Ja maar om die dochter te kunnen vinden moeten we meer weten dan alleen die "B"....quote:
Geef mij even. Ik vind alles.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar om die dochter te kunnen vinden moeten we meer weten dan alleen die "B"....
Neem toch aan dat ze van de Prive/Story/weekend ook al wel aan het zoeken zijn naar haar dochter.
Ok! Als ik zoek op Milan B. clubeigenaar Hamburg bla bla bla dan krijg ik alleen maar AC Milan berichtenquote:
Ik gok op B..... -ic of -vic, aan de voornamen van papa en dochter te zien....quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar om die dochter te kunnen vinden moeten we meer weten dan alleen die "B"....
Neem toch aan dat ze van de Prive/Story/weekend ook al wel aan het zoeken zijn naar haar dochter.
En allemaal vluchtaanbiedingenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ok! Als ik zoek op Milan B. clubeigenaar Hamburg bla bla bla dan krijg ik alleen maar AC Milan berichten
Heeft best wel wat weg van haar moeder. Ze is alleen 21quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:47 schreef Starlie het volgende:
https://www.facebook.com/katharina.bakrac.92?fref=ts
Ze is alleen pas sinds 15 uur lid van Facebook....
Hmmm...quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heeft best wel wat weg van haar moeder. Ze is alleen 21
Ik denk omdat Sabia heel jong was toen ze haar dochter kreeg en geen stabiel leven had om een dochter op te voeden, zoiets.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat zal haar ex hier blij mee zijn. Sabia heeft geen contact meer met haar kind, maar de hele pers duikt er nu bovenop.
Heeft al ergens breed uitgemeten gestaan, waarom kind bij papa woont en er helemaal geen contact meer is?
Misschien had hij welvarende ouders die de zorg met hem wilde delen en vonden die ouders Sabia maar niets...quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:02 schreef MightyMightyM het volgende:
Hij is 37..Dus was zelf ook nogal jong dat Katharina werd geboren.
Nou, echt he, jaren in de anonimiteit, zelfs terwijl mama met een stervoetballer is, en dan een andere voetballer en je hele leven ligt op straat. Sneuquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat zal haar ex hier blij mee zijn. Sabia heeft geen contact meer met haar kind, maar de hele pers duikt er nu bovenop.
Heeft al ergens breed uitgemeten gestaan, waarom kind bij papa woont en er helemaal geen contact meer is?
Dat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, echt he, jaren in de anonimiteit, zelfs terwijl mama met een stervoetballer is, en dan een andere voetballer en je hele leven ligt op straat. Sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |