De EU bemoeit zich niet voor niets met jouw oren. Wacht maar tot je minder gaat horen of tot je zo'n fijne harde piep in je oren krijgt. Een eenmaal beschadigd gehoor herstelt zich nooit meerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:51 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb afgelopen week een Iopd 16 gb nano gekocht (5e generatie) maar vind 'm vergelijken met mijn oude 1 gb nano wat zachtjes klinken. Nog maar te zwijgen met mijn 20 jaar oude Sony walkman.
Ik heb al het volgende gedaan wat al een flinke verbetering heeft opgeleverd, maar echt beuken doet hij naar mijn gevoel nog steeds niet in mijn oren.![]()
Dit heb ik al gedaan, maar wat kan ik nog meer doen?
In Itunes de volumeregelaar in optie's van 50 % naar 100 % gezet.
EQ in Itunes op ''Neutraal;'' gezet (klink hij nhet hardst op)
In Apple lossless AAC gezet met imorteren.
In de Ipod heb ik de geluidsregelaar uitgezet.
Begrenzer op maximaal.
EQ op Neutraal
Nu komt het, ik heb ook Gopod geinstaleerd, maar mijn Ipod wordt niet herkend, schijnt te maken te hebben dat mijn Ipod nog te nieuw is (FW software). Hoe krijg ik mijn 5e generatie Ipod net zo hard als mijn ruim 20 jaar oude Sony walkman (dat waren nog eens tijden toen de EU nog geeen last had van bemoeizucht)
Cowonquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:53 schreef RacerDKB het volgende:
Toen ik mijn Cowon voor het eerst aan deed moest ik kiezen of ik in de EU woonde, of er buiten.
Ik koos gewoon voor buiten de EU, zodat ik geen last heb van eventuele begrenzingen.
Kan jij dat ook niet doen?
Kun je datr dan aangeven als je Gpod heb gedownload? ik kan het nergens vinden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:53 schreef RacerDKB het volgende:
Toen ik mijn Cowon voor het eerst aan deed moest ik kiezen of ik in de EU woonde, of er buiten.
Ik koos gewoon voor buiten de EU, zodat ik geen last heb van eventuele begrenzingen.
Doven mogen ook gewoon autorijden, hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:46 schreef WallOfStars het volgende:
Fusionfreak...
om je rijbewijs ooit te halen moet je wel voldoende horen....
Cowon S9quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:53 schreef RacerDKB het volgende:
Ja ik heb ook een Cowon S9quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Cowon S9
Ik koos eerst voor in Europa. Volume op 30 was echt te zacht met 30 t/m 40 hetzelfde volume
Bij buiten Europa was 32 precies goed voor me.
Geen idee of dat met andere mp3 spelers ook kan (zoals de ipod) maar dit is toch echt 1 van de vele brilliante dingen van mijn s9
Heerlijk merk inderdaad.quote:
Jazekers!! Softwarematig maximaal 30 indien je binnen EU kiest en 30->40 is geen toename volume.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een Cowon S9Is hij serieus gelimiteerd tot 30 als je binnen EU kiest? Dan ben ik blij dat ik buiten EU koos, tijdens het fietsen zou 30 echt te laag zijn. Heb hem meestal op 32-34 afhankelijk van hoeveel omgevingsgeluid er is.
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:04 schreef Dennis101 het volgende:
Dat is inderdaad niet aan te passen, maar als je het te zacht vind zou ik toch eens naar de dokter gaan...
Verder dan 100% gaat hij echt niet, al heb ik ergens gelezen dat hij ook van 100 naar 200 % kan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:23 schreef fyah het volgende:
[..]
InderdaadPlus het hangt ook af van je koptelefoon, de ene gaat al wat harder dan de volgende. Als je echt potdoof bent kan je vanuit iTunes nog alle tracks selecteren > get info > volumeregeling zwaar in de plus gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |