zaten wij ook al aan te denken, ze heeft met regelmaat een briefje met 'niet storen' op haar deurbel overdag. Dat nodigt natuurlijk wel uit op dit momentquote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef DRA het volgende:
Hoe is ze trouwens als ze nuchter is. Je stelt dat ze moeilijk bereikbaar is als ze dronken is. Dat is natuurlijk niet vreemd maar je kunt wellicht eens proberen te praten als ze nuchter is. Je hoeft het wat mij betreft niet netjes te houden en bedreig haar desnoods. Neem wat van je mede slachtoffers mee. Probeer ook te achterhalen wanneer ze wel slaapt en bel dan aan als ze haar roes zit uit te slapen. Erg netjes is het allemaal niet maar dat hoeft in dit geval niet.
Een soort beloning voor asosociaal gedrag dus, wat voor land leven we hier?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef DRA het volgende:
In sommige steden heb je tegenwoordig aso-woningen. Dit zijn woningen voor mensen die overdreven veel overlast veroorzaken. Het zijn huizen die van zodanig hoge kwaliteit zijn dat de aso's er graag naartoe verhuizen.
Oke. Dat mens spoort duidelijk nietquote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef exode het volgende:
[..]
zaten wij ook al aan te denken, ze heeft met regelmaat een briefje met 'niet storen' op haar deurbel overdag. Dat nodigt natuurlijk wel uit op dit moment![]()
Verder laat ze heeeeeeel vaak spullen buiten liggen, heb al minstens 6 keer haar paspoort door haar brievenbus gegooid en paar weken geleden lag er meer dan ¤ 200 voor haar deur, ik nette burger heb het in een envelop gedaan en met een briefje in de brievenbus gegooid. Kortom, ik ruim het niet meer op en de volgende keer dat ze geld laat liggen is het van mij.
Ja, je verlagen tot haar niveau is de sleutel in dit verhaalquote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef exode het volgende:
[..]
zaten wij ook al aan te denken, ze heeft met regelmaat een briefje met 'niet storen' op haar deurbel overdag. Dat nodigt natuurlijk wel uit op dit moment![]()
Verder laat ze heeeeeeel vaak spullen buiten liggen, heb al minstens 6 keer haar paspoort door haar brievenbus gegooid en paar weken geleden lag er meer dan ¤ 200 voor haar deur, ik nette burger heb het in een envelop gedaan en met een briefje in de brievenbus gegooid. Kortom, ik ruim het niet meer op en de volgende keer dat ze geld laat liggen is het van mij.
Je hoeft natuurlijk geen geld te gaan "jatten" maar het moraal van het verhaal is wel dat je in dit soort gevallen dit soort mensen zo goed en zo kwaad als het kan nog beter kan wegpesten dan het te proberen op de normale manier te doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:31 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ja, je verlagen tot haar niveau is de sleutel in dit verhaal![]()
Paspoort naar de politie brengen in de trend van gevonden voorwerp. Laat d'r maar moeite doen om het weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef exode het volgende:
das een goede! breng voortaan alles erheen wat ik voor haar deur vindt. sleutels, paspoort, geld etc etc. De stoommaaltijden die er ook wel eens staan zal ik zoals ik nu ook al doe braaf laten staan.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Paspoort naar de politie brengen in de trend van gevonden voorwerp. Laat d'r maar moeite doen om het weer terug te krijgen.
je bouwt een wonderbaarlijk geduld op..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:46 schreef r3gi3boy het volgende:
ergens zou bij mij een keer een draadje knappen en ik zou d'r deur inschoppen en d'r een goeie klap op d'r smoelwerk verkopen, vervolgens die honden opknopen aan de wasmolen en hopen dat ze dan de boodschap een keer begrijpt.
je kunt natuurlijk ook nog verhuizen.
De politie kan doen wat jij hierboven beschrijft. De woningbouw kan dat wijf d'r huis uit gooien, die macht hebben ze. Ze gaan daarbij echter ook uit van een eventueel dossier bij de politie.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:08 schreef exode het volgende:
En wat kan de woningbouw of de politie er überhaupt aan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |