SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Malki scoort eerst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer zal Bony de 0-1 maken?
Ik ga voor minuut 24Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik prefereer de 15e minuut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer zal Bony de 0-1 maken?
Ik ga voor minuut 24![]()
Waarom doet Davids mee??
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Mighty Mikequote:![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal wel wat gemist hebben, maar waarom heeft van Aanholt een bril op? (Sorry als ik naam verkeerd heb)Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
scheurtje in het oog.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:51 schreef MrStock het volgende:
Ik zal wel wat gemist hebben, maar waarom heeft van Aanholt een bril op? (Sorry als ik naam verkeerd heb)![]()
Definitief nodig of kan het 'genezen'?quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Niet normaal? Dit zie ik als subtiele bash.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
Als je geen normale TT kan verzinnen, hunt dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |