Ik niet. Toen hoefde je alleen de eerste 5 rondjes te kijken en daarna kon je je tv uitzetten, want de uitslag was bepaald en er was niets meer te zien op de baan.quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik zie liever een optocht dan deze kunstmatige kermis
quote:Op zondag 14 april 2013 10:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Let goed op Mark, Vettel doet even voor hoe het moet.
Ja, dat was dezelfde bocht waar Webber in de STR reed?quote:Op zondag 14 april 2013 10:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Prima inhaalactiequote:Op zondag 14 april 2013 10:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Ga nou niet in discussie met weltschmertz, straks moeten we weer 5 paginas lang zijn evangelische gejank aanhoren.quote:
In 2010 was dat ook niet. En toen was er geen DRS en geen Pirellibanden, dus is het niet nodig. Toen waren er al meer inhaalacties op de baan dan in de 15 jaar ervoor door het verbod op bijtanken. En toen waren de teams ook competitiever dan in de jaren ervoor.quote:Op zondag 14 april 2013 10:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik niet. Toen hoefde je alleen de eerste 5 rondjes te kijken en daarna kon je je tv uitzetten, want de uitslag was bepaald en er was niets meer te zien op de baan.
Ik ga niet in discussiequote:Op zondag 14 april 2013 10:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ga nou niet in discussie met weltschmertz, straks moeten we weer 5 paginas lang zijn evangelische gejank aanhoren.
quote:Op zondag 14 april 2013 10:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde titel als voor de race
Dan nog zit het dicht bij de waarheid momenteel.quote:Op zondag 14 april 2013 10:04 schreef Toekito het volgende:
Sally dit is een wens. Nog lang geen waarheid hoor......
dit.quote:
Gewoon niet op het forum komen, doe ik ook niet als de race nog niet heb gezienquote:Op zondag 14 april 2013 10:06 schreef twiFight het volgende:
Het is wel een spoiler, want iemand die de race nog niet gezien heeft weet al dat Alonso kans maakt op de win. En als Alonso idd wint is het een 'self fulfilling spoiler'..
men verpest het kijkplezier hiermee. Is het enige wat ik ermee wil zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 10:06 schreef twiFight het volgende:
Het is wel een spoiler, want iemand die de race nog niet gezien heeft weet al dat Alonso kans maakt op de win. En als Alonso idd wint is het een 'self fulfilling spoiler'..
Leuk en aardig maar geen spoiler in de TT is een kleine moeite om niet het plezier van mensen (per ongeluk) te vergallen.quote:Op zondag 14 april 2013 10:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Gewoon niet op het forum komen, doe ik ook niet als de race nog niet heb gezien
quote:Op zondag 14 april 2013 10:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
#17 Waar iemand 25 Chinese Punten gaat pakken
quote:
Meelezen op FOK! is juist wel leuk. EN nuttig als je wat mist!quote:Op zondag 14 april 2013 10:08 schreef Toekito het volgende:
Als je de race niet kijkt moet je niet nu op fok zitten.....dan ben je gewoon een haasfaal
Tuurlijk, maar dit topic is niet het enige waar spoilers kunnen staan natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 10:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar geen spoiler in de TT is een kleine moeite om niet het plezier van mensen (per ongeluk) te vergallen.
leuke race inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Meelezen op FOK! is juist wel leuk. EN nuttig als je wat mist!
En MEN wat gebeurt er veel deze race, zeg!
Probeer de straffen en uitvallers bij te houden, en dan ook nog bandenstrategie te volgen enz. enz. enz.
Ja maar hierdoor kan iemand _helemaal_ niet meer op het forum komen. De topicreeks verschijnt nl. met nieuwe tt gewoon in je actieve topics. Zoals al gezegd: kleine moeite om de tt even neutraal te houden.quote:Op zondag 14 april 2013 10:08 schreef Toekito het volgende:
Als je de race niet kijkt moet je niet nu op fok zitten.....dan ben je gewoon een haasfaal
ZWAAR offtopic nu: Welk kind?!quote:Op zondag 14 april 2013 10:10 schreef Toekito het volgende:
Als je kijkt wel Sal maar als je niet kijkt nu omdat je bijv met je kind naar zwemmen bent, dan moet je niet meelezen
Nogmaals, als iemand het echt niet wil weten dan moet je gewoon niet op FOK!, nu.nl, Facebook, etc komen. Natuurlijk is het handig als het niet in de titel van dit topic staat, maar genoeg andere topics/mensen die het alsnog kunnen verklappenquote:Op zondag 14 april 2013 10:10 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja maar hierdoor kan iemand _helemaal_ niet meer op het forum komen. De topicreeks verschijnt nl. met nieuwe tt gewoon in je actieve topics. Zoals al gezegd: kleine moeite om de tt even neutraal te houden.
Maar ik heb hier vlak voor het seizoen al een discussie over gehad en de regerende mening, incl. die van modjes, schijnt te zijn dat het de mensen die de race zien niks kan verkankeren dat anderen hun race verpest is.
The McLaren team for Hamiltonquote:
Is waar, uiteraard. Maar ik lees graag mee met de tv tegelijk aan, en - opnieuw inderdaad - dan is het fijn dat er nog niet direct wat boven aan je scherm prijktquote:Op zondag 14 april 2013 10:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Nogmaals, als iemand het echt niet wil weten dan moet je gewoon niet op FOK!, nu.nl, Facebook, etc komen. Natuurlijk is het handig als het niet in de titel van dit topic staat, maar genoeg andere topics/mensen die het alsnog kunnen verklappen
idd, maar gaat niet bebeuren denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 10:18 schreef Cheiron het volgende:
Wat zpunhet mooi zijn als button vettel nog pakt
Both due another pitstop....quote:Op zondag 14 april 2013 10:18 schreef Cheiron het volgende:
Wat zou het mooi zijn als button vettel nog pakt
Dat zeg ikquote:Op zondag 14 april 2013 10:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Is waar, uiteraard. Maar ik lees graag mee met de tv tegelijk aan, en - opnieuw inderdaad - dan is het fijn dat er nog niet direct wat boven aan je scherm prijkt![]()
![]()
![]()
De race wordt vanmiddag herhaald, of was je dat even vergeten?quote:Op zondag 14 april 2013 10:20 schreef Toekito het volgende:
Uhhh Sally jij kijkt toch? Dan zie je toch dat webber sowieso niet wint of haalde je dat echt alleen uit de tt?
1.40.1quote:Op zondag 14 april 2013 10:20 schreef JohnB52 het volgende:
Vd Garde snelste pr van 1.52?
Wat was de snelste ronde in de race?
Dat klopt niet. Dan zou hij al binnen 10 rondjes op een ronde liggen en er nu 5 achter liggen, terwijl het er maar 1 isquote:Op zondag 14 april 2013 10:20 schreef JohnB52 het volgende:
Vd Garde snelste pr van 1.52?
Wat was de snelste ronde in de race?
quote:Op zondag 14 april 2013 10:24 schreef kepler het volgende:
Alonso is 1,5 sec sneller dan de rest: "I am not pushing"
Checkquote:Op zondag 14 april 2013 10:23 schreef Toekito het volgende:
Dat vroeg ik niet....ik vroeg jij kijkt nu toch? Want ik haalde uit jou post dat JIJ het nog niet doorhad omdat je druk met van alles naast het kijken bezig bent.
Dat is volgens mij niet de derde race..quote:Op zondag 14 april 2013 10:25 schreef JohnB52 het volgende:
Ow eerlijk te zijn tot nu toe minst interessante race van de eerste 3
True, al heb ik de 1e twee compleeeeet gemistquote:Op zondag 14 april 2013 10:25 schreef JohnB52 het volgende:
Absoluut. Deze race is er nog niets spannends gebeurd.quote:Op zondag 14 april 2013 10:25 schreef JohnB52 het volgende:
Het is wel slaapverwekkend:quote:Op zondag 14 april 2013 10:24 schreef Schunckelstar het volgende:
al die marbles![]()
dit kan voor pirelli toch ook nooit de goede reclame zijn waar ze op hopen
Wel toch?quote:Op zondag 14 april 2013 10:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet de derde race..
Raikkonen en Hamilton kwamen later binnen toch?quote:Op zondag 14 april 2013 10:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft 1) vrij baan en 2) nieuwere bandjes dan mensen onder hem
Volgens mij niet als ik LT naloop.quote:Op zondag 14 april 2013 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Raikkonen en Hamilton kwamen later binnen toch?
Aan het eind wel. Alonso cruist naar de finish. Het verschil tussen de nummer 1 en 2 zal groter zijn dan in de races hiervoor.quote:Op zondag 14 april 2013 10:25 schreef JohnB52 het volgende:
Als ie nog moet stoppen welquote:Op zondag 14 april 2013 10:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Di Resta gaat buiten de punten finishen
ah ok, dat verklaard wel wat jaquote:Op zondag 14 april 2013 10:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij niet als ik LT naloop.
Pit Kimi was in L35, van Alonso L41
Die zit op n bank volgend jaarquote:Op zondag 14 april 2013 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
Wie denkt dat VDG volgend jaar een stoeltje heeft?
Tenzij hij zijn inboedel moet verkopen, ja.quote:Op zondag 14 april 2013 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
Wacht nou maar eerst de rest van het seizoen af. Voor hem is het zijn eerste jaar itt Pic. Hij moet nog leren. De tweede helft van het seizoen mag je hem er op aanspreken.quote:Op zondag 14 april 2013 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
op oudere primes rijden dan Button op nieuwe optionsquote:
Ik denk het ook...schoonpapa blijft niet betalen denk ikquote:
Ja, maar... tsja, die reed op het begin op P2?quote:Op zondag 14 april 2013 10:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
op oudere primes rijden dan Button op nieuwe options
ligt eraan hoe ver schoonpapa zijn portemonnee open wil trekken denk ik.quote:Op zondag 14 april 2013 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 10:35 schreef Toekito het volgende:
3.3 sec is de snelste stop van Giedo.....wtf hoe kan dat zo traag?
Gras groenquote:
Sneller dan bijv. Raikkonen.quote:Op zondag 14 april 2013 10:38 schreef Toekito het volgende:
Wat ist Mexicano. Mclaren enzulks zit bijna altijd onder de 2.7. Is gewoon kwestie van oefenen en dat heeeeeeeeel vaak.
Riccia thnx for the points
Zekers. Bijna hartaaanval hier?! Of laten we het houden op hyperventilatie.:Pquote:
Niet waar, er zit best nog wel wat techniek in een pitstop en ook daar heb je geld voor nodig om volledig te ontwikkelen. McLaren liet de afgelopen jaren goed zien dat ze met veel ontwikkelen veel tijd konden winnen bij de pitstops.quote:Op zondag 14 april 2013 10:38 schreef Toekito het volgende:
Wat ist Mexicano. Mclaren enzulks zit bijna altijd onder de 2.7. Is gewoon kwestie van oefenen en dat heeeeeeeeel vaak.
Riccia thnx for the points
Hopelijk lukt dat. Met een Lotus het WK pakkenquote:Op zondag 14 april 2013 10:42 schreef THEFXR het volgende:
Kimi continue in de top 5 en pakt aan het einde het WK
En, wie gaat dat opruimen?quote:Op zondag 14 april 2013 10:43 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel kilo rubber ligt er wel niet op de baan??
Dat kan helemaal niet, want die kan toch helemaal niet ouderwets stampenquote:Op zondag 14 april 2013 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Hopelijk lukt dat. Met een Lotus het WK pakken
Hartinvasiequote:Op zondag 14 april 2013 10:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Zekers. Bijna hartaaanval hier?! Of laten we het houden op hyperventilatie.:P
De laatste moet opruimen....quote:
Niet nodig, zolang je consistent de top 3 à 5 pakt.quote:Op zondag 14 april 2013 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want die kan toch helemaal niet ouderwets stampen
Sinds hij weer terug is.quote:
Pirelli, die maken daar weer banden van voor de volgende race.quote:
Giedo van der Marbel-Gardener ?quote:
Dat was idd een langer gesprek dan: ''multi21 Seb, Multi21quote:Op zondag 14 april 2013 10:48 schreef twiFight het volgende:
De drie coureurs op het podium kletsen even met elkaar. Best een uniek moment, vooral in vergelijking met vorige race
Ja. Want vettel en webber staan er niet bij.quote:Op zondag 14 april 2013 10:48 schreef twiFight het volgende:
De drie coureurs op het podium kletsen even met elkaar. Best een uniek moment, vooral in vergelijking met vorige race
Moet ook wel, die coureurs zelf zijn ook sprietjes (alhoewel wel met spieren). Bekijk de stats maar eens, meeste coureurs zitten zo op 60-65 kilo.quote:Op zondag 14 april 2013 10:48 schreef Schunckelstar het volgende:
alo heeft wel een leuk vrouwtje![]()
hoewel een beetje dunnig..
Tja...leuk voor hem hoor. Maar wat zoekt ie daar?quote:
dr moet iemand rijdenquote:Op zondag 14 april 2013 10:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja...leuk voor hem hoor. Maar wat zoekt ie daar?
Handle with care idd.quote:Op zondag 14 april 2013 10:48 schreef Schunckelstar het volgende:
alo heeft wel een leuk vrouwtje![]()
hoewel een beetje dunnig..
Hij is gewoon te laat naar binnen gekomen de eerste keer. Er zaten toen al 4 anderen tussen hem en Alonso.quote:Op zondag 14 april 2013 10:51 schreef kepler het volgende:
Massa stelt toch een beetje teleur... Eerst stint kan hij vaak goed meekomen, maar daarna zakt hij gigantisch in
Hij gaat Pic nog wel pakken dit jaar. In de GP2 was hij ook regelmatig sneller.quote:Op zondag 14 april 2013 10:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja...leuk voor hem hoor. Maar wat zoekt ie daar?
heu... beetje TE dun naar mijn smaakquote:Op zondag 14 april 2013 10:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Handle with care idd.
[ afbeelding ]
Zij zou er mooier uitzien als ze ietwat voller was. Kan d'r botten nu bijna tellenquote:Op zondag 14 april 2013 10:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Handle with care idd.
[ afbeelding ]
Ben ik voor deze race zeker met je eens, maar je moet toch toegeven dat Massa hier vaker last van heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is gewoon te laat naar binnen gekomen de eerste keer. Er zaten toen al 4 anderen tussen hem en Alonso.
Het zou leuk zijn als ie volgend jaar een stoeltje zou kunnen krijgen bij een ander team, maar ik zie dat niet gebeurenquote:Op zondag 14 april 2013 10:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij gaat Pic nog wel pakken dit jaar. In de GP2 was hij ook regelmatig sneller.
Jawel, maar vervolgens komt hij niet eens in de buurt van de tijden van Alonso (en volgens mij had Massa ook genoeg vrije baan). Ik kan het mis hebben hoor, niet heel erg op de exacte tijden geletquote:Op zondag 14 april 2013 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is gewoon te laat naar binnen gekomen de eerste keer. Er zaten toen al 4 anderen tussen hem en Alonso.
Die gaat echt al naar Bianchi! En terecht, Guido moet meer laten zien om het te verdienen.quote:Op zondag 14 april 2013 10:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ie volgend jaar een stoeltje zou kunnen krijgen bij een ander team, maar ik zie dat niet gebeuren
en dan geven ze allebei geen antwoord en eindigt ie met "thanks, good stuff"quote:
Hij ging nog aardig na de eerste stop maar moest daarna te vroeg naar binnen. Toen reed hij met een vrije baan nog goed maar daarna ging het voor geen meter meer.quote:Op zondag 14 april 2013 10:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Jawel, maar vervolgens komt hij niet eens in de buurt van de tijden van Alonso (en volgens mij had Massa ook genoeg vrije baan). Ik kan het mis hebben hoor, niet heel erg op de exacte tijden gelet
Snel ja, consistent nee. Kijk maar naar zijn races in de GP2 en WSR 3.5. Als hij onder druk gezet wordt gaat hij choken (om met Weltschmerz te spreken). Dat kostte Giedo de tweede plaats in de GP2 twee jaar geleden.quote:Op zondag 14 april 2013 10:55 schreef twiFight het volgende:
[..]
Die gaat echt al naar Bianchi! En terecht, Guido moet meer laten zien om het te verdienen.
Doet pijn he, dat Vettel 'm niet in kon halen. Geeft niet hoor, je mag hier wel even uithuilen.quote:Op zondag 14 april 2013 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Beetje slappe race van Hamilton, achter Raikkonen hangen en doen alsof je probeert in te halen.
Op weg naar t record van (not so) Quick Nick dus.quote:
Ik heb altijd het idee dat de huidige coureurs hem niet zo mogen.quote:
dat komt omdat hij na 10 jaar heeft toegegeven dat hij expres remde in de regen, zodat schumi crashte, logisch dat ze hem niet mogenquote:Op zondag 14 april 2013 10:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat de huidige coureurs hem niet zo mogen.
Heeft ie dat toegegeven ja?quote:Op zondag 14 april 2013 11:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat komt omdat hij na 10 jaar heeft toegegeven dat hij expres remde in de regen, zodat schumi crashte, logisch dat ze hem niet mogen
Bron?quote:Op zondag 14 april 2013 11:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat komt omdat hij na 10 jaar heeft toegegeven dat hij expres remde in de regen, zodat schumi crashte, logisch dat ze hem niet mogen
Ik vond het wel jammer, want Vettel was de smaakmaker van het laatste deel. Maar het lijkt me dat een Hamiltonfan niet veel te genieten had met de besluiteloze gehang achter Kimi.quote:Op zondag 14 april 2013 10:58 schreef twiFight het volgende:
[..]
Doet pijn he, dat Vettel 'm niet in kon halen. Geeft niet hoor, je mag hier wel even uithuilen.
weer een Russische golddigger?quote:Op zondag 14 april 2013 10:59 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe.
Private party voor Alonso en Xenia Tchoumitcheva.
Ps: die foto hierboven, dat is niet Xenia maar Dasha Kapustina:)
Tot nu toe waren het daar wel mooie races..en mooie baanquote:
En uitgerekend MSC, de meest faire racer everquote:Op zondag 14 april 2013 11:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Moet zeggen dat hij vandaag wel heel slecht gereden heeft, 60sec achter je teamgenoot is veel te veel. Hij heeft het erg lastig met de banden.quote:
Was ie ook al slecht mee in zijn 'topjaar' bij Barwa.quote:Op zondag 14 april 2013 11:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Moet zeggen dat hij vandaag wel heel slecht gereden heeft, 60sec achter je teamgenoot is veel te veel. Hij heeft het erg lastig met de banden.
voor straf volgende keer vettel van de baan rijden, anders geen punten.quote:Op zondag 14 april 2013 11:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Is de straf voor Webber al bekend gemaakt?
Grappig dat je altijd op de persoon van Hamilton probeert te spelen. Je moet wel een erg zwak karakter hebben als je iemand die je nog nooit in het echt gezien hebt zo probeert zwart te maken. Als je de rest van de race gekeken had, had je ook gezien dat Hamilton geen sterke race auto had. Ik denk dat Kimi en Hamilton behoorlijk gelijk zaten aan elkaar en dan kan Hamilton er niet echt langs nee.quote:Op zondag 14 april 2013 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond het wel jammer, want Vettel was de smaakmaker van het laatste deel. Maar het lijkt me dat een Hamiltonfan niet veel te genieten had met de besluiteloze gehang achter Kimi.
Coulthard now admits it was his lack of experience which caused the incident in Belgium in 1998 when he failed to move off the racing line while being lapped by Schumacher, who was unsighted by spray.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 11:07 schreef M.Melandri het volgende:
Banden zullen wel wat harder worden over een paar races, want dit was echt veel te extreem.
Heb je geen herhaling van de gp van Australië gekeken?quote:Op zondag 14 april 2013 11:03 schreef Eenskijken het volgende:
Maarre, leuke race. Genoeg inhaalacties. Alleen jammer dat vd garde niet van chilton kon winnen. Kimi was weer uitstekend, had alleen meer verwacht van massa. maarja die stelt inmiddels elke week teleur.
Dat heeft toch niks met de rijders te maken, was puur een strategische keuze. Hamilton doet het tot nu zeer goed en sprokkelt behoorlijk wat punten binnen. Je kunt dan ook stellen dat een Vettelfan weinig te genieten had in de beginfase met dat gehang achter Hulk, daar heeft hij een podium verloren.quote:Op zondag 14 april 2013 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vond het wel jammer, want Vettel was de smaakmaker van het laatste deel. Maar het lijkt me dat een Hamiltonfan niet veel te genieten had met de besluiteloze gehang achter Kimi.
De softs van Vettel hadden na 2 snelle rondjes al graining, te gek voor woorden. Zo kun je goed zien dat coureurs maar op 90% kunnen rijden, omdat ze anders de banden kapot maken.quote:Op zondag 14 april 2013 11:07 schreef M.Melandri het volgende:
Banden zullen wel wat harder worden over een paar races, want dit was echt veel te extreem.
Vond het jammer dat Hulkenberg het niet vol kon houden, was echt de sterkste rijder in de beginfase. Strategie en pitstops van Sauber faalde ook behoorlijk moet ik zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
GP was wel spannend, tot aan ronde 35. Daarna was alleen de charge van Vettel nog leuk.
Je spreekt jezelf 100% tegen met je eigen quote. Beetje sneu gedrag..quote:Op zondag 14 april 2013 11:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Had gewoon 5/6e kunnen worden. Sauber heeft normaal wel sterke strategie dus dat viel me tegen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vond het jammer dat Hulkenberg het niet vol kon houden, was echt de sterkste rijder in de beginfase. Strategie en pitstops van Sauber faalde ook behoorlijk moet ik zeggen.
Hij zegt net zelf ook dat dit belachelijk is, Lauda zegt dat de banden vanaf Barcelona wat harder worden, dus ze zien het zelf ook wel in.quote:Op zondag 14 april 2013 11:09 schreef zoem het volgende:
[..]
De softs van Vettel hadden na 2 snelle rondjes al graining, te gek voor woorden. Zo kun je goed zien dat coureurs maar op 90% kunnen rijden, omdat ze anders de banden kapot maken.
Die moet nog een paar rondjes.quote:Op zondag 14 april 2013 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Olav staat de hele tijd in de achtergrond niemand te interviewen... wacht hij alleen op Giedo ofzo?
Die stond nu achter Vettel ook wat te zwaaien van ''waarom komt er nu niemandquote:Op zondag 14 april 2013 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Olav staat de hele tijd in de achtergrond niemand te interviewen... wacht hij alleen op Giedo ofzo?
Dus niet geremd.quote:Op zondag 14 april 2013 11:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Coulthard now admits it was his lack of experience which caused the incident in Belgium in 1998 when he failed to move off the racing line while being lapped by Schumacher, who was unsighted by spray.
Schumacher was in a fierce title battle with Mika Hakkinen and believed Coulthard had deliberately tried to brake-test him to aid his McLaren team-mate.
"I'm not going to be hard on Alonso, but on recollection in Spa 1998 when Michael ran into the back of me, his reaction was that I'd brake-tested him and tried to kill him," said Coulthard.
"The stewards looked at the data and I hadn't braked so it was brushed under the carpet.
"The reality is, I lifted to let him past me but I did it in heavy spray on the racing line.
Fernando Alonso leads David Coulthard during the European Grand Prix
Alonso angered Coulthard at the Nurburgring
"You should never do that. I would never do that now. In 1998 I didn't have the experience and knowledge - and I'd never had anyone run into the back of me.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/3047680.stm
Is het rubber al weg?quote:Op zondag 14 april 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moet nog een paar rondjes.
je bent gek, jij zieligequote:Op zondag 14 april 2013 11:10 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf 100% tegen met je eigen quote. Beetje sneu gedrag..
Ik zeg iig niet dat Coulthard expres remde om vervolgens met een quote te komen waar twee keer in staat dat hij niet remde.quote:
De bezemwagen is voorbij, dus ja.quote:
Nee, Exciting race. Niet een klassieker.quote:
Liften != remmen inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 11:13 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik zeg iig niet dat Coulthard expres remde om vervolgens met een quote te komen waar twee keer in staat dat hij niet remde.
dan begrijp je niks van een f1 autoquote:Op zondag 14 april 2013 11:13 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik zeg iig niet dat Coulthard expres remde om vervolgens met een quote te komen waar twee keer in staat dat hij niet remde.
Alonso:quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:21 schreef Nober het volgende:
[..]
0-5, 6-22, 23-41, 42-56 - 3 stopper, geel, wit, wit, wit.
Dan snap jij niks van F1 regels. Liften is 100% toegestaan in de F1. Het is aan de auto er achter om op te letten en er voorbij te gaan. Liften kan om vele redenen gebeuren, bv. om banden te sparen, dus coureurs moeten daar altijd op berekend zijn. Vooral in de regen, wanneer de persoon voor jou altijd eerder kan liften, bv. omdat hij de grip niet heeft of op een andere setup zit.quote:
Ligt eraan hoe je het leest. Hij liftte om Schumacher voorbij te laten. Niet om te zorgen dat hij er bovenop knalde. Dat het effect van liften hetzelfde is als remmen, wil nog niet zeggen dat hij expres remde.quote:
Schumacher deed niet mee.quote:Op zondag 14 april 2013 11:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het leest. Hij liftte om Schumacher voorbij te laten. Niet om te zorgen dat hij er bovenop knalde. Dat het effect van liften hetzelfde is als remmen, wil nog niet zeggen dat hij expres remde.
hij zegt dat hij het nooit meer zou doen, dus hij weet goed dat hij fout zat, je gaat nl niet liften in de regen op de raceline om zogenaamd de concurrentie voorbij te laten, schumi was terecht kwaad, want met liften remt een f1 al behoorlijk af.quote:Op zondag 14 april 2013 11:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dan snap jij niks van F1 regels. Liften is 100% toegestaan in de F1. Het is aan de auto er achter om op te letten en er voorbij te gaan. Liften kan om vele redenen gebeuren, bv. om banden te sparen, dus coureurs moeten daar altijd op berekend zijn. Vooral in de regen, wanneer de persoon voor jou altijd eerder kan liften, bv. omdat hij de grip niet heeft of op een andere setup zit.
Uitslag kan dus nog wel eens gewijzigd gaan worden over een uur ten opzichte van de finish.twitter:F1Times twitterde op zondag 14-04-2013 om 11:17:54Vettel, Raikkonen, Button, Grosjean, Webber, Bottas and Chilton have been called to the stewards for a meeting in 1 hours time. #F1 reageer retweet
je lift niet op je raceline in de regen om de concurrentie voorbij te laten, naïef zijn is ook een eigenschapquote:Op zondag 14 april 2013 11:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het leest. Hij liftte om Schumacher voorbij te laten. Niet om te zorgen dat hij er bovenop knalde. Dat het effect van liften hetzelfde is als remmen, wil nog niet zeggen dat hij expres remde.
quote:Op zondag 14 april 2013 11:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Uitslag kan dus nog wel eens gewijzigd gaan worden over een uur ten opzichte van de finish.twitter:F1Times twitterde op zondag 14-04-2013 om 11:17:54Vettel, Raikkonen, Button, Grosjean, Webber, Bottas and Chilton have been called to the stewards for a meeting in 1 hours time. #F1 reageer retweet
Dat zegt hij ook. Dat kwam door zijn gebrek aan ervaring en zou hij nu nooit meer doen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je lift niet op je raceline in de regen om de concurrentie voorbij te laten, naïef zijn is ook een eigenschap
Sowieso startnummers 5 (Button) en 8 (Grosjean) vanwege gebruik DRS tijdens gele vlag, kon niet tijdens de race want we waren al bijna op de helft dus dan maar na de race.quote:Op zondag 14 april 2013 11:19 schreef Sinister-D- het volgende:
ja, het was zijn rookie jaar, hequote:Op zondag 14 april 2013 11:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook. Dat kwam door zijn gebrek aan ervaring en zou hij nu nooit meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |