Hahaha inderdaad, dat vind ik ook altijd als ik haar zie!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze heeft ook wel wat weg van Olcay gulsen met die rare eendenbek
[ afbeelding ]
Jee hee... als je die foto ziet zou je dat inderdaad denken!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:40 schreef sherezade het volgende:
Ik weet het niet...is het niet vroeger een man geweest?? ik blijf twijfelen![]()
[ afbeelding ]
Is Sabia eigenlijk moslim? Zou Raf zich nu ook bekeren tot de Islam?? hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jee hee... als je die foto ziet zou je dat inderdaad denken!!!
De roddel ging toch dat Raf homo zou zijn![]()
Maar nee ik denk dat ze als meisje geboren is![]()
ja ze ziet er vaker zo mannelijk uitquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jee hee... als je die foto ziet zou je dat inderdaad denken!!!
De roddel ging toch dat Raf homo zou zijn![]()
Maar nee ik denk dat ze als meisje geboren is![]()
Maar dan zijn ze eerder verkleind dan vergroot, lijkt me?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:38 schreef computergirl het volgende:
met make-up toen...vooral bij bewegende beelden zie je dat bovenlip nogal onnatuurlijk overkomt, zie ook verschil met 2e foto uit telegraaf stuk hierboven
kijk eens naar die eendebek in de post net boven die van jouquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze eerder verkleind dan vergroot, lijkt me?
Ik begrijp echt niet dat je zo'n foto die je zelf hebt gemaakt van jezelf (quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ze ziet er vaker zo mannelijk uit
[ afbeelding ]
Doe ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
kijk eens naar die eendebek in de post net boven die van jou
nee ik ook niet, het is net alsof ze nog iets in haar kont heeft zitten waardoor haar neusvleugels wijd gaan staan hahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat je zo'n foto die je zelf hebt gemaakt van jezelf () op internet gaat zetten...
Denk 't niet. Maar Raf is niet welkom denk ik. Er is een grens, tot wat je verwelkomt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Is Sabia eigenlijk moslim? Zou Raf zich nu ook bekeren tot de Islam?? hahaha
Ik wil eens weten hoe die 17 jarige dochter eruit ziet van haar...en wat ze doet e.d. kortom ik wil alles weten hahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk 't niet. Maar Raf is niet welkom denk ik. Er is een grens, tot wat je verwelkomt.
Die ziet ze toch niet..quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik wil eens weten hoe die 17 jarige dochter eruit ziet van haar...en wat ze doet e.d. kortom ik wil alles weten haha
Weten we de naam van die vader dan? Dan kunnen we ff gaan speurenquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee maar die moet toch te vinden zijn? heeft dochter geen facebook??
jaja ik heb het ergens zien voorbij komen.....ik duik google inquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Weten we de naam van die vader dan? Dan kunnen we ff gaan speuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pijprandje noemde ze dat toch?!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:22 schreef Eef999 het volgende:
Op die bovenste foto heeft ze denk ik een lipliner gebruikt in een donkerdere kleur, was hip toen![]()
Dat vergroot ooken dan net om de rand van haar mond heen..
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
jaja ik heb het ergens zien voorbij komen.....ik duik google inMilan B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |