quote:Op zondag 14 april 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
De Amerikaanse ja! Dat was inderdaad tof. Vooral als ze vieze dingen moesten eten.
Zo jammer dat terra nova bij 1 seizoen is geblevenquote:Op zondag 14 april 2013 01:15 schreef Karina het volgende:
[..]
90210
Beauty and the Beast (2012)
Beavis and Butt-Head
Californication
Continuum
Criminal Minds
Dallas (2012)
Desperate Housewives
Game of Thrones
Hell's Kitchen (US)
House
Luck
Sinbad
South Park
Spartacus: Blood and Sand
Terra Nova
The Big Bang Theory
The Mentalist
The Voice (US)
The X Factor (US)
Two and a Half Men
Paar zijn al afgelopen, maar staan nog in mijn lijstje.
Een aantal zijn al afgelopen en meestal is het maar 1 serie op een dag. Ik kijk de aflevering altijd meteen als hij "uit" is. Dus het valt wel mee.quote:Op zondag 14 april 2013 01:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoeveel tijd ben je daar wel niet mee bezig.
Jezus Christusquote:Op zondag 14 april 2013 01:15 schreef Karina het volgende:
[..]
90210
Beauty and the Beast (2012)
Beavis and Butt-Head
Californication
Continuum
Criminal Minds
Dallas (2012)
Desperate Housewives
Game of Thrones
Hell's Kitchen (US)
House
Luck
Sinbad
South Park
Spartacus: Blood and Sand
Terra Nova
The Big Bang Theory
The Mentalist
The Voice (US)
The X Factor (US)
Two and a Half Men
Paar zijn al afgelopen, maar staan nog in mijn lijstje.
Ja vooral omdat het op het laatst juist spannend werd.quote:Op zondag 14 april 2013 01:16 schreef De_Pel het volgende:
Zo jammer dat terra nova bij 1 seizoen is gebleven
Valt best mee. Zijn niet allemaal hetzelfde periode op tv.quote:Op zondag 14 april 2013 01:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoeveel tijd ben je daar wel niet mee bezig.
Daar heb ik geen weet meer van eigenlijk. Ik zou het bijna willen downloaden uit sentiment.quote:Op zondag 14 april 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee op welke zenders die series te zien waren. Wat wel jammer is dat veel series opeens waren afgelopen, Pretender, John Doe en nog een paar.
Is best leuk. Die chick is ook best te doen.quote:
precies, wat ik al zei: meestal is er 1 serie op een dag of hooguit 2. Dan kun je het makkelijk bijhouden.quote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee. Zijn niet allemaal hetzelfde periode op tv.
Precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk nu helemaal geen series meer eigenlijk.
Nooit gedaan ook. Ik ben zo'n mongool die gewoon accepteert wat de TV hem voorschotelt, en dan haak ik af qua series door de reclamesquote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef AFCNiels het volgende:
Tering irritant die weken dat er niets uitkomtquote:Op zondag 14 april 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Een aantal zijn al afgelopen en meestal is het maar 1 serie op een dag. Ik kijk de aflevering altijd meteen als hij "uit" is. Dus het valt wel mee.
kost alleen zo veel tijd, dan zet ik liever een film opquote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet meer van eigenlijk. Ik zou het bijna willen downloaden uit sentiment.
Ga weg danquote:Op zondag 14 april 2013 01:17 schreef AFCNiels het volgende:
eten neem ik lekker de tijd voor, niks anders doen tussendoorquote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
Als ik thuis kom zet ik de download aan en dan kijk ik een aflevering terwijl ik aan het eten ben.
Game of Thrones kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tering irritant die weken dat er niets uitkomt
Ik kijk Dexter, Supernatural, Big Bang Theory, Two and a half man, Simpsons, South Park, True Blood.... komt er geen 1 van uit momenteel
Ik heb het geduld niet om zolang te kijken, zelfs als ik een film download duurt het meestal weken voordat ik hem heb afgekeken.quote:Op zondag 14 april 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit gedaan ook. Ik ben zo'n mongool die gewoon accepteert wat de TV hem voorschotelt, en dan haak ik af qua series door de reclames
ja irritant is dat. Met Spartacus ook: werd er een week overgeslagen voor de laatste aflevering. Was er zeker weer football of zoiets.quote:Op zondag 14 april 2013 01:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tering irritant die weken dat er niets uitkomt
Ik kijk Dexter, Supernatural, Big Bang Theory, Two and a half man, Simpsons, South Park, True Blood.... komt er geen 1 van uit momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |