Yes, heb ik ook! Soms loopt het er echt in straaltjes uit al! En hier ook al een paar weekjes voor de UD dat het echt zo ging lekkenquote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef -mandy- het volgende:
Zet 'm op Suiker!!!
Heb sinds vandaag last van flink lekkende borsten, is dat eigenlijk iets dat veel voorkomt 3 weken voor de UD?
Ik heb nooit met kussen tegen/onder/naast mijn buik geslapen. Vond het niet lekker liggenquote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen druppel nog gespot hier. Niet eens een béétje. Dus geen idee!
Spirit, gecondoleerd. Wel fijn voor je gemoedsrust dat je bent geweest denk ik.
Probeer nu een draai te vinden in bed met zo'n voedingskussen. M'n buik zit steeds lager en gaat hangen. Vervelend met omdraaien enzo. Maar, ik vind het niks met zo'n kussen tot dusver. Te warm, het ligt überhaupt niet fijn en steun aan m'n buik geven doet het al helemaal niet. Of doe ik iets fout?
Ik slaap al maanden met zo'n ding. Het is even wennen, en zoeken naar een goede houding maar helpt wel vind ik. Ook als ondersteuning voor je bekken, omdat je knieën niet op elkaar liggen. Maar dat is ieder voor zich.quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen druppel nog gespot hier. Niet eens een béétje. Dus geen idee!
Spirit, gecondoleerd. Wel fijn voor je gemoedsrust dat je bent geweest denk ik.
Probeer nu een draai te vinden in bed met zo'n voedingskussen. M'n buik zit steeds lager en gaat hangen. Vervelend met omdraaien enzo. Maar, ik vind het niks met zo'n kussen tot dusver. Te warm, het ligt überhaupt niet fijn en steun aan m'n buik geven doet het al helemaal niet. Of doe ik iets fout?
+1quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb nooit met kussen tegen/onder/naast mijn buik geslapen. Vond het niet lekker liggen
Pijnlijke weeën elke vier/acht minuten; rechtop zittend is het fijnste opvangen dus moet de hoop op slaap een beetje loslaten denk ik.. Verder alles zoals het hoort!quote:Op maandag 15 april 2013 00:24 schreef L0t.. het volgende:
Ohhh ik ben zo benieuwd naar nieuws van LB en Suiker! Hoop dat alles goed gaat..
Oh dat gaat rustig aan nog! Klinkt alsof je goed bezig bent, heel veel succes!quote:Op maandag 15 april 2013 00:39 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Pijnlijke weeën elke vier/acht minuten; rechtop zittend is het fijnste opvangen dus moet de hoop op slaap een beetje loslaten denk ik.. Verder alles zoals het hoort!
Ik in wakkere toestand... tenzij ik misschien toch nog in slaap mocht vallen. Grmbl, altijd wat hier. Is het geen volle blaas, kuitkramp of blerende peuter, dan probeert de kat wel te pingpongen met der planten op de vensterbank...quote:Op maandag 15 april 2013 02:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend!
Ik ga in m'n slaap duimen voor mooi nieuws van LB en suiker in de ochtend!
Zet hem op! Hij gaat lekkerquote:Op maandag 15 april 2013 06:33 schreef Suikertante het volgende:
Update: 6 cm, verliefd op mijn ruggenprik, ander ziekenhuis (maar geweldig, wkz), ik ga proberen nog heel even te slapen! Alles gaat zoals het hoort!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |