Ga je weer voor altijd weg,of kom je nog terug?quote:
Waarom dan? Kan jou het schelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Ik keek tussen de actieve topics.
Je kent DAM dus niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dan? Kan jou het schelen.
Inderdaad. Hij kan zich beter bezighouden met wie hem wel of niet mogen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dan? Kan jou het schelen.
quote:
Dat zou een stuk verstandiger zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij kan zich beter bezighouden met wie hem wel of niet mogen.
Maar troll je nou of ben je serieus met je narcisme?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou een stuk verstandiger zijn.
Het bleek uit die test die hier gepost werd een tijdje terug. Op verborgen narcisme scoorde ik hoog. En dat is waar ook nog.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar troll je nou of ben je serieus met je narcisme?
Narcisme is jezelf geweldig vinden. C. Ronaldo zou je als synoniem kunnen hanteren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar troll je nou of ben je serieus met je narcisme?
Bij mij ook. En die ene waar ik standaard in 't weekend ga 'heeft 't wel gezien in Tilburg'.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, ja is cool man. Haters als in mensen die niet uitwillen? driekwart van mijn vrienden uitgaan club zit in het buitenland atm
Ik steun Geo. Laat die relnicht maar lekker klappen krijgen van onze spetterpoep-Brabo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt een spannend gevecht in de boksring tussen inZanity en de veelzijdige Geo4kant.
Narcisme is ook dat je graag bevestiging wil van anderenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Narcisme is jezelf geweldig vinden. C. Ronaldo zou je als synoniem kunnen hanteren.
Dus dat staat er volledig los van. Als narcist zou je ervan uitgaan dat iedereen je mag, en vereerd.
In andere woorden. Indien waarheid, zou dit eerder een teken van ontzettende onzekerheid zijn.
Net als GGMM dus toen hij begon met roken.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Narcisme is jezelf geweldig vinden.
Dit is nogal een vreemde stelling. Als je jezelf geweldig vindt, hoef je niet per se van mening te zijn dat anderen dat ook vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Als narcist zou je ervan uitgaan dat iedereen je mag, en vereerd.
Een narcist heeft juist schijt aan de mening van andere.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narcisme is ook dat je graag bevestiging wil van anderen
Er zijn verschillende vormen van narcisme. Open en verborgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een narcist heeft juist schijt aan de mening van andere.
En nu?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende vormen van narcisme. Open en verborgen.
De zelfhaat voortkomend uit uitstellen begint langzaam op te komen, goed dusquote:
In welk opzicht is dit een tegenargument op mijn stellingquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb last van verborgen. Ook van verborgen stotteren ben ik vandaag achter gekomen.
Hoeveel bladzijdes moet je nog?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zelfhaat voortkomend uit uitstellen begint langzaam op te komen, goed dus
Welke stelling?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dit een tegenargument op mijn stelling
Laat ook maar. Dit kost teveel onzinnige tijd.
Ik denk dat het kabinet voor het eind van het jaar valt, het constant moeten zoeken van steun bij andere fracties gaat een keer mis.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
Kapi, hoelang denk jij dat deze coalitie het nog vol houdt?
Ik gok 550.quote:
Aan sommige kanten wel en sommige kanten niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer.
En ik hoop dat je trolled.
zo zo eind van het jaar? ik denk dat het net voor of net na 30 april gaat vallen. Deze twee weken worden cruciaal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het kabinet voor het eind van het jaar valt, het constant moeten zoeken van steun bij andere fracties gaat een keer mis.
Op wie zou jij stemmen als het mocht?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het kabinet voor het eind van het jaar valt, het constant moeten zoeken van steun bij andere fracties gaat een keer mis.
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Komt er dan nog een debat over het sociaal akkoord?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo zo eind van het jaar? ik denk dat het net voor of net na 30 april gaat vallen. Deze twee weken worden cruciaal.
Boeiend. Zolang de Nederlandse bevolking toch enkel uit mongolen bestaat die op de verkeerde partijen stemmen maakt het toch geen fuck uit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik interesseer me sinds een jaar ofzo vrij weinig meer voor politiek. Ik vind het een grote poppenkast eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
Kapi, hoelang denk jij dat deze coalitie het nog vol houdt?
GGMM, jammer dat hij nog niet erg actief is in de landelijke politiek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op wie zou jij stemmen als het mocht?
En dit.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Boeiend. Zolang de Nederlandse bevolking toch enkel uit mongolen bestaat die op de verkeerde partijen stemmen maakt het toch geen fuck uit.
Morgenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef Jimbo het volgende:
Wat een positiviteit in de reacties. Doet me goed om zo de zaterdag af te sluiten.
Morgen ons aller grote dag. Eindelijk weer een spannende dag. (Al hoop ik wel dat feyenoord gewoon gemakkelijk wint ipv zn zeikwedstrijd als de laatste weken)
GGMM is bij mij van zijn voetstuk gevallen, nadat hij me vaak heeft lopen trollen. En ook omdat hij me niet mag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GGMM, jammer dat hij nog niet erg actief is in de landelijke politiek.
Gewoon uitslapenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen
Gaat iig een lang dagje worden
jij lijkt me wel een pvdd stemmer:')quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik interesseer me sinds een jaar ofzo vrij weinig meer voor politiek. Ik vind het een grote poppenkast eerlijk gezegd.
politiek is een en al valse beloftes. Geen enkele partij kan ooit waarmaken wat er in het programma staat, al helemaal niet met de zetelverdeling van dit termijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft toch wel ongelofelijk dat de mensen keer op keer trappen in de valse beloftes van de VVD
Morgen, eindelijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen
a.s. woensdag. Half 10, helaas heb ik college anders ging ik even kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Komt er dan nog een debat over het sociaal akkoord?
en hopelijk nog mooi weer ok, tv in de tuin en een krat pils erbijquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen
Ah, oké. Ben je er zo van overtuigd dat het flink mis gaat danquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
a.s. woensdag. Half 10, helaas heb ik college anders ging ik even kijken.
Die vind ik wel extreem Pro Europa op het moment, het maakt niet uit wat er uit Europa komt, ze zijn het er altijd gelijk mee eens.quote:
Kritiek op Europa heeft geen zin, vooral vanuit de PVV. Als je uit de EU stapt, is dat een heel domme keuze.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik wel extreem Pro Europa op het moment, het maakt niet uit wat er uit Europa komt, ze zijn het er altijd gelijk mee eens.
quote:
Ja, tevens hebben de vvd prominenten er ook geen zin meer in lijkt het wel. En Markx is goed bezig de vvd te kleineren naar een tweede groenlinks.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, oké. Ben je er zo van overtuigd dat het flink mis gaat dan
oiquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, tevens hebben de vvd prominenten er ook geen zin meer in lijkt het wel. En Markx is goed bezig de vvd te kleineren naar een tweede groenlinks.
Er zit nog wel iets tussen uit de EU stappen en tegen alles wat uit Europa komt gelijk "ja graag" zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kritiek op Europa heeft geen zin, vooral vanuit de PVV. Als je uit de EU stapt, is dat een heel domme keuze.
Het zou heel gek moeten lopen als dit een kabinet zou worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
Er is overigens maar één partij dat er nog wat van kan maken in dit land:
[ afbeelding ]
Coalitie SP, PVDD en GL zou ideaal zijn.
Dat komt altijd zo eng over man. Het lijkt wel dat ze betaald worden door de eu (Derksen stem). Ze zijn er echt met alles eens he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die vind ik wel extreem Pro Europa op het moment, het maakt niet uit wat er uit Europa komt, ze zijn het er altijd gelijk mee eens.
GL is hard bezig zichzelf op te heffen geloof ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
Open je toch een eigen sc, jankbal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zaterdagavond.. het is al triest dat we achter ons pctje zitten maar om dan ook nog eens over de politiek te gaan praten slaat alles
Klopt. Daar is de gemiddelde Nederlander niet slim genoeg voor, helaas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou heel gek moeten lopen als dit een kabinet zou worden.
Ben al in A'dam geweest en bij mijn chick geweest, dus praat voor jezelf.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zaterdagavond.. het is al triest dat we achter ons pctje zitten maar om dan ook nog eens over de politiek te gaan praten slaat alles
Al Lion King gekeken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben al in A'dam geweest en bij mijn chick geweest, dus praat voor jezelf.
ja laten we het hebben over poep en vechtende theater mannetjes. Jankerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen trapt maar in het gezwijmel van de VVD, er zitten alleen maar hersenloze mensen. Met als dieptepunt Edith Schippers, zelden zo''n domme trut gezien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Daar is de gemiddelde Nederlander niet slim genoeg voor, helaas.
haha wtfquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:05 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze ook een Amsterdams accent?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben al in A'dam geweest en bij mijn chick geweest, dus praat voor jezelf.
Nee.quote:
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft ze ook een Amsterdams accent?
Zonde wel. De basisprincipes van de partij is niks mis mee. Maar de organisatie binnen de partij is puur bagger momenteel. Het begon allemaal al toen ze baas Tofik niet als lijsttrekker kozen, toen is het bergafwaarts gegaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GL is hard bezig zichzelf op te heffen geloof ik.
Vanwaar die misschienquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga wel zo downloaden en misschien vanavond nog kijken.
Wat kort door de bocht zeg. Hoe eerder uit de EU, hoe beter.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kritiek op Europa heeft geen zin, vooral vanuit de PVV. Als je uit de EU stapt, is dat een heel domme keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |