Goede 12e man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, zie het verband niet echt tussen het aanblijven van Schreuder en de transfer van Chery. Lijkt me ook niet dat Chery naar Twente gaat.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je daar lang naar moeten zoeken?
Mee eens. Lijkt me toch een aardig lastige wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Je zult maar op de laatste speeldag naar de Euroborg moeten.
Als Ajax morgen van PSV wint, gaan ze met vier punten voorsprong naar de euroborg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Hun 'opmars' maakt een plek in de play-offs tenminste nog wel enigszins spannend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Ja, maar daar hoef je niet vanuit te gaan. Wat mij betreft kan het beide kanten uitgaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax morgen van PSV wint, gaan ze met vier punten voorsprong naar de euroborg.
Ik zie PSV niet als een bedreiging.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoef je niet vanuit te gaan. Wat mij betreft kan het beide kanten uitgaan.
Hier moet ik alsnog op reageren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich ook niet als Ajax tegen clubs als Roda JC scoort.
Dat is vrij normaal.
1-0quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Kut-NEC and kut-NAC. Blij dat ik die schijtwedstrijd niet aan heb staan.
Een echte supporterquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat bedoelde je met 'ook'? GGMM support Ajax hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Gsbrder is ook NEC-supporter, slimpie.
Hopen dat Platje snel scoort dan. Of is ie er al uit?quote:
Nee, die is er nog. Falkie is eruit voor George.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hopen dat Platje snel scoort dan. Of is ie er al uit?
Nou ja, ik lul ook maar wat. We hoeven er natuurlijk niet vanuit te gaan dat uitgerekend hij scoort.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, die is er nog. Falkie is eruit voor George.
Dus een Twente fan mag niet juichen voor een goal van zijn ploeg tegen Ado, maar jij wel voor een goa...quote:
Jij gaat het nog moeilijk krijgen voor de klas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus een Twente fan mag niet juichen voor een goal van zijn ploeg tegen Ado, maar jij wel voor een goa...
Ik ben in de war.
Jawel. En dan terugkomenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kut. Hoop niet dat het 3-0 wordt.
Sowieso, NEC-Nijmegen vind ik ook al hoogst verwarrend. Hij kijkt zijn eigen club niet. Prefereert de wedstrijd van concurrent Ado, maar vraagt hier wel om een samenvatting van Nec.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat het nog moeilijk krijgen voor de klas.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe krijgt Meijers geen rood.Wtf..
Heb jaren in Den Haag gewoond, en die wedstrijd van NEC is geloof ik geen zak aan. Althans, niet voor 'nekkers'quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, NEC-Nijmegen vind ik ook al hoogst verwarrend. Hij kijkt zijn eigen club niet. Prefereert de wedstrijd van concurrent Ado, maar vraagt hier wel om een samenvatting van Nec.
'Is geloof ik' dus dat weet je geeneens zeker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Heb jaren in Den Haag gewoond, en die wedstrijd van NEC is geloof ik geen zak aan.
NEC heeft niet gescoord. Ben dus redelijk pissed off. Bij een goal had ik het wel opgezet, hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Is geloof ik' dus dat weet je geeneens zeker?
Nee, want hij kijkt niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Is geloof ik' dus dat weet je geeneens zeker?
Nec ook op jou. Wat een waardeloze 'fan' ben jijquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
NEC heeft niet gescoord. Ben dus redelijk pissed off.
Ja, ga lekker oordelen over mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nec ook op jou. Wat een waardeloze 'fan' ben jij
Ik veroordeel je zelfs.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:32 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, ga lekker oordelen over mij.Ik ben al jaren fan, en ook in slechte tijden. Heb er nu gewoon geen trek in want ik had er ook geld op.
Raar maar waarquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem ben je het met mij eens. Dat kan niet anders
Mwah, als ik elke NEC-supporter zou veroordelen die de uitwedstrijden niet kijkt, zit ik de hele tijd boos in het stadion. Daarnaast kijkt ook niet elke Ajax- of Feyenoordfan alle uitwedstrijden live. Denk ik dan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want je moet elke kutwedstrijd maar gewoon slikken alsof je team lekker speelt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het alternatief Ado - Twente is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Want je moet elke kutwedstrijd maar gewoon slikken alsof je team lekker speelt?Grow up.
Nee hoor. Heb NEC nog een gigantische kans zien verprutsen in de eerste helft. Mijn gevoel over deze wedstrijd blijkt gewoon terecht.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het alternatief Ado - Twente is?
Uh, ja. Daarbij keek je ook niet bij een stand van 0-0, sterker nog je hebt helemaal niet gekeken gezien het feit dat je er niet zeker over was.
Zo ken ik er nog wel paar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:37 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb NEC nog een gigantische kans zien verprutsen in de eerste helft. Mijn gevoel over deze wedstrijd blijkt gewoon terecht.
Ik ging ervan uit van wel, en als dit niet het geval is kan ik hier met mijn hoofd niet bij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, als ik elke NEC-supporter zou veroordelen die de uitwedstrijden niet kijkt, zit ik de hele tijd boos in het stadion. Daarnaast kijkt ook niet elke Ajax- of Feyenoordfan alle uitwedstrijden live. Denk ik dan.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel paar.
en om terug te komen op.
[..]
Ik ging ervan uit van wel, en als dit niet het geval is kan ik hier met mijn hoofd niet bij.
heeft hij al gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
jezus scheids, trek een keer geel dan..
Hartstikke bedankt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:50 schreef Rickazio het volgende:
Primeur Heracles: Het was de eerste keer dat de Almeloërs er in eigen stadion niet in slaagden te scoren.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)gen-FC-Groningen.htm
Ze hebben een trainer met inzicht nodig, iemand als Stief zou wel wat voor ze zijn.quote:
Jij met je Twentehaatquote:
Twentewedstrijden zijn over het algemeen nooit interessant. Deze wedstrijd is daar een perfect voorbeeld van, de laatste wedstrijd van Twente die interessant was, was PSV - Twente 2-6.quote:
Jij volgt overduidelijk nooit wedstrijden van Twente.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twentewedstrijden zijn over het algemeen nooit interessant. Deze wedstrijd is daar een perfect voorbeeld van, de laatste wedstrijd van Twente die interessant was, was PSV - Twente 2-6.
Dan kijk je niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twentewedstrijden zijn over het algemeen nooit interessant. Deze wedstrijd is daar een perfect voorbeeld van, de laatste wedstrijd van Twente die interessant was, was PSV - Twente 2-6.
Ga jij eigenlijk in Enschede wonen?quote:
Lost Markje morgen wel weer opquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Holla begint wel een bedreiging voor Van Bommel te worden in het kaarten klassement.
Dat zal Van Bommel willen voorkomen, die gaat voor een snelle rode kaart morgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Holla begint wel een bedreiging voor Van Bommel te worden in het kaarten klassement.
Uh, oké?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij volgt overduidelijk nooit wedstrijden van Twente.Denken dat je verstand hebt van de club en dan met zo'n domme reactie komen.
Hij heeft wel een punt hoor, Twente speelt/speelde ruim een jaar afbraakvoetbal onder Stief, het was ook vaak gewoon niet om aan te zienquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij volgt overduidelijk nooit wedstrijden van Twente.Denken dat je verstand hebt van de club en dan met zo'n domme reactie komen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
2e helft hopelijk beter, oprollen die tokkie hagenezen.
Bornequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk in Enschede wonen?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal Van Bommel willen voorkomen, die gaat voor een snelle rode kaart morgen.
Alles buiten de top 4 is slaapverwekkend de laatste tijd ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
ik moet zeggen dat ik de laatste weken erg moeite heb met andere wedstrijdjes in de eredivisie kijken
het komt in de verste verte niet in de buurt van het niveau van ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |