Gewoon proberen en dan het verhaal volgen en niet op tieten te lettenquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dexter was ik ook direct hooked. Breaking bad iets minder makkelijk, maar alsnog best goed te doen![]()
Het kutte is dat ik nu GoT dus al hálf gezien heb. eerste afleveringen gezien maar niet écht goed door, sommige andere afleveringen even kort doorgescrollt (moest toch even die blonde d'r tieten zoeken). Begin er dan nog maar eens opnieuw aan
Het verschil is dat Sjek zichzelf goede journalistiek vind en Steward Lee gewoon een fucking bazenkomiek isquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een mongool. Dit is precies hetzelfde als een Sjek van Gelder die stelt dat VI niet voetbaljournalistiek verantwoord is
Alsof dat kan.quote:Op zondag 14 april 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon proberen en dan het verhaal volgen en niet op tieten te letten
Relatief gezien wel ja.quote:
Die acteerprestaties zijn echt te pijnlijk van woorden, en dan zijn ze nog allemaal rond de 30 ookquote:Op zondag 14 april 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Spangas is leuk (alleen met topic erbij...)
quote:Op zondag 14 april 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon proberen en dan het verhaal volgen en niet op tieten te letten
De acteur die Tinco speelt is grandioos hoorquote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die acteerprestaties zijn echt te pijnlijk van woorden, en dan zijn ze nog allemaal rond de 30 ook
Die kwam ik in Puk van de petteflat anders niet tegen.quote:Op zondag 14 april 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederlandse films Altijd een ordinaire seksscene
Dat kan, maar hij slaat de plank wel mis.quote:Op zondag 14 april 2013 01:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het verschil is dat Sjek zichzelf goede journalistiek vind en Steward Lee gewoon een fucking bazenkomiek is
Je doet alsof iedereen je haat, terwijl het vaak gewoon grapjes zijn. Ik weet niet, maar is best irritant. In het begin was je bijvoorbeeld niet zo.quote:
Ja ik was laatst voor het weer begon al die namen al weer kwijt. Maar ik weet het nu al weer redelijk snel hoe alle verhoudingen liggenquote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
Goede serie GoT maar je moet wel goed opletten met al die families en verhaallijnen.
keek ik ook wel jaquote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef AFCNiels het volgende:
Er post hier ook wel iemand die GTST kijkt, ik weet niet meer wie, dat lijkt me ook een marteling.
Die heb ik dan ook nooit gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Die kwam ik in Puk van de petteflat anders niet tegen.
We hebben een topgearfan op z'n pikje getrapt hoorquote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij slaat de plank wel mis.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Die acteerprestaties zijn echt te pijnlijk van woorden, en dan zijn ze nog allemaal rond de 30 ook
Ik zit nog steeds in mijn begin hoor. En ik troll nu juist omdat ik weet dat ik er reacties op krijg.quote:Op zondag 14 april 2013 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je doet alsof iedereen je haat, terwijl het vaak gewoon grapjes zijn. Ik weet niet, maar is best irritant. In het begin was je bijvoorbeeld niet zo.
Het is nooit leuk als er tegen je heilige huisjes wordt aangetrapt.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef De_Pel het volgende:
We hebben een topgearfan op z'n pikje getrapt hoor
Dat geloof ik graag. Lingo is ook enkel leuk als meerdere mensen het kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]ja het is echt heel slecht, ik begon het te volgen omdat het voor DWDD kwam dan stond de tv toch al op NED3 en toen ik het topic ontdekte, tja toen bleef ik kijken.
Ik keek het vanaf de eerste episode. Toen dacht ik dat het nog potentie hadquote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]ja het is echt heel slecht, ik begon het te volgen omdat het voor DWDD kwam dan stond de tv toch al op NED3 en toen ik het topic ontdekte, tja toen bleef ik kijken.
Alleen de eerste 2 seizoenen. Ben afgehaakt toen de nieuwe cast kwam.quote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef De_Pel het volgende:
Overigens ook nog mensen die Skins kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |