SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je eindelijk door met je leven!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eindelijk dat kutlevel gehaald
De aanhouder wintquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb eindelijk dat kutlevel gehaald
Dat seks, drugs en rock 'n' roll leven van jou natuurlijk.quote:
*uch*kuch*proest*stikt*quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat seks, drugs en rock 'n' roll leven van jou natuurlijk.
Stik je nou in een lading zaad. één of andere pil of de drank?quote:
mijn limonadequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stik je nou in een lading zaad. één of andere pil of de drank?
Ahhhhh, de drank.quote:
Wie niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Veel bier in weinig tijd, kut, aangeschoten.
WIE WIL NEUKEN?
Je vriendje niet beschikbaar?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
Nee, nu niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
Met mij he.quote:
Wat zijn je specialiteiten?quote:
Die is in Assen of Drachten nu.quote:
Was het wel goed bier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
Balenquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die is in Assen of Drachten nu.
Op het moment? Op mijn rug liggen en klaarkomen.quote:
Jij hebt een goede piemel.quote:
oh dat kan ik nog welquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het moment? Op mijn rug liggen en klaarkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is het goed?quote:
Hertog.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
WIE WIL NEUKEN?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een schatje die Moira
http://tinychat.com/foknachtbagger
quote:
Nawwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 14 april 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Naww
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoiiiiiquote:
Nawwquote:Op zondag 14 april 2013 02:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar in de chat om naar jou te kijken
Ik weet, ik zag jou!quote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam ook even op de cam... die kale in z'n badjas![]()
Hehe![]()
Trouwens... mij niet kennen![]()
![]()
Droom zachtquote:Op zondag 14 april 2013 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet, ik zag jou!
Ik ga slapenTrusten!
dit nog even be'amenquote:
nee het kan niet.. teveel warmte ende deugdquote:
I knoooooow. Zo mooi alles regenbogen hartjes rode liefdequote:Op zondag 14 april 2013 06:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
nee het kan niet.. teveel warmte ende deugd
dat en baggeren in het kanaal en zonsopgang en genegenheid alomquote:Op zondag 14 april 2013 06:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I knoooooow. Zo mooi alles regenbogen hartjes rode liefde
Hoe reed 'ie?quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Wat een dag gisteren, tot half elf 's avonds bij de polizei gestaan omdat m'n vriendin en ik een gestolen BMW hebben gevonden
.
Das lekker handigquote:Op zondag 14 april 2013 10:38 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh, oppassen op mijn nichtje.
Net op bed gelegd.
huuuu sinds wanneer val jij op vrouwen?quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Wat een dag gisteren, tot half elf 's avonds bij de polizei gestaan omdat m'n vriendin en ik een gestolen BMW hebben gevonden
.
Ik moest er wel om lachen.quote:Op zondag 14 april 2013 13:00 schreef Samzz het volgende:
Ja kom op, wat moet ik anders voor antwoord geven op zo'n achterlijke vraag.
Ja, iddquote:Op zondag 14 april 2013 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen.
Alsof jij geen normale vriendinnen hebt.
Warm? waar zit je? Afrika? Man het is frisjes met een matige wind en grijze bewolking.quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis wel warm, maar de bewolking gooit een beetje roet in het eten
Warm? Welke warmte?quote:Op zondag 14 april 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis wel warm, maar de bewolking gooit een beetje roet in het eten
Ja want als een vrouw zegt dat ze met haar vriendin een gestolen auto heeft gevonden dan doelt ze op een vriendin waar ze een relatie mee heeftquote:Op zondag 14 april 2013 13:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet? Ik ken jouw vriendinnen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier regende het groot deel van de ochtend, en is het minder warm dan gister....quote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Warm? waar zit je? Afrika? Man het is frisjes met een matige wind en grijze bewolking.
Verre van het mooie bikiniweer wat voorspelt was.
Zal wel van plek tot plek verschillen. Ben net wakker dus weet niet of het vanochtend regendequote:Op zondag 14 april 2013 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier regende het groot deel van de ochtend, en is het minder warm dan gister....
gun mij een pleziertjequote:Op zondag 14 april 2013 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja want als een vrouw zegt dat ze met haar vriendin een gestolen auto heeft gevonden dan doelt ze op een vriendin waar ze een relatie mee heeft.
Het was 16 graden volgens zo'n bordje, ik keek er verliefd naar, maar wacht nog steeds op zonnewarmtequote:
Ik ook geeft niks, ik hoor zo, ik waardeer het, ik hou er vanquote:
Ik heb gister in een kas gewerkt; 1m3 grond uitgegraven....quote:Op zondag 14 april 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister lekker in het zonnetje mogen werken.
Nu zit ik thuis te niezen
Allergie of verkoudheidje opgepikt?quote:Op zondag 14 april 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister lekker in het zonnetje mogen werken.
Nu zit ik thuis te niezen
Ik ook, zodat ik niet meer rood wordtquote:
Wie heb je koud gemaakt?quote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gister in een kas gewerkt; 1m3 grond uitgegraven....
Dan kun je ineens dansen.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gister in een kas gewerkt; 1m3 grond uitgegraven....
Ik denk weer last van hooikoorts.quote:Op zondag 14 april 2013 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Allergie of verkoudheidje opgepikt?
Moest een verlaagd pad in gemaakt worden omdat de nokhoogte van de kas niet hoog genoeg was om rechtop in te staan...quote:
Stuk been eraf hakken werkt sneller.quote:Op zondag 14 april 2013 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moest een verlaagd pad in gemaakt worden omdat de nokhoogte van de kas niet hoog genoeg was om rechtop in te staan...
Auw aan je been of auw aan je kop...lastig lastig hoorquote:Op zondag 14 april 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stuk been eraf hakken werkt sneller.
Au aan je rug door het graven.quote:Op zondag 14 april 2013 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Auw aan je been of auw aan je kop...lastig lastig hoor![]()
Ik heb de laatste jaren al zoveel gegraven in de tuin dat dit echt iets is waar ik mijn hand verder niet voor omdraai, alleen werken IN een kas met het zonnetje erop is slopendquote:
Dat idd ... mijn terrasweerquote:Op zondag 14 april 2013 13:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Warm? waar zit je? Afrika? Man het is frisjes met een matige wind en grijze bewolking.
Verre van het mooie bikiniweer wat voorspelt was.
Dat is wel lekker warmquote:Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren al zoveel gegraven in de tuin dat dit echt iets is waar ik mijn hand verder niet voor omdraai, alleen werken IN een kas met het zonnetje erop is slopend
Hee Engel!quote:
Ja, ik heb heerlijk geslapen, heb al 2 tosti's opquote:
Hi Koffiequote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hee Engel!
Ja, 't had wel wat beter gekund, maar het is op zich helemaal niet zo slecht
Hier breekt het zonnetje al een beetje door
Lekkerquote:Op zondag 14 april 2013 14:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ik heb heerlijk geslapen, heb al 2 tosti's open ik zit nu te denken of ik wel of niet naar de stad ga peddelen... t is nu wel droog
Er zijn wel wat dingen.... maar ik denk gewoon omdat het kan.... wilde eerst bij een zonnetje lekker op het terras zitten, maar toen ik vanochtend wakker werd regende hetquote:Op zondag 14 april 2013 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker
Stad? Is daar nu iets te doen of gewoon omdat het kan?
Mja, daar had ik ook op gehoopt ja, maar dat valt toch vies tegen. Vanmorgen ook een paar druppels gehad bij de voetbal.quote:Op zondag 14 april 2013 14:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn wel wat dingen.... maar ik denk gewoon omdat het kan.... wilde eerst bij een zonnetje lekker op het terras zitten, maar toen ik vanochtend wakker werd regende heten dat heeft het nu al vaker gedaan
tijdens een buitensport hoort t er soms gewoon bijquote:Op zondag 14 april 2013 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, daar had ik ook op gehoopt ja, maar dat valt toch vies tegen. Vanmorgen ook een paar druppels gehad bij de voetbal.
Klopt, maar als je zon verwacht is het toch wel balenquote:Op zondag 14 april 2013 14:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tijdens een buitensport hoort t er soms gewoon bij
Dit is Nederlandquote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar als je zon verwacht is het toch wel balen
Wat?quote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef muhahaha het volgende:
No, THIS IS MAAADDDNNNEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
Mooie film datquote:Op zondag 14 april 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij 300 niet gezien? Schaam je hard en diep!
Whehehequote:Op zondag 14 april 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is NOG mooier.
Vin die hem wel kent en engel niet.![]()
![]()
Gisteren voor het eerst Alien gezien, daar was echt niks engs meer aan.quote:
't Klinkt alleen al slecht.quote:Op zondag 14 april 2013 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst Alien gezien, daar was echt niks engs meer aan.
Ik moest zelfs hardop lachen om sommige scenes.
No needquote:Op zondag 14 april 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij 300 niet gezien? Schaam je hard en diep!
Mannen met een afgetraint lijf, ik dacht dat jij daar wel op viel.quote:Op zondag 14 april 2013 15:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No need![]()
Er wordt in gevochten en zooi mannenwat denk je zelf
Boeiendquote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oude film kerel, beetje respect voor Alien.
Neuh.... ik ken ook kerels met een lekker buikjequote:Op zondag 14 april 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen met een afgetraind lijf, ik dacht dat jij daar wel op viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |