Blogman + 1quote:
Wat van wie?quote:Can I buy another cheap Picasso fake
Jawel.quote:
Zeker wel.quote:
cafca + 1quote:
Tikkie trug: n00biedoobiedoo +1quote:Op zondag 14 april 2013 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
White Punks on Dope van the Tubes
Jools Holland en Patsy Kensit (of zoiets...)quote:Op zondag 14 april 2013 22:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Noem mij 2 presentatoren van het legendarische muziekprogramma The Tube
quote:Op maandag 15 april 2013 07:44 schreef Burnett het volgende:
[..]
Jools Holland en Patsy Kensit (of zoiets...)
mevrouwBurnett + 1quote:
all by my sehehelf... Eric Carmen?quote:Op maandag 15 april 2013 15:07 schreef Burnett het volgende:
solo-artiest is trouwens meteen een hint.
Pipster heb er kijk op, Regatta De Blanc was mijn eerste elpee.quote:Op maandag 15 april 2013 15:32 schreef pipster het volgende:
Maar even een wat nadenkender antwoord, mijnheer Burnett kiest zijn gemalin natuurlijk met zorg en na een strenge selectieprocedure, dus kan het antwoord bijna alleen maar STING zijn.
Over welke band gaat het?quote:has stated that the members of
bonded over a shared love of the music of Afrobeat, and said in an interview that the debut album was "the product of getting together, getting wasted and listening to Fela Kuti".
Oh fijn, net als ik Arrested Development wil gaan zeggenquote:
Thom Yorke?quote:Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik moet zo weg dus ik blijf even doorgaan met hints.
De leden:
TY
F
NG
MR
JW
robdriessen +1quote:Op maandag 15 april 2013 16:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Thom Yorke?
Atoms for Peace?? Nee toch?
quote:B-side: "He Who Picks a Rose"
Released: June 10, 1970
Format: 7" single
Recorded: Hitsville USA (Studio A); spring 1970
Genre: Psychedelic soul, funk
Length: 3:28
Label : Gordy (Gordy 7101)
Writer(s): Norman Whitfield, Barrett Strong
Producer: Norman Whitfield
Qua artiesten is er een directe link!quote:
quote:Whitfield first produced the song with The Temptations as the original vocalists. After Motown began receiving repeated requests to release it as a single, Whitfield re-recorded the song withas the vocalist, deciding to withhold the Temptations' version so as not to alienate their more conservative fans.
quote:The intro of the first trackplayed backwards reveals the repeated phrase "join us".[1] Musically, the album features the band's most progressive and diverse work compared to their previous releases
Mark +1quote:
bartrid +1quote:
quote:samples Time Zone's "The Wildstyle" and Butthole Surfers song "Sweat Loaf" from the album Locust Abortion Technician.
Prodigy lijkt aannemelijk, of The Shamen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:45 schreef bartrid het volgende:
Nummer van een Engelse dance act uit 1991.
Nee, geen van beidequote:Op dinsdag 16 april 2013 11:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Prodigy lijkt aannemelijk, of The Shamen?
Ook niet. Deze broers maken nog steeds muziek en qua titel een vervolgvraag.quote:
n00biedoobiedoo +1quote:
Z + 1quote:
En metquote:
Prima .quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:41 schreef WeezerButler het volgende:
Dubliners - Liverpool
Counting Crows - Omaha
Randy Newman - Birmingham
Gruppo Sportivo - Tokyo
Michelle Shocked - Anchoridge
The Clash - London
Ben Folds - Adelaide
The Byrds - Boston
R.E.M. - Houston
Coldplay - Amsterdam
Sufjan Stevens - Chicago
Gene Pitney - Tulsa
David Bowie - Detroit
Cheryl Crow - Las Vegas
Chuck Berry - Memphis
Moest ik even opzoeken, maarquote:Op woensdag 17 april 2013 09:06 schreef Burnett het volgende:
Gokje op de rechter op de eerste foto: Dirk Remelink
Dat niet, maar je komt in de buurt...quote:Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef pipster het volgende:
Doe ik een gok op de introtune van Studio Sport als één van de blazers.
Jij kent er zeker meer waar hij bekend mee is geworden...quote:Op woensdag 17 april 2013 09:59 schreef cafca het volgende:
Ik denk aan Rein van den Broek, maar ik ken maar 2 nummers van hem...
Ik ken zijn twee (voor mij) bekendste nummers, en ik weet van welke band hij deel uitmaakte, daar ken ik 1 nummer van.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kent er zeker meer waar hij bekend mee is geworden...
OK, kom maar op met die 3 dan...quote:Op woensdag 17 april 2013 10:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken zijn twee (voor mij) bekendste nummers, en ik weet van welke band hij deel uitmaakte, daar ken ik 1 nummer van.
En al die andere Ekseption hits/songs (Air, Tocata, Adagio, etc. etc.)...quote:Op woensdag 17 april 2013 10:59 schreef cafca het volgende:
Beethoven's Fifth ( met Ekseption)
Trumpet's Cross
Tarantuella
En er zit 1 jaar verschil tussen.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:16 schreef MadMaster het volgende:
Ook die komt vaak voorbij bij Radio Tour.
Ritme is wel zo goed als gelijk en verder is het veel...euh...trompet.
Wat was de naam van deze tour?quote:In 1987, David Bowie embarked on TheTour in support of the album Never Let Me Down alongside famed guitarist Peter Frampton.[1] The tour was named after the album track
Bowie claimed that at the time, performing on this tour was the most fun he'd ever had on tour because it was the "most inventive" tour he'd ever been involved with.
Although not received well by critics at the time, the show laid groundwork for more theatrical rock events in years to come. In 1991 Bowie said "The Stones' show, Prince's show, Madonna's show... all of them have benefited from this tour."
n00biedoobiedoo +1quote:
quote:Let's sway
you could look into my eyes
Let's sway under the moonlight,
this
Hitje, dacht ik, maar blijkt toch geen top 40 te zijn geweest.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben die een grootste hit gehad dan?
Die grote tour ervoorquote:
Dead Moon ?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef cafca het volgende:
Fred Cole
Toody Cole
Andrew Loomis
Welke band?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dead Moon ?
Ik moet helaas weg.
Welke bekroonde journalist had deze band op zijn huwelijk ?Met jou kennis der muziekgeschiedenis is ook niets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tong80 +1
Wat van wie?quote:Street's like a jungle
So call the police
Volgens mij weet ik er maar twee, die vermoedelijk iedereen weet. Dus ik laat hem lopen voor de Oasis-fans.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Girls & Boys was de enige top 40-hit van Blur in Nederland. Eeuwige concurrent Oasis heeft echter wel vijfmaal de top 40 gehaald, welke vijf nummers hebben dat gehaald?
Geen slechte gok, maar de laatste twee zijn allebei vijf jaar na hun laatste hit...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef Arn0 het volgende:
Vooruit dan, wilde gok:
Wonderwall
Don't Look Back In Anger
Live Forever Tipparade
The Importance of Being Idle Tipparade
Lyla Tipparade
Dus nu hebben we:quote:Op woensdag 17 april 2013 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Whatever Tipparade
Champagne Supernova
Roll With It
D'you know what I mean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga nu, als jullie hem willen parkeren mag dat. Want (terecht) niemand houdt hier blijkbaar van Oasis.
Daar gaat ie weer, die n00biedoobiedoo +1quote:
Patrick hernandez ?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van welke discoartiest kennen we de floorfillers 'Dance Across the Floor' en 'Spank'?
Mark + 1quote:
Welke ster danste ooit in de begeleidingsgroep van Patrick Hernandez?quote:
Madonnaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Welke ster danste ooit in de begeleidingsgroep van Patrick Hernandez?
Kut ik weet het maar kom er niet op.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Welke ster danste ooit in de begeleidingsgroep van Patrick Hernandez?
Yepquote:
Dat was in the Breakfast Club, die later nog een hit scoorde met 'Right on Track'quote:
Oh, ik zie nu dat ze zelf ook mede-producer was. Dat wist ik niet, maar dat kan ik niet fout rekenen, vrees ik.quote:
Jawel dusquote:
Of de Thin White Duke, of Les Rhythmes Digitales, of Paper Faces..quote:Op donderdag 18 april 2013 11:59 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Juist, zo noemt ie zichzelf ook wel.
Het schijnt dat ze zelfs op het album heeft geplaybackt...quote:Op donderdag 18 april 2013 12:00 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nouja, Madonna krijgt zelf ook credits als producer. In hoeverre ze daar aan heeft bijgedragen, vraag ik me dan weer af...
[/F5]quote:Advertise to lonely eyes
bartrid + 1quote:
En zelfs dat valt te betwistenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
bartrid + 1
Vanwege Sam net randje MUZ
quote:It is the third single from her eponymous album and achieved a great success in many countries, including Spain, Switzerland, France and Italy, where it was a number-one single.
n00bieboobiedoo +1quote:
quote:Ik heb nooit leren zwemmen maar toch gaat ik in zee
Ik blijf ten alle tijden drijven op die twee
belsen + 1quote:Op donderdag 18 april 2013 12:22 schreef belsen het volgende:
André van Duin - 'k Heb hele grote bloemkolen.
Welk nummer van wie is dit?quote:Rampen bedreigen 't menselijk leven
Waar zijn geloof, hoop en liefde gebleven
Gif in de bodem, lawaaiige buren
Buien en lagere temperaturen
Libanon, El Salvador, Suriname
Weekbladen, roddel en etherreclame
Degeneratie en makelaardij
Heel onze wereld wordt een woestenij
Knolraap en lof schorseneren en prei - Drs P.quote:
Gambolputty +1quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Knolraap en lof schorseneren en prei - Drs P.
Weapon of Choice - Fatboy Slim (en Bootsy Collins!)quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Gambolputty het volgende:
Uit welk nummer van wie?
Walk without rhythm, it won't attract the worm
Walk without rhythm, and it won't attract the worm
Walk without rhythm, and it won't attract the worm
if you walk without rhythm (uh), you never learn, yeah
n00biedoobiedoo +1quote:Op donderdag 18 april 2013 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Housemartins
Beats International
Mighty Dub Katz
Freakpower
BPA
Rob is 48 gewordenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Rob is vandaag 52 jaar geworden, had dat dan gevraagd...![]()
Peavey?
Ja, maatje Fred Siebelink was onlangs 52 geworden, was al gecorrigeerd...quote:Op donderdag 18 april 2013 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Rob is 48 geworden
edit: miste de edit
en genoemde merken zijn niet goed
Marshall?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier zien jullie een foto:
[ afbeelding ]
en jullie voelen 'm natuurlijk al aankomen, hier kan maar 1 vraag op volgen:
Welk merk basversterker staat er op de achtergrond?
Ro, Land?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook niet!
Mocht E.T. weer eens terug willen komen naar aarde voor een reunie, zou deze naam een prima commando zijn voor het ruimteschip.
pipster + 1quote:
Misdemeanorquote:
Wat hoort er op dequote:Birth name: Elliot John Gleave
Also known as
Born: 20 June 1982 (age 30)
Origin: Fulham, London, England
Genres: Alternative hip-hop, electro house, Eurodance, British hip hop, dubstep, EDM, electronica
Occupations: Vocalist, rapper, singer-songwriter
Instruments: Vocals, synthesizer
Years active: 2004 – present
quote:
quote:
RobDriessen +1quote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weapon of Choice - Fatboy Slim (en Bootsy Collins!)
BlueChicagoMoon +1quote:
Tiesto kan ik wel goedrekenen, al is dat slechts een albumtrack. pipster +1quote:Op donderdag 18 april 2013 16:25 schreef pipster het volgende:
Nou in het kader van de kruisbestuiving Dizzee Rascal werkte dan weer samen met Tiesto en Armand van Helden.
Antwoord: Tiesto; Armand van Helden
Maar heb stiekem het idee dat ik een paar inkoppers mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |