SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je eindelijk door met je leven!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eindelijk dat kutlevel gehaald
De aanhouder wintquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eindelijk dat kutlevel gehaald
Dat seks, drugs en rock 'n' roll leven van jou natuurlijk.quote:
*uch*kuch*proest*stikt*quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat seks, drugs en rock 'n' roll leven van jou natuurlijk.
Stik je nou in een lading zaad. één of andere pil of de drank?quote:
mijn limonadequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stik je nou in een lading zaad. één of andere pil of de drank?
Ahhhhh, de drank.quote:
Wie niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Veel bier in weinig tijd, kut, aangeschoten.
WIE WIL NEUKEN?
Je vriendje niet beschikbaar?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
Nee, nu niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
Met mij he.quote:
Wat zijn je specialiteiten?quote:
Die is in Assen of Drachten nu.quote:
Was het wel goed bier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
Balenquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die is in Assen of Drachten nu.
Op het moment? Op mijn rug liggen en klaarkomen.quote:
Jij hebt een goede piemel.quote:
oh dat kan ik nog welquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het moment? Op mijn rug liggen en klaarkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is het goed?quote:
Hertog.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een schatje die Moira
http://tinychat.com/foknachtbagger
quote:
Nawwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Naww
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiiiiiquote:
Nawwquote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar in de chat om naar jou te kijken
Ik weet, ik zag jou!quote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam ook even op de cam... die kale in z'n badjas![]()
Hehe![]()
Trouwens... mij niet kennen![]()
![]()
Droom zachtquote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet, ik zag jou!
Ik ga slapenTrusten!
dit nog even be'amenquote:
nee het kan niet.. teveel warmte ende deugdquote:
I knoooooow. Zo mooi alles regenbogen hartjes rode liefdequote:Op zondag 14 april 2013 06:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
nee het kan niet.. teveel warmte ende deugd
dat en baggeren in het kanaal en zonsopgang en genegenheid alomquote:Op zondag 14 april 2013 06:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I knoooooow. Zo mooi alles regenbogen hartjes rode liefde
Hoe reed 'ie?quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Wat een dag gisteren, tot half elf 's avonds bij de polizei gestaan omdat m'n vriendin en ik een gestolen BMW hebben gevonden
.
Das lekker handigquote:Op zondag 14 april 2013 10:38 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh, oppassen op mijn nichtje.
Net op bed gelegd.
huuuu sinds wanneer val jij op vrouwen?quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Wat een dag gisteren, tot half elf 's avonds bij de polizei gestaan omdat m'n vriendin en ik een gestolen BMW hebben gevonden
.
Ik moest er wel om lachen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ja kom op, wat moet ik anders voor antwoord geven op zo'n achterlijke vraag.
Ja, iddquote:Op zondag 14 april 2013 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen.
Alsof jij geen normale vriendinnen hebt.
Warm? waar zit je? Afrika? Man het is frisjes met een matige wind en grijze bewolking.quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis wel warm, maar de bewolking gooit een beetje roet in het eten
Warm? Welke warmte?quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis wel warm, maar de bewolking gooit een beetje roet in het eten
Ja want als een vrouw zegt dat ze met haar vriendin een gestolen auto heeft gevonden dan doelt ze op een vriendin waar ze een relatie mee heeftquote:Op zondag 14 april 2013 13:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet? Ik ken jouw vriendinnen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier regende het groot deel van de ochtend, en is het minder warm dan gister....quote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Warm? waar zit je? Afrika? Man het is frisjes met een matige wind en grijze bewolking.
Verre van het mooie bikiniweer wat voorspelt was.
Zal wel van plek tot plek verschillen. Ben net wakker dus weet niet of het vanochtend regendequote:Op zondag 14 april 2013 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier regende het groot deel van de ochtend, en is het minder warm dan gister....
gun mij een pleziertjequote:Op zondag 14 april 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja want als een vrouw zegt dat ze met haar vriendin een gestolen auto heeft gevonden dan doelt ze op een vriendin waar ze een relatie mee heeft.
Het was 16 graden volgens zo'n bordje, ik keek er verliefd naar, maar wacht nog steeds op zonnewarmtequote:
Ik ook geeft niks, ik hoor zo, ik waardeer het, ik hou er vanquote:
Ik heb gister in een kas gewerkt; 1m3 grond uitgegraven....quote:Op zondag 14 april 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister lekker in het zonnetje mogen werken.
Nu zit ik thuis te niezen
Allergie of verkoudheidje opgepikt?quote:Op zondag 14 april 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister lekker in het zonnetje mogen werken.
Nu zit ik thuis te niezen
Ik ook, zodat ik niet meer rood wordtquote:
Wie heb je koud gemaakt?quote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gister in een kas gewerkt; 1m3 grond uitgegraven....
Dan kun je ineens dansen.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gister in een kas gewerkt; 1m3 grond uitgegraven....
Ik denk weer last van hooikoorts.quote:Op zondag 14 april 2013 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Allergie of verkoudheidje opgepikt?
Moest een verlaagd pad in gemaakt worden omdat de nokhoogte van de kas niet hoog genoeg was om rechtop in te staan...quote:
Stuk been eraf hakken werkt sneller.quote:Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moest een verlaagd pad in gemaakt worden omdat de nokhoogte van de kas niet hoog genoeg was om rechtop in te staan...
Auw aan je been of auw aan je kop...lastig lastig hoorquote:Op zondag 14 april 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stuk been eraf hakken werkt sneller.
Au aan je rug door het graven.quote:Op zondag 14 april 2013 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Auw aan je been of auw aan je kop...lastig lastig hoor![]()
Ik heb de laatste jaren al zoveel gegraven in de tuin dat dit echt iets is waar ik mijn hand verder niet voor omdraai, alleen werken IN een kas met het zonnetje erop is slopendquote:
Dat idd ... mijn terrasweerquote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Warm? waar zit je? Afrika? Man het is frisjes met een matige wind en grijze bewolking.
Verre van het mooie bikiniweer wat voorspelt was.
Dat is wel lekker warmquote:Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren al zoveel gegraven in de tuin dat dit echt iets is waar ik mijn hand verder niet voor omdraai, alleen werken IN een kas met het zonnetje erop is slopend
Hee Engel!quote:
Ja, ik heb heerlijk geslapen, heb al 2 tosti's opquote:
Hi Koffiequote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee Engel!
Ja, 't had wel wat beter gekund, maar het is op zich helemaal niet zo slecht
Hier breekt het zonnetje al een beetje door
Lekkerquote:Op zondag 14 april 2013 14:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ik heb heerlijk geslapen, heb al 2 tosti's open ik zit nu te denken of ik wel of niet naar de stad ga peddelen... t is nu wel droog
Er zijn wel wat dingen.... maar ik denk gewoon omdat het kan.... wilde eerst bij een zonnetje lekker op het terras zitten, maar toen ik vanochtend wakker werd regende hetquote:Op zondag 14 april 2013 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker
Stad? Is daar nu iets te doen of gewoon omdat het kan?
Mja, daar had ik ook op gehoopt ja, maar dat valt toch vies tegen. Vanmorgen ook een paar druppels gehad bij de voetbal.quote:Op zondag 14 april 2013 14:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn wel wat dingen.... maar ik denk gewoon omdat het kan.... wilde eerst bij een zonnetje lekker op het terras zitten, maar toen ik vanochtend wakker werd regende heten dat heeft het nu al vaker gedaan
tijdens een buitensport hoort t er soms gewoon bijquote:Op zondag 14 april 2013 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, daar had ik ook op gehoopt ja, maar dat valt toch vies tegen. Vanmorgen ook een paar druppels gehad bij de voetbal.
Klopt, maar als je zon verwacht is het toch wel balenquote:Op zondag 14 april 2013 14:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tijdens een buitensport hoort t er soms gewoon bij
Dit is Nederlandquote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar als je zon verwacht is het toch wel balen
Wat?quote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef muhahaha het volgende:
No, THIS IS MAAADDDNNNEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
Mooie film datquote:Op zondag 14 april 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij 300 niet gezien? Schaam je hard en diep!
Whehehequote:Op zondag 14 april 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is NOG mooier.
Vin die hem wel kent en engel niet.![]()
![]()
Gisteren voor het eerst Alien gezien, daar was echt niks engs meer aan.quote:
't Klinkt alleen al slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst Alien gezien, daar was echt niks engs meer aan.
Ik moest zelfs hardop lachen om sommige scenes.
No needquote:Op zondag 14 april 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij 300 niet gezien? Schaam je hard en diep!
Mannen met een afgetraint lijf, ik dacht dat jij daar wel op viel.quote:Op zondag 14 april 2013 15:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No need![]()
Er wordt in gevochten en zooi mannenwat denk je zelf
Boeiendquote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oude film kerel, beetje respect voor Alien.
Neuh.... ik ken ook kerels met een lekker buikjequote:Op zondag 14 april 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen met een afgetraind lijf, ik dacht dat jij daar wel op viel.
Dit zijn er 300... lekker soppen op de bank.quote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh.... ik ken ook kerels met een lekker buikje
quote:Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zijn er 300... lekker soppen op de bank.
Het is al ruim een jaar uit, heb haar tot oud & nieuw nauwelijks gesproken, ze heeft tussendoor een ander gehad, komt ze ineens hiermeequote:Op zondag 14 april 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mis de historie vrees ik.
Dat ze de seks mist zal wel ja.
quote:
Jawelquote:
Mooi zoquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
[..]
Jawel![]()
Heb geen kater maar wel 3x zoveel snot als voor het weekend
Ik heb niks in huis om mee te stomenquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo
Oh, da's minder. Stomen helpt niet?
Met ruzie of als vrienden?quote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is al ruim een jaar uit, heb haar tot oud & nieuw nauwelijks gesproken, ze heeft tussendoor een ander gehad, komt ze ineens hiermee
Ik weet dat m'n stiefpa het wel eens deed met kokend water in een afwasteil en een theedoek.quote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niks in huis om mee te stomen
Met ruzie ja, daarom is het ook zo vreemdquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met ruzie of als vrienden?
Beetje rauw op je dak ja.
Ja, dan wel ja. Vrouwen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met ruzie ja, daarom is het ook zo vreemd
Jawel, dat de handleiding te groot is.quote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan nergens van op aan bij die wezens
En iedereen weet dat mannen geen handleidingen lezenquote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, dat de handleiding te groot is.
Nergens voor nodig over het algemeen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En iedereen weet dat mannen geen handleidingen lezen
Nee preciesquote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nergens voor nodig over het algemeen.
Ja maar dat is niet voldoende om het los te maken allemaal hoorquote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet dat m'n stiefpa het wel eens deed met kokend water in een afwasteil en een theedoek.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, dat de handleiding te groot is.
Normaal gesproken niet, maar je kan het allicht proberenquote:Op zondag 14 april 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet voldoende om het los te maken allemaal hoor
quote:
De wedstrijd waar het echt om gaat begint zoquote:
Prutsers. Dit hadden ze gewoon moeten winnenquote:Op zondag 14 april 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wedstrijd waar het echt om gaat begint zo
quote:Op zondag 14 april 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg net een app van Royco: Nou ik denk dat ik naar Amsterdam kan.
Zin in
Nieuwe supporter?quote:Op zondag 14 april 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
Ajax gewonnen, nice. Ik ben een nieuwe supporter.
Ik dacht dat echte Feyenoorder niet opgaven voordat het gespeeld was.quote:Op zondag 14 april 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg net een app van Royco: Nou ik denk dat ik naar Amsterdam kan.
Zin in
Gezellig dagje Amsterdam met Roykequote:
Ik ben gewoon blij dat ie eindelijk is opgehouden met roepen dat ik mee ga naar de Coolsingelquote:Op zondag 14 april 2013 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat echte Feyenoorder niet opgaven voordat het gespeeld was.
Ik ben teleurgesteld.
Wat zal 'ie blij zijnquote:Op zondag 14 april 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig dagje Amsterdam met Royke![]()
Lekker feesten omdat we de 32ste landstitel in the pocket hebben
Hij heeft dan een superblije Hups bij zich, daar wordt hij vanzelf wel blij vanquote:
Dat moet ik nog meemaken, dat een Feyenoorder blij wordt van een hele dag in de buurt van Ajacieden doorbrengenquote:Op zondag 14 april 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft dan een superblije Hups bij zich, daar wordt hij vanzelf wel blij van![]()
Oh en ik geef hem wel een leuk Ajax-shirt ofzo
Dan doet ie maar alsof!!quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet ik nog meemaken, dat een Feyenoorder blij wordt van een hele dag in de buurt van Ajacieden doorbrengen
Dat zal ie helemaal niet leuk vinden neequote:Op zondag 14 april 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan doet ie maar alsof!!
Anders ga ik tegen iedereen zeggen dat hij een kakkerlak is
Wat verwoordt het? Je verbeelding, je wens of je realiteit?quote:
Wens, aangezien ik geen zon, zee, strand, BBQ, drank, seks of ijs heb gezienquote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat verwoordt het? Je verbeelding, je wens of je realiteit?
Je zou het je ook ingebeeld kunnen hebben dat het gebeurdequote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wens, aangezien ik geen zon, zee, strand, BBQ, drank, seks of ijs heb gezien
Dat is waarquote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou het je ook ingebeeld kunnen hebben dat het gebeurde.
Misschien zag je ex de TT wel en besloot ze om je daarom te appenquote:
Dat zou kunnen, ze zit wel op FOK!quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien zag je ex de TT wel en besloot ze om je daarom te appen
Prioriteiten jonge!!quote:
Wut?quote:Op zondag 14 april 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vinnie de Cruelle....
Die is om...
Wou je het hem zelf laten doen dan?quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn zoon droomt de laatste tijd weer erg veel, en vooral naar.. nu heeft hij besloten dat IK maar even een dromenvanger moet gaan kopen![]()
![]()
Als hij erin gelooft gaat dat echt wel werken ook hoorquote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn zoon droomt de laatste tijd weer erg veel, en vooral naar.. nu heeft hij besloten dat IK maar even een dromenvanger moet gaan kopen![]()
![]()
Laat je moeder het maar niet lezenquote:
Nee inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij erin gelooft gaat dat echt wel werken ook hoor![]()
Ik vind het wel cute
[..]
Laat je moeder het maar niet lezen
Hoe mooi!quote:
Nee, zou ik niet doen. Als hij denkt dat het werkt, dan gaat het waarschijnlijk wel werkenquote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet maar zal ik em even uit de droom helpen (hihaho) dat het geen garanties biedt?
ik heb ook een dromenvanger en het helpt wel.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Niet doen!!quote:Op zondag 14 april 2013 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat niet maar zal ik em even uit de droom helpen (hihaho) dat het geen garanties biedt?
quote:Op zondag 14 april 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaad
[..]
Hoe mooi!![]()
[..]
Nee, zou ik niet doen. Als hij denkt dat het werkt, dan gaat het waarschijnlijk wel werken.
Ik ben realistisch...quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet doen!!
Als hij erin gelooft is de kans echt wel groot dat het werkt!!
Placebo's zijn sterker dan men denkt
Dat snap ik en ergens geef ik je ook wel gelijk hoor maar nogmaals als hij erin gelooft dan heb je een grote kans dat het werkt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben realistisch...
We hebben hier in Hoorn niet echt van die zweverige winkeltjes geloof ik ...
Ik trok zo'n hoofd:quote:Op zondag 14 april 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Echt he. Ik trok ook een echt emo.gif hoofd toen ik zijn reactie las
Katten gaan dat inderdaad heel leuk vindenquote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind deze wel gaaf
[ afbeelding ]
De katten waarschijnlijk ook
Mooi hequote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik trok zo'n hoofd:
Ook op een andere status van jou, Ries hele tijd reageren, komt Royco er ineens aan en zegt ie niks meer![]()
Prachtigquote:Op zondag 14 april 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Katten gaan dat inderdaad heel leuk vinden
[..]
Mooi he
quote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind deze wel gaaf
[ afbeelding ]
De katten waarschijnlijk ook
Behalve je moeder natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga denk ik een fakefacebook aanmaken.
Een mansfiguur verzinnen en dan daar een relatie mee beginnen.
Wie weet blijft dan iedereen wel rustig
Dan zeg ik dat die kerel een hekel aan schoonmoeders heeft en dat ik dat helemaal begrijp en ik hem dus steun in zijn keuze om mijn ouders nooit te ontmoetenquote:
Ik vind het zo jammer dat je geen relaties met meerdere personen kan benoemen op FBquote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed planquote:Op zondag 14 april 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat die kerel een hekel aan schoonmoeders heeft en dat ik dat helemaal begrijp en ik hem dus steun in zijn keuze om mijn ouders nooit te ontmoeten
Jij wil een harem?quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je geen relaties met meerdere personen kan benoemen op FB
Je wilt een cirkel van liefde maken?quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je geen relaties met meerdere personen kan benoemen op FB
Ik heb het al helemaal uitgewerkt!!quote:
Nou, ik ben benieuwdquote:Op zondag 14 april 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het al helemaal uitgewerkt!!
Ik zie alleen maar pluspunten. Alle moeders in 1 klap stil, stalkers koest
Uiteraardquote:
Jeetje dat klinkt echt heel klefquote:Op zondag 14 april 2013 19:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wilt een cirkel van liefde maken?
Ik ga wel door de mand vallen als men om foto's gaat vragen denk ik zoquote:
Gewoon een of andere random dude uit the States zoeken o.i.d.quote:Op zondag 14 april 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga wel door de mand vallen als men om foto's gaat vragen denk ik zo![]()
Dat is nog wel een kleine glitch in mijn meesterlijke plan
Leukquote:
Ja daahaag!!quote:Op zondag 14 april 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een of andere random dude uit the States zoeken o.i.d.
Ik bedoel natuurlijk daar de foto's van jatten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daahaag!!
Er is natuurlijk niemand die gaat geloven dat ik aan een seksloze relatie ga beginnen_!
Nee neequote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk daar de foto's van jatten.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hopen dat je hier geen maand op hoeft te wachten
Daar kan je vast wel een Chinees voor inhurenquote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik pasquote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar kan je vast wel een Chinees voor inhuren
Kleine piemels he, komt ongeloofwaardig over bij je?quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kleine piemels he, komt ongeloofwaardig over bij je?
Een chick of zijn chick?quote:Op zondag 14 april 2013 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom ik op FB een hele leuke foto van mijn zoon en een chick tegen. Zo cute
Ze heeft al een vriendquote:
Ja en hell no!!quote:
Niet mijn typequote:
Alles kan kapotquote:Op zondag 14 april 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend![]()
Maar de foto is echt te leuk gewoon
Ja maar geen idee of zoonlief dat ook wil hequote:
quote:
Ik kreeg het idee dat ie het vroeg zodat ik kon doen alsof ik relatie met Roy heb en zo alle moeders en stalkers stil kan krijgenquote:
Inderdaadquote:
Weet ik ook niet. Het is vast een verstandige jongenquote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar geen idee of zoonlief dat ook wil he
Geen idee. En jij vindt jezelf altijd belangrijkquote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Of zoek ik er teveel achter nu? Vind ik mijzelf nu te belangrijk?
Zo en bedankt hequote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. En jij vind jezelf altijd belangrijk
quote:
Dat zou goed kunnen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg het idee dat ie het vroeg zodat ik kon doen alsof ik relatie met Roy heb en zo alle moeders en stalkers stil kan krijgen
Dat was het idee inderdaad. Of een andere Fokker mag natuurlijk ookquote:Op zondag 14 april 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg het idee dat ie het vroeg zodat ik kon doen alsof ik relatie met Roy heb en zo alle moeders en stalkers stil kan krijgen
Kijk Vinquote:Op zondag 14 april 2013 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was het idee inderdaad. Of een andere Fokker mag natuurlijk ook
Dat was het dus ookquote:
Ja jaquote:Op zondag 14 april 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk Vin![]()
Ghehe nou FOK!kers zijn al net zo eng als stalkers en moeders
Niet bij stilgestaan omdat je Roy altijd zo afzeikt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het dus ook![]()
Zo uit het niets vond ik de vraag ook niet hoor
Roy afzeiken is gewoon leukquote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet bij stilgestaan omdat je Roy altijd zo afzeikt.
En ja, je meent het niet, dat weet ik wel.
Mij ook niet neequote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ja
Lijkt me geen goed plan om daarvoor een FOK!ker te nemen
Ik wilde vragen welke zender, maar ik heb eigenlijk geen zin om tv te kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij ook niet nee![]()
Oe Independence Day op tv
RTL 7, die doet het toch niet bij jou, toch?quote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde vragen welke zender, maar ik heb eigenlijk geen zin om tv te kijken
Oh spannendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |