Dat denk ik niet, ik denk dat TS alweer genoeg hoop heeft gekregen dat hij mag blijven zitten waar hij zit.quote:Op maandag 15 april 2013 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat TS nu maar één doel voor ogen heeft: dit dak behouden en daar wil hij wel alles voor beloven om dat voor elkaar te krijgen.
Hij overziet dat niet. Dat kan. Die mensen bestaan.quote:Op maandag 15 april 2013 14:38 schreef Qwea het volgende:
Ik snap serieus niet dat zo'n iemand als TS zelf niet inziet dat er hulp nodig is.
Als je 1x op je bek gaat, ach. Maar als je jezelf telkens in de problemen brengt dan ga je toch hulp zoeken
ts wil een vrijstaande woning.quote:Op maandag 15 april 2013 14:37 schreef Lienekien het volgende:
TS wil een rustig huisje, waar hij van niemand last heeft en waar hij zijn eigen ding kan doen.
Dat is niet echt buitennissig.
Maar hij kan zo weinig van anderen verdragen dat hij daardoor impulsieve dingen doet die hem in de problemen brengen.
Ik denk dat TS nu maar één doel voor ogen heeft: dit dak behouden en daar wil hij wel alles voor beloven om dat voor elkaar te krijgen.
Maar als het zo ver is, is het nog lang niet gezegd dat bij TS de rem erop gaat bij de volgende impulsieve actie. Dan is het weer eerst doen en dan berouw.
Dat is niet waar het nu om draait. Het draait nu om blijven waar hij zit of op straat komen te staan.quote:Op maandag 15 april 2013 14:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ts wil een vrijstaande woning.
met alle ruimte om zich heen.
voor hem is dat teveel gevraagd. hij heeft totaal geen budget, maar meent er wel recht op te hebben.
huh?quote:Op maandag 15 april 2013 14:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Maar dat is altijd de rode draad door zijn topics/leven, impulsief zijn, spijt betuigen als hij merkt dat hij er zelf het slachtoffer van wordt, niet erkennen van eigen schuld maar wel bitterkoekjes gaan bakken áls hij het slachtoffer van eigen handelen dreigt te worden.
Dat ís Hakuna.
Ooh kom op, je kan mij echt niet wijsmaken dat je niet op een gegeven moment op een punt bent dat je je eigen eens achter de oren gaat krabben.quote:Op maandag 15 april 2013 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij overziet dat niet. Dat kan. Die mensen bestaan.
nee dat is juist deels de onderliggende reden van de aanvaringen met zn buren.quote:Op maandag 15 april 2013 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is niet waar het nu om draait. Het draait nu om blijven waar hij zit of op straat komen te staan.
Nee, sommige mensen zijn daarin echt beperkt, Qwea.quote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh kom op, je kan mij echt niet wijsmaken dat je niet op een gegeven moment op een punt bent dat je je eigen eens achter de oren gaat krabben.
Deze man is 44. Dat gaat niet veranderen, het inzicht is er niet en zal er niet komen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh kom op, je kan mij echt niet wijsmaken dat je niet op een gegeven moment op een punt bent dat je je eigen eens achter de oren gaat krabben.
Hier krijg je geen IBS voor.quote:Op maandag 15 april 2013 13:26 schreef Seven. het volgende:
nl.wikipedia.org/wiki/Inbewaringstelling_(psychiatrie)
Zou de woningstichting lijntjes hebben met de burgermeester?
Sommige mensen zijn blind daarvoor, ik heb ook zo'n buur. Bij de kennismaking vermelde die persoon nog dat hij op zijn vorige adres problemen had gehad met de buren....we weten nu waarom.quote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is een beetje die docu, de regels van Matthijs.quote:Op maandag 15 april 2013 14:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blind daarvoor, ik heb ook zo'n buur. Bij de kennismaking vermelde die persoon nog dat hij op zijn vorige adres problemen had gehad met de buren....we weten nu waarom.Gek genoeg merk je weinig aan de persoon als je hem zo spreekt....tot er iets gebeurt wat niet in zijn straatje past.
Helaas... één van de kenmerken van gestoorden is vaak dat zij menen volslagen normaal te zijn, maar de rest van de wereld is gek, of zit hun achterna, of vul zelf maar in. Het is zowat onmogelijk om je voor te stellen als 'normaal' persoon, maar ze hebben het ècht niet door.quote:Op maandag 15 april 2013 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zoiets een optie: NWS / Kluizenaar steelt 27 jaar zijn eten ?quote:Op maandag 15 april 2013 14:39 schreef gomi het volgende:
ts wil een vrijstaande woning.
met alle ruimte om zich heen.
voor hem is dat teveel gevraagd. hij heeft totaal geen budget, maar meent er wel recht op te hebben.
quote:Op 19-jarige leeftijd verdween Christopher Knight van de aardbodem. Zevenentwintig jaar later vond men hem terug als kluizenaar in een tent in een bos en bleek hij al die tijd zijn dagelijkse kost bij elkaar te hebben gejat in nabijgelegen dorpen.
En dan is er ook NIEMAND in zijn omgeving die aan de bel trekt? Ik ben serieus hoor, want ik kan het me echt niet voorstellen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen zijn daarin echt beperkt, Qwea.
Lol, dat is dan of de oorzaak van zijn hyperacusis of ts lult als een mofo over de hyperacusisquote:Op maandag 15 april 2013 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, interesting:
DIG / Hoe Ipod harder te krijgen (begrenzer ongedaan maken) ?
Die zijn er niet meer. Afgehaakt.quote:Op maandag 15 april 2013 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan is er ook NIEMAND in zijn omgeving die aan de bel trekt? Ik ben serieus hoor, want ik kan het me echt niet voorstellen.
Precies. Vaak na jaaaaaaren aanmodderen, proberen hulp te verlenen, aan de bel trekken bij tig instanties, enzovoorts. Triest, maar wel begrijpelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |