Als je niet schiet, dan kun je niet scoren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en je moet scoren om te winnen.
Dat valt gemakkelijk te verklaren aan de hand van het volgende filmpjequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:30 schreef ValHallen het volgende:
Vitesse voelt als een grotere bedreiging aan dan PSV, ze winnen hun wedstrijdjes wel erg makkelijk.
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Vitesse een concurrent voor de titel is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:30 schreef ValHallen het volgende:
Vitesse voelt als een grotere bedreiging aan dan PSV, ze winnen hun wedstrijdjes wel erg makkelijk.
Fred weet het welquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt gemakkelijk te verklaren aan de hand van het volgende filmpje
Dat is ook het gevaarlijke, je hebt het amper door maar ze staan er wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Vitesse een concurrent voor de titel is.
Thx to mr Merab en maasbert schouten niet te vergeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat Vitesse een concurrent voor de titel is.
Je hoort er inderdaad niemand over, maar ze winnen stilletjes wel hun wedstrijdjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook het gevaarlijke, je hebt het amper door maar ze staan er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |