Het zal niet voor niks zijn dat de dochter bij de vader woont, wie weet wat allemaal gebeurt is...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:16 schreef utrecht1970 het volgende:
En het is natuurlijk maar de vraag hoe zo'n meisje zich eronder voelt dat ze geen contact met mama heeft, terwijl ma wel 2 andere kids heeft.
Kan toch vrij pijnlijk voor haar zijn dit.
Misschien wist ze wel helemaal niet dat dat haar moeder was.
Toen Leandra postte over het 'oudste kind', ging ik ervanuit dat ze die gewoon uit de media had gehouden, maar er wel zelf voor zorgde eigenlijk...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het zal niet voor niks zijn dat de dochter bij de vader woont, wie weet wat allemaal gebeurt is...
Als moeder zijnde wil je toch contact hebben met je 1e kind??? Heel vaag allemaal...maarja het zal niet lang meer duren voordat we alles in de bladen kunnen lezen
Hoop ;t niet.. Dochterte is immers onschuldig en heeft hier niets mee te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Het zal niet voor niks zijn dat de dochter bij de vader woont, wie weet wat allemaal gebeurt is...
Als moeder zijnde wil je toch contact hebben met je 1e kind??? Heel vaag allemaal...maarja het zal niet lang meer duren voordat we alles in de bladen kunnen lezen
Nee dat ze niet echt een'' moeder moeder'' was, had ik al door...met die andere kids van Boula zag/zie je haar ook zelden.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toen Leandra postte over het 'oudste kind', ging ik ervanuit dat ze die gewoon uit de media had gehouden, maar er wel zelf voor zorgde eigenlijk...
Ben benieuwd hoeveel Boula hiervan wist eigenlijk![]()
Nee voor haar dochter hoop ik het ook niet maarja je weet hoe het gaat...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoop ;t niet.. Dochterte is immers onschuldig en heeft hier niets mee te maken.
ja misschien wel, we zullen de komende tijd er nog genoeg over te weten komen denk ik....quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:39 schreef Starlie het volgende:
Misschien vind haar dochter het zelf ook wel best zo! Je weet niet wat het verhaal erachter is!
En dat weet jij omdat je daar geen foto's van ziet? Voorheen was ze echt enkel de vrouw van en totaal niet interessant voor de fotografen. Ze wordt alleen gefotografeerd als ze met Sylvie is en nu dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:33 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee dat ze niet echt een'' moeder moeder'' was, had ik al door...met die andere kids van Boula zag/zie je haar ook zelden.....
Ze functioneerde meer als personal assistant van sylvie afgelopen maanden..oftewel haar tassen dragen en deuren openhouden, naar en over Sylvie twitteren......het lag er gewoon te dik bovenop (bijna een obsessie) afgelopen maanden...je maakt me niet wijs dat hier niets achter zat.....
Ik denk dat die vacature inmiddels weer beschikbaar is
Ik zag haar bijna nooit met de kids, ja toevallig laatst ergens een fotootje.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je daar geen foto's van ziet? Voorheen was ze echt enkel de vrouw van en totaal niet interessant voor de fotografen. Ze wordt alleen gefotografeerd als ze met Sylvie is en nu dus.
Ik snap wel dat het kind bij de vader is gebleven, aangezien die er waarschijnlijk financieel wat stabieler bij zat. En wie weet, heeft hij haar wel bij haar dochter weggehouden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:01 schreef utrecht1970 het volgende:
Als Sabia op haar 17e al een kind gekregen heeft, was haar thuissituatie waarschijnlijk ook niet heel erg stabiel.
Sabia valt in ieder geval niet op uiterlijk...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem. Oeps doet het niet. Onderaan de volgende link kun je zijn foto zien bij "Sabia und ihre manner":
http://www.mopo.de/promi-(...)067148,22317878.html
Nouja het is er maar net hoe je er zelf in staat, zij had net zo goed de zorg op zich kunnen nemen.en de vader had haar heus wel financieel ondersteund...quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het kind bij de vader is gebleven, aangezien die er waarschijnlijk financieel wat stabieler bij zat. En wie weet, heeft hij haar wel bij haar dochter weggehouden.
Je woont bij haar om de hoek, of je denkt dat haar leven net zo bekrompen is als het jouwe en het zich alleen op internet afspeelt...quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zag haar bijna nooit met de kids, ja toevallig laatst ergens een fotootje.....
en afgelopen maanden werd ze alleen zij aan zij gefotografeerd met Sylvie....dag in dag uit..
en 24/7 over en naar Sylvie twitteren...
Dat ze beter die tijd in haar kinderen steekt...dan als een puber van 16 jaar Sylvie aanbidden en adoreren.
nee op ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sabia valt in ieder geval niet op uiterlijk...
Ja dat durf ilk niet te zeggen hoor, misschien was het wel een vreselijke man die het kind van haar "ingepikt" heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja het is er maar net hoe je er zelf in staat, zij had net zo goed de zorg op zich kunnen nemen.en de vader had haar heus wel financieel ondersteund...
Maar Sabia vond het leuker en belangrijker om lekker te gogo dansen in da club
nope, de feiten liegen er niet omquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je woont bij haar om de hoek, of je denkt dat haar leven net zo bekrompen is als het jouwe en het zich alleen op internet afspeelt...
Nou, als je dat ziet. Wat een stel lelijkerds zeg. Vergeleken bij de rest is Rafael nog een lekker hapje.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee op ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Zou kunnen, maar dan nog.....het is en blijft je kind en daar doe je alles voor...daar blijf je voor vechten...(vind ik dan)quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat durf ilk niet te zeggen hoor, misschien was het wel een vreselijke man die het kind van haar "ingepikt" heeft.
Nou en die Raf is al niet echt je van het, hij heeft dezelfde zachte ietwat mieterige stem als Frans Bauer hahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, als je dat ziet. Wat een stel lelijkerds zeg. Vergeleken bij de rest is Rafael nog een lekker hapje.
Dat zou ik ook doen jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog.....het is en blijft je kind en daar doe je alles voor...daar blijf je voor vechten...(vind ik dan)
'De feiten' schei uitquote:
ja maar ik stuur niet iedere dag meerdere berichten/tweets naar mijn vriendinnen om ze de hemel in te prijzen en vervolgens om met hun (ex) er vandoor te gaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
'De feiten' schei uitPrachtig topic hoor, maar ik mag hopen dat je net als de rest in gedachten houdt dat je het allemaal ook wel met een korreltje zout moet nemen.
Een dag heeft 24 uur. Een foto neem je in één seconde.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja maar ik stuur niet iedere dag meerdere berichten/tweets naar mijn vriendinnen om ze de hemel in te prijzen en vervolgens om met hun (ex) er vandoor te gaan, jij dus wel begrijp ik uit je reactie?
En Danie dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:33 schreef sherezade het volgende:
Ik denk dat die vacature inmiddels weer beschikbaar is
Zeker als je al diverse rijke mannen aan de haak hebt gehad die heus wel een goede advocaat voor je kunnen betalen... daaruit blijkt dat ze het zelf zo wil imho.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan nog.....het is en blijft je kind en daar doe je alles voor...daar blijf je voor vechten...(vind ik dan)
Nou ja feit is wel dat Sabia alleen maar gezellige zwoele fotootjes van haar en Syl twitterde en geen enkele foto van haar kinderen, dat kan natuurlijk ook een keuze zijn. Maar soms kwam het op mij over dat ze geen kinderen heeft. Kortzichtig misschien maar goed dan had ze maar niet continu van die kijk hoe geweldig Syl en ik het hebben tweets moeten plaatsen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
'De feiten' schei uitPrachtig topic hoor, maar ik mag hopen dat je net als de rest in gedachten houdt dat je het allemaal ook wel met een korreltje zout moet nemen.
Een dag heeft 24 uur. Een foto neem je in één seconde.
Misschien heeft ze daar wel een ander account voor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ja feit is wel dat Sabia alleen maar gezellige zwoele fotootjes van haar en Syl twitterde en geen enkele foto van haar kinderen, dat kan natuurlijk ook een keuze zijn. Maar soms kwam het op mij over dat ze geen kinderen heeft. Kortzichtig misschien maar goed dan had ze maar niet continu van die kijk hoe geweldig Syl en ik het hebben tweets moeten plaatsen.
Ze wil dus wel naar buiten brengen dat ze een geweldig jetset leven met Syl. erop nahoudt maar dat ze ook een leuke liefdevolle moeder is die ook leuke dingen met haar kinderen doet, dat zie je dan niet terug.
En Sylvie twitterde wel regelmatig foto's van haar met Damian, dus daar had Sabia best een voorbeeld aan kunnen nemen, alleen al om ons te pleasen
Nouja gespeurquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien heeft ze daar wel een ander account voor.Dat gespeur hier naar die dochter vind ik ronduit ziek.
Oh ik geloof het onmiddelijk dat ze haar prioriteiten niet helemaal oké heeft liggen. Maar het zijn gewoon geen feiten. En hoe jij het formuleert met 'komt op mij over' etc vind ik dan een stuk anders dan hier allemaal loze dingen te gaan verkondigen als waarheid.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou ja feit is wel dat Sabia alleen maar gezellige zwoele fotootjes van haar en Syl twitterde en geen enkele foto van haar kinderen, dat kan natuurlijk ook een keuze zijn. Maar soms kwam het op mij over dat ze geen kinderen heeft. Kortzichtig misschien maar goed dan had ze maar niet continu van die kijk hoe geweldig Syl en ik het hebben tweets moeten plaatsen.
Ze wil dus wel naar buiten brengen dat ze een geweldig jetset leven met Syl. erop nahoudt maar dat ze ook een leuke liefdevolle moeder is die ook leuke dingen met haar kinderen doet, dat zie je dan niet terug.
En Sylvie twitterde wel regelmatig foto's van haar met Damian, dus daar had Sabia best een voorbeeld aan kunnen nemen, alleen al om ons te pleasen
Misschien wilde Khalid dat niet hebben? Hij is nogal op z'n privéleven gesteld, lijkt hetquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:18 schreef Starlie het volgende:
uuuhm ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja gespeuroverdreven.... we werken niet voor de Party hoor... maar goed dan ben ik bij deze dus ziek..wie volgt?
me 2, oh dat maakt ook ziek en hypocrietquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
uuuhm ik.
Al hoewel ik wel zo hypocriet ben om het ziek te vinden als er foto's van de dochter in de party etc. verschijnen.
Precies, ik vind het eerder vreemd om het wel steeds te doen. Als ik uit een groep jongetjes Damian aan zou moeten wijzen is dat geen probleem, de kinderen van Sabia en Khalid? Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef Uccie het volgende:
Ik snap ook juist niet dat bekende mensen overal hun kinderen maar bijslepen, die hebben daar toch niet om gevraagd
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, ik vind het eerder vreemd om het wel steeds te doen. Als ik uit een groep jongetjes Damian aan zou moeten wijzen is dat geen probleem, de kinderen van Sabia en Khalid? Geen flauw idee.
Ze zullen altijd al 'de zoon/dochter van' zijn (met de privileges die dat biedt, maar ook het gedoe en gezeik), gun ze een beetje privacy.
Dat mag je vinden, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dat meisje eruit ziet. Ik ga heus niet voor haar deur liggen en in mijn slechtste Duits vragen of ze nog contact heeft met haar mutie en wat ze ervan vind dat mama het vriendje van uber idol Sylvie heeft "ingepikt".quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gespeur hier naar die dochter vind ik ronduit ziek.
Dus om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen moet, naar ik zo vrij ben aan te nemen, het leven van een 17 jarig meisje maar overhoop gehaald worden?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik ben gewoon nieuwsgierig hoe dat meisje eruit ziet. Ik ga heus niet voor haar deur liggen en in mijn slechtste Duits vragen of ze nog contact heeft met haar mutie en wat ze ervan vind dat mama het vriendje van uber idol Sylvie heeft "ingepikt".
Dit, je doet je kinderen echt geen plezier door ze vanaf de bevalling op internet te gooien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef Uccie het volgende:
Ik snap ook juist niet dat bekende mensen overal hun kinderen maar bijslepen, die hebben daar toch niet om gevraagd
Zeker niet en jij weet niet wat voor een leven dat meisje nu heeft, misschien heeft ze wel contact met Sabia.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen moet, naar ik zo vrij ben aan te nemen, het leven van een 17 jarig meisje maar overhoop gehaald worden?
Ik weet inderdaad niks van dit meisje en dat hou ik graag zo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zeker niet en jij weet niet wat voor een leven dat meisje nu heeft, misschien heeft ze wel contact met Sabia.
En het is toch niet zo dat omdat Starlie van het Fok Forum nieuwsgierig is heel CSI Nederland en Duitsland opzoek gaat om dit meisje op te sporen? Zou wat wezen zeg...
En ik zou alleen willen weten hoe ze eruit ziet, misdadig he...quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niks van dit meisje en dat hou ik graag zo.
Wat voegt het toe om te weten hoe ze eruit ziet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
En ik zou alleen willen weten hoe ze eruit ziet, misdadig he...
Pure ordinaire nieuwsgierigheid, iets anders kan ik er niet van maken!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat voegt het toe om te weten hoe ze eruit ziet?
niets maar dat is met 90% van de dingen in het levenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat voegt het toe om te weten hoe ze eruit ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |