quote:
Eh....quote:Op maandag 15 april 2013 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat scheelt je dan weer reageren op zijn topics.
Dat mag.quote:ik reageer kritisch op je. En nu heb ik het wel gehad met je.
Ja lees de laatste twee postings maar eens. Net gebeld en mijn opzegging is (nog) niet in het susteem verwerkt.quote:Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef Mirjam het volgende:
Ik neem aan dat we nu ook nog op de hoogte gehouden worden?
Dus eigenlijk ben je nog net zo ver als gisteren?quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja lees de laatste twee postings maar eens. Net gebeld en mijn opzegging is (nog) niet in het susteem verwerkt.
Verder weg juist, zie zijn spelfoutenquote:Op maandag 15 april 2013 12:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nog net zo ver als gisteren?
ik heb mijn buurvrouw nooit een mes laten zien, ook heb dat mes suttiel laten zijn op kantoor, daar werd ik vandaag over aangesprolen dat ze dat niet acepteren en ook zullen aanvoerenquote:Op maandag 15 april 2013 12:49 schreef computergirl het volgende:
Heb je de buurvrouw inderdaad laten zien dat je een mes bij je had???
Dat heb je tot nu toe lekker voor je gehouden
Ik snap hier niks van, heb je nou een mes meegenomen naar het woningbouwkantoor?quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
ik heb mijn buurvrouw nooit een mes laten zien, ook heb dat mes suttiel laten zijn op kantoor, daar werd ik vandaag over aangesprolen dat ze dat niet acepteren en ook zullen aanvoeren
Waarom heb je dat mes laten zien?quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
ik heb mijn buurvrouw nooit een mes laten zien, ook heb dat mes suttiel laten zijn op kantoor, daar werd ik vandaag over aangesprolen dat ze dat niet acepteren en ook zullen aanvoeren
Ja ik moet nog bericht krijgen, of mij huurcontract verlengt of niet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Lienekien het volgende:
Dus je moet nog bericht krijgen of ze het huurcontract met je willen voortzetten en zo ja onder welke voorwaarden?
Is er nog hulp aangeboden door een maatschappelijk werker?
Niet om de dreiegen naar het personeelm naar omdat ik mij om onbekende reden onveilig voelde vuur mijn buurvrouw, want ik moet langs haar deur als i naar bemden wil, niet dat ik dan zou uithalen als ze mij zou aanspreken, maar het gevoel dat ik iets bij mij had ga mij op dat moment een veilig gevoelquote:
Ja, en dara heb ik spijt van en mijn excuus voor aangeboden, maar ik heb het alleen laten zien, niks gezwaait ermee oid.quote:Op maandag 15 april 2013 12:53 schreef computergirl het volgende:
Begrijp ik het goed: je hebt bij de woningstichting een keer laten zien dat je een mes bij je had
Gast, wát dacht je op dat moment, waarom vond je dat nou een goed idee?quote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja, en dara heb ik spijt van en mijn excuus voor aangeboden, maar ik heb het alleen laten zien, niks gezwaait ermee oid.
Dit is wel ernstig, hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 12:56 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Niet om de dreiegen naar het personeelm naar omdat ik mij om onbekende reden onveilig voelde vuur mijn buurvrouw, want ik moet langs haar deur als i naar bemden wil, niet dat ik dan zou uithalen als ze mij zou aanspreken, maar het gevoel dat ik iets bij mij had ga mij op dat moment een veilig gevoel
Dit wordt mij nog erger aangerekend dan de huuropzegging, dat mes incident.quote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Gast, wát dacht je op dat moment, waarom vond je dat nou een goed idee?
Dit verhaal wordt steeds gekker.
Ja, en vind je dat raar?quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dit wordt mij nog erger aangerekend dan de huuropzegging, dat mes incident.
Het escaleert nu.quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die huuropzegging is een zegen voor de verhuurder en buurtbewoners! Door dit hele topic komt er telkens "tussen neus en lippen door" weer nieuwe informatie boven. Ik heb nu het idee dat we slechts het topje van de ijsberg te horen hebben gekregen en dat er nog veel meer achter zit.quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Hakuna- het volgende:
Letterlijk gezien heeft ie dat dus al gedaanquote:Op maandag 15 april 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien kan je dan net zo goed het heft in eigen hand nemen,
En terecht, dat kan echt niet, en dat in combinatie met dreigementen per mail....quote:Op maandag 15 april 2013 12:59 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef lolinderuimte het volgende:
Ik ben wel blij met deze "plottwist", want weet je wat het is, beste TS? Er zijn een hoop mensen die ook niet tevreden zijn met wat ze hebben, en die ondanks dat feit dat ze op een normale manier deelnemen aan de maatschappij. Jij gaat nog iets verder dan alleen je handje ophouden, jij hebt ook nog eens een eisenpakket (Ja, ook ik volg de ff topics), en het erge is dat je er nog mee wegkomt ook. Ze zeggen wel eens dat je in het leven niets kado krijgt, maar jij bent een uitzondering.
Door subtiel je mes te laten zien gaat dit misschien veranderen en daar ben ik blij om......
Ik had TS laten oppakken door de politie als ik die medewerker was geweest.quote:
quote:Een cliënt kan op drie manieren een rechterlijke machtiging krijgen:
Mensen uit de omgeving vinden dat iemand een gevaar is voor zichzelf of voor anderen. Dit gevaar komt door een 'stoornis van de geestesvermogens' (bijvoorbeeld een psychische ziekte, een verstandelijke beperking of dementie). Zij willen dat de cliënt wordt opgenomen in een instelling, maar de cliënt wil dat niet. In die situatie kunnen zij een rm aanvragen.
De cliënt kan een rm krijgen als hij al is opgenomen (vrijwillig of met een ibs).
Mensen met een psychische ziekte kunnen zelf een machtiging aanvragen: rechterlijke machtiging op eigen verzoek.
Het lijkt me bijna een goed idee..... dit is echt absurd.quote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef Viking84 het volgende:
Is het in uitzonderlijke gevallen eigenlijk niet mogelijk/toegestaan hulpverleningsinstanties een linkje naar dit topic te sturen?Want jullie kunnen dit alles wel zeggen, maar ik weet wel zeker dat het niet doordringt bij TS
.
Ik weet niet of ze met dergelijke informatie iets kunnen of iets mogen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt me bijna een goed idee..... dit is echt absurd.
Jij verwijt een dove ook dat hij je niet hoort?quote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef lolinderuimte het volgende:
Ik ben wel blij met deze "plottwist", want weet je wat het is, beste TS? Er zijn een hoop mensen die ook niet tevreden zijn met wat ze hebben, en die ondanks dat feit dat ze op een normale manier deelnemen aan de maatschappij. Jij gaat nog iets verder dan alleen je handje ophouden, jij hebt ook nog eens een eisenpakket (Ja, ook ik volg de ff topics), en het erge is dat je er nog mee wegkomt ook. Ze zeggen wel eens dat je in het leven niets kado krijgt, maar jij bent een uitzondering.
Door subtiel je mes te laten zien gaat dit misschien veranderen en daar ben ik blij om......
Ik ook niet, maar met wat ze niet weten kunnen ze helemaal niets.quote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze met dergelijke informatie iets kunnen of iets mogen.
Dat is het enige goede wat uit deze zaak kan voortkomen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoop, voor TS maar ook en vooral voor zijn buren, dat er van buitenaf wordt ingegrepen.
Tot het woord ''ongevingsgeluiden'' klot je verhaal, echter ik heb haar NOOIT bedreigt . Ben 1 keer aan de deur geweest (rond 22 uur 50)om aan te geven dat ik last van van haar TV waarbij ze nogal arrogant op reageerde, even later heeft ze mij alsnog binnengelaten voor kennismakung en ene kop koffie en frisdrank.quote:Op maandag 15 april 2013 13:10 schreef Seven. het volgende:
Mijn god, TS.
Dus even een opsomming: jij verhuist naar een bovenwoning in Heerlen. Je hoort de buurvrouw omdat je, naar eigen zeggen, overgevoelig bent voor omgevingsgeluiden. Jij scheldt de buurvrouw uit en bedreigt haar, je zegt de huur op maar hoewel je dit terugneemt, laat je je mes zien bij de woningbouw. Vervolgens loopt het nog eens uit de hand waardoor jij weer de huur opzegt. Vervolgens krabbel je terug en bied je je excuses aan.
TS, je hoort in een gesticht, je bent niet alleen een gevaar voor jezelf maar ook voor anderen.
Je hebt haar toch uitgescholden?quote:Op maandag 15 april 2013 13:25 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Tot het woord ''ongevingsgeluiden'' klot je verhaal, echter ik heb haar NOOIT bedreigt . Ben 1 keer aan de deur geweest (rond 22 uur 50)om aan te geven dat ik last van van haar TV waarbij ze nogal arrogant op reageerde, even later heeft ze mij alsnog binnengelaten voor kennismakung en ene kop koffie en frisdrank.
De twee keer (rond 14 uur)ben ik aan de deur geweest om te zeggen dat ik wat boor en timmerklussen wilt gaan doom maar wel liet ik op en subtiele manier doorschemeren dat ik last van hata heb ZONDER dreigementen
De derde keer ook rond 15 uur om te melden dat ze komend emaandag de keukenblok komen vervangen waarbij ik dan de boormachine mag lenen vanwege de harde muren,
Daarna heb ik geen contakt meer met haar gehad in het echt.
Geen vergelijking met een dove, TS is een rare snuiter, daar kan ik in mee gaan. Maar voor zover ik kan nagaan is er niet iets bij TS geconstateerd waardoor die opgenomen zou moeten worden of wel soms? Zou wat wezen die een beetje afwijkt gelijk psychische stoornissen in zijn schoenen krijgt geschoven....quote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij verwijt een dove ook dat hij je niet hoort?
Ik snap best dat TS op een hoop mensen als een veeleisende parasiet overkomt, maar feit is dat TS dusdanige psychische stoornissen heeft dat hij zelf niet doorheeft dat zijn manier van doen niet normaal is.
Dat sommigen hem echter als wel normaal beschouwen en hem zijn gedrag verwijten, is eigenlijk nog zotter dan TS die niet lijkt te begrijpen wat de gevolgen van zijn gedrag kunnen zijn.
Komt in de praktijk geen burgemeester aan te pas hoor.. Advies van een deskundige is al genoeg om tot een rm of ibs over te gaan..quote:Op maandag 15 april 2013 13:26 schreef Seven. het volgende:
nl.wikipedia.org/wiki/Inbewaringstelling_(psychiatrie)
Zou de woningstichting lijntjes hebben met de burgermeester?
TS voelt zich dusdanig bedreigt door zijn buurvrouw, dat hij bij de woningbouw zijn mes laat zien! Ik beschouw TS als een gevaar voor zichzelf en voor anderen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef lolinderuimte het volgende:
[..]
Geen vergelijking met een dove, TS is een rare snuiter, daar kan ik in mee gaan. Maar voor zover ik kan nagaan is er niet iets bij TS geconstateerd waardoor die opgenomen zou moeten worden of wel soms? Zou wat wezen die een beetje afwijkt gelijk psychische stoornissen in zijn schoenen krijgt geschoven....
Nee, waar staat dat?? Ik heb nergens geschrven dat ik grof taalgebruik en/of dreigementen heb geuit naar haar toe. Wel heb ik op de mail naar de verhuurder mijn beklag gedaan met dreigend emails, maar niet in het echt. die mails worden mij ook aangerkend. Maar dat warebn maar 2 mails, die ik dan ook aangegven had dat dit mij fout is en dat ik ze nooit had mogen versturen.quote:
Ja, wtf, man.quote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
TS voelt zich dusdanig bedreigt door zijn buurvrouw, dat hij bij de woningbouw zijn mes laat zien! Ik beschouw TS als een gevaar voor zichzelf en voor anderen.
quote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef -Hakuna- het volgende:
Nee, waar staat dat?? Ik heb nergens geschrven dat ik grof taalgebruik en/of dreigementen heb geuit naar haar toe.
quote:Op zondag 7 april 2013 02:54 schreef -Hakuna- het volgende:
Ze ging de dag erop als een razende te keer tegen mij toen ik op de vloer getimmert had en ik heb haar als dikke zeug en gedrogdt uitgescholden.
Dat mes heb ik inyseen weggegooit, want dat was in een daad van waarin ik eigenlijk een vertouwens persoon had moeten spreken, Mar het geeft mij wel een beter gevoel nu dat mes weg is, heb het buiten in een openbare kliko gegooit zodat het ook echt iut mijn bezit weg is.quote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
TS voelt zich dusdanig bedreigt door zijn buurvrouw, dat hij bij de woningbouw zijn mes laat zien! Ik beschouw TS als een gevaar voor zichzelf en voor anderen.
Lees je eigen bericht:quote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nee, waar staat dat?? Ik heb nergens geschrven dat ik grof taalgebruik en/of dreigementen heb geuit naar haar toe. Wel heb ik op de mail naar de verhuurder mijn beklag gedaan met dreigend emails, maar niet in het echt. die mails worden mij ook aangerkend. Maar dat warebn maar 2 mails, die ik dan ook aangegven had dat dit mij fout is en dat ik ze nooit had mogen versturen.
quote:Ik ben wel degelijk eerst aan de deur geweest in de eerste week (rond 22.50 uur) om te vragen of de TV radio wat zachter kon, maar ze reageerde als door een wesp gestoken rn arrogant hoe ik het lef had om hierover te klagen, want andere buren hebben nooit geklaagt. Ik moest maar de politie bellen en toen smeet ze de deur dicht en heeft ze nooit meer iets tegen mij gezegt. Ze ging de dag erop als een razende te keer tegen mij toen ik op de vloer getimmert had en ik heb haar als dikke zeug en gedrogdt uitgescholden.
Daar ben ik het ook mee eens, maar je hoeft geen stoornis te hebben om en gevaar voor anderen te zijn toch? Ik vind TS een rare snuiter die heel ver doordraaft om te krijgen wat ie wil, net zo lang dat zijn "eigen wereldje" waar hij zo graag vertoeft naar zijn zin is.quote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
TS gaat de definitie van "rare snuiter" en "een beetje afwijken" inmiddels zwaar te boven.quote:Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef lolinderuimte het volgende:
[..]
Geen vergelijking met een dove, TS is een rare snuiter, daar kan ik in mee gaan. Maar voor zover ik kan nagaan is er niet iets bij TS geconstateerd waardoor die opgenomen zou moeten worden of wel soms? Zou wat wezen die een beetje afwijkt gelijk psychische stoornissen in zijn schoenen krijgt geschoven....
Daarin ook geen woord over koffie en frisdrank ...quote:Op maandag 15 april 2013 13:33 schreef computergirl het volgende:
Lees je eigen bericht:
WGR / Buren klagen overdreven over geluid
Dat is niet waar, dat heb ik hier geschrven, maar niet in het echt tegen haar gezegd, Wat dat betrefy ben ik een schijterd om zomaar mensen uit te schelden. Je moet niet echt alles geloven,wel veelquote:Op maandag 15 april 2013 13:33 schreef Seven. het volgende:
Je gaf eerder aan dat je haar hebt uitgescholden voor dikke zeug, onder andere.
Als je de topics van TS leest dan weet je dat je met iemand te maken heeft die nogal wat issues heeft..... het CBR acht hem dan ook niet geschikt om zijn rijbewijs te halen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:33 schreef lolinderuimte het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, maar je hoeft geen stoornis te hebben om en gevaar voor anderen te zijn toch? Ik vind TS een rare snuiter die heel ver doordraaft om te krijgen wat ie wil, net zo lang dat zijn "eigen wereldje" waar hij zo graag vertoeft naar zijn zin is.
Klopt, omdat ik bewesut bepaalde dingen heb weggelaten want op de woingstichting zeiden ze tegen mij dat ze wisten dat ik bij haar koffie gedronken had, dan heeft zij dan ook daar geweest, over mijn overlast anders wisten ze dat nietquote:Op maandag 15 april 2013 13:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarin ook geen woord over koffie en frisdrank ...
Dat maakt het niet beter. Want wat is wel waar van wat je tot nu toe hier hebt geschreven.quote:Op maandag 15 april 2013 13:34 schreef -Hakuna- het volgende:
Dat is niet waar, dat heb ik hier geschrven
De volgende keer pak je een schaar.quote:Op maandag 15 april 2013 13:33 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat mes heb ik inyseen weggegooit, want dat was in een daad van waarin ik eigenlijk een vertouwens persoon had moeten spreken, Mar het geeft mij wel een beter gevoel nu dat mes weg is, heb het buiten in een openbare kliko gegooit zodat het ook echt iut mijn bezit weg is.
Tussen neus en kippen door hèquote:Op maandag 15 april 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wtf, man.! Vertelt 'ie ook even tussen neus en lippen door.
Ja, hij heeft veel issues. Maar dat het CBR constateerd dat je niet geschikt ben om te rijden wil nog niet zeggen dat je opgenomen moet worden. Ik hoop dat je gelijk hebt en TS gezien word door een psychiater en de hulp krijgt die hij nodig heeft, maar in mijn ogen is het een extreme droeftoeter die een schop onder zijn hol nodig heeft.....quote:Op maandag 15 april 2013 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de topics van TS leest dan weet je dat je met iemand te maken heeft die nogal wat issues heeft..... het CBR acht hem dan ook niet geschikt om zijn rijbewijs te halen.
Ik weet niet meer wat ik moet geloven dus ik ga nu van het ergste uit.quote:Op maandag 15 april 2013 13:34 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat heb ik hier geschrven, maar niet in het echt tegen haar gezegd, Wat dat betrefy ben ik een schijterd om zomaar mensen uit te schelden. Je moet niet echt alles geloven,wel veel
Kijk ook eens de rest van TS zijn geschiedenis door. Zijn vorige account was FusionFreak.quote:Op maandag 15 april 2013 13:40 schreef lolinderuimte het volgende:
[..]
Ja, hij heeft veel issues. Maar dat het CBR constateerd dat je niet geschikt ben om te rijden wil nog niet zeggen dat je opgenomen moet worden. Ik hoop dat je gelijk hebt en TS gezien word door een psychiater en de hulp krijgt die hij nodig heeft, maar in mijn ogen is het een extreme droeftoeter die een schop onder zijn hol nodig heeft.....
Ik denk dat je niet volledig bekend bent met de posthistory van TS, als je die wel kent dan kun je weinig anders concluderen dan dat het iemand betreft die behoorlijk intensieve begeleiding zou moeten hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 13:40 schreef lolinderuimte het volgende:
[..]
Ja, hij heeft veel issues. Maar dat het CBR constateerd dat je niet geschikt ben om te rijden wil nog niet zeggen dat je opgenomen moet worden. Ik hoop dat je gelijk hebt en TS gezien word door een psychiater en de hulp krijgt die hij nodig heeft, maar in mijn ogen is het een extreme droeftoeter die een schop onder zijn hol nodig heeft.....
Maak een afspraak met je huisarts en geef aan dat je dringend psychische hulp nodig hebt, als het mogelijk is met directe opname. Dit loopt finaal uit de klauwen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:36 schreef -Hakuna- het volgende:
Klopt, omdat ik bewesut bepaalde dingen heb weggelaten want op de woingstichting zeiden ze tegen mij dat ze wisten dat ik bij haar koffie gedronken had, dan heeft zij dan ook daar geweest, over mijn overlast anders wisten ze dat niet
Heb net weer met de wooncinsulent gesproken, maar heb de indruk dat er toch iets posities uit gaat komen, maar dan wel onder strikte voorwaarde, ze konden de advocaat vadaag niet te pakken krijgen, maar het feit dat ik aangaf op alle manieren mee te werken een een bevredigende oplossing voor alle partijen geef mij nog hoop.quote:Op maandag 15 april 2013 13:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet geloven dus ik ga nu van het ergste uit.
Serieus, ik ken zijn postgeschiedenis, maar vooralsnog is er nooit een diagnose gesteld dat hij officieel krankzinnig is verklaard toch? Iedereen kan hier wel de amateurpsycholoog gaan uithangen en zeggen dat hij hulp nodig heeft, maar volgens mij is TS net slim genoeg om dat niet te doen. Ondanks alles heeft TS een lekker leventje toch, volgens mij is hij slimmer dan menigeen....quote:Op maandag 15 april 2013 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet volledig bekend bent met de posthistory van TS, als je die wel kent dan kun je weinig anders concluderen dan dat het iemand betreft die behoorlijk intensieve begeleiding zou moeten hebben.
Mijn opmerkingen over een onder curatele stelling in het vorige topic waren geen grapje, maar bloedserieus.
Ze zijn niet goed snik als ze je geloven. Aan mij heb je allang bewezen dat je liegt.quote:Op maandag 15 april 2013 13:50 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Heb net weer met de wooncinsulent gesproken, maar heb de indruk dat er toch iets posities uit gaat komen, maar dan wel onder strikte voorwaarde, ze konden de advocaat vadaag niet te pakken krijgen, maar het feit dat ik aangaf op alle manieren mee te werken een een bevredigende oplossing voor alle partijen geef mij nog hoop.
Maar de advocaat adviseert niet, die voert alleen de opdracht uit die de client aangeeft.
Het is toch doorzetting van de ontruiming of voortzetting van de huurovereenkomst onder strikte voorwaarden
Omdat er nu wel erg veel op mij afkomt, zowel hier als in het echt.quote:
Denk je dat je je aan die voorwaarden gaat kunnen houden?quote:Op maandag 15 april 2013 13:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Het is toch doorzetting van de ontruiming of voortzetting van de huurovereenkomst onder strikte voorwaarden
Slim? Of te eigenwijs en blind voor zijn manier van doen?quote:Op maandag 15 april 2013 13:51 schreef lolinderuimte het volgende:
edereen kan hier wel de amateurpsycholoog gaan uithangen en zeggen dat hij hulp nodig heeft, maar volgens mij is TS net slim genoeg om dat niet te doen.
hij is in ieder geval slim genoeg om bepaalde details achter te houden e/of bewust verwarring op te wekken over wat nu wel en niet waar isquote:Op maandag 15 april 2013 13:51 schreef lolinderuimte het volgende:
Ondanks alles heeft TS een lekker leventje toch, volgens mij is hij slimmer dan menigeen....
Ja omdat ik dan heel goed weet wat de consequenties zijn, dat realiseer ik mij maar al te goed en dat heb ik dan ook aangegeven op kantoor. ondanks dat ik veel typefouten maak ben ik mij wel degelijk bewust van de situatie. Heb heel veel te verliezenquote:Op maandag 15 april 2013 13:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Denk je dat je je aan die voorwaarden gaat kunnen houden?
Ga je nu ook psychische hulp zoeken, in eerste instantie bij je huisarts? Als onderdeel van het je 'aan de afspraken houden', en op die manier goede wil te tonen?quote:Op maandag 15 april 2013 13:54 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja omdat ik dan heel goed weet wat de consequenties zijn, dat realiseer ik mij maar al te goed en dat heb ik dan ook aangegeven op kantoor. ondanks dat ik veel typefouten maak ben ik mij wel degelijk bewust van de situatie. Heb heel veel te verliezen
Zolang jij geen hulp regelt gaat er niks veranderen hoor, dan is het wachten tot het weer mis gaat.quote:Op maandag 15 april 2013 13:54 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ja omdat ik dan heel goed weet wat de consequenties zijn, dat realiseer ik mij maar al te goed en dat heb ik dan ook aangegeven op kantoor. ondanks dat ik veel typefouten maak ben ik mij wel degelijk bewust vand e situatie. Heb geel veel te verliezen
Dat valt mij ook op, en helemaal als je het met oude FF-topics vergelijkt, waar zelfs werkwoorden vaak correct vervoegd worden.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
Hoe is de combinatie hyperweetikveel (dat je last hebt van geluiden) met een keiharde herrie van een iPod trouwens?
Het vreemde is dat ik dat als eens gedaan heb, kreeg ik een lijstje met telefoonummers van de Mondriaan zorggroep, Daar naartoe bellen kreeg ik te horen dat mijn probleem niet onder hun behandelingen valt. Bij maatschappelijkwerk het zelfde. blijkt het meer praktische, juridische n finacilele problemen te gaan.quote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ga je nu ook psychische hulp zoeken, in eerste instantie bij je huisarts? Als onderdeel van het je 'aan de afspraken houden', en op die manier goede wil te tonen?
maar via je huisarts dus, zoals de vraag was?quote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik dat als eens gedaan heb, kreeg ik een lijstje met telefoonummers van de Mondriaan zorggroep, Daar naartoe bellen kreeg ik te horen dat mijn probleem niet onder hun behandelingen valt. Bij maatschappelijkwerk het zelfde. blijkt het meer praktische, juridische n finacilele problemen te gaan.
Net nog naar het maatschappelijk werk gebeld, kon daar wel elke dinsdag avond terecht voor gratis juridisch advies.
quote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik dat als eens gedaan heb, kreeg ik een lijstje met telefoonummers van de Mondriaan zorggroep, Daar naartoe bellen kreeg ik te horen dat mijn probleem niet onder hun behandelingen valt. Bij maatschappelijkwerk het zelfde. blijkt het meer praktische, juridische n finacilele problemen te gaan.
Net nog naar het maatschappelijk werk gebeld, kon daar wel elke dinsdag avond terecht voor gratis juridisch advies.
quote:Op maandag 15 april 2013 14:08 schreef Lienekien het volgende:
Je zou ook stichting MEE kunnen overwegen. Meld je daar met de mededeling dat je het dak boven je hoofd dreigt kwijt te raken en hulp nodig hebt.
http://www.meezuidlimburg.nl/
Vertel dan de volgende keer ook eens over je andere problemen, want die praktische, juridische en financiële problemen zijn symptomen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu naar buro voor rechtshulp, kom straks wel terug.quote:Op maandag 15 april 2013 14:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
man, volgens mij gaat de spelling van deze ts net zo hard achteruit als zijn geestelijke gesteldheid, meen me toch te herinneren dat het vroeger niet zo erg was![]()
veel succes ts, ik hoop dat je serieus iets gaat doen met de tips in de topics, want dit ga je in je eentje niet meer in orde krijgen.
ik had het niet over rechtshulp, ik had het meer over geestelijke bijstand.quote:Op maandag 15 april 2013 14:16 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu naar buro voor rechtshulp, kom straks wel terug.
Wanneer was dat?quote:Op maandag 15 april 2013 14:09 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Waarom ga je naar een bureau voor rechtshulp? Je hebt andere begeleiding nog.quote:Op maandag 15 april 2013 14:16 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu naar buro voor rechtshulp, kom straks wel terug.
Was toch via de huisarts de arts heeft mij dat lijstje met nummers gegeven waarna ik zelf moest bellen en mijn probleem uitleggenquote:Op maandag 15 april 2013 14:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar via je huisarts dus, zoals de vraag was?
ik blijf het een vreemd verhaal vinden, maargoed, zoals je zelf al zei: we moeten niet alles dat je schrijft serieus nemen.quote:Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Was toch via de huisarts de arts heeft mij dat lijstje met nummers gegeven waarna ik zelf moest bellen en mijn probleem uitleggen
quote:Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Was toch via de huisarts de arts heeft mij dat lijstje met nummers gegeven waarna ik zelf moest bellen en mijn probleem uitleggen
quote:Op maandag 15 april 2013 14:08 schreef Lienekien het volgende:
Je zou ook stichting MEE kunnen overwegen. Meld je daar met de mededeling dat je het dak boven je hoofd dreigt kwijt te raken en hulp nodig hebt.
http://www.meezuidlimburg.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |