Hartstikke tof of hartstikke normaal? Moeten we nu gaan juichen als ze iets volstrekts normaal doet?quote:Op maandag 15 april 2013 09:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat dus! wat een gezeiks...je moet zeker in een slobbertrui en sweatpants langs de kant gaan staan met witte tennis sokken in de slippers ..dan ben je pas![]()
Het is toch hartstikke tof dat ze daar staat voor haar zoontje om hem aan te moedigen...
Meer dan 20 graden? De vrouw links heeft ook een flinke sjaal om, dan is het toch geen 20 gradenquote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En handschoentjes aandoen als het meer dan twintig graden is, is natuurlijk stukken minder opvallend dan even die ring afdoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hahahaha ja, inderdaad, die staat er met een sjaal om en da's prima.quote:Op maandag 15 april 2013 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meer dan 20 graden? De vrouw links heeft ook een flinke sjaal om, dan is het toch geen 20 graden
Alleen een beetje tegenwicht bieden aan degenen die vinden dat ze er idioot overdressed bij staat langs de lijn. Anders had er geen haan naar gekraaid denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hartstikke tof of hartstikke normaal? Moeten we nu gaan juichen als ze iets volstrekts normaal doet?
Ik denk het ook.quote:Op maandag 15 april 2013 10:49 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij komen die reacties over de kleding eigenlijk vooral door die paarse handschoenen.
De rest is weinig opmerkelijk.
Ja, dat had ze zich dan moeten bedenken voor ze golddigger werd en met haar vriendinnetje 'Tina' op elke rijke pik boekhouder afliepquote:Op maandag 15 april 2013 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Wat lijkt het me ellendig dat je bij elke stap die je wel of niet doet, zo enorm bekritiseerd en afgezeken wordt
zelfs dat laatste zou eigenlijk compleet normaal moeten zijn imho? Daar is toch niks tofs aan verder zou ik denken.quote:Op maandag 15 april 2013 09:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat dus! wat een gezeiks...je moet zeker in een slobbertrui en sweatpants langs de kant gaan staan met witte tennis sokken in de slippers ..dan ben je pas![]()
Het is toch hartstikke tof dat ze daar staat voor haar zoontje om hem aan te moedigen...
Ik heb ze in het rood, aandachtshoer dat ik ben.quote:Op maandag 15 april 2013 10:49 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij komen die reacties over de kleding eigenlijk vooral door die paarse handschoenen.
De rest is weinig opmerkelijk.
ik in fuchsia.quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze in het rood, aandachtshoer dat ik ben.
En ik blijf ze gewoon aantrekken
Nou ja, voorlopig hoop ik niet, temperatuursgewijs gezien...
En dan wordt haar navel meteen even schoongemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef Montelly het volgende:
Sylvie vindt het gewoon lekker als er bij 69 die neus af en toe in gaat..
Tjee hee ben ik blij dat ik nog geen moeder ben.... Die outfit heb ik helemaal niet!!quote:Op maandag 15 april 2013 12:28 schreef MightyMightyM het volgende:
geen Hollandsche moeke-outfit (rubber laarzen, een uitgelubberde Miss Etam-jeans en degelijk fleece jack)
http://www.telegraaf.nl/p(...)le_verjaardag__.htmlquote:Op maandag 15 april 2013 11:54 schreef Starlie het volgende:
Sylvie op haar verjaardag:
[ afbeelding ]
Ja dat hoorde er inderdaad bij, maar vond het niet zo'n boeiend berichtquote:Op maandag 15 april 2013 12:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)le_verjaardag__.html
Het filmpje boeit mij, wat een aandacht krijgt Sylvie in Duitsland.quote:Op maandag 15 april 2013 12:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat hoorde er inderdaad bij, maar vond het niet zo'n boeiend bericht
O joh ik heb heel dat filmpje niet gezienquote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Het filmpje boeit mij, wat een aandacht krijgt Sylvie in Duitsland!
Mij, maar ik sla een keer over!quote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, nu heeft bijna iedereen zo'n beetje gemeld hoe heerlijk gewoon ze is gebleven in haar lila handschoentjes. Wie van de dames missen we nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |