Ga je weer voor altijd weg,of kom je nog terug?quote:
Waarom dan? Kan jou het schelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Ik keek tussen de actieve topics.
Je kent DAM dus niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dan? Kan jou het schelen.
Inderdaad. Hij kan zich beter bezighouden met wie hem wel of niet mogen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dan? Kan jou het schelen.
quote:
Dat zou een stuk verstandiger zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij kan zich beter bezighouden met wie hem wel of niet mogen.
Maar troll je nou of ben je serieus met je narcisme?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou een stuk verstandiger zijn.
Het bleek uit die test die hier gepost werd een tijdje terug. Op verborgen narcisme scoorde ik hoog. En dat is waar ook nog.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar troll je nou of ben je serieus met je narcisme?
Narcisme is jezelf geweldig vinden. C. Ronaldo zou je als synoniem kunnen hanteren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar troll je nou of ben je serieus met je narcisme?
Bij mij ook. En die ene waar ik standaard in 't weekend ga 'heeft 't wel gezien in Tilburg'.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, ja is cool man. Haters als in mensen die niet uitwillen? driekwart van mijn vrienden uitgaan club zit in het buitenland atm
Ik steun Geo. Laat die relnicht maar lekker klappen krijgen van onze spetterpoep-Brabo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt een spannend gevecht in de boksring tussen inZanity en de veelzijdige Geo4kant.
Narcisme is ook dat je graag bevestiging wil van anderenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Narcisme is jezelf geweldig vinden. C. Ronaldo zou je als synoniem kunnen hanteren.
Dus dat staat er volledig los van. Als narcist zou je ervan uitgaan dat iedereen je mag, en vereerd.
In andere woorden. Indien waarheid, zou dit eerder een teken van ontzettende onzekerheid zijn.
Net als GGMM dus toen hij begon met roken.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Narcisme is jezelf geweldig vinden.
Dit is nogal een vreemde stelling. Als je jezelf geweldig vindt, hoef je niet per se van mening te zijn dat anderen dat ook vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Als narcist zou je ervan uitgaan dat iedereen je mag, en vereerd.
Een narcist heeft juist schijt aan de mening van andere.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narcisme is ook dat je graag bevestiging wil van anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |