op het toiletrandje je zaadjes raakt heeft ze een soa.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zegt niks man soa's zijn overal, je kan ze zelfs als maagd weggeven als sinterklaas.
Nat gewordenquote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer betrapt hoor. Toen mijn desktop computer nog in mijn kamer gestald was, was ik op een dag aan het trekken. Me moeder was op dezelfde verdieping aan het stofzuigen en ik verwachtte haar niet mijn kamer binnekomen. Precies toen ik klaar komen hoorde ik de deurhandel overgaan, ik spoot een beetje op mijn buik en er kwam een klodder op mijn duim terecht, en kon snel op kruisje klikken en mijn broek een beetje ophalen en t shirt eroverheen en voorovergebogen zitten.
Inmiddels kwam ze binnen en zag ze mijn uiterst niet ergonomische computer houding en we raakten aan de praat, ik keek haar (expres) strak in de ogen aan en ik zag haar ogen gewoon soms afwijken naar mijn duim.Nog nooit zo awkward moment gehad met mijn moeder.
Wij zijn hier niet in de USAquote:Op maandag 15 april 2013 10:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
gebruikt niemand meer gewoon een ruksok dan
Is dat iets typisch USA?quote:
nee, dat is inderdaad heel scherp opgemerkt. maar de ruksok is uit in Europa dus ofzoquote:
Gebruik zo'n geurtjes spuitbus om het te verbloemen. Slotje.quote:Op zondag 14 april 2013 15:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Klacht: Moeder gaat altijd vlak na mij de wc in wanneer ik mijn ding heb gedaan, ik ben bang dat ze het doorheeft.![]()
Uhu, ouwe sok onder de matras en volgooien maarquote:
Beter nog om zo'n plant in de wc te zetten die naar zaad ruiktquote:Op maandag 15 april 2013 10:19 schreef najazeg het volgende:
[..]
Gebruik zo'n geurtjes spuitbus om het te verbloemen. Slotje.
Gek ideequote:Op maandag 15 april 2013 10:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, ouwe sok onder de matras en volgooien maar
Watquote:Op maandag 15 april 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter nog om zo'n plant in de wc te zetten die naar zaad ruiktdat heb je wel eens in de lente dat je op straat loopt en dan zaad ruikt.
er in zelfs ipv erop, had ze zo'n klein kontje?quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
Niet?quote:
Hij haalt trouwens wel iets bekends aanquote:Op maandag 15 april 2013 10:20 schreef najazeg het volgende:
[..]
er in zelfs ipv erop, had ze zo'n klein kontje?
mijn eerste vriendje had ook een ruksok onder zijn matras jaquote:Op maandag 15 april 2013 10:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, ouwe sok onder de matras en volgooien maar
Welnee joh, gewoon papieren zakdoekjes of wat wcpapierquote:Op maandag 15 april 2013 10:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn eerste vriendje had ook een ruksok onder zijn matras ja
was geen Amerikaan overigens, maargoed, is wel al heel lang geleden. Tegenwoordig gebruiken ze vast alleen fleshlights enzo.
oh ja dat ken ik ja. Alsof een heel korps heeft staan rukken in de bosjesquote:Op maandag 15 april 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter nog om zo'n plant in de wc te zetten die naar zaad ruiktdat heb je wel eens in de lente dat je op straat loopt en dan zaad ruikt.
[..]
Gek idee
Wat is dat voor een plant?quote:Op maandag 15 april 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha shitquote:Op maandag 15 april 2013 10:24 schreef najazeg het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik ja. Alsof een heel korps heeft staan rukken in de bosjes
Ik heb werkelijk geen ideequote:
Ik kan me daar ook niets bij voorstellen gelukkig.quote:Op maandag 15 april 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha shit
[..]
Ik heb werkelijk geen idee
Maar kan mij niet voorstellen dat die geur echt van een heel korps in de bosjes is.
Ik lees de hele tijd White_Power ipv White_Flowerquote:Op maandag 15 april 2013 10:30 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook niets bij voorstellen gelukkig.
Tja.quote:Op maandag 15 april 2013 10:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd White_Power ipv White_Flower
ib4 aanbiedende fokkersquote:Op maandag 15 april 2013 10:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar serieus, ik zal wel heel onervaren zijn op dit gebied, maar ruikt de wc echt naar zaad als je daar gerukt hebt? Zelfs als je gewoon in de pot spuit en meteen doortrekt?
Ik kan me niet eens wat voorstellen bij de geur van zaad eigenlijk
het was een grap, kerel.quote:Op maandag 15 april 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha shit
[..]
Ik heb werkelijk geen idee
Maar kan mij niet voorstellen dat die geur echt van een heel korps in de bosjes is.
ja, nou, zal wel meevallenquote:
Let er maar eens op, ja... al ligt het ook aan wat voor eten je hebt gehad denk ik of het sterker ruikt of niet.quote:Op maandag 15 april 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, nou, zal wel meevallen
Ik zal de volgende keer dat ik live zaad zie er eens goed aan ruiken dan, het is kennelijk toch een gat in mijn kennis.
rly!?quote:
Idd als je veel vlees en bier op he bt komt er een flinke zaadlucht van je kwakkie afquote:Op maandag 15 april 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Let er maar eens op, ja... al ligt het ook aan wat voor eten je hebt gehad denk ik of het sterker ruikt of niet.
[..]
rly!?
Haha, ja het is echt een gemis hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, nou, zal wel meevallen
Ik zal de volgende keer dat ik live zaad zie er eens goed aan ruiken dan, het is kennelijk toch een gat in mijn kennis.
nouja, je weet nooit wanneer het vermogen zaad te herkennen aan de geur nog eens van pas kan komenquote:Op maandag 15 april 2013 10:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Haha, ja het is echt een gemis hoor.
Nu moet ik denken aan dat programma, dat ze in het donker aan een reet moeten ruiken, haha.quote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nouja, je weet nooit wanneer het vermogen zaad te herkennen aan de geur nog eens van pas kan komen
Dat had ik ook, jaquote:Op maandag 15 april 2013 10:54 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat programma, dat ze in het donker aan een reet moeten ruiken, haha.![]()
Hoe heet dat ook al weer?
watquote:Op maandag 15 april 2013 10:54 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat programma, dat ze in het donker aan een reet moeten ruiken, haha.![]()
Hoe heet dat ook al weer?
Schokken van het heftige orgasme bedoel je dan toch?quote:Op zondag 14 april 2013 16:17 schreef Gulmez het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik ook, jaranzig... ook de vorm die haywood beschrijft hierboven.
Naam weet ik niet meer
Echt ranzig ja. En dan helemaal met die neus in die ass. En dan nog zeggen dat het naar een soort zeep ruikt. Haha. Damn.quote:Op maandag 15 april 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik ook, jaranzig... ook de vorm die haywood beschrijft hierboven.
Naam weet ik niet meer
quote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef White_Flower het volgende:
[..]
[..]
Echt ranzig ja. En dan helemaal met die neus in die ass. En dan nog zeggen dat het naar een soort zeep ruikt. Haha. Damn.
Ik weet het al weer. Het heette Total Blackout. Veronica zond het uit.quote:Op maandag 15 april 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]of gewoon van die mensen die gelijk, ruikt naar stront zeggen
![]()
Haha, ik zat al te wachten op zo een reactie van jou.quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze weet al lang dat jij zo nu en dan aan je slurf trekt ts. 95% van de bevolking masturbeert geloof ik heb ik laatst eens gelezen en gezien het feit dat jij rond de twintig bent (dus een groot en gezond libido) maar geen vriendin hebt zegt ook al genoeg. Al die mensen die denken dat de ouders niet weten dat ze af en toe met zichzelf spelen.
Ohja!! Wel een dom programma verderquote:Op maandag 15 april 2013 11:06 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik weet het al weer. Het heette Total Blackout. Veronica zond het uit.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Je moeder squirt die pot gewoon helemaal onder nadat je jezelf hebt afgeroomd, TS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |