SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wel kijken. Moeten tegen de eerste uit de poule en wij staan 2equote:
Waarom zou jij uberhaupt je wekker zetten?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat nu eindelijk eens niet!
Ultra jonguh!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar wel kijken. Moeten tegen de eerste uit de poule en wij staan 2e
[..]
Waarom zou jij uberhaupt je wekker zetten?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou jij uberhaupt je wekker zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ultra jonguh!!![]()
Ik ga morgen ook voetballen kijken, gaat spannend worden. Voor die tijd Roy even blokken overal
O ja, Ajax - PSV. PSV gaat winnen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ultra jonguh!!![]()
Ik ga morgen ook voetballen kijken, gaat spannend worden. Voor die tijd Roy even blokken overal
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet?Je hebt geen werk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik niet wil dat jij vervelend gaat doenquote:
Klootzakquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, Ajax - PSV. PSV gaat winnen natuurlijk
0-0quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, Ajax - PSV. PSV gaat winnen natuurlijk
Geen wekker zetten =/= bankhangen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik de hele dag maar zit te bankhangen
Ik verwacht een 3-2 voor onsquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat jij vervelend gaat doen
[..]
Klootzak
strawberry cheesequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt.
Ga ik zo ook even pakken denk ik. Wat voor ijs heb je?
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat jij vervelend gaat doen
[..]
Klootzak
Maar waarom zet ik volgens jou dan wel de wekker denk je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen wekker zetten =/= bankhangen.
Zal ik bij jou eens een bal afdraaien?quote:
Omdat jij geniet van verlies van Ajaxquote:
Dat vroeg ik aan jou.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom zet ik volgens jou dan wel de wekker denk je?
Uhm... neequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik bij jou eens een bal afdraaien?
En ik vroeg waarom. Maar laat maar, als je van die ontwijkende antwoorden geeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zet dus wel de wekker elke dag, wat is daar zo gek aan?
Ik hoop op een gelijkspelquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij geniet van verlies van Ajax
Spannend?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm... neeHoudt de competitie tenminste een beetje spannend
Jullie kunnen ons dit weekend toch niet inhalenquote:
Het is duidelijk dat wij over een maand op de coolsingel staanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spannend?
Het was bij aanvang seizoen al duidelijk dat Ajax kampioen zou worden hoor, weinig spannend aan dus
Waarom staat Ajax maar 3 punten voor dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spannend?
Het was bij aanvang seizoen al duidelijk dat Ajax kampioen zou worden hoor, weinig spannend aan dus
Hoop jequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat wij over een maand op de coolsingel staan
De tegenstanders hoop geven en die vervolgens bruut afpakken natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom staat Ajax maar 3 punten voor dan?
Is goed hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik vroeg waarom. Maar laat maar, als je van die ontwijkende antwoorden geeft.
Van PSV?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De tegenstanders hoop geven en die vervolgens bruut afpakken natuurlijk
Heb ik een rel gemist?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Huppel, ben je alweer een beetje bedaard naar je uitbarsting van laatst?
Hoiquote:
Uhm je kan alleen met helm op kijken naar een motor?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
KutIk kan nog helemaal niet op zoek naar een andere motor, ik moet eerst een nieuwe helm kopen
Motor moet wel bij je helm passen hequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Uhm je kan alleen met helm op kijken naar een motor?
Helm is maar 2 keer per jaar te koop?
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
En bij zn handtas?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Motor moet wel bij je helm passen he
Mwoahquote:
Nah, dat niet, maar ik wil wel graag een proefritje maken uiteraard.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Neuh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Motor moet wel bij je helm passen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |