SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Malki scoort eerst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer zal Bony de 0-1 maken?
Ik ga voor minuut 24Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik prefereer de 15e minuut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer zal Bony de 0-1 maken?
Ik ga voor minuut 24![]()
Waarom doet Davids mee??
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Mighty Mikequote:![]()
![]()
Ik zal wel wat gemist hebben, maar waarom heeft van Aanholt een bril op? (Sorry als ik naam verkeerd heb)Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
scheurtje in het oog.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:51 schreef MrStock het volgende:
Ik zal wel wat gemist hebben, maar waarom heeft van Aanholt een bril op? (Sorry als ik naam verkeerd heb)![]()
Definitief nodig of kan het 'genezen'?quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Niet normaal? Dit zie ik als subtiele bash.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
Als je geen normale TT kan verzinnen, hunt dan niet.![]()
Vitesse onder druk.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Wel als je naa..... nee laat maar. Gelukkig niet :-)quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:01 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar geen beelden vanNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Amen to thatquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:02 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wel als je naa..... nee laat maar. Gelukkig niet :-)
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Je bent zelf een brood.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roda heeft Brood, Vitesse heeft... Rutten![]()
Roda dringt aan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als Vitesse wint is het wel heel goed voor mijn punten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Zonde, Vitesse heeft de hele tijd maar weinig kansen nodig om te scoren.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij kwam een beetje neer als
[ afbeelding ]Mooi gifje, ik had alleen nog de foto's gezien.
Schwalbereddingquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Vitesse wordt kampioen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barcelona heeft Valdes, Vitesse heeft... Velthuizen.quote:![]()
![]()
Volgende week laatste moeilijke wedstrijd. Laatste drie wedstrijden halen ze 9 punten. Dus nu winnen verhoogt de kans.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:
Ik durf ook te stellen dat hier verliezen de kans verkleint.
Maar je weet dat Ajax 4 punten moet verspelen wil Vitesse er over heen gaan?![]()
Ajax morgen de laatste moeilijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgende week laatste moeilijke wedstrijd. Laatste drie wedstrijden halen ze 9 punten. Dus nu winnen verhoogt de kans.![]()
Nee. Heerenveen en Groningen zijn lastig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ajax morgen de laatste moeilijke wedstrijd.![]()
![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Je kan er van winnen, je kan er van verliezen, die zijn niet te peilen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Heerenveen en Groningen zijn lastig.![]()
Sinds wanneer is Groningen lastig?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
![]()
Groningen stelt weinig voor met Maaskantquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
![]()
als trainer.
Nee, maar ik vond het ook zo arrogant om weer te herhalen dat Ajax kampioen wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je riep altijd dat PSV echt niet kampioen kan worden![]()
Een topic vol met haters rood/witten, gun Vitesse ook eens 1 jaartje succes. Volgend jaar is Bony weg en dan is het feest waarschijnlijk voorbij.
Anonieme tievesclown![]()
Groningen is Groningen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan er van winnen, je kan er van verliezen, die zijn niet te peilen.![]()
Je zal er maar mee vergeleken worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maaskant is een lastige man.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze gaan boven op de ajax supporters zitten zie ik, slim!quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
en dan Vitesse tegen FC Bayern in de CL en dan staan we voor schut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Crimyclown het volgende:
Een topic vol met haters rood/witten, gun Vitesse ook eens 1 jaartje succes. Volgend jaar is Bony weg en dan is het feest waarschijnlijk voorbij.
Hoera![]()
Weet ik, die kunnen zo slecht met de druk omgaan dat ze daarna gegarandeerd nog een keer punten laten liggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor. Als PSV wint, is alles open.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan Vitesse tegen FC Bayern in de CL en dan staan we voor schut.
Hoera.
Anonieme tievesclown![]()
Als rood/groen/zwarte zeg ik "Neequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Crimyclown het volgende:
!"
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
PSV verliest nog wel punten, ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, die kunnen zo slecht met de druk omgaan dat ze daarna gegarandeerd nog een keer punten laten liggen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Amen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan Vitesse tegen FC Bayern in de CL en dan staan we voor schut.
HoeraIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik heb er nog eens de richtlijnen van VBL op nagelezen, en daar staat dat er fatsoenlijk met mensen om moet worden gegaan. Als men mij een kankerhomofiel zou noemen, ach ja, maar vergeleken worden met Robert Maaskant ...quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zal er maar mee vergeleken worden.![]()
![]()
Lekker degraderen dat Roda. Ik zal ze niet missen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Gratis 3 punten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV moet volgende week tegen AZ. Spannend![]()
Hopen dat Altidore het op zijn heupen krijgt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV moet volgende week tegen AZ. SpannendNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Er zullen ook wel zware sancties op staan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens de richtlijnen van VBL op nagelezen, en daar staat dat er fatsoenlijk met mensen om moet worden gegaan. Als men mij een kankerhomofiel zou noemen, ach ja, maar vergeleken worden met Robert Maaskant ...Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik geloof dat als PSV kampioen wordt AZ dan automatisch als bekerfinalist in europa zit. Ik weet het niet zeker.quote:![]()
Dan moeten ze morgen wel winnen tegen Utrecht anders moeten ze zeker voluit gaan tegen PSV.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als PSV bij de eerste 2 eindigt, ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat als PSV kampioen wordt AZ dan automatisch als bekerfinalist in europa zit. Ik weet het niet zeker.![]()
Als AZ morgen wint, en de uitslagen wat gunstig vallen op andere velden doet AZ nog mooi mee voor een playoffs ticket in de EL.quote:![]()
Laat ze dat maar doen dan. Puntverlies voor PSV en dan buttrape in de finale. Hebben ze ook geen europees voetbalquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan moeten ze morgen wel winnen tegen Utrecht anders moeten ze zeker voluit gaan tegen PSV.![]()
![]()
PSV moet nog tegen Ajax, AZ en Twente.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen alhoewel ik hun programma niet ken.
En hebben er al moeite mee om van Willem II te winnen.![]()
ajax thuisquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen alhoewel ik hun programma niet ken.
az uit
groningen thuis
nec thuis
twente uit![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Verbeek is een winnaar, die staat dat niet toe.![]()
Voor een wedstrijd tegen Twente zou ik voor PSV automatisch 3 punten noteren. Je moet wel heel slecht zijn als je dat verliest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV moet nog tegen Ajax, AZ en Twente.![]()
donderdag Hemelvaartsdag vlak voor de laatste competitierondequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef Crimyclown het volgende:
Wanneer is die bekerfinale eigenlijk?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Dat kan AZ wel vergeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als AZ morgen wint, en de uitslagen wat gunstig vallen op andere velden doet AZ nog mooi mee voor een playoffs ticket in de EL.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dank, even vrijregelen van werk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
donderdag Hemelvaartsdag vlak voor de laatste competitierondeAnonieme tievesclown![]()
Alleen zijn team niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Verbeek is een winnaar, die staat dat niet toe.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Tegen betere teams.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En in die play-offs, dan moet je eerst nog maar een paar potjes tot eind mei zien te winnen.![]()
Ze verloren zelfs tegen VVV thuisquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Hun schema
utrecht thuis
psv thuis
heerenveen uit
pec zwolle thuis
willem II uit![]()
Uh, oké.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze verloren zelfs tegen VVV thuis![]()
Uh, oké.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en 2 helften zijn nooit hetzelfde.![]()
Ook niet bij een palindroom?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en 2 helften zijn nooit hetzelfde.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Hun spel is er niet beter op geworden, ik denk dat ze net boven de nacompetitieplaatsen eindigen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Hun schema
utrecht thuis
psv thuis
heerenveen uit
pec zwolle thuis
willem II uitOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als je niet schiet, dan kun je niet scoren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en je moet scoren om te winnen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat valt gemakkelijk te verklaren aan de hand van het volgende filmpjequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:30 schreef ValHallen het volgende:
Vitesse voelt als een grotere bedreiging aan dan PSV, ze winnen hun wedstrijdjes wel erg makkelijk.
![]()
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Vitesse een concurrent voor de titel is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:30 schreef ValHallen het volgende:
Vitesse voelt als een grotere bedreiging aan dan PSV, ze winnen hun wedstrijdjes wel erg makkelijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Fred weet het welquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt gemakkelijk te verklaren aan de hand van het volgende filmpje![]()
![]()
Dat is ook het gevaarlijke, je hebt het amper door maar ze staan er wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Vitesse een concurrent voor de titel is.![]()
Thx to mr Merab en maasbert schouten niet te vergeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Vitesse een concurrent voor de titel is.![]()
![]()
Je hoort er inderdaad niemand over, maar ze winnen stilletjes wel hun wedstrijdjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook het gevaarlijke, je hebt het amper door maar ze staan er wel.![]()
Even een pilletje onder de tong om rustig te blijven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
pfffew even bijkomen van dit spektakelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als ze de 0 houden is het voor mij ook aardig goed, ik heb Kashia uit de verdediging en Velthuizen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Bony heeft één assist gegeven als het goed is? Naja met hem loop ik toch niet in of uit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb Velthuizen, Kashia, Van Ginkel en Bony.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ooier zegt wel dat dingen hem zelf ook zijn overkomen, dat heb ik Lambiek nog nooit horen zeggen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij is bang dat Zlatan zijn analyse mogelijk niet goed keurt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ooier zegt wel dat dingen hem zelf ook zijn overkomen, dat heb ik Lambiek nog nooit horen zeggen.![]()
ooooooooooooooooooooooowquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf Tessa Crombach![]()
De echte dan he. Niet die uit de reconstructie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf Tessa Crombach![]()
[quote]Op zaterdag 13 april 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC - NEC is ook bezig, dat u het weet.
Dank u...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Die uit de reconstructie is knap.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De echte dan he. Niet die uit de reconstructie.
De echte is nogal dikkig.![]()
![]()
zeg het gewoon maar, vies dik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die uit de reconstructie is knap.
De echte is nogal dikkig.![]()
Ekte liefde tussen Boon en Havenaar?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
En Van Ginkel geel, de eikel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bony doneert ons vandaag
Doelpunt +3
Winst +3
Assist +2
Basisplaats +2
----------------------------+
10 punten.![]()
Lullige kaart wel, Liesveld heeft voor ergere dingen deze wedstrijd niet gefloten.quote:Anonieme tievesclown![]()
Die Reis, veel geblesseerd of gewoon op de bank? Leek me een gruwelijk talent bij PSV...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Afkickkliniek kan ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:02 schreef MrStock het volgende:
Die Reis, veel geblesseerd of gewoon op de bank? Leek me een gruwelijk talent bij PSV...RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk niet dat hij nog zo fit wordt als dat hij eerst was.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:02 schreef MrStock het volgende:
Die Reis, veel geblesseerd of gewoon op de bank? Leek me een gruwelijk talent bij PSV...Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hmm, nouja, ik zat te denken aan de opvolger voor Bony.... Wellicht dat Vitesse die al in hun gelederen hadden...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog zo fit wordt als dat hij eerst was.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Hij moet wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Wat een Davids wannabe die kneus van Vitesse![]()
Net zei je nog 3quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Al heb ik maar 1 speler van Vitesse.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
Tegendoelpunt Vitesse.![]()
AFCNiels Littlerabbit
Ik heb toch maar 1 Vitesse speler in de verdediging welke werkelijk speelt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
Tegendoelpunt Vitesse.![]()
AFCNiels Littlerabbit![]()
Volgende week is hij weer topfit aldus dokter Tanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog zo fit wordt als dat hij eerst was.![]()
Dat is waar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb toch maar 1 Vitesse speler in de verdediging welke werkelijk speelt.
Die andere speelt niet.![]()
quote:Je keeper heeft ook al veel punten gepakt.
Oh ja, dan is het positief.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk bij een ongeluk. Want Kalas krijgt nu ook geen punten.![]()
Sssstquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van der heijden maakte hands joh![]()
waar heeft die commentator last van? in elke zin hoor ik hem 5 keer bony roepen
tijd dat die negert oprot naar het buitenland![]()
Oh, Davy heeft weer eens met z'n aars gekeken. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van der heijden maakte hands joh![]()
![]()
Stoot dan ook gelijk maar door naar 4-3.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als Vitesse punten verspeelt ga ik gelijk m'n quote laten zien waarin ik zei dat Vitesse punten zou verspelen.
Mocht dit niet het geval zijn dan hou ik mij uiteraard akelig stil.![]()
Doe nog eens eentje maken Roda
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Ik ga er van uit dat vITVESSE onderuit gaat in de Kuipquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij prefereert je manager boven puntverlies van Vitesse?Laat ze er nog maar één scoren hoor
![]()
Gelukkig heb je je jinx goed opgelost.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
Als Vitesse punten verspeelt ga ik gelijk m'n quote laten zien waarin ik zei dat Vitesse punten zou verspelen.
Mocht dit niet het geval zijn dan hou ik mij uiteraard akelig stil.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wie is het nou?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat vITVESSE onderuit gaat in de KuipIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Is eigenlijk best wel een konijnennaamquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankzij de beste voetballer van Nederland HuppertsIf it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Dus omdat jij het verwacht is het zo? Ok... even wat inzetten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat vITVESSE onderuit gaat in de Kuip![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kom op Roda maak die 3-3!
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Waarom zou je daarop hopen, Feyenoord is toch kansloos aangezien ze morgen onderuit gaan in Waalwijk.quote:![]()
Erwin gaat het doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je daarop hopen, Feyenoord is toch kansloos aangezien ze morgen onderuit gaan in Waalwijk.![]()
Want de kans is grootquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat verklaart z'n boze ogen niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wellicht is het een hindoe![]()
Ik zie Roda niet nog eentje scoren.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat komt omdat je zo infantiel bent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere keer als ik ''kashia'' hoor, moet ik denken aan wizzy en woppy![]()
wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere keer als ik ''kashia'' hoor, moet ik denken aan wizzy en woppy![]()
De ekte bazen keken Cartoon Network.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit niet kennenGeen jeugd gehad of zo...
![]()
Ik had daar altijd hekel aan.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De ekte bazen keken Cartoon Network.![]()
Mond op mond, we doen het nu.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ik krijg wat ik wil van jou![]()
Wa slap zevere onderling, mooi da da kan.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Uh, ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen hij er in kwam wist de PSV verdediging het niet meer![]()
Het is wel waar.quote:Tenzij het 0-0 blijft natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:20 schreef debeterebob het volgende:
Bij Heracles zullen ook nog wel wat doelpunten vallen![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:20 schreef debeterebob het volgende:
Bij Heracles zullen ook nog wel wat doelpunten vallen![]()
![]()
Okéquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel waar.
[..]
Tenzij het 0-0 blijft natuurlijk.![]()
of het 1-0 of 0-1 wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel waar.
[..]
Tenzij het 0-0 blijft natuurlijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |