SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Malki scoort eerst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer zal Bony de 0-1 maken?
Ik ga voor minuut 24Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik prefereer de 15e minuut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer zal Bony de 0-1 maken?
Ik ga voor minuut 24![]()
Waarom doet Davids mee??
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Mighty Mikequote:![]()
![]()
Ik zal wel wat gemist hebben, maar waarom heeft van Aanholt een bril op? (Sorry als ik naam verkeerd heb)Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
scheurtje in het oog.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:51 schreef MrStock het volgende:
Ik zal wel wat gemist hebben, maar waarom heeft van Aanholt een bril op? (Sorry als ik naam verkeerd heb)![]()
Definitief nodig of kan het 'genezen'?quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Niet normaal? Dit zie ik als subtiele bash.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
Als je geen normale TT kan verzinnen, hunt dan niet.![]()
Vitesse onder druk.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Wel als je naa..... nee laat maar. Gelukkig niet :-)quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:01 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Gelukkig zijn daar geen beelden vanNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Amen to thatquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:02 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wel als je naa..... nee laat maar. Gelukkig niet :-)
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Je bent zelf een brood.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roda heeft Brood, Vitesse heeft... Rutten![]()
Roda dringt aan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als Vitesse wint is het wel heel goed voor mijn punten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Zonde, Vitesse heeft de hele tijd maar weinig kansen nodig om te scoren.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij kwam een beetje neer als
[ afbeelding ]Mooi gifje, ik had alleen nog de foto's gezien.
Schwalbereddingquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Vitesse wordt kampioen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barcelona heeft Valdes, Vitesse heeft... Velthuizen.quote:![]()
![]()
Volgende week laatste moeilijke wedstrijd. Laatste drie wedstrijden halen ze 9 punten. Dus nu winnen verhoogt de kans.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:
Ik durf ook te stellen dat hier verliezen de kans verkleint.
Maar je weet dat Ajax 4 punten moet verspelen wil Vitesse er over heen gaan?![]()
Ajax morgen de laatste moeilijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgende week laatste moeilijke wedstrijd. Laatste drie wedstrijden halen ze 9 punten. Dus nu winnen verhoogt de kans.![]()
Nee. Heerenveen en Groningen zijn lastig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ajax morgen de laatste moeilijke wedstrijd.![]()
![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Je kan er van winnen, je kan er van verliezen, die zijn niet te peilen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Heerenveen en Groningen zijn lastig.![]()
Sinds wanneer is Groningen lastig?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
![]()
Groningen stelt weinig voor met Maaskantquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
![]()
als trainer.
Nee, maar ik vond het ook zo arrogant om weer te herhalen dat Ajax kampioen wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je riep altijd dat PSV echt niet kampioen kan worden![]()
Een topic vol met haters rood/witten, gun Vitesse ook eens 1 jaartje succes. Volgend jaar is Bony weg en dan is het feest waarschijnlijk voorbij.
Anonieme tievesclown![]()
Groningen is Groningen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan er van winnen, je kan er van verliezen, die zijn niet te peilen.![]()
Je zal er maar mee vergeleken worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maaskant is een lastige man.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze gaan boven op de ajax supporters zitten zie ik, slim!quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
en dan Vitesse tegen FC Bayern in de CL en dan staan we voor schut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Crimyclown het volgende:
Een topic vol met haters rood/witten, gun Vitesse ook eens 1 jaartje succes. Volgend jaar is Bony weg en dan is het feest waarschijnlijk voorbij.
Hoera![]()
Weet ik, die kunnen zo slecht met de druk omgaan dat ze daarna gegarandeerd nog een keer punten laten liggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor. Als PSV wint, is alles open.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan Vitesse tegen FC Bayern in de CL en dan staan we voor schut.
Hoera.
Anonieme tievesclown![]()
Als rood/groen/zwarte zeg ik "Neequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Crimyclown het volgende:
!"
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
PSV verliest nog wel punten, ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, die kunnen zo slecht met de druk omgaan dat ze daarna gegarandeerd nog een keer punten laten liggen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Amen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan Vitesse tegen FC Bayern in de CL en dan staan we voor schut.
HoeraIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik heb er nog eens de richtlijnen van VBL op nagelezen, en daar staat dat er fatsoenlijk met mensen om moet worden gegaan. Als men mij een kankerhomofiel zou noemen, ach ja, maar vergeleken worden met Robert Maaskant ...quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zal er maar mee vergeleken worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |