Ik vecht eerst tegen die huuropzegging, dat heeft momenteel mijn hoogste prioriteit.quote:Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het is vechten tegen de bierkaai vrees ik...
Triest.
precies. als je bij de huisarts zit met het verhaal dat je last hebt van je buurvrouw en de woningbouwstichting je niet genoeg helpt is het op zich logisch dat deze met maatschappelijk werk aankomt.quote:Op maandag 15 april 2013 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel dan de volgende keer ook eens over je andere problemen, want die praktische, juridische en financiële problemen zijn symptomen.
Ti's idd wel verstandig om rechtshulp bij de hand te hebben als je niet van plan bent om èchte hulp te zoeken.quote:Op maandag 15 april 2013 14:16 schreef -Hakuna- het volgende:
Daarom ga ik nu naar buro voor rechtshulp, kom straks wel terug.
Daar zit samenhang in! Als je kunt laten zien dat je hulp hebt, is de kans groter dat ze je nog een kans geven.quote:Op maandag 15 april 2013 14:19 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik vecht eerst tegen die huuropzegging, dat heeft momenteel mijn hoogste prioriteit.
Ik zou eerst maar eens afwachten waar de woningbouw mee komt, je psychische toestand heeft nu echt meer prioriteit!! Als je al "uit veiligheid" langs het huis van je onderbuurvrouw gaat lopen, geeft wel aan dat het niet goed gaat.quote:Op maandag 15 april 2013 14:19 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik vecht eerst tegen die huuropzegging, dat heeft momenteel mijn hoogste prioriteit.
Dat lijkt me ook het beste.quote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het wel het beste dat de huur idd opgezegd wordt, zodat TS geen andere keuze heeft dan zich tot een organisatie wenden die de begeleiding biedt die hij nodig heeft.
Hij is ziek in zijn hoofd.quote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Als je ál zijn topics gevolg hebt weet je dat het wel degelijk serieus is maar het ergste is dat hij geen reet doet met alle prima en goedbedoelde adviezen.
Hij vindt het eigenlijk wel best zo, veel aandacht.
Maar dat hij zélf het probleem is, juist omdát hij geen hulp zoekt die hij nodig heeft ziet hij niet, en dat is nou juist het probleem.
Ik denk niet dat het een bewuste keuze is.quote:Op maandag 15 april 2013 14:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Als je ál zijn topics gevolg hebt weet je dat het wel degelijk serieus is maar het ergste is dat hij geen reet doet met alle prima en goedbedoelde adviezen.
Hij vindt het eigenlijk wel best zo, veel aandacht.
Maar dat hij zélf het probleem is, juist omdát hij geen hulp zoekt die hij nodig heeft ziet hij niet, en dat is nou juist het probleem.
Niet te doen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
Hoe is de combinatie hyperweetikveel (dat je last hebt van geluiden) met een keiharde herrie van een iPod trouwens?
Die mensen zijn één voor één afgehaakt. En vast niet voor niets.quote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, natuurlijk is het geen bewuste keuze en natuurlijk is hij ziek in zijn hoofd. Daarom vind ik het ook triest dat er blijkbaar helemaal niemand dichtbij genoeg staat hem onder zijn kont te schoppen en hem te helpen goede hulp te zoeken.
Het is denk ik niet enkel zijn geestesgesteldheid, het is ook het (wellicht ook mede daarom) gemis van iemand die zich zijn lot aantrekt en hem helpt.
Ik zou wel willen, maar niet durven.quote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, natuurlijk is het geen bewuste keuze en natuurlijk is hij ziek in zijn hoofd. Daarom vind ik het ook triest dat er blijkbaar helemaal niemand dichtbij genoeg staat hem onder zijn kont te schoppen en hem te helpen goede hulp te zoeken.
Het is denk ik niet enkel zijn geestesgesteldheid, het is ook het (wellicht ook mede daarom) gemis van iemand die zich zijn lot aantrekt en hem helpt.
En dit.quote:Op maandag 15 april 2013 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die mensen zijn één voor één afgehaakt. En vast niet voor niets.
hij heeft volgens mij nog niet een keer gereageerd op de vragen en opmerking van die poster, waarschijnlijk omdat die zelf last heeft van hyperacusis en dus weet waar ze over praatquote:Op maandag 15 april 2013 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. TS heeft de selectieve variant van de aandoening.
Daar ga je de mist in.quote:Op maandag 15 april 2013 14:19 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dát heb ik dan nou juist net gemist in het hele verhaal.quote:Op maandag 15 april 2013 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die mensen zijn één voor één afgehaakt. En vast niet voor niets.
Als TS last heeft van de fucking tv van de buurvrouw dan gaat TS muziek in zijn oren echt, echt, echt niet trekken.quote:Op maandag 15 april 2013 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. TS heeft de selectieve variant van de aandoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |