Krijg het niet aan de praat daarquote:
yupquote:Op zondag 14 april 2013 01:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo ben thuis net op tijd voor Barnet
Dat zijn exhibition bouts.quote:Op zondag 14 april 2013 02:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom telt een los tijdens de show niet mee voor je record?
quote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ah die kerel in het grijs is ook naar de stefan struve school for flying knees geweest
Wij noemen een flying knee ook de Struve specialquote:Op zondag 14 april 2013 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ah die kerel in het grijs is ook naar de stefan struve school for flying knees geweest
quote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij noemen een flying knee ook de Struve special
Trok je toen ook zo'n lelijke bek?quote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zoals Hart nu aan het rammen is deed ik het ook toen ik net begon met MMA
Ik begon gewoon netjes met een jabjequote:Op zondag 14 april 2013 02:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zoals Hart nu aan het rammen is deed ik het ook toen ik net begon met MMA
De eerste 2 weken heb ik vooral gevangen en heel weinig uitgedeeld maar ik weet zeker dat ik genoeg lucht heb geraaktquote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik begon gewoon netjes met een jabje
Rustler?quote:Op zondag 14 april 2013 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar eens de magnetron hamburgers opwarmen
Waarom koop je dan geen gewone?quote:Op zondag 14 april 2013 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dunnow, die van d'n aldicheeseburgers maar de cheese haal ik er af.
nu nog?quote:Op zondag 14 april 2013 02:12 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar eens de magnetron hamburgers opwarmen
niet bij mij te koopquote:Op zondag 14 april 2013 02:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dat voor ongein dan
Ik koop deze wel eens die zijn goed lekker
[ afbeelding ]
ik spam niksquote:Op zondag 14 april 2013 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spamt hij jou ook altijd LIDL aanbiedingen via DM?
Crybaby?quote:Op zondag 14 april 2013 02:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Skere niggers!
Crybaby hierna dus ik ga denk ik maar even schijten ofzo
Dan moet je er maar helemaal mee stoppenquote:Op zondag 14 april 2013 02:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Begin je nou weer?
Hij had nierfalen tijdens z'n gevecht.
twitter:kevinkocasey twitterde op woensdag 20-03-2013 om 22:49:51Fans don't see what goes on behind the scene, I was admitted to the hospital and was diagnosed with acute renal failure. Care to look it up. reageer retweet
twitter:kevinkocasey twitterde op woensdag 20-03-2013 om 22:58:16Cameras don't show my doctor visit nor the issues the other fighters had with weight cuts. My life comes b4 the fans blood thirst lol. reageer retweet
".. lol"quote:Op zondag 14 april 2013 02:27 schreef Hooidraad het volgende:
twitter:kevinkocasey twitterde op woensdag 20-03-2013 om 22:49:51Fans don't see what goes on behind the scene, I was admitted to the hospital and was diagnosed with acute renal failure. Care to look it up. reageer retweet
twitter:kevinkocasey twitterde op woensdag 20-03-2013 om 22:58:16Cameras don't show my doctor visit nor the issues the other fighters had with weight cuts. My life comes b4 the fans blood thirst lol. reageer retweet
Hij had daar toch al vaker last van gehad? Dan hoor je helemaal niet professioneel te vechten en als je het wel kan dan zal het best meevallen allemaal.quote:Op zondag 14 april 2013 02:27 schreef Hooidraad het volgende:
Of gewoon een divisie hoger en niet cutten.. maarja..quote:Op zondag 14 april 2013 02:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij had daar toch al vaker last van gehad? Dan hoor je helemaal niet professioneel te vechten en als je het wel kan dan zal het best meevallen allemaal.
Ik ben geen arts dus ik kan daar niet over oordelen. Maar het klinkt niet als iets waarmee je vrolijk een ronde mee doorvecht in een professionele MMA-wedstrijd.quote:Op zondag 14 april 2013 02:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij had daar toch al vaker last van gehad? Dan hoor je helemaal niet professioneel te vechten en als je het wel kan dan zal het best meevallen allemaal.
Je m..quote:Op zondag 14 april 2013 02:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is dat voor shemale op de achtergrond trouwens
Of wat muscle mass kwijtraken.. maarja.quote:Op zondag 14 april 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of gewoon een divisie hoger en niet cutten.. maarja..
Black on white bitches vind jij geil ja?quote:Op zondag 14 april 2013 02:33 schreef Hooidraad het volgende:
Raken jullie hier ook zo opgewonden van?
Had je op moeten weddenquote:Op zondag 14 april 2013 02:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Samman moet het gewoon even uitzingen de eerste ronde voorbij is daarna gassed crybaby toch wel
Definition of douchebagquote:
Gotdammmquote:
Het is wel iets waar je wat geduld voor moet hebben.quote:
quote:
Ik kijk ook nog niet zo lang. er zijn wel andere partijen geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 03:25 schreef BankAardappel het volgende:
Zijn er hiervoor al andere gevechten geweest?
Kom net thuis, lam als een aap. Maar ga toch even kijken.
Dit is de 2e fight op de main card. Hiervoor zijn ook nog de prelims geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 03:25 schreef BankAardappel het volgende:
Zijn er hiervoor al andere gevechten geweest?
Kom net thuis, lam als een aap. Maar ga toch even kijken.
Zeker. Cormier is zo een fijne vechter. Ondanks z'n worstel achterground gasten helemaal ziek slaan.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 03:37 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Zeker. Cormier is zo een fijne vechter. Ondanks z'n worstel achterground gasten helemaal ziek slaan.
En daarin liep hij een blessure op, aan zijn knie dacht ikquote:Op zondag 14 april 2013 03:45 schreef BankAardappel het volgende:
Browne heeft wel een goede record opzich, alleen verloren tegen Bigfoot, niet slecht.
Nelson?quote:Op zondag 14 april 2013 03:51 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Zou wel een slug fest zijn. Maar denk wel dat Browne iets meer verdient qua tegenstander.
Misschien wel ja. Maar weet je, ik weet dat hij een soort cult figuur is. Maar ik denk dat vechters bijna alleen maar kunnen verliezen tegen hem, en weinig te winnen hebben. Nelson wordt nooit een echte contender voor de titel, maar hij is zo taai dat hij tegen iedereen kan winnen. Daarom vind ik hem toch minder interessant.quote:
De ideale gatekeeperquote:Op zondag 14 april 2013 03:55 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Maar weet je, ik weet dat hij een soort cult figuur is. Maar ik denk dat vechters bijna alleen maar kunnen verliezen tegen hem, en weinig te winnen hebben. Nelson wordt nooit een echte contender voor de titel, maar hij is zo taai dat hij tegen iedereen kan winnen. Daarom vind ik hem toch minder interessant.
Hellbows gaat hij eten.quote:Op zondag 14 april 2013 03:57 schreef BankAardappel het volgende:
Sowieso mooie komende weken, volgende week en de week erna. Ondanks dat Sonnen stof gaat eten.
Dan kan je net zo goed die midget fight ook kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 04:08 schreef AFCNiels het volgende:
Nog even dit kijken en dan ga ik slapen.
quote:Op zondag 14 april 2013 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed die midget fight ook kijken
Ja, dat is veel leuker.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 04:14 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouwen standupalsof je naar de special olympics aan het kijken bent.
quote:
Trustequote:Op zondag 14 april 2013 04:28 schreef AFCNiels het volgende:
Nu ga ik slapen, ik ben te moe om het te redden.
Niet gezien, kan ik dus niks over zetten.quote:Op zondag 14 april 2013 04:43 schreef Heer-Snader het volgende:
Prima gevecht tussen die 2 dames. En ligt het aan mij of plante die meisha der hand in de ander zen gezicht tijdens het opstaan na ronde 1 ?
wou ik net zegenquote:
hij moet niet gaan dansen en denken dat die anderson silva is, gwn vooruit vechtenquote:Op zondag 14 april 2013 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Als die negert KO gaat gaat half sherdog zeggen hypetrain derailed.
Hij werd teveel gepijpt in TUFquote:Op zondag 14 april 2013 04:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hall is erg arroganten het kost hem tot nu toe de fight
Stand up vandaag vond ik totala niet impressive.quote:Op zondag 14 april 2013 05:06 schreef BankAardappel het volgende:
Tja, Hall heeft goede stand up maar komt qua grappling en ground game toch tekort.
Klopt, maar daar ligt wel z'n kracht eigenlijk. Maar hij had erg veel respect voor Gastelum, terecht of onterecht. Gastelum mag het van mij krijgen, sowieso groot talent.quote:Op zondag 14 april 2013 05:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stand up vandaag vond ik totala niet impressive.
denk eerder de Harley ;-)quote:Op zondag 14 april 2013 05:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neem aan dat je hiermee de zitzak bedoeld
Vind dat zo stom.. geef je iemand een 6 figure contract en dan geef je hem een harleyquote:
Het is hypocriet, maar harley spekt nu eenmaal de kas van uncle dana, dus dan mag het.quote:Op zondag 14 april 2013 05:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind dat zo stom.. geef je iemand een 6 figure contract en dan geef je hem een harleyterwijl atleten vaak niet mogen skien e.d. maar dan wel een dikke motor geven
Dat begrijp ik ook welquote:Op zondag 14 april 2013 05:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het is hypocriet, maar harley spekt nu eenmaal de kas van uncle dana, dus dan mag het.
Boks ouwe!quote:
Gaaf!quote:Op zondag 14 april 2013 16:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Grootste stijger deze week is n00c die van 12 naar plek 6 schiet.
[..]
Ze legt zo een triangle om je oor. Niet fuckken met haar!quote:
Dat deed ze zeker expres. En als wraak kreeg ze 4 knietjes in haar pretty facequote:Op zondag 14 april 2013 04:43 schreef Heer-Snader het volgende:
Prima gevecht tussen die 2 dames. En ligt het aan mij of plante die meisha der hand in de ander zen gezicht tijdens het opstaan na ronde 1 ?
Dan had ik het dus toch goed gezienquote:Op maandag 15 april 2013 19:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat deed ze zeker expres. En als wraak kreeg ze 4 knietjes in haar pretty face
En dat volk hier noemt mij een casualquote:Op dinsdag 16 april 2013 07:58 schreef Paxlie het volgende:
Sinds wanneer tellen dit soort events ook mee?
Niet haten op je koosnaampje Geo4casualquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat volk hier noemt mij een casual!
die neus nog lelijkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:21 schreef incognitoomuch het volgende:
Balen dat de ref Zingano en Tate zo vroeg stopte.. I was enjoying the pain to her face!
Ghehequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet haten op je koosnaampje Geo4casual
In juni of juli, is nog niet bekend. Maar ik vrees dat haar gezicht er weer zo uit gaat zien na afloop:quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:57 schreef incognitoomuch het volgende:
En als Coenen nou hetzelfde gaat doen bij Cyborg!Wanneer is dat gevecht nu..?
WOWquote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Happel het volgende:
Diaz zijn dealert is opgepakt.
http://www.mmamania.com/2(...)ma?utm_source=feedly
Opeens zijn die kleren weg, uit de lift..quote:
Hey look, a UFC marijuana post that isn't about Nick Diaz!quote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Happel het volgende:
aww yeah, een ware bjj-meester komt kont schoppenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Damian Maia wants bout with Nick Diaz next!!
wil, ja, dat betekent helemaal niks want Nick is gewoon met pensioen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Damian Maia wants bout with Nick Diaz next!!
Damnquote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Happel het volgende:
balen dit, weer 6 miljoen na de five O, kerel had goede zaken blijkbaar met zoveel planten in een warenhuisquote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Happel het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
balen dit, weer 6 miljoen na de five O, kerel had goede zaken blijkbaar met zoveel planten in een warenhuis
johnny boy, als je wijst naar iemand anders, wijs je met 3 vingers naar je zelf toe.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Jon Jones: People Know Chael Sonnen Has Done Steroids His Whole Career
http://www.sherdog.com/ne(...)s-Whole-Career-51793
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |