De Voice duurt nog wel een half jaar of jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle liedjes van vanavond. Gewoon omdat het kan.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
FreshK*t weer een nummer waarbij je niet hoeft te zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle liedjes van vanavond. Gewoon omdat het kan.![]()
Nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hè, ik vind die Yes-R zo sympathiek als de pest
Voel je voorhoofd eens?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hè, ik vind die Yes-R zo sympathiek als de pest
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle liedjes van vanavond. Gewoon omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ja ik schreef toch een uur of wat geleden dat hij en Do me niet irriteren?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]Nadat Lucie Silvas het heeft gezongen denkt iedereen het te kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iedereen die denkt dat dit nummer origineel is met het hele orkest... en denken dat na te kunnen doen... ophangen!quote:
Tussen "niet irriteren" en "sympathiek" zit best wel een verschilquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik schreef toch een uur of wat geleden dat hij en Do me niet irriteren?
Teletekst 888 of 222 misschien?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker karaokeavondje.... ik mis alleen de tekst onderin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |