Ik niet. Toen hoefde je alleen de eerste 5 rondjes te kijken en daarna kon je je tv uitzetten, want de uitslag was bepaald en er was niets meer te zien op de baan.quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik zie liever een optocht dan deze kunstmatige kermis
quote:Op zondag 14 april 2013 10:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Let goed op Mark, Vettel doet even voor hoe het moet.
Ja, dat was dezelfde bocht waar Webber in de STR reed?quote:Op zondag 14 april 2013 10:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Prima inhaalactiequote:Op zondag 14 april 2013 10:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Ga nou niet in discussie met weltschmertz, straks moeten we weer 5 paginas lang zijn evangelische gejank aanhoren.quote:
In 2010 was dat ook niet. En toen was er geen DRS en geen Pirellibanden, dus is het niet nodig. Toen waren er al meer inhaalacties op de baan dan in de 15 jaar ervoor door het verbod op bijtanken. En toen waren de teams ook competitiever dan in de jaren ervoor.quote:Op zondag 14 april 2013 10:00 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik niet. Toen hoefde je alleen de eerste 5 rondjes te kijken en daarna kon je je tv uitzetten, want de uitslag was bepaald en er was niets meer te zien op de baan.
Ik ga niet in discussiequote:Op zondag 14 april 2013 10:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ga nou niet in discussie met weltschmertz, straks moeten we weer 5 paginas lang zijn evangelische gejank aanhoren.
quote:Op zondag 14 april 2013 10:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde titel als voor de race
Dan nog zit het dicht bij de waarheid momenteel.quote:Op zondag 14 april 2013 10:04 schreef Toekito het volgende:
Sally dit is een wens. Nog lang geen waarheid hoor......
dit.quote:
Gewoon niet op het forum komen, doe ik ook niet als de race nog niet heb gezienquote:Op zondag 14 april 2013 10:06 schreef twiFight het volgende:
Het is wel een spoiler, want iemand die de race nog niet gezien heeft weet al dat Alonso kans maakt op de win. En als Alonso idd wint is het een 'self fulfilling spoiler'..
men verpest het kijkplezier hiermee. Is het enige wat ik ermee wil zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 10:06 schreef twiFight het volgende:
Het is wel een spoiler, want iemand die de race nog niet gezien heeft weet al dat Alonso kans maakt op de win. En als Alonso idd wint is het een 'self fulfilling spoiler'..
Leuk en aardig maar geen spoiler in de TT is een kleine moeite om niet het plezier van mensen (per ongeluk) te vergallen.quote:Op zondag 14 april 2013 10:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Gewoon niet op het forum komen, doe ik ook niet als de race nog niet heb gezien
quote:Op zondag 14 april 2013 10:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
#17 Waar iemand 25 Chinese Punten gaat pakken
quote:
Meelezen op FOK! is juist wel leuk. EN nuttig als je wat mist!quote:Op zondag 14 april 2013 10:08 schreef Toekito het volgende:
Als je de race niet kijkt moet je niet nu op fok zitten.....dan ben je gewoon een haasfaal
Tuurlijk, maar dit topic is niet het enige waar spoilers kunnen staan natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 10:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar geen spoiler in de TT is een kleine moeite om niet het plezier van mensen (per ongeluk) te vergallen.
leuke race inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 10:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Meelezen op FOK! is juist wel leuk. EN nuttig als je wat mist!
En MEN wat gebeurt er veel deze race, zeg!
Probeer de straffen en uitvallers bij te houden, en dan ook nog bandenstrategie te volgen enz. enz. enz.
Ja maar hierdoor kan iemand _helemaal_ niet meer op het forum komen. De topicreeks verschijnt nl. met nieuwe tt gewoon in je actieve topics. Zoals al gezegd: kleine moeite om de tt even neutraal te houden.quote:Op zondag 14 april 2013 10:08 schreef Toekito het volgende:
Als je de race niet kijkt moet je niet nu op fok zitten.....dan ben je gewoon een haasfaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |