Er zijn verschillende vormen van narcisme. Open en verborgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een narcist heeft juist schijt aan de mening van andere.
En nu?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende vormen van narcisme. Open en verborgen.
De zelfhaat voortkomend uit uitstellen begint langzaam op te komen, goed dusquote:
In welk opzicht is dit een tegenargument op mijn stellingquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb last van verborgen. Ook van verborgen stotteren ben ik vandaag achter gekomen.
Hoeveel bladzijdes moet je nog?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zelfhaat voortkomend uit uitstellen begint langzaam op te komen, goed dus
Welke stelling?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dit een tegenargument op mijn stelling
Laat ook maar. Dit kost teveel onzinnige tijd.
Ik denk dat het kabinet voor het eind van het jaar valt, het constant moeten zoeken van steun bij andere fracties gaat een keer mis.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
Kapi, hoelang denk jij dat deze coalitie het nog vol houdt?
Ik gok 550.quote:
Aan sommige kanten wel en sommige kanten niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer.
En ik hoop dat je trolled.
zo zo eind van het jaar? ik denk dat het net voor of net na 30 april gaat vallen. Deze twee weken worden cruciaal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het kabinet voor het eind van het jaar valt, het constant moeten zoeken van steun bij andere fracties gaat een keer mis.
Op wie zou jij stemmen als het mocht?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het kabinet voor het eind van het jaar valt, het constant moeten zoeken van steun bij andere fracties gaat een keer mis.
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Komt er dan nog een debat over het sociaal akkoord?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo zo eind van het jaar? ik denk dat het net voor of net na 30 april gaat vallen. Deze twee weken worden cruciaal.
Boeiend. Zolang de Nederlandse bevolking toch enkel uit mongolen bestaat die op de verkeerde partijen stemmen maakt het toch geen fuck uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik interesseer me sinds een jaar ofzo vrij weinig meer voor politiek. Ik vind het een grote poppenkast eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
Kapi, hoelang denk jij dat deze coalitie het nog vol houdt?
GGMM, jammer dat hij nog niet erg actief is in de landelijke politiek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op wie zou jij stemmen als het mocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |