Nou ja, ik lul ook maar wat. We hoeven er natuurlijk niet vanuit te gaan dat uitgerekend hij scoort.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, die is er nog. Falkie is eruit voor George.
Dus een Twente fan mag niet juichen voor een goal van zijn ploeg tegen Ado, maar jij wel voor een goa...quote:
Jij gaat het nog moeilijk krijgen voor de klas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus een Twente fan mag niet juichen voor een goal van zijn ploeg tegen Ado, maar jij wel voor een goa...
Ik ben in de war.
Jawel. En dan terugkomenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kut. Hoop niet dat het 3-0 wordt.
Sowieso, NEC-Nijmegen vind ik ook al hoogst verwarrend. Hij kijkt zijn eigen club niet. Prefereert de wedstrijd van concurrent Ado, maar vraagt hier wel om een samenvatting van Nec.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat het nog moeilijk krijgen voor de klas.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe krijgt Meijers geen rood.Wtf..
Heb jaren in Den Haag gewoond, en die wedstrijd van NEC is geloof ik geen zak aan. Althans, niet voor 'nekkers'quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, NEC-Nijmegen vind ik ook al hoogst verwarrend. Hij kijkt zijn eigen club niet. Prefereert de wedstrijd van concurrent Ado, maar vraagt hier wel om een samenvatting van Nec.
'Is geloof ik' dus dat weet je geeneens zeker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Heb jaren in Den Haag gewoond, en die wedstrijd van NEC is geloof ik geen zak aan.
NEC heeft niet gescoord. Ben dus redelijk pissed off. Bij een goal had ik het wel opgezet, hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Is geloof ik' dus dat weet je geeneens zeker?
Nee, want hij kijkt niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Is geloof ik' dus dat weet je geeneens zeker?
Nec ook op jou. Wat een waardeloze 'fan' ben jijquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:30 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
NEC heeft niet gescoord. Ben dus redelijk pissed off.
Ja, ga lekker oordelen over mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nec ook op jou. Wat een waardeloze 'fan' ben jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |