Het zal niet voor niks zijn dat de dochter bij de vader woont, wie weet wat allemaal gebeurt is...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:16 schreef utrecht1970 het volgende:
En het is natuurlijk maar de vraag hoe zo'n meisje zich eronder voelt dat ze geen contact met mama heeft, terwijl ma wel 2 andere kids heeft.
Kan toch vrij pijnlijk voor haar zijn dit.
Misschien wist ze wel helemaal niet dat dat haar moeder was.
Toen Leandra postte over het 'oudste kind', ging ik ervanuit dat ze die gewoon uit de media had gehouden, maar er wel zelf voor zorgde eigenlijk...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het zal niet voor niks zijn dat de dochter bij de vader woont, wie weet wat allemaal gebeurt is...
Als moeder zijnde wil je toch contact hebben met je 1e kind??? Heel vaag allemaal...maarja het zal niet lang meer duren voordat we alles in de bladen kunnen lezen
Hoop ;t niet.. Dochterte is immers onschuldig en heeft hier niets mee te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het zal niet voor niks zijn dat de dochter bij de vader woont, wie weet wat allemaal gebeurt is...
Als moeder zijnde wil je toch contact hebben met je 1e kind??? Heel vaag allemaal...maarja het zal niet lang meer duren voordat we alles in de bladen kunnen lezen
Nee dat ze niet echt een'' moeder moeder'' was, had ik al door...met die andere kids van Boula zag/zie je haar ook zelden.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toen Leandra postte over het 'oudste kind', ging ik ervanuit dat ze die gewoon uit de media had gehouden, maar er wel zelf voor zorgde eigenlijk...
Ben benieuwd hoeveel Boula hiervan wist eigenlijk![]()
Nee voor haar dochter hoop ik het ook niet maarja je weet hoe het gaat...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoop ;t niet.. Dochterte is immers onschuldig en heeft hier niets mee te maken.
ja misschien wel, we zullen de komende tijd er nog genoeg over te weten komen denk ik....quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:39 schreef Starlie het volgende:
Misschien vind haar dochter het zelf ook wel best zo! Je weet niet wat het verhaal erachter is!
En dat weet jij omdat je daar geen foto's van ziet? Voorheen was ze echt enkel de vrouw van en totaal niet interessant voor de fotografen. Ze wordt alleen gefotografeerd als ze met Sylvie is en nu dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee dat ze niet echt een'' moeder moeder'' was, had ik al door...met die andere kids van Boula zag/zie je haar ook zelden.....
Ze functioneerde meer als personal assistant van sylvie afgelopen maanden..oftewel haar tassen dragen en deuren openhouden, naar en over Sylvie twitteren......het lag er gewoon te dik bovenop (bijna een obsessie) afgelopen maanden...je maakt me niet wijs dat hier niets achter zat.....
Ik denk dat die vacature inmiddels weer beschikbaar is
Ik zag haar bijna nooit met de kids, ja toevallig laatst ergens een fotootje.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je daar geen foto's van ziet? Voorheen was ze echt enkel de vrouw van en totaal niet interessant voor de fotografen. Ze wordt alleen gefotografeerd als ze met Sylvie is en nu dus.
Ik snap wel dat het kind bij de vader is gebleven, aangezien die er waarschijnlijk financieel wat stabieler bij zat. En wie weet, heeft hij haar wel bij haar dochter weggehouden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Als Sabia op haar 17e al een kind gekregen heeft, was haar thuissituatie waarschijnlijk ook niet heel erg stabiel.
Sabia valt in ieder geval niet op uiterlijk...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem. Oeps doet het niet. Onderaan de volgende link kun je zijn foto zien bij "Sabia und ihre manner":
http://www.mopo.de/promi-(...)067148,22317878.html
Nouja het is er maar net hoe je er zelf in staat, zij had net zo goed de zorg op zich kunnen nemen.en de vader had haar heus wel financieel ondersteund...quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het kind bij de vader is gebleven, aangezien die er waarschijnlijk financieel wat stabieler bij zat. En wie weet, heeft hij haar wel bij haar dochter weggehouden.
Je woont bij haar om de hoek, of je denkt dat haar leven net zo bekrompen is als het jouwe en het zich alleen op internet afspeelt...quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zag haar bijna nooit met de kids, ja toevallig laatst ergens een fotootje.....
en afgelopen maanden werd ze alleen zij aan zij gefotografeerd met Sylvie....dag in dag uit..
en 24/7 over en naar Sylvie twitteren...
Dat ze beter die tijd in haar kinderen steekt...dan als een puber van 16 jaar Sylvie aanbidden en adoreren.
nee op ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sabia valt in ieder geval niet op uiterlijk...
Ja dat durf ilk niet te zeggen hoor, misschien was het wel een vreselijke man die het kind van haar "ingepikt" heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja het is er maar net hoe je er zelf in staat, zij had net zo goed de zorg op zich kunnen nemen.en de vader had haar heus wel financieel ondersteund...
Maar Sabia vond het leuker en belangrijker om lekker te gogo dansen in da club
nope, de feiten liegen er niet omquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je woont bij haar om de hoek, of je denkt dat haar leven net zo bekrompen is als het jouwe en het zich alleen op internet afspeelt...
Nou, als je dat ziet. Wat een stel lelijkerds zeg. Vergeleken bij de rest is Rafael nog een lekker hapje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee op ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Zou kunnen, maar dan nog.....het is en blijft je kind en daar doe je alles voor...daar blijf je voor vechten...(vind ik dan)quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat durf ilk niet te zeggen hoor, misschien was het wel een vreselijke man die het kind van haar "ingepikt" heeft.
Nou en die Raf is al niet echt je van het, hij heeft dezelfde zachte ietwat mieterige stem als Frans Bauer hahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, als je dat ziet. Wat een stel lelijkerds zeg. Vergeleken bij de rest is Rafael nog een lekker hapje.
Dat zou ik ook doen jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog.....het is en blijft je kind en daar doe je alles voor...daar blijf je voor vechten...(vind ik dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |