Als Margo zegt dat dat niet zo is, dan is dat niet zo! En zo wel, dan toch niet. Leer dat nu toch eens.quote:Op zondag 14 april 2013 09:52 schreef jacqhassel het volgende:
mijn pm is wel degeleijk doorgegeven naar leden van kk
kreeg zelfs een dreig pm van margo dat ze die overal zou neerzetten
Nou doe je werk dan Sancho, probeer je in een gecreëerde en fictieve wereld levende meester, jouw reële wereld te laten zien.quote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 14 april 2013 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als Margo zegt dat dat niet zo is, dan is dat niet zo! En zo wel, dan toch niet. Leer dat nu toch eens.
Immer.quote:
je heb gelijkquote:Op zondag 14 april 2013 11:10 schreef Margo37 het volgende:
Zeur toch niet zo Jacq, alles wat we schreven was voor jou bedoeld zgn en maar janken bij een mod, en die pm ging over ons ja want er was een stukje log bijgevoegd van EEN CHAT, niet van het forum, je voelde je betrapt want je begon al gelijk met stom wijf blabla, je wilt graag die aandacht en die heb je, nog meer hebben?
niet die van ccquote:Op zondag 14 april 2013 11:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zei je net tegen Cc. ook, welke is nu sarcastisch bedoeld?
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op zondag 14 april 2013 03:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gomi nog pas geleden gezegd, veel van hem geleerd en vond hem top maar inenen omgeslagen als een blad op een boom
quote:Op zondag 14 april 2013 11:14 schreef Leandra het volgende:
Wat een volk is er ook bijgekomen sinds DGK de asociale toer opging.....
Die had Jacq al gekaapt hoor, die tram was voor haar bedoeld 'zegt ze'.quote:Op zondag 14 april 2013 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?![]()
Hartstikke normaal zelfs als je hem zelf ook het liefste onder een tram zou zien.
Hier hebben we geen trams vandaar de uitdrukking 'die moet niet voor me auto komen want dan geef ik gas'quote:Op zondag 14 april 2013 13:37 schreef mootie het volgende:
Die tram rijdt rustig door, daar kan een heel leger mensen door overreden worden. No worries.
Noem het woord "tuig" nou niet. Straks schiet er weer een hele kippenren in de stress.quote:Op zondag 14 april 2013 11:14 schreef Leandra het volgende:
Wat een volk is er ook bijgekomen sinds DGK de asociale toer opging.....
Dat is ook een vrij idiote uitdrukking.quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hier hebben we geen trams vandaar de uitdrukking 'die moet niet voor me auto komen want dan geef ik gas'
Allemaal garpjes, Moots. Niks aan de hand, gewoon doorlopen. Of je moet worden geraakt door een auto.quote:
En hopen dat iemand zich verhangt als zijn team verliest? Dat valt onder welk woord?quote:Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Noem het woord "tuig" nou niet. Straks schiet er weer een hele kippenren in de stress.
Nog steeds team Scrut.
Al schijn ik tegenwoordig ook een eigen team te hebben. Het kan raar lopen hier.
Volgens mij staat er 'een uitdrukking'quote:
Nee joh! Dat jij dat zo leest, zegt veel meer over jou. Al die aannames ook altijd.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allemaal garpjes, Moots. Niks aan de hand, gewoon doorlopen. Of je moet worden geraakt door een auto.![]()
Ah zie het al, was ook een garpjequote:Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En hopen dat iemand zich verhangt als zijn team verliest? Dat valt onder welk woord?
Hullie doen het ookquote:Op zondag 14 april 2013 13:49 schreef beequeen het volgende:
Dan blijf ik nog netjes! Wat ik niet allemaal naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |