abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:25:56 #101
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125244780
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee ik was het niet. Ik heb haar nog nooit van m'n leven gezien.
Dat klopt.
pi_125244902
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Omdat ik geen moeite in iets ga steken als alles van mij af moet komen.
Waarom maken zoveel mensen een ego kwestie van dit soort dingen? Ben zelf ook niet de beste versierder, maar wat ik wel regelmatig merk is dat een meisje signalen geeft, en zodra je daar eenmaal op ingaat, (een vinger geeft), en dan pakt ze vervolgens de hele hand.. Maar zelf een move maken, ho maar..

Wat is er zo erg aan zelf initiatief nemen dan?
pi_125245020
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Waarom maken zoveel mensen een ego kwestie van dit soort dingen? Ben zelf ook niet de beste versierder, maar wat ik wel regelmatig merk is dat een meisje signalen geeft, en zodra je daar eenmaal op ingaat, (een vinger geeft), en dan pakt ze vervolgens de hele hand.. Maar zelf een move maken, ho maar..

Het is zoals het is, 't heeft geen zin de wereld te trachten te veranderen. Vrouwen willen over het algemeen versierd worden en mannen versieren, that's the way it is right now.
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:34:47 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125245141
Ik denk dat ik straks maar eena ga kijken wat de kroeg te bieden heeft.
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:36:18 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_125245210
Er was gister zowaar eens een meisje in de kroeg die er leuk uitzag, maar die was kennelijk met haar vriend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_125245230
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er was gister zowaar eens een meisje in de kroeg die er leuk uitzag, maar die was kennelijk met haar vriend.
What else is new? ;(
pi_125245324
quote:

[..]

Ik snap het wel, het is ook leuk als mensen eens aandacht besteden aan je zonder dat je hier zelf moeite voor hoeft te doen. Maar als man zijde kun je net zo goed een eenpersoons bed gaan aanschaffen als je gaat zitten afwachten en hard to get gaat zitten spelen :')

Wat wel werkt is zelf een voorzetje te geven, en die dan door de vrouw te laten inkoppen. Dan heb je er wel zelf wat moeite voor moeten doen, maar dan merk je ook van haar kant dat ze het wel ziet zitten..

Bijvoorbeeld bij een vrouwelijke studiegenote toen we het hadden over dat ik een nieuwe studentenkamer had gezegd met een knipoog ''Je mag wel een keer komen logeren''. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren: Ze begint er nooit meer over, of ze ziet het als kans om aan te grijpen, en ja hoor 2 weken later een privebericht op facebook dat ze dat weekend uitging en of ze mocht blijven slapen. Heb daar een aantal leuke nachten aan overgehouden :P

Dus als je het toch als een egokwestie ziet, dan kun je het op die manier spelen, een vrijblijvend voorzetje geven en die door haar als het ware laten inkoppen... Werkt vaak nog prima ook..
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:41:46 #108
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125245405
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is zoals het is, 't heeft geen zin de wereld te trachten te veranderen. Vrouwen willen over het algemeen versierd worden en mannen versieren, that's the way it is right now.
Natuurlijk, versierd worden is leuk maar ik zie het als een uitdaging om te versieren.
Als ik vervolgens na; Je lijkt me een leuke jongen en ik zou je graag beter leren kennen, O oke terug krijg is het voor mij over hoor.
pi_125245478
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Natuurlijk, versierd worden is leuk maar ik zie het als een uitdaging om te versieren.
Als ik vervolgens na; Je lijkt me een leuke jongen en ik zou je graag beter leren kennen, O oke terug krijg is het voor mij over hoor.
Kan zijn dat je hem totaal verrastte en hij letterlijk met z'n mond vol tanden stond toen deze hele knappe dame dat tegen hem zei :P
pi_125245543
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:39 schreef Gengar het volgende:

[..]

Ik snap het wel, het is ook leuk als mensen eens aandacht besteden aan je zonder dat je hier zelf moeite voor hoeft te doen. Maar als man zijde kun je net zo goed een eenpersoons bed gaan aanschaffen als je gaat zitten afwachten en hard to get gaat zitten spelen :')

Wat wel werkt is zelf een voorzetje te geven, en die dan door de vrouw te laten inkoppen. Dan heb je er wel zelf wat moeite voor moeten doen, maar dan merk je ook van haar kant dat ze het wel ziet zitten..

Bijvoorbeeld bij een vrouwelijke studiegenote toen we het hadden over dat ik een nieuwe studentenkamer had gezegd met een knipoog ''Je mag wel een keer komen logeren''. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren: Ze begint er nooit meer over, of ze ziet het als kans om aan te grijpen, en ja hoor 2 weken later een privebericht op facebook dat ze dat weekend uitging en of ze mocht blijven slapen. Heb daar een aantal leuke nachten aan overgehouden :P

Dus als je het toch als een egokwestie ziet, dan kun je het op die manier spelen, een vrijblijvend voorzetje geven en die door haar als het ware laten inkoppen... Werkt vaak nog prima ook..
Well played nice sir.
Rustig aan.
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:46:23 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_125245588
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

What else is new? ;(
Ik had in ieder geval leuk gezelschap verder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_125245710
quote:

[..]

Wat daar erg aan is?
Je stelt jezelf kwetsbaar op.. Jij bent degene die afgewezen kan worden.
Rustig aan.
pi_125246520
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat daar erg aan is?
Je stelt jezelf kwetsbaar op.. Jij bent degene die afgewezen kan worden.
Lekker boeiend :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  zaterdag 13 april 2013 @ 22:08:53 #114
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125246542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kan zijn dat je hem totaal verrastte en hij letterlijk met z'n mond vol tanden stond toen deze hele knappe dame dat tegen hem zei :P
Ach mijn interesse heeft hij in ieder geval verloren..
pi_125246583
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:08 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Lekker boeiend :')
Ja zo denken vrouwen daar niet over :o
Misschien omdat ze het ook niet hoeven doen, scheelt wel.
Rustig aan.
pi_125247263
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:08 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ach mijn interesse heeft hij in ieder geval verloren..
Ja, kan ik me voorstellen. Ik heb zelf ook zoiets van 'graag of niet' :') ;(
pi_125247287
Tralalala.
Rustig aan.
pi_125247433
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meestal is dat niet :')
Ik heb wel eens 'voorstellen' gehad van vrouwen die ik totaal niet zag zitten. Ik ga echt niet met elke vrouw het bed induiken als ik de kans zou hebben hoor, zelfs niet terwijl de laatste keer dat ik gesekst heb al zo lang terug is! :P
Mooi niet! :)
pi_125247520
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb wel eens 'voorstellen' gehad van vrouwen die ik totaal niet zag zitten. Ik ga echt niet met elke vrouw het bed induiken als ik de kans zou hebben hoor, zelfs niet terwijl de laatste keer dat ik gesekst heb al zo lang terug is! :P
Mooi niet! :)
Tjah dat werkt ook gewoon niet..
Mweh..
Ik zou ook wel eens iemand leuk willen vinden..

Geen idee alleen hoe dat uberhaupt zou moeten gebeuren.
Rustig aan.
pi_125247634
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah dat werkt ook gewoon niet..
Mweh..
Ik zou ook wel eens iemand leuk willen vinden..

Geen idee alleen hoe dat uberhaupt zou moeten gebeuren.
Iemand leuk vinden is lastig, maar ook tegelijkertijd maakbaar.
pi_125247660
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iemand leuk vinden is lastig, maar ook tegelijkertijd maakbaar.
Ok...
Geef eens een lesje ''how its made''
?
Rustig aan.
pi_125247766
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok...
Geef eens een lesje ''how its made''
?
Ik heb mijn eisen naar beneden bijgesteld (ook mede door mijn eigen ervaringen), dat maakt gelijk de kans groter om iemand te vinden ^O^
Vroeger wou ik ook geen vrouw die langer was dan ikzelf, maar ben daar vanaf gestapt toen ik met iemand kreeg die een halve kop groter was dan ik, want uiteindelijk maakt lengte -niks- uit, zolang beiden er maar geen probleem van -maken-! :Y
pi_125247802
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb mijn eisen naar beneden bijgesteld (ook mede door mijn eigen ervaringen), dat maakt gelijk de kans groter om iemand te vinden ^O^
Vroeger wou ik ook geen vrouw die langer was dan ikzelf, maar ben daar vanaf gestapt toen ik met iemand kreeg die een halve kop groter was dan ik, want uiteindelijk maakt lengte -niks- uit, zolang beiden er maar geen probleem van -maken-! :Y
Kzou wel eens iemand willen ontmoeten die ik gewoon leuk vind..
Dan kun je je eisen qua fysieke aantrekkingskracht nog enigszins laten varen denk ik.
Rustig aan.
pi_125247847
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kzou wel eens iemand willen ontmoeten die ik gewoon leuk vind..
Dan kun je je eisen qua fysieke aantrekkingskracht nog enigszins laten varen denk ik.
Ik heb ontdekt dat veel dingen qua uiterlijk (eisen zeg maar) die ik vroeger had, echt -totaal- niet belangrijk zijn!

Edit:Ik heb nog steeds wel eisen hoor, daar niet van :)
pi_125247928
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb ontdekt dat veel dingen qua uiterlijk (eisen zeg maar) die ik vroeger had, echt -totaal- niet belangrijk zijn!

Edit:Ik heb nog steeds wel eisen hoor, daar niet van :)
Ik snap er gewoon geen tifus van het zal allemaal wel.
Vrouwen die je godverdomme niet eens durven afwijzen constant, een drankje doen is een fucking moeilijke vraag weetje.
En zelf eens iemand mee uitvragen? Waarom zou je.. Mannen daar kun je natuurlijk gewoon uit kiezen fuck it.. Wat moet ik met zo een lief jongetje dat niet gewoon op zijn doel afgaat en mij zijn grot in sleept? Slechte seks en saai. :')
Rustig aan.
pi_125248044
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap er gewoon geen tifus van het zal allemaal wel.
Vrouwen die je godverdomme niet eens durven afwijzen constant, een drankje doen is een fucking moeilijke vraag weetje.
En zelf eens iemand mee uitvragen? Waarom zou je.. Mannen daar kun je natuurlijk gewoon uit kiezen fuck it.. Wat moet ik met zo een lief jongetje dat niet gewoon op zijn doel afgaat en mij zijn grot in sleept? Slechte seks en saai. :')
Ik denk eerlijk gezegd dat je niet zo lief en schattig bent als je zelf denkt, tenminste, die indruk had ik niet van jou laatste keer dat wij meetten ;)
Positief dan he? ;)
pi_125248100
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat je niet zo lief en schattig bent als je zelf denkt, tenminste, die indruk had ik niet van jou laatste keer dat wij meetten ;)
Positief dan he? ;)
Ik lijk misschien bad ass, maar ben gewoon een schatje Magnetron, zeg nou zelf, je wilt me aaien en ziet mij als je kleine broertje.

Nee ook goed, ik ben af en toe best wel recht op mijn doel afgegaan..
En toen had ik wel succes dus daarom ook zegmaar die post...

Dat vrouwen vallen op mannen die recht op hun doel afgaan... Meestal toch de mannen die iets minder rekening houden met anderen en iets meer met zichzelf....
Rustig aan.
pi_125248152
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik lijk misschien bad ass, maar ben gewoon een schatje Magnetron, zeg nou zelf, je wilt me aaien en ziet mij als je kleine broertje.
Je kunt heus wel voor jezelf opkomen, master chief toppie! ^O^
pi_125248177
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je kunt heus wel voor jezelf opkomen, master chief toppie! ^O^
Joh, ik sta mijn mannetje wel hoor, voel me fysiek dominant in ieder geval tegenover gemiddelde leek, en psychologisch ook.

Maar ik blijf wel een schatje.
Rustig aan.
pi_125248210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee ook goed, ik ben af en toe best wel recht op mijn doel afgegaan..
En toen had ik wel succes dus daarom ook zegmaar die post...

Dat vrouwen vallen op mannen die recht op hun doel afgaan... Meestal toch de mannen die iets minder rekening houden met anderen en iets meer met zichzelf....
Ik denk dat zowel vrouwen als mannen het vaak eng vinden om zichzelf zo kwetsbaar op te stellen. Echter, daar vrouwen meestal vanzelf wel benaderd worden, hoeven ze minder moeite in het versieren te steken dan mannen (uitzonderingen daargelaten, er zijn vrouwen die zelf actief gaan versieren en die -wel- meerdere stappen durven zetten. Respect! _O_ ^O^ ).
pi_125248244
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Joh, ik sta mijn mannetje wel hoor, voel me fysiek dominant in ieder geval tegenover gemiddelde leek, en psychologisch ook.

je moet gewoon een fokking zwitsers zakmes zijn, wil je de vrouwen van tegenwoordig kunnen bekoren :') :P
pi_125248256
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat zowel vrouwen als mannen het vaak eng vinden om zichzelf zo kwetsbaar op te stellen. Echter, daar vrouwen meestal vanzelf wel benaderd worden, hoeven ze minder moeite in het versieren te steken dan mannen (uitzonderingen daargelaten, er zijn vrouwen die zelf actief gaan versieren en die -wel- meerdere stappen durven zetten. Respect! _O_ ^O^ ).
Ja respect... Komt alleen wel erg weinig voor.

Laatst wezen schieten en daar was wel een vrouw van jaartje of 35 die wel interesse in mij toonde..

Alleen dat ook een beetje op zo een manier alsof ik een klein kind was dus dat bederfde het wel weer.... Helaas.
Rustig aan.
pi_125248261
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Van je zelf zeggen dat je een schatje bent ;( :D
pi_125248295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

je moet gewoon een fokking zwitsers zakmes zijn, wil je de vrouwen van tegenwoordig kunnen bekoren :') :P
Punt is.. Ik geef teveel om andere mensen om dat te zijn.
Ik doe niet oneerlijk.. Ik kan niet iemand het bed in lullen puur voor seks.. Ik moet iemand leuk vinden.
Rustig aan.
pi_125248308
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Van je zelf zeggen dat je een schatje bent ;( :D
Koetschie koetchie! O+
Rustig aan.
pi_125248315
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja respect... Komt alleen wel erg weinig voor.

Laatst wezen schieten en daar was wel een vrouw van jaartje of 35 die wel interesse in mij toonde..

Alleen dat ook een beetje op zo een manier alsof ik een klein kind was dus dat bederfde het wel weer.... Helaas.
uhm..op een oude fiets moet je het leren? 8)7
Mijn 1e vriendin was ook ouder dan ik (iets) en absoluut geen spijt van gehad!
pi_125248337
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Punt is.. Ik geef teveel om andere mensen om dat te zijn.
Ik doe niet oneerlijk.. Ik kan niet iemand het bed in lullen puur voor seks.. Ik moet iemand leuk vinden.
Maar ik hoef niet verliefd op iemand te zijn, bijvoorbeeld :)
pi_125248369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

uhm..op een oude fiets moet je het leren? 8)7
Mijn 1e vriendin was ook ouder dan ik (iets) en absoluut geen spijt van gehad!
Joh je moet eens weten wat een verschil er is tussen vrouwen onder de... 28 en vrouwen boven de 28.

Die vrouwen van boven de 28 zijn sociaal een heel stuk vaardiger over het algemeen en een stuk leuker gewoon.

Jonge vrouwen zijn over het algemeen erg autistisch aangelegd... Blackberry / iphone in de handen en alleen maar whatsappen ofzo... :')
Rustig aan.
pi_125248395
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar ik hoef niet verliefd op iemand te zijn, bijvoorbeeld :)
Nee dat ben ik met je eens, doch.... Moet ik wel verliefd op iemand ''kunnen'' worden voor mijn gevoel.

Iemand is gewoon leuk... Dus die wil ik meer leren kennen... En dat is altijd positief in die zin.. En als je iemand dan nog leuker gaat vinden komt die verliefdheid vanzelf lijkt me.
Rustig aan.
pi_125248410
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Joh je moet eens weten wat een verschil er is tussen vrouwen onder de... 28 en vrouwen boven de 28.

Die vrouwen van boven de 28 zijn sociaal een heel stuk vaardiger over het algemeen en een stuk leuker gewoon.

Jonge vrouwen zijn over het algemeen erg autistisch aangelegd... Blackberry / iphone in de handen en alleen maar whatsappen ofzo... :')
Zulke vrouwen sla ikzelf denk ik maar liever over :')
Edit:Sowieso vind ik onder de 28 wat jong voor mij
pi_125248471
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe kom je nu weer bij 28? :?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125248482
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe kom je nu weer bij 28? :?
Leeftijd schatten, probeer het eens. :')
Rustig aan.
pi_125248496
En hoe gaat het bij jou Fascination?
Rustig aan.
pi_125248518
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zulke vrouwen sla ikzelf denk ik maar liever over :')
Edit:Sowieso vind ik onder de 28 wat jong voor mij
Achja...
Nieuw onderwerp Koffie?
Rustig aan.
pi_125248534
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leeftijd schatten, probeer het eens. :')
Hmm okeeee...
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125248556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Achja...
Nieuw onderwerp Koffie?
Ik ga zo even gamen :P
pi_125248571
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ga zo even gamen :P
En veel vrouwen gehosseld met gamen?
Rustig aan.
pi_125248773
Zeg Fascination, ik vroeg wat.
Rustig aan.
pi_125248792
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En veel vrouwen gehosseld met gamen?
Nee, nog nooit :P

Maar ik ben weg! :W
pi_125248811
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, nog nooit :P

Maar ik ben weg! :W
:W
Rustig aan.
pi_125248815
kingtoppie ben je nog maagd eigenlijk?
pi_125248874
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
kingtoppie ben je nog maagd eigenlijk?
Maakt godverdomme geen flikker uit of ik maagd ben of niet.
Hoezo?
Rustig aan.
  zaterdag 13 april 2013 @ 23:44:23 #153
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125250191
'k geloof dat k ook maar eens mn "vereisten" ga aanpassen. Best lastig na 8 jaar met n mooie vrouw die overal aan voldeed.

gister kwam er iemand ter sprake die ik zo'n 9jaar geleden heb leren kennen,die zou weer single zijn en zij is nog meer out of my leage, zal maar zeggen maar aan de andere kant is t niet zo'n gek idee en kan ik t voor me zien dat er misschien iets kan gebeuren.

maar s n keer aanspreken op FB en uitnodigen thuis ofzo :P
als mn huis af is :')
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_125250375
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maakt godverdomme geen flikker uit of ik maagd ben of niet.
Hoezo?
Haha doe rustig man, vraag het me alleen af.
pi_125250423
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:49 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha doe rustig man, vraag het me alleen af.
Ik ga al een hele tijd nauwelijks uit en spreek geen hol aan ''voor een praatje''

Je bent zelf ook man dus je begrijpt wel dat het contact dan helemaal stopt gewoon. :')

Dus nee er gebeurt wat dat betreft geen reet in mijn leven, kan er ook geen energie voor vrijmaken.
Rustig aan.
  zaterdag 13 april 2013 @ 23:52:07 #156
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125250472
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:44 schreef marcel-o het volgende:
'k geloof dat k ook maar eens mn "vereisten" ga aanpassen. Best lastig na 8 jaar met n mooie vrouw die overal aan voldeed.

gister kwam er iemand ter sprake die ik zo'n 9jaar geleden heb leren kennen,die zou weer single zijn en zij is nog meer out of my leage, zal maar zeggen maar aan de andere kant is t niet zo'n gek idee en kan ik t voor me zien dat er misschien iets kan gebeuren.

maar s n keer aanspreken op FB en uitnodigen thuis ofzo :P
als mn huis af is :')
Ja, misschien moet je eerst dat fixen ja.. Ik kan me enigzins voorstellen dat je niet graag in een bouwval uitgenodigd word voor een date ;)
  zaterdag 13 april 2013 @ 23:53:26 #157
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_125250525
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ja, misschien moet je eerst dat fixen ja.. Ik kan me enigzins voorstellen dat je niet graag in een bouwval uitgenodigd word voor een date ;)
Goed gezelschap maakt veel goed
  zaterdag 13 april 2013 @ 23:53:51 #158
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125250542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga al een hele tijd nauwelijks uit en spreek geen hol aan ''voor een praatje''

Je bent zelf ook man dus je begrijpt wel dat het contact dan helemaal stopt gewoon. :')

Dus nee er gebeurt wat dat betreft geen reet in mijn leven, kan er ook geen energie voor vrijmaken.
Too bad.. Je weet niet wat je mist, denk ik.

Hoe voelt dat eigenlijk voor een man?
Never mind, verkeerde topic.
  zaterdag 13 april 2013 @ 23:55:49 #159
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125250609
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Goed gezelschap maakt veel goed
Buiten dat, persoonlijk zou ik dat niet echt relaxed vinden. Kale muren, kou.. Nee liever niet.
  zaterdag 13 april 2013 @ 23:57:09 #160
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_125250650
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Buiten dat, persoonlijk zou ik dat niet echt relaxed vinden. Kale muren, kou.. Nee liever niet.
Relaxed is anders. Maar het hoeft geen bezwaar te zijn voor een leuke date.
pi_125250672
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:53 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Hoezo verkeerde topic?

Of ik begrijp je vraag verkeerd hoor? Maar ik vind het een goede vraag als ik het goed interpreteer...

Ik weet inderdaad niet wat ik mis, en dat feit alleen al geeft een kut gevoel.
Dat ik nooit aanspraak krijg.. Hoe dat voelt...
Als ik niet goed in mijn vel zit dan maak ik daarvan dat ik een soort van onzichtbaar spook ben wat door niemand gezien wordt.

Als ik goed in mijn vel zit... Dan heb ik daar gewoon schijt aan en word ik wel gewoon gezien en doe ik gewoon lekker mijn ding.
Rustig aan.
pi_125250678
Heeft die chick zelf geen huis? Kun je veel beter daarheen gaan. Waarom zou je in godsnaam wachten tot je eigen huis af is. :')
  zaterdag 13 april 2013 @ 23:58:10 #163
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125250685
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

of k vraag of ze meehelpt :D :')
  zondag 14 april 2013 @ 00:00:54 #164
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_125250791
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:58 schreef marcel-o het volgende:

[..]

of k vraag of ze meehelpt :D :')
Mits ze klussen geen probleem vind. Ik zou zoiets zelf wel voordragen denk ik als iemand daar over begint :)
pi_125251015
quote:

[..]

Je hebt je vinger er toch wel eens ingestopt? :')
  zondag 14 april 2013 @ 00:16:47 #166
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125251406
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
Heeft die chick zelf geen huis? Kun je veel beter daarheen gaan. Waarom zou je in godsnaam wachten tot je eigen huis af is. :')
gezien de TT voel k me meer op mn gemak in mn eigen huis :P haha
pi_125252889
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 00:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt je vinger er toch wel eens ingestopt? :')
Waarin Faxie? :o
Rustig aan.
  zondag 14 april 2013 @ 01:27:56 #168
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_125253737
quote:

[..]

Het voelt hetzelfde als bij een vrouw die niet gewild wordt door de maatschappij.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_125254729
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarin Faxie? :o
Ze vraagt hoe het voelt voor een man, maar ik vermoed dat ik het verkeerd begreep :')
pi_125254836
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze vraagt hoe het voelt voor een man, maar ik vermoed dat ik het verkeerd begreep :')
Kleverig? :o
Rustig aan.
pi_125254906
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kleverig? :o
Nou niet kleverig... dan is er iets mis volgens mij :P
pi_125255000
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou niet kleverig... dan is er iets mis volgens mij :P
Khad het toch iets minder.. Viscoos verwacht hoor :o

Twas wel een beetje kleverig. :o
Beetje dikkig oid... Weet ik het.

Khad het toch wat gladder en dunner verwacht wat dat betreft.
Rustig aan.
pi_125255175
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Khad het toch iets minder.. Viscoos verwacht hoor :o

Twas wel een beetje kleverig. :o
Beetje dikkig oid... Weet ik het.

Khad het toch wat gladder en dunner verwacht wat dat betreft.
Binnenkant van je wang, werd wel eens verteld.
pi_125255234
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Binnenkant van je wang, werd wel eens verteld.
Wie van jullie zit nu met z'n vinger in z'n mond? :P
pi_125255259
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kvind hem wel geniaal _O-
Hahhahaa
Rustig aan.
  zondag 14 april 2013 @ 21:49:18 #176
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_125286352
3 simpele regels in het leven
1) Als je niet nastreeft wat je wil hebben, dan zul je het nooit krijgen
2) Als je nooit iets vraags, zal het antwoord altijd nee zijn
3) Als je niet naar voren stapt, zul je altijd op dezelfde plek blijven staan
  zondag 14 april 2013 @ 21:54:08 #177
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125286660
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

whehe :P
en ja, komt wel overeen.
  zondag 14 april 2013 @ 22:12:46 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_125288052
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:49 schreef Djieluh het volgende:
3 simpele regels in het leven
1) Als je niet nastreeft wat je wil hebben, dan zul je het nooit krijgen
2) Als je nooit iets vraags, zal het antwoord altijd nee zijn
3) Als je niet naar voren stapt, zul je altijd op dezelfde plek blijven staan
Diep. Heel diep.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 14 april 2013 @ 22:15:23 #179
365231 Fera
Fire & Blood
pi_125288231
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Diep. Heel diep.
Gezond verstand moet tegenwoordig al uitgelegd worden.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 14 april 2013 @ 22:24:24 #180
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_125288962
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Gezond verstand moet tegenwoordig al uitgelegd worden.
Helaas wel ja.
C'est la vie
pi_125289302
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 22:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Helaas wel ja.
Dat waren wel de drie regels om binnen no time zwaar wanhopig te worden :D
  zondag 14 april 2013 @ 22:31:02 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_125289499
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2013 22:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat waren wel de drie regels om binnen no time zwaar wanhopig te worden :D
_O-
C'est la vie
pi_125291118
Heb geen probleem met "naar voren stappen", het is wat ik daarna (niet?) kan laten zien waar ik op struikel :')
  Moderator zondag 14 april 2013 @ 23:38:09 #184
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_125294125
Ik ben 21 en de laatste relatie was van mijn 16de :(. Toen ik 19 was ooit 1 week aan gehad met een meisje maar ik voelde niets voor dat meisje. Nu is het al circa 2-3 jaar geleden dat ik nog een relatie heb gehad :s

Komt omdat ik totaal geen moeite doe om een meisje te krijgen. Maar het begint stilaan te knagen. Iemand tips?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_125294416
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben 21 en de laatste relatie was van mijn 16de :(. Toen ik 19 was ooit 1 week aan gehad met een meisje maar ik voelde niets voor dat meisje. Nu is het al circa 2-3 jaar geleden dat ik nog een relatie heb gehad :s

Komt omdat ik totaal geen moeite doe om een meisje te krijgen. Maar het begint stilaan te knagen. Iemand tips?
Moeite gaan doen (aan jezelf werken, zowel innerlijk als uiterlijk, dingen ondernemen, etc).
  maandag 15 april 2013 @ 07:55:38 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125299790
quote:

niet jezelf half tegenspreken. 21.. laatste relatie op je 16e. Maar tis toch maar 2-3 jaar geleden dat je een relatie hebt gehad :+ (die ene week op je 19e telt niet, zeker niet als je ook nog eens niet verlieft was)

En voor de rest: Moeite gaan doen he. Simpel zat. Het komt zelden gewoon aanwaaien.
pi_125301304
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 07:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

niet jezelf half tegenspreken. 21.. laatste relatie op je 16e. Maar tis toch maar 2-3 jaar geleden dat je een relatie hebt gehad :+ (die ene week op je 19e telt niet, zeker niet als je ook nog eens niet verlieft was)

En voor de rest: Moeite gaan doen he. Simpel zat. Het komt zelden gewoon aanwaaien.
Zelden is wel het goeie woord ervoor :Y
pi_125301988
quote:

De juiste tegenkomen :)

Ik heb eigenlijk nooit een vriendin gehad, wel wat scharrels enzo maar vond nooit iemand echt leuk, en nu in t buitenland iemand ontmoet en gelijk raak :), dus of mazzel hebben, of je mindset veranderen
pi_125302439
Ben ik echt nou zo'n oetlul of zijn vrouwen gewoon lastig?

Ik en een vriendin zitten buiten wat met elkaar te praten. Opeens komt er een vriendin van haar aan die ik verder nog nooit had gezien. Een ontzettend leuke en aantrekkelijke meid. Dus ik WA die vriendin dat het best wel een leuke meid is...floept zij het er vervolgens dus uit tegen die andere vriendin.

Die boos, loopt kwaad weg. Vriendin ook boos. Loopt ook weg, ik blijf alleen achter.

Ik snap vrouwen echt niet meer.
pi_125302480
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:35 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Ben ik echt nou zo'n oetlul of zijn vrouwen gewoon lastig?

Ik en een vriendin zitten buiten wat met elkaar te praten. Opeens komt er een vriendin van haar aan die ik verder nog nooit had gezien. Een ontzettend leuke en aantrekkelijke meid. Dus ik WA die vriendin dat het best wel een leuke meid is...floept zij het er vervolgens dus uit tegen die andere vriendin.

Die boos, loopt kwaad weg. Vriendin ook boos. Loopt ook weg, ik blijf alleen achter.

Ik snap vrouwen echt niet meer.
Dus jij bent met die vriendin aan het praten en dan komt die andere meid eraan lopen. Dan whatsapp je die vriendin waar je naast zit?

:P
Feyenoord Rotterdam
pi_125302495
quote:
19s.gif Op maandag 15 april 2013 10:37 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dus jij bent met die vriendin aan het praten en dan komt die andere meid eraan lopen. Dan whatsapp je die vriendin waar je naast zit?

:P
Uh...ja...
pi_125302570
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:38 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:

[..]

Uh...ja...
Wellicht niet het slimste wat je nu deed, maar waarom niet gewoon geprobeerd om een praatje te maken met haar?
Ik weet ook niet hoe die vriendin waar jij mee aan het praten tegenover jou stond.
Feyenoord Rotterdam
pi_125302599
quote:
19s.gif Op maandag 15 april 2013 10:40 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Wellicht niet het slimste wat je nu deed, maar waarom niet gewoon geprobeerd om een praatje te maken met haar?
Ik weet ook niet hoe die vriendin waar jij mee aan het praten tegenover jou stond.
Ken dr al dik vijf jaar...dus volgens mij wel goed.
Was eigenlijk verbaasd dat ze het er zo uitfloepte...

Niet dat t nu ruzie met haar is...maar die vriendin van haar heb ik dus niet meer gezien
pi_125302648
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:41 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:

[..]

Ken dr al dik vijf jaar...dus volgens mij wel goed.
Was eigenlijk verbaasd dat ze het er zo uitfloepte...

Niet dat t nu ruzie met haar is...maar die vriendin van haar heb ik dus niet meer gezien
Raar verhaaltje wel. Ik had het juist als een compliment gezien :)
pi_125302693
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien wel de sneaky manier waarop het gebeurde.
Feyenoord Rotterdam
pi_125302704
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daarom ben ik dus ook in de war.

Ik ben nu vijf weken single na een relatie van dik 3 jaar.
In de tijd toch regelmatig flirtgedrag van andere meiden richting mij opgemerkt... Als je dan liet merken dat je hen ook leuk vond dan werd dat echt als compliment gezien.
Sinds ik weer single lijkt het wel of de vrouwen me niet meer zien staan.

Ben overigens niet op zoek naar een relatie (behouders dan gevalletje in een andere draad van mij) maar door dit soort dingen ga je wel aan jezelf twijfelen...
pi_125302739
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:46 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:

[..]

Daarom ben ik dus ook in de war.

Ik ben nu vijf weken single na een relatie van dik 3 jaar.
In de tijd toch regelmatig flirtgedrag van andere meiden richting mij opgemerkt... Als je dan liet merken dat je hen ook leuk vond dan werd dat echt als compliment gezien.
Sinds ik weer single lijkt het wel of de vrouwen me niet meer zien staan.

Ben overigens niet op zoek naar een relatie (behouders dan gevalletje in een andere draad van mij) maar door dit soort dingen ga je wel aan jezelf twijfelen...
Vetgedrukte schijnt een bekend probleem te zijn en is ook wetenschappelijk aangetoond :P
pi_125303538
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte schijnt een bekend probleem te zijn en is ook wetenschappelijk aangetoond :P
Ja..zoiets heb ik idd ook al eens gelezen.
Ik word er een beetje gek van.

Eigenlijk zou ik van het single zijn moeten genieten (zeker nu, het is immers pas 5 weken geleden)...maar dat doe ik dus juist niet....
en als je dan tegen dit soort problemen aanloopt, dat is erg schadelijk voor je zelfvertrouwen.
  maandag 15 april 2013 @ 11:20:29 #199
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125303543
Confirmed, op een of andere manier kunnen ze dat ruiken.
pi_125303621
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 11:20 schreef marcel-o het volgende:
Confirmed, op een of andere manier kunnen ze dat ruiken.
Ik vind het allemaal maar fucked up.
Het is eigenlijk iets kleins maar dit hele gebeuren....heb gewoon even geen zin meer erin wat vrouwen betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')