SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je eindelijk door met je leven!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eindelijk dat kutlevel gehaald
De aanhouder wintquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eindelijk dat kutlevel gehaald
Dat seks, drugs en rock 'n' roll leven van jou natuurlijk.quote:
*uch*kuch*proest*stikt*quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat seks, drugs en rock 'n' roll leven van jou natuurlijk.
Stik je nou in een lading zaad. één of andere pil of de drank?quote:
mijn limonadequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stik je nou in een lading zaad. één of andere pil of de drank?
Ahhhhh, de drank.quote:
Wie niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Veel bier in weinig tijd, kut, aangeschoten.
WIE WIL NEUKEN?
Je vriendje niet beschikbaar?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
Nee, nu niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
Met mij he.quote:
Wat zijn je specialiteiten?quote:
Die is in Assen of Drachten nu.quote:
Was het wel goed bier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
Balenquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die is in Assen of Drachten nu.
Op het moment? Op mijn rug liggen en klaarkomen.quote:
Jij hebt een goede piemel.quote:
oh dat kan ik nog welquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het moment? Op mijn rug liggen en klaarkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is het goed?quote:
Hertog.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een schatje die Moira
http://tinychat.com/foknachtbagger
quote:
Nawwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Naww
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiiiiiquote:
Nawwquote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar in de chat om naar jou te kijken
Ik weet, ik zag jou!quote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam ook even op de cam... die kale in z'n badjas![]()
Hehe![]()
Trouwens... mij niet kennen![]()
![]()
Droom zachtquote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet, ik zag jou!
Ik ga slapenTrusten!
dit nog even be'amenquote:
nee het kan niet.. teveel warmte ende deugdquote:
I knoooooow. Zo mooi alles regenbogen hartjes rode liefdequote:Op zondag 14 april 2013 06:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
nee het kan niet.. teveel warmte ende deugd
dat en baggeren in het kanaal en zonsopgang en genegenheid alomquote:Op zondag 14 april 2013 06:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I knoooooow. Zo mooi alles regenbogen hartjes rode liefde
Hoe reed 'ie?quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Wat een dag gisteren, tot half elf 's avonds bij de polizei gestaan omdat m'n vriendin en ik een gestolen BMW hebben gevonden
.
Das lekker handigquote:Op zondag 14 april 2013 10:38 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh, oppassen op mijn nichtje.
Net op bed gelegd.
huuuu sinds wanneer val jij op vrouwen?quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Wat een dag gisteren, tot half elf 's avonds bij de polizei gestaan omdat m'n vriendin en ik een gestolen BMW hebben gevonden
.
Ik moest er wel om lachen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ja kom op, wat moet ik anders voor antwoord geven op zo'n achterlijke vraag.
Ja, iddquote:Op zondag 14 april 2013 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen.
Alsof jij geen normale vriendinnen hebt.
Warm? waar zit je? Afrika? Man het is frisjes met een matige wind en grijze bewolking.quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis wel warm, maar de bewolking gooit een beetje roet in het eten
Warm? Welke warmte?quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis wel warm, maar de bewolking gooit een beetje roet in het eten
Ja want als een vrouw zegt dat ze met haar vriendin een gestolen auto heeft gevonden dan doelt ze op een vriendin waar ze een relatie mee heeftquote:Op zondag 14 april 2013 13:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet? Ik ken jouw vriendinnen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier regende het groot deel van de ochtend, en is het minder warm dan gister....quote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Warm? waar zit je? Afrika? Man het is frisjes met een matige wind en grijze bewolking.
Verre van het mooie bikiniweer wat voorspelt was.
Zal wel van plek tot plek verschillen. Ben net wakker dus weet niet of het vanochtend regendequote:Op zondag 14 april 2013 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier regende het groot deel van de ochtend, en is het minder warm dan gister....
gun mij een pleziertjequote:Op zondag 14 april 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja want als een vrouw zegt dat ze met haar vriendin een gestolen auto heeft gevonden dan doelt ze op een vriendin waar ze een relatie mee heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |