quote:
Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:Geen druppel nog gespot hier. Niet eens een béétje. Dus geen idee!
Spirit, gecondoleerd. Wel fijn voor je gemoedsrust dat je bent geweest denk ik.
Probeer nu een draai te vinden in bed met zo'n voedingskussen. M'n buik zit steeds lager en gaat hangen. Vervelend met omdraaien enzo. Maar, ik vind het niks met zo'n kussen tot dusver. Te warm, het ligt überhaupt niet fijn en steun aan m'n buik geven doet het al helemaal niet. Of doe ik iets fout?
Ik slaap al maanden met zo'n ding. Het is even wennen, en zoeken naar een goede houding maar helpt wel vind ik. Ook als ondersteuning voor je bekken, omdat je knieën niet op elkaar liggen. Maar dat is ieder voor zich.
Misschien dat je voor jezelf verschillende houdingen moet uitproberen met zo'n ding. Ik heb dat ding ook niet meer in dezelfde houding liggen dan een aantal weken geleden omdat m'n buik ook al meer in de weg ligt.
Met een dun hoofdkussen heb ik een einde onder mijn hoofd liggen, de rest voor mijn buik, en de onderkant tussen mijn benen. Met mijn eigen dikke hoofdkussen, ligt een einde tussen mijn armen, gaat ie voor mijn buik langs, en het andere einde tussen mijn benen en voeten. Alleen als ik het te warm heb vliegt dat ding m'n bed half uit zodat mijn voeten buiten boord kunnen hangen.
Mini zorgt met mijn lekkende tepels al wel voor de voedingsvoorziening na de geboorte. Indalen op een manier dat een vaginale bevalling mogelijk is zou beter zijn, en scheelt een ks.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.