mss wel idd, ik ken die achtergronden niet, maar ik zou bijna denken dat er bepaalde mensen met een ander dr vent vandoor zijn gegaan ofzo. of achter de aanslagen op de twin towers zaten ofzoquote:Op zondag 14 april 2013 02:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Eens, maar alleen omdat je de werkelijke achtergrond niet kent!
quote:Op zondag 14 april 2013 02:51 schreef Toverheks het volgende:
maar het is jammer ben er weer ingetrapt want een normaal volwassen gesprek zit er niet in, of je bent tuig, of je bent een leugenaar, of je steekt mensen in de fik daar wordt je hier voor uitgemaakt
Dit is mijn uitspraak en daar zal u het mee moeten doenquote:Op zondag 14 april 2013 02:51 schreef Toverheks het volgende:
maar het is jammer ben er weer ingetrapt want een normaal volwassen gesprek zit er niet in, of je bent tuig, of je bent een leugenaar, of je steekt mensen in de fik daar wordt je hier voor uitgemaakt
Of je bent mij.quote:Op zondag 14 april 2013 02:51 schreef Toverheks het volgende:
Huhquote:Op zondag 14 april 2013 02:53 schreef MichieldeR het volgende:
Ja, v'óór en tram duwen of er oner maakt echt veel verchil...
ik gok op chill onder de tramquote:
echt niet normaal, ik snap er geen hol meer van, pijn an me ogequote:
ach en hopen dat opa zich ophangt als ajax verliest, of zijn rug breekt of nog erger een half jaar lang getreitert te wezen en voor pedofiel worden uitgemaakt, mar dat deed KK gelukkig nietquote:Op zondag 14 april 2013 02:53 schreef MichieldeR het volgende:
Ja, v'óór een tram duwen of er oner maakt echt veel verchil...
O ja, we zijn weer een tijdje verder dus het is weer tijd om de oorspronkelijke leugen als waarheid te poneren.quote:echt he nee ik wist niet dat er iets van jou stond moest ik diep nadenken, en als ik bij opa op zijn sjat zit roept ie altijd tiet en nee ik houd me niet verborgen je ziet ze echt vliegen
ok en wat is voor jou de reden om t dan maar voor die ouwe op te nemen?quote:Op zondag 14 april 2013 02:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach en hopen dat opa zich ophangt als ajax verliest, of zijn rug breekt of nog erger een half jaar lang getreitert te wezen en voor pedofiel worden uitgemaakt, mar dat deed KK gelukkig niet
Diegene was toch wel altijd dikke matties met iedereen? Ik neem aan dat het pedogebeuren de breuk heeft veroorzaakt?quote:Op zondag 14 april 2013 02:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach en hopen dat opa zich ophangt als ajax verliest, of zijn rug breekt of nog erger een half jaar lang getreitert te wezen en voor pedofiel worden uitgemaakt, mar dat deed KK gelukkig niet
quote:Op zondag 14 april 2013 02:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gomi we moeten naar bed! Morgen moeten we de Amstel Goldrace rijden.quote:
omdat ik opa mag en er werden over en weer vanaf opa ook dingen geroepen maar kom ophangen als ajax verliestquote:Op zondag 14 april 2013 02:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ok en wat is voor jou de reden om t dan maar voor die ouwe op te nemen?
Dat was vast iemand met wie hij het altijd heel goed voor had en dan zo opeens ...quote:Op zondag 14 april 2013 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Diegene was toch wel altijd dikke matties met iedereen? Ik neem aan dat het pedogebeuren de breuk heeft veroorzaakt?
Ow wacht... tot later dan!quote:Op zondag 14 april 2013 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Gomi we moeten naar bed! Morgen moeten we de Amstel Goldrace rijden.
IK BEN AWESOME.quote:Op zondag 14 april 2013 02:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerlijk gewoon zeggen wat je zeggen wilt
shit goed dat je t zegt. moet mn prono nog invullenquote:Op zondag 14 april 2013 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Gomi we moeten naar bed! Morgen moeten we de Amstel Goldrace rijden.
Vast wel en waarschijnlijk en misschien wel en ik ga er vanuit, ken je der nog meer?quote:Op zondag 14 april 2013 02:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was vast iemand met wie hij het altijd heel goed voor had en dan zo opeens ...
Precies, daar werd van alles gezegd: "Ja Tiet, je hebt helemaal gelijk. Dat mens moeten ze levend in de fik steken, haha."quote:Op zondag 14 april 2013 02:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat ik opa mag en er werden over en weer vanaf opa ook dingen geroepen maar kom ophangen als ajax verliest
1-4 speciaal voor Coos als hij de stand moet invullenquote:Op zondag 14 april 2013 02:59 schreef Jian het volgende:
PSV - Ajax is pas om 16.30 uur en ik vermaak me nog steeds opperbest
ach die ouwe is volgens mij een van de grootste zuigerds die er rondloopt he. en hij laat jullie dan mooi op fok voor hem vechten.quote:Op zondag 14 april 2013 02:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat ik opa mag en er werden over en weer vanaf opa ook dingen geroepen maar kom ophangen als ajax verliest
moesten ze opa in de fik steken??quote:Op zondag 14 april 2013 03:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, daar werd van alles gezegd: "Ja Tiet, je hebt helemaal gelijk. Dat mens moeten ze levend in de fik steken, haha."
Maar ja, dat was een hele andere Tiet, want jij was daar die avond nooit geweest en als je er al was dan had je je geluid uitstaan.
Dat is allemaal al oud en speelt helemaal niet meer, misschien waren we wel een soort scrut jaquote:Op zondag 14 april 2013 03:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ach die ouwe is volgens mij een van de grootste zuigerds die er rondloopt he. en hij laat jullie dan mooi op fok voor hem vechten.
Gomi, je wilt echt niet weten wie er daar allemaal mods waren op die chats...quote:Op zondag 14 april 2013 03:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ach die ouwe is volgens mij een van de grootste zuigerds die er rondloopt he. en hij laat jullie dan mooi op fok voor hem vechten.
Dat ook een deel van die idioterie. Je bent blijkbaar voor of tegen. En daar wordt ook op afgerekend.quote:Op zondag 14 april 2013 03:01 schreef gomi het volgende:
[..]
Hij werd vooral gevoerd door mensen die hier op FOK! mooi weer zitten te spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 03:01 schreef gomi het volgende:
[..]
Voor mij was het klaar ja toen dat pedo gedoe bleef spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 03:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ook een deel van die idioterie. Je bent blijkbaar voor of tegen. En daar wordt ook op afgerekend.
Gelukkig speelt dat niet zo erg meer sinds het topic praktisch dood is.
Maar hij bleef streamen als een gek !quote:Op zondag 14 april 2013 03:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Voor mij was het klaar ja toen dat pedo gedoe bleef spelen.
ah k, dat is dus geen onderdeel van t gedoe nu dus?quote:Op zondag 14 april 2013 03:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat is allemaal al oud en speelt helemaal niet meer, misschien waren we wel een soort scrut ja
hele tijd terug kwam ik nog weleens op die chat. maar die mods gingen er nogal snel doorheen toch?quote:Op zondag 14 april 2013 03:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Gomi, je wilt echt niet weten wie er daar allemaal mods waren op die chats...
Ik was klaar met sommige, wat opa ermee deed had ik niet eens over nagedacht, het ging mij te ver en dat was het.quote:Op zondag 14 april 2013 03:05 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Maar hij bleef streamen als een gek !
Sneller dan bij een uitzendbureau!quote:Op zondag 14 april 2013 03:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, dat is dus geen onderdeel van t gedoe nu dus?
[..]
hele tijd terug kwam ik nog weleens op die chat. maar die mods gingen er nogal snel doorheen toch?
Nee opa is geen onderdeel van dit gedoequote:Op zondag 14 april 2013 03:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, dat is dus geen onderdeel van t gedoe nu dus?
[..]
hele tijd terug kwam ik nog weleens op die chat. maar die mods gingen er nogal snel doorheen toch?
hehe trusten coos, en have fun morgen met de amstelquote:Op zondag 14 april 2013 03:06 schreef Coos het volgende:
Altijd leuk zo´n half uurtje op Fok waar je dan NIETS van begrijpt.![]()
Jullie zoeken het maar uit.. Maar zorg dat er geen bloed op de muren komt want ze zijn net gedaan.![]()
Ik gaat lègge.
quote:Op zondag 14 april 2013 03:08 schreef Toverheks het volgende:
maar weet je in een paar dingen heeft schrutz misschien gelijk, maar hij haalt nu dingen aan volgens mij van 40 jaar terug, kan ook wel roepen nou nou toen dit en dat en nu kruipen ze op FOK en in de RLS elkaar in hun reet. Schrtuz ik had al eerder eens aaggeven een normaal gesprek met je te voeren, na vanavond zie ik daar vanaf, je hebt maar 1 doel en dat is rellen, elke keer begin jij en dan komen je *medestanders* en hoppa je gaat maar door en door.
niemand stapt uit de rls we zitten nu met elkaar opgescheept, je kan gewoon kiezen, scroll erover heen en geef alleen de mensen antwoord die je aardig vind, dat doe ik ook, of blijf weg aan jou de keus want niemand verdwijnt van KK of wat dan ook uit de RLS
wel mijn voorspelling noteren hequote:Op zondag 14 april 2013 03:06 schreef Coos het volgende:
Altijd leuk zo´n half uurtje op Fok waar je dan NIETS van begrijpt.![]()
Jullie zoeken het maar uit.. Maar zorg dat er geen bloed op de muren komt want ze zijn net gedaan.![]()
Ik gaat lègge.
Al heb jij daar niets aan bijgedragen, behalve lezend te genieten.quote:Op zondag 14 april 2013 03:09 schreef Jian het volgende:
Nou ik ben in elk geval blij dat de partijen er in geslaagd zijn om toch wat nader tot elkaar te komen dan is dit alles toch niet voor niets geweest
ah kom op heks, je weet zelf ook dat scrut gewoon een relaxte gast is.quote:Op zondag 14 april 2013 03:08 schreef Toverheks het volgende:
maar weet je in een paar dingen heeft schrutz misschien gelijk, maar hij haalt nu dingen aan volgens mij van 40 jaar terug, kan ook wel roepen nou nou toen dit en dat en nu kruipen ze op FOK en in de RLS elkaar in hun reet. Schrtuz ik had al eerder eens aaggeven een normaal gesprek met je te voeren, na vanavond zie ik daar vanaf, je hebt maar 1 doel en dat is rellen, elke keer begin jij en dan komen je *medestanders* en hoppa je gaat maar door en door.
niemand stapt uit de rls we zitten nu met elkaar opgescheept, je kan gewoon kiezen, scroll erover heen en geef alleen de mensen antwoord die je aardig vind, dat doe ik ook, of blijf weg aan jou de keus want niemand verdwijnt van KK of wat dan ook uit de RLS
je kan beter genietent meelezen dan die domme zinloze opmerkingen van jou te snappen of een niets zeggende smiliequote:Op zondag 14 april 2013 03:10 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Al heb jij daar niets aan bijgedragen, behalve lezend te genieten.
quote:Op zondag 14 april 2013 03:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ah kom op heks, je weet zelf ook dat scrut gewoon een relaxte gast is.
jullie niet voeren of happen en andersom ook niet.
Ik wil er ook helemaal niets aan bijdragenquote:Op zondag 14 april 2013 03:10 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Al heb jij daar niets aan bijgedragen, behalve lezend te genieten.
Gaan we op de persoonlijke tour, zeg het maar hoor !quote:Op zondag 14 april 2013 03:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan beter genietent meelezen dan die domme zinloze opmerkingen van jou te snappen of een niets zeggende smilie
oh gomi nog pas geleden gezegd, veel van hem geleerd en vond hem top maar inenen omgeslagen als een blad op een boomquote:Op zondag 14 april 2013 03:11 schreef gomi het volgende:
[..]
Die gast ziet overal voerquote:Op zondag 14 april 2013 03:11 schreef gomi het volgende:
[..]
dat doe jij al weken bij me maar heb dat schijnbaar nog niet in de gaten, heb je het al een keer gezegd tegen je, je moet me overduidelijk niet en laat dat te pas en te onpas merkenquote:Op zondag 14 april 2013 03:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Gaan we op de persoonlijke tour, zeg het maar hoor !
gezegd waarschijnlijk, maar overheen gelezen dan.quote:Op zondag 14 april 2013 03:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat doe jij al weken bij me maar heb dat schijnbaar nog niet in de gaten, heb je het al een keer gezegt
houd dat gewoon in gedachten als jullie weer een beetje mot hebben. hij is niet diegene met wie je ruzie hebt toch?quote:Op zondag 14 april 2013 03:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gomi nog pas geleden gezegd, veel van hem geleerd en vond hem top maar inenen omgeslagen als een blad op een boom
Heks draait en draait...quote:Op zondag 14 april 2013 03:14 schreef gomi het volgende:
[..]
houd dat gewoon in gedachten als jullie weer een beetje mot hebben. hij is niet diegene met wie je ruzie hebt toch?
nah hij is gewoon wel relaxt hoor. denk dat hij gewoon echt genoeg heeft van dat gekonkel en daar op zijn manier een eind aan probeert te maken.quote:
ik heb geen ruzie met hem nooit gezegd ook, dat Schrutz o fanatiek is had ik ook nooit achter hem gezocht, hij bijt zich maar vast en dan vraag ik waarom toch eigenlijk, van horen zeggen daar begon het mee en zie al weken en weken deze ellendequote:Op zondag 14 april 2013 03:14 schreef gomi het volgende:
[..]
houd dat gewoon in gedachten als jullie weer een beetje mot hebben. hij is niet diegene met wie je ruzie hebt toch?
Waar komt dat gekonkel vandaan dan?quote:Op zondag 14 april 2013 03:15 schreef gomi het volgende:
[..]
nah hij is gewoon wel relaxt hoor. denk dat hij gewoon echt genoeg heeft van dat gekonkel en daar op zijn manier een eind aan probeert te maken.
Als je daar geen lid bent en via via alles hoort, verdraait of wat dan ook, ik ken scrut verder niet en hij mij ook niet, ik weet wel de ins en outs.quote:Op zondag 14 april 2013 03:20 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Het stelselmatig kopieren van hier naar daar en felle reacties daarop, dat zegt je niets?
Ik ben nog steeds lid en zie best veel.quote:Op zondag 14 april 2013 03:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Als je daar geen lid bent en via via alles hoort, verdraait of wat dan ook, ik ken scrut verder niet en hij mij ook niet, ik weet wel de ins en outs.
Geen probleemquote:Op zondag 14 april 2013 03:23 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lid en zie best veel.
Reggen was altijd al zo, of niet soms?quote:Op zondag 14 april 2013 03:24 schreef mootie het volgende:
He, nu zijn we weer op het punt beland dat Kk een gesloten forum is, en veel mensen dus geen eigen oordeel over de inhoud kunnen vormen.
Ow je hebt er als gast mee kunnen lezen?quote:
Jij start en ik w8 op me jongens, ik laat geen dingen verkondigen die niet waar zijn of vertekend, het forum zit op slot misschien in jullie ogen, je bent er zelf geweest dus het zit helemaal op slot jaquote:Op zondag 14 april 2013 03:33 schreef mootie het volgende:
Nee als in, niet nog een keer die discussie.
+1quote:Op zondag 14 april 2013 02:44 schreef Coos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar met Scrut eens dat dat gezeik maar eens afgelopen moet zijn. Onderhand is toch wel duidelijk wie wie zit te gallen. En het komt steeds terug, dus bye bye rot maar naar je inteelt forum.
Ja, ja natuurlijk, nou vertel het dan maar, wie zijn die levensgevaarlijke internethooligans die eraf moeten, namen en rugnummers, Waar kunnen we die vermaledijde slopers van Fok rls vinden? Bestaan die terroristen eigenlijk wel, of heeft iemand of hebben sommigen hier hen die gepimpte status min of meer gegeven?! Ik heb door de jaren heen en op verschillende fora wat bedreven intriganten zien opereren, maar om deze "dametjes" daar nu onder te scharen .......!? Ja, ze hebben wat baldadige teksten en caps neer geplempt op hun Kietelklop forumpje en ze hebben neem ik aan zelfs een paar keer afgesproken om hier snel achter elkaar te posten zodat de posten van een anders zouden ondersneeuwen, of iets in die trend, althans zoiets meen ik gelezen te hebben... Man, het is bijna van een "gudiegudiegudie" niveau, ik lach me de tering om zoveel naïviteit en onbeholpenheid waar gaat het hemelsnaam over. Als iemand je dwars zit peper hem/haar dan gewoon in and be done with it, maar creëer geen hele drama's zeg ..quote:
Een analfabeet met zijn eigen "aardse" redenen om Don Quichot te volgenquote:Op zondag 14 april 2013 09:13 schreef Copycat het volgende:
Ga je ook eens spontaan een avondje weg ...
Ik blijf graag de Sancho Panza van Scrut. Zonder dm's, gedeelde inboxen en andere attributen. Out in the open. Dat wordt namelijk eens hoog tijd.
Zo ben ik.quote:Op zondag 14 april 2013 09:56 schreef Jian het volgende:
Een analfabeet met zijn eigen "aardse" redenen om Don Quichot te volgen
Als Margo zegt dat dat niet zo is, dan is dat niet zo! En zo wel, dan toch niet. Leer dat nu toch eens.quote:Op zondag 14 april 2013 09:52 schreef jacqhassel het volgende:
mijn pm is wel degeleijk doorgegeven naar leden van kk
kreeg zelfs een dreig pm van margo dat ze die overal zou neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |