Nou doe je werk dan Sancho, probeer je in een gecreëerde en fictieve wereld levende meester, jouw reële wereld te laten zien.quote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 14 april 2013 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als Margo zegt dat dat niet zo is, dan is dat niet zo! En zo wel, dan toch niet. Leer dat nu toch eens.
Immer.quote:
je heb gelijkquote:Op zondag 14 april 2013 11:10 schreef Margo37 het volgende:
Zeur toch niet zo Jacq, alles wat we schreven was voor jou bedoeld zgn en maar janken bij een mod, en die pm ging over ons ja want er was een stukje log bijgevoegd van EEN CHAT, niet van het forum, je voelde je betrapt want je begon al gelijk met stom wijf blabla, je wilt graag die aandacht en die heb je, nog meer hebben?
niet die van ccquote:Op zondag 14 april 2013 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei je net tegen Cc. ook, welke is nu sarcastisch bedoeld?
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op zondag 14 april 2013 03:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gomi nog pas geleden gezegd, veel van hem geleerd en vond hem top maar inenen omgeslagen als een blad op een boom
quote:Op zondag 14 april 2013 11:14 schreef Leandra het volgende:
Wat een volk is er ook bijgekomen sinds DGK de asociale toer opging.....
Die had Jacq al gekaapt hoor, die tram was voor haar bedoeld 'zegt ze'.quote:Op zondag 14 april 2013 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?![]()
Hartstikke normaal zelfs als je hem zelf ook het liefste onder een tram zou zien.
Hier hebben we geen trams vandaar de uitdrukking 'die moet niet voor me auto komen want dan geef ik gas'quote:Op zondag 14 april 2013 13:37 schreef mootie het volgende:
Die tram rijdt rustig door, daar kan een heel leger mensen door overreden worden. No worries.
Noem het woord "tuig" nou niet. Straks schiet er weer een hele kippenren in de stress.quote:Op zondag 14 april 2013 11:14 schreef Leandra het volgende:
Wat een volk is er ook bijgekomen sinds DGK de asociale toer opging.....
Dat is ook een vrij idiote uitdrukking.quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hier hebben we geen trams vandaar de uitdrukking 'die moet niet voor me auto komen want dan geef ik gas'
Allemaal garpjes, Moots. Niks aan de hand, gewoon doorlopen. Of je moet worden geraakt door een auto.quote:
En hopen dat iemand zich verhangt als zijn team verliest? Dat valt onder welk woord?quote:Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Noem het woord "tuig" nou niet. Straks schiet er weer een hele kippenren in de stress.
Nog steeds team Scrut.
Al schijn ik tegenwoordig ook een eigen team te hebben. Het kan raar lopen hier.
Volgens mij staat er 'een uitdrukking'quote:
Nee joh! Dat jij dat zo leest, zegt veel meer over jou. Al die aannames ook altijd.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allemaal garpjes, Moots. Niks aan de hand, gewoon doorlopen. Of je moet worden geraakt door een auto.![]()
Ah zie het al, was ook een garpjequote:Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En hopen dat iemand zich verhangt als zijn team verliest? Dat valt onder welk woord?
Hullie doen het ookquote:Op zondag 14 april 2013 13:49 schreef beequeen het volgende:
Dan blijf ik nog netjes! Wat ik niet allemaal naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Zo ga jij te werk! I know.quote:
Je zegt het zelfquote:Op zondag 14 april 2013 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo ga jij te werk! I know.
Keep up the good work.
Ik ben uitgemaak voor datte en datte en dan zeg ik datte, keep up the good work jaquote:Op zondag 14 april 2013 13:54 schreef beequeen het volgende:
Ik ken er wel meer met een enorme plaat voor hun hoofd. Gewapend beton is er niks bij.
En begrijpend lezen valt ook niet mee.
Juist op kk mag iedereen grof uitgescholden worden....quote:Op zondag 14 april 2013 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ben uitgemaak voor datte en datte en dan zeg ik datte, keep up the good work ja
Ik plaats niet voor niks deze smiliequote:Op zondag 14 april 2013 13:56 schreef Margo37 het volgende:
Ik ben uitgemaak voor datte en datte en dan zeg ik datte, keep up the good work ja
Psies, net als met de tramquote:Op zondag 14 april 2013 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik plaats niet voor niks deze smilie.
Ik zeg al maanden niks meer, maar sommige mensen blijven nogal hangen in bepaald gedrag.
Eens bee ik ben ook al aardig tijdje stil! maar dagelijks worden we aangehaald besproken uitgescholden...quote:Op zondag 14 april 2013 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik plaats niet voor niks deze smilie.
Ik zeg al maanden niks meer, maar sommige mensen blijven nogal hangen in bepaald gedrag.
Jij kent meer scheldwoorden dan ik, maar dat ging dan per ongeluk of eeehhh ja toen was ik een keer boos en dan mag het, he Jacq?quote:Op zondag 14 april 2013 14:00 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Eens bee ik ben ook al aardig tijdje stil! maar dagelijks worden we aangehaald besproken uitgescholden...
als wij een normale post hier neer zetten is dat al een aanleiding
best sneu eigelijk![]()
![]()
Tuurlijk margo heb jou nooit sloerie of slet genoemd volgens mij werd ik scooterslet genoemdquote:Op zondag 14 april 2013 14:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij kent meer scheldwoorden dan ik, maar dat ging dan per ongeluk of eeehhh ja toen was ik een keer boos en dan mag het, he Jacq?
Ik legde slechts even uit aan die schijnheilige Toverheks dat ik helemaal niet zoals zij beweert onlangs als een blad aan een boom ben gedraaid en het dus al helemaal niet zonder aanleiding niet zo op haar begrepen heb.quote:
Geniet ze ik ben over half uur werkenquote:Op zondag 14 april 2013 14:09 schreef beequeen het volgende:
Best fijn dat je een pathologische leugenaar direct herkent. Altijd de schuld bij een ander leggen en zelf de handen in onschuld wassen.
Ik laat mijn zondag niet verpesten door dat soort mensen. Het zonnetje roept.
Je klinkt een beetje jaloersig jôh...quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef sly-nl het volgende:
Ongelooflijk![]()
Zoiets heb ik op mijn Tokkie-forum nog niet meegemaakt. En dan lachte dezelfde sujetten die nu op peuter-niveau acteren om hullies op mijn forum![]()
"Ze willen me in de fikkie steken, ik pik het niet meer"![]()
"Ik vind het ook niet kunnen al die steken... hoe durven ze met hun "ik kom van stok af om een ei te leggen"![]()
en maar steken blijven geven"
"Het moet toch niet mogen, Yvonnen?"
![]()
"Ze komen hier mensen wegpesten, want ze zijn heel stom en slim en stout"![]()
![]()
Ik dacht nog even: Zouden ze het allemaal spelen of massaal gek geworden zijn?
Maar zo met z'n allen tekeer gaan tegen 'de vijand' voelt natuurlijk heel veilig en schept een band
edit: "De tram op me afsturen als ik lig te slapen!!"![]()
![]()
Ja gek hè in de betere tijden van nowlive had je nauwelijks "betere" discussiesquote:Op zondag 14 april 2013 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje jaloersig jôh...
Onderschat ze niet hè, dit zijn niet zo maar je gemiddelde bloemetjesjurken .......quote:"Ze komen hier mensen wegpesten, want ze zijn heel stom en slim en stout"
En Ban? Jeetje dat werkt alleen maar statusverhogend.. niet zo handig!quote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef Jian het volgende:
't wordt rustig, Margo heeft een ban, god mag weten waarom zij wel en anderen niet, maar dat is slechts mijn constatering en wie zegt dat Fok eerlijk is, ik niet
Jij vindt het normaal om te zeggen dat je mensen in brand wilt steken?quote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef sly-nl het volgende:
Jij vindt het normaal om daar zo verschrikkelijk over te huilen?quote:Op zondag 14 april 2013 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal om te zeggen dat je mensen in brand wilt steken?
NWS niet, dat is een sp3ctatuurquote:
Scherp slijpen hé dan kan je diep de bocht door..quote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
NWS niet, dat is een sp3ctatuur
maar wel een eerlijke
Het antwoord is blijkbaar ja.quote:Op zondag 14 april 2013 14:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal om daar zo verschrikkelijk over te huilen?
Die zie je hier sporadisch hoor, in tegenstelling tot die uit NWS, die zijn er zeer regelmatigquote:
Nou vreselijk, ik wed dat je er 's nachts wakker van ligt, ik in elk geval wel!quote:Op zondag 14 april 2013 15:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het antwoord is blijkbaar ja.
Bizar. Echt bizar.
Gelukkig is het in NWS altijd pais en vree en valt daar nooit een onvertogen woordquote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef sp3c het volgende:
ik kan me iig voorstellen dat dat soort opmerkingen daar niet bevorderlijk zijn voor de gezelligheid hier als je in beide fora (forums?) post
just saying ...
damn straightquote:
Die is met open armen ontvangen daar, ik was erbij zelfs.....quote:Op zondag 14 april 2013 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn straight
wat als je op een ander forum wordt aangevallen waar je niet opkunt door mensen die hier ook rondlopen?
ik kan me goed voorstellen dat dat tot enige frictie heeft geleid in jullie immer gezellige slowchat
Ook weer in het Fok-KK-Bashgedeelte? Ik zal er dan vast weer bij zijn!quote:Op zondag 14 april 2013 16:57 schreef sp3c het volgende:
en nu???
geen idee, ik ga straks weer in mijn eigen forum rondhangen en dan meld ik me volgend weekend wel weer als ik niets beters te doen heb en genoeg drank op heb
En dat is dus het hele punt.quote:Op zondag 14 april 2013 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn straight
wat als je op een ander forum wordt aangevallen waar je niet opkunt door mensen die hier ook rondlopen?
ik kan me goed voorstellen dat dat tot enige frictie heeft geleid in jullie immer gezellige slowchat
Als ik er niet op kan, kan ik er ook niet lezen en dan kan ik me er ook niet aan storen. Laat ik vooropstellen dat ik niemand verdedig behalve mezelf, maar ik ben niet blind. En die ban is een (on)gevraagd zwaktebod van, c.q. ten behoeve van een "pack" met connectiesquote:Op zondag 14 april 2013 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn straight
Kan je tegen Sly makkelijk zeggen, het vuur wil 'm niet hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal om te zeggen dat je mensen in brand wilt steken?
Ja, deze is weer actueelquote:Op zondag 14 april 2013 02:47 schreef Margo37 het volgende:
Stand van zaken.
Elders wordt van FOK! niet openbare topics neergegooid.
Er worden kloons aangemaakt om hier constant te trollen.
Zolang er hiet gekut blijft vanuit dat ándere' forum lopen de beheerders daarvan tegen een ban aan, net zolang tot het gekloot afgelopen is en ze eindelijk de boel op orde hebben.
En een kleurplaat voor allen:
[ afbeelding ]
Slyquote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef sly-nl het volgende:
Ongelooflijk![]()
Zoiets heb ik op mijn Tokkie-forum nog niet meegemaakt. En dan lachte dezelfde sujetten die nu op peuter-niveau acteren om hullies op mijn forum![]()
"Ik vind het ook niet kunnen al die steken... hoe durven ze met hun "ik kom van stok af om een ei te leggen"![]()
en maar steken blijven geven"
"Het moet toch niet mogen, Yvonnen?"
![]()
"Ze komen hier mensen wegpesten, want ze zijn heel stom en slim en stout"![]()
![]()
Ik dacht nog even: Zouden ze het allemaal spelen of massaal gek geworden zijn?
Maar zo met z'n allen tekeer gaan tegen 'de vijand' voelt natuurlijk heel veilig en schept een band
edit: "De tram op me afsturen als ik lig te slapen!!"![]()
![]()
Praat me ff bij, ik was even een weekend weg, kom ik terig zijn we 2 topics verderquote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef Jian het volgende:
't wordt rustig, Margo heeft een ban, god mag weten waarom zij wel en anderen niet, maar dat is slechts mijn constatering en wie zegt dat Fok eerlijk is, ik niet
Ik niet, ik ben Zwitserland met een twist en heb hierin een vrij ongekleurde mening en die is nooit interessant. Laten we zeggen same old, same old and move on!quote:Op maandag 15 april 2013 16:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Praat me ff bij, ik was even een weekend weg, kom ik terig zijn we 2 topics verder
Dat zal ik even achter vragen.quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
Gekker kan het niet worden, ik zie zowaar een Ustream streamlink in SC#1505-8-25.. posters weglokken naar eigen stream ( en aanpalende chat) Was daar ook geen afspraak over?
quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
Gekker kan het niet worden, ik zie zowaar een Ustream streamlink in SC#1505-8-25.. posters weglokken naar eigen stream ( en aanpalende chat) Was daar ook geen afspraak over?
quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ja doe maar hoor voor die ene keerquote:Op maandag 15 april 2013 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wil je een eigen Topic? Regel ik zó voor je...
Hmm.. je bent me nét effe te gretig in deze...quote:Op maandag 15 april 2013 20:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja doe maar hoor voor die ene keer
quote:Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. je bent me nét effe te gretig in deze...
Je hebt de topic-titel goed gelezen zie ik...quote:Op maandag 15 april 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
Heren -> RLS / [RLS SC#1505] We hebben overal lak aan
Nu jij nog.quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt de topic-titel goed gelezen zie ik...
Als Ben er geen gewoonte van maakt is het geen ramp hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldig, ik ga deze uitspraak heel goed bewaren...quote:Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als Ben er geen gewoonte van maakt is het geen ramp hoor.
Er is vast wel iemand die een screencap voor je wil maken en elders wil posten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig, ik ga deze uitspraak heel goed bewaren...
Bemerk ook het ambigue karakter van deze tekst en bewaar dat ook even zodat je bij een gelegenheid dat je hem wil gebruiken niet teleurgesteld gaat worden.quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig, ik ga deze uitspraak heel goed bewaren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |