Meid, dan misschien maar vertrekken uit het veel te drukke Nederland?quote:Op zondag 14 april 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
Ah hier zijn nog mensen wakker om even tegen te klagen over die kutfile vanavond bij de Coentunnel toen ik weg ging EN die bij de Zeeburgertunnel toen ik weer naar huis ging
De 3-3 van VItesse? Ik zat in de auto en hoorde 2-0, half uurtje later, 3-3quote:Op zondag 14 april 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben wel andere dingen om over te klagen
Mjah normaal is het niet zo druk om deze tijden, maar er was een ongeluk gebeurd op de heenweg, dat kan overal gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 00:33 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Meid, dan misschien maar vertrekken uit het veel te drukke Nederland?
Nee over mensen die rondlopen met groen of roze haar.quote:Op zondag 14 april 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
De 3-3 van VItesse? Ik zat in de auto en hoorde 2-0, half uurtje later, 3-3
Oh ja had ik iets over gelezen. Weet bij god niet meer in welke plaats dat was.quote:Op zondag 14 april 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee over mensen die rondlopen met groen of roze haar.
Ik kan maar 1x stemmen. Hoe kan ik jouw tweede film dan raden?quote:Op zondag 14 april 2013 00:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga 2 films kijken denk ik![]()
Poll: Welke films?
• Good Will Hunting
• The Shining
• The Omen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Even kijken.quote:Op zondag 14 april 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah er stond volgens mij ook een leuke Calimero brief in de VI
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Vreselijk hinderlijk is de file, maar je doet er weinig aan.quote:Op zondag 14 april 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Mjah normaal is het niet zo druk om deze tijden, maar er was een ongeluk gebeurd op de heenweg, dat kan overal gebeuren.
Ze zijn bezig aan de weg, daar lag het geloof ik aan.quote:Op zondag 14 april 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
Ah hier zijn nog mensen wakker om even tegen te klagen over die kutfile vanavond bij de Coentunnel toen ik weg ging EN die bij de Zeeburgertunnel toen ik weer naar huis ging
Ik ken er maar één, en deze heeft mijn stem gekregen. Dan hebben wij toch weer iets ingemeenquote:Op zondag 14 april 2013 00:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga 2 films kijken denk ik![]()
Poll: Welke films?
• Good Will Hunting
• The Shining
• The Omen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
a. het is stemmen, niet raden.quote:Op zondag 14 april 2013 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan maar 1x stemmen. Hoe kan ik jouw tweede film dan raden?
Eindhoven.quote:Op zondag 14 april 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja had ik iets over gelezen. Weet bij god niet meer in welke plaats dat was.
Ajax is al bijna kampioen, alleen morgen nog even doorkomen.quote:Op zondag 14 april 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
De 3-3 van VItesse? Ik zat in de auto en hoorde 2-0, half uurtje later, 3-3
Zeeburgertunnel ja, DAT had ik kunnen weten. Coentunnel niet, van dat ongeluk, was net gebeurd toen ik eer langs moest.quote:Op zondag 14 april 2013 00:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn bezig aan de weg, daar lag het geloof ik aan.
Mag je dan ook niet meer op forums komen?quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
net als smoofie ga ik ook naar ajax, wel nice
heb brief al gekregen
Als spits?quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
heb brief al gekregen
Nee van Frank van Diemen. Over gunfactor enzo.quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wWelke brief bedoel je? die over kenneth vemreer?
Alleen zijn vader.quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag je dan ook niet meer op forums komen?
Aad begs to differ.quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax is al bijna kampioen, alleen morgen nog even doorkomen.
Uh, oke.quote:Op zondag 14 april 2013 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
a. het is stemmen, niet raden.
b. ik kies de 2 films die bovenaan eindigen.
Ah, ik zie 'm. Er wordt gemeten met 2 maten, piep piep.quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee van Frank van Diemen. Over gunfactor enzo.
J0rdiii kan zich beter in bedwang houden, dan mag het. Boerrigter post immers ook al maanden mee op Fok!.quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag je dan ook niet meer op forums komen?
En gejank over eigen jeugd en verhuizen naar de Randstadquote:Op zondag 14 april 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zie 'm. Er wordt gemeten met 2 maten, piep piep.
quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeeburgertunnel ja, DAT had ik kunnen weten. Coentunnel niet, van dat ongeluk, was net gebeurd toen ik eer langs moest.
Ik hoorde van de coentunnel, maar dat was al een uur of wat geleden.quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeeburgertunnel ja, DAT had ik kunnen weten. Coentunnel niet, van dat ongeluk, was net gebeurd toen ik eer langs moest.
Tot morgen dan maar.quote:Op zondag 14 april 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt hem.
En daarna The Omen.
Good Will Hunting valt af.
Leuk voor je.quote:Op zondag 14 april 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt hem.
En daarna The Omen.
Wat ga je daar doen?quote:Op zondag 14 april 2013 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
heb brief al gekregen
Goedzo, is toch een aidsventje, die hele Will Hunting.quote:Op zondag 14 april 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt hem.
En daarna The Omen.
goed zoquote:Op zondag 14 april 2013 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt hem.
En daarna The Omen.
die vergelijking slaat al nergens op. Je zou bijna denken dat het een vrouw is die een leek is.quote:Op zondag 14 april 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En gejank over eigen jeugd en verhuizen naar de Randstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |