Goede 12e man.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, zie het verband niet echt tussen het aanblijven van Schreuder en de transfer van Chery. Lijkt me ook niet dat Chery naar Twente gaat.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je daar lang naar moeten zoeken?
Mee eens. Lijkt me toch een aardig lastige wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Je zult maar op de laatste speeldag naar de Euroborg moeten.
Als Ajax morgen van PSV wint, gaan ze met vier punten voorsprong naar de euroborg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Hun 'opmars' maakt een plek in de play-offs tenminste nog wel enigszins spannend.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Ja, maar daar hoef je niet vanuit te gaan. Wat mij betreft kan het beide kanten uitgaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax morgen van PSV wint, gaan ze met vier punten voorsprong naar de euroborg.
Ik zie PSV niet als een bedreiging.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoef je niet vanuit te gaan. Wat mij betreft kan het beide kanten uitgaan.
Hier moet ik alsnog op reageren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich ook niet als Ajax tegen clubs als Roda JC scoort.
Dat is vrij normaal.
1-0quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Kut-NEC and kut-NAC. Blij dat ik die schijtwedstrijd niet aan heb staan.
Een echte supporterquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat bedoelde je met 'ook'? GGMM support Ajax hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Gsbrder is ook NEC-supporter, slimpie.
Hopen dat Platje snel scoort dan. Of is ie er al uit?quote:
Nee, die is er nog. Falkie is eruit voor George.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hopen dat Platje snel scoort dan. Of is ie er al uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |