Dat laat ik graag aan de expert zelf over.quote:
In mijn directe omgeving staat 'een Johannes doen' gelijk aan een poosje hard werken, dus die strekking heb jij uitstekend begrepen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lukt je goed. Ik voelde mij al een echte Johannes toen ik eerder vandaag studeerde.
Als ons onderzoek op waarheid berust is, meneer Van Duren. Dan denk ik dat het bij hem meer in de richting van schizofrenie gaat dan een kloon-accountquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zou die aldo mc daar wel eens last van hebben denk je?
Mijn UI er weer in zetten.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:24 schreef GGMM het volgende:
Teringjong, blijf toch eens met je klauwen van de OP af als je het alleen maar verpest.
Voor straf deze TT.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd voor meer smakelijke gifjes trouwens.
Ik moet nu aan de beademing als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, kijk eens welk shirt ik nu weer heb gekocht (na het Blackpoolshirt):
[ afbeelding ]
FM toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, kijk eens welk shirt ik nu weer heb gekocht (na het Blackpoolshirt):
[ afbeelding ]
er is nog geen rechtszaak aangespannen dus ik ga er vanuit dat alles goed isquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ons onderzoek op waarheid berust is, meneer Van Duren. Dan denk ik dat het bij hem meer in de richting van schizofrenie gaat dan een kloon-account
Ik heb al urenlang niet gedronken of gegeten. Ik zorg niet goed voor mezelfquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Zo biertje is weer opgehaald. Schaam me er best voor hoeveel flesjes hier op mijn bureau staan van afgelopen week. Morgen maar even in het kratje terugdoen.
Uh ja uhm. Dat is wel makkelijker inleveren ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Zo biertje is weer opgehaald. Schaam me er best voor hoeveel flesjes hier op mijn bureau staan van afgelopen week. Morgen maar even in het kratje terugdoen.
Jij bent een geheelonthouder nietwaar?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al urenlang niet gedronken of gegeten. Ik zorg niet goed voor mezelf
Dat mag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nu aan de beademing als je het niet erg vindt.
Dankzij FM jaquote:
ah kijk aan daar is een kijk mij veel bier zuipen postquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh ja uhm. Dat is wel makkelijker inleveren ja.
Rawr.quote:
quote:
quote:
hij kijkt tv op dit moment maar hij vindt het wel een leuk nummer volgens mijquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit liedje wel goedgekeurd door Eriksen?
Oh nou dan is het goed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij kijkt tv op dit moment maar hij vindt het wel een leuk nummer volgens mij
Kontje hoorquote:
Twijfelgevalletje is één woord.quote:
Ja. Niet alles helemaal uit vrije wilquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent een geheelonthouder nietwaar?
Echt? van wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hebben we ook vocaroo opnamen van.
Van meerdere users hier, waaronder van mijquote:
Posten gern.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van meerdere users hier, waaronder van mij
Godsammequote:
Rawr.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn laatste bijdrage.
[ afbeelding ]
Rawr.
Oh wat lekkahquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn laatste bijdrage.
[ afbeelding ]
Rawr.
Rawrquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn laatste bijdrage.
[ afbeelding ]
Rawr.
Toch confronteer ik ze er graag mee, dus als de redactie het nu even wilt opzoeken voor mij.quote:
knetterbillenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn laatste bijdrage.
[ afbeelding ]
Rawr.
oke doeiquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef GGMM het volgende:
Tering, sinds wanneer gaan we met 'rawr' reageren op pics die hier gepost worden? Dit is bijna net zo triest als die ongelooflijke debielen die zo reageren op pics van vrouwen die op FOK posten.
Ik schaam me dood van jullie en overweeg een overstap naar de KLB-sc.
Ga maar naar HOMO SC.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef GGMM het volgende:
Tering, sinds wanneer gaan we met 'rawr' reageren op pics die hier gepost worden? Dit is bijna net zo triest als die ongelooflijke debielen die zo reageren op pics van vrouwen die op FOK posten.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef GGMM het volgende:
Vriend Mortaxx is ook al een overtuigd KLB Hooligan geworden, dus ik begin mij langzaam af te vragen of er meer is daar aan het einde van de regenboog.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef GGMM het volgende:
Rawrquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |