Uhm... neequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik bij jou eens een bal afdraaien?
En ik vroeg waarom. Maar laat maar, als je van die ontwijkende antwoorden geeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zet dus wel de wekker elke dag, wat is daar zo gek aan?
Ik hoop op een gelijkspelquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij geniet van verlies van Ajax
Spannend?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm... neeHoudt de competitie tenminste een beetje spannend
Jullie kunnen ons dit weekend toch niet inhalenquote:
Het is duidelijk dat wij over een maand op de coolsingel staanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spannend?
Het was bij aanvang seizoen al duidelijk dat Ajax kampioen zou worden hoor, weinig spannend aan dus
Waarom staat Ajax maar 3 punten voor dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spannend?
Het was bij aanvang seizoen al duidelijk dat Ajax kampioen zou worden hoor, weinig spannend aan dus
Hoop jequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat wij over een maand op de coolsingel staan
De tegenstanders hoop geven en die vervolgens bruut afpakken natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom staat Ajax maar 3 punten voor dan?
Is goed hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik vroeg waarom. Maar laat maar, als je van die ontwijkende antwoorden geeft.
Van PSV?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De tegenstanders hoop geven en die vervolgens bruut afpakken natuurlijk
Heb ik een rel gemist?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Huppel, ben je alweer een beetje bedaard naar je uitbarsting van laatst?
Hoiquote:
Uhm je kan alleen met helm op kijken naar een motor?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
KutIk kan nog helemaal niet op zoek naar een andere motor, ik moet eerst een nieuwe helm kopen
Motor moet wel bij je helm passen hequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Uhm je kan alleen met helm op kijken naar een motor?
Helm is maar 2 keer per jaar te koop?
Leuke avond gehad?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
En bij zn handtas?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Motor moet wel bij je helm passen he
Mwoahquote:
Nah, dat niet, maar ik wil wel graag een proefritje maken uiteraard.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Neuh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Motor moet wel bij je helm passen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |